Zadejte hledaný výraz...

Jde nějak ověřit zákazníka?

Napsal Radek O.;1451015
Takze lhani provozovatele eshopu je pro vas v poradku?
Colbi je zarputily obhajce Zemana kterej lze kde chodi, tak cemu se divis :)
17. 3. 2018 14:28:12
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/6#reply1335087
Aha. Ja jsem brnenska kavarna. Takze chapu ze si nerozumime.
17. 3. 2018 14:40:57
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/6#reply1335086
Napsal gransy;1451017
Colbi je zarputily obhajce Zemana kterej lze kde chodi, tak cemu se divis :)
Gransy a ty jsi tupec, když taháš politiku do všeho
---------- Příspěvek doplněn 17.03.2018 v 14:59 ----------
Napsal Radek O.;1451021
Aha. Ja jsem brnenska kavarna. Takze chapu ze si nerozumime.
ne, ty jsi zloděj, protože úmyslně okrádáš jiné o peníze
17. 3. 2018 14:58:39
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/6#reply1335085
Holt co uz. Zkusim s tim zit.
17. 3. 2018 15:09:47
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/6#reply1335084
Zbynek Subert
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
17. 3. 2018 16:21:05
Napsal colbi;1450999
proč bych rušil dobírku? nějaký důvod, když mě to dělá více jak 50% objednávek!
a jinak u každé objednávky vidím i IP :)
Tak mi teda řekni jak budeš ten Black list využívat. Radka napálili už tři e-shopy, takže už si nikdy v životě nic nemůže objednat u těch, co využívají stejný registr?
A řekni mi, když budeš potřebovat třeba nějakou věc na dovolenou, ve středu objednáš a v pátek nedojde, ty si to koupíš v pátek někde, protože to musíš mít na sobotu ráno a odjet. Vrátíš se z dovolená a ? Převezmeš pak v klidu balíček i když to mělo být u tebe čtvrtek / pátek? A bylo to na e-shopu skladem a tak.
A za mnou, když nedojde objednaný zákazník je taky zloděj, protože mne okradl o čas? :D Měl bych mu hned volat, že ho dávám na black list a už si u mne nic neobjednal?
Jsem taky zloděj, když mám jít k zubařovi a nepřijdu ve stanovený den a on nemůže účtovat pojišťovně?
Podle mne se toto děje jen určitým lidem a tím pádem i určitým e-shopům :) a navíc nechápu, proč se rozčiluješ ty, když máš jenom 2% :)
17. 3. 2018 16:21:05
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/6#reply1335083
Napsal Zbyněk Šubert;1451035
Tak mi teda řekni jak budeš ten Black list využívat. Radka napálili už tři e-shopy, takže už si nikdy v životě nic nemůže objednat u těch, co využívají stejný registr?
A řekni mi, když budeš potřebovat třeba nějakou věc na dovolenou, ve středu objednáš a v pátek nedojde, ty si to koupíš v pátek někde, protože to musíš mít na sobotu ráno a odjet. Vrátíš se z dovolená a ? Převezmeš pak v klidu balíček i když to mělo být u tebe čtvrtek / pátek? A bylo to na e-shopu skladem a tak.
A za mnou, když nedojde objednaný zákazník je taky zloděj, protože mne okradl o čas? :D Měl bych mu hned volat, že ho dávám na black list a už si u mne nic neobjednal?
Jsem taky zloděj, když mám jít k zubařovi a nepřijdu ve stanovený den a on nemůže účtovat pojišťovně?
Podle mne se toto děje jen určitým lidem a tím pádem i určitým e-shopům :) a navíc nechápu, proč se rozčiluješ ty, když máš jenom 2% :)
1.
si sem svolává snad všechny své kamarády aby si vymýšleli kraviny tak přestaň si vymýšlet co by kdyby!!
ON sám napsal, že je nechal zásilku odeslat, i když už dopředu věděl že ji neodebere!
CO je k tomu k nepochopení, že to dělal úmyslně.
Teď to otočím, za tebou dojde zákazník, objedná si tvoji práci.
Domluvíte si termín, ale smluvně to nikde není uvedeno.
Ty to máš dodat do dne 1.1. ale protože ti práce zabrala víc času napíšeš, že to nestihneš do 1.1. ale až 2.1.
Takže podle toho co píšeš automaticky mu dáš zakázku zdarma?!
Případně by ti zákazník řekl nevadí, dokonce po tobě chce ještě další věci. 2.1 od tebe práci nepřevezme a nic ti nezaplatí,
Ale ty, protože jak tady vidím jsi duše čistá, tak mu to dáš zdarma, nebo to vůbec nebudeš řešit :)
2.
proč furt sem motáte že to zkazí eshop!! On věděl že to nedojde do dne X a přesto je to nechal posla s tím, že to nepřevezme!!
Pokud tobě dojde balíček pozdě, to je problém napsat mail s odstoupením od smlouvy, na který máš nárok!! Kolikrát ani to nemusíš, stačí zavolat napsat že jsi ho nepřevzal protože .......
ale to, že hraješ mrtvého brouka už od začátku, taky to zavání úmyslem ji nepřevzít.
když jsem se já dovola, 90% lidí ji převzalo. píšu mail a někteří zareagují, jiné ne a zřejmě patří opět do kategorie vysíračů co nechtějí zásilku převzít.
Já když nedojdu k zubaři ve smluvený den bez omluvy, musel bych zaplatit pokutu 500,-Kč!! Víš někteří lidi nemůžou jako vy, sedět doma a nic nedělat, musí si vydělávat prací
17. 3. 2018 18:10:02
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/6#reply1335082
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
17. 3. 2018 18:37:44
Colbi, nic proti, ale radek nikde nepsal, ze dopredu vedel, ze neprevezme... Dokazu pochopit tve rozcileni, ale nedokazu pochopit proc se nesnazis ostatni pochopit nez na ne reagujes tak negativne. Zbytecne pak reagujes na domnenky misto skutecnosti...
17. 3. 2018 18:37:44
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/6#reply1335081
Zbynek Subert
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
17. 3. 2018 18:40:12
Colbi, ale pořád si mi nevysvětlil jak by fungoval ten Black list, protože podle mne vysírači budou vysírat jinak a člověk tam napsaný neprávem u tebe přestane nakupovat a nějaké pokuty stejně nevymůžeš ...
Pokud mi zákazník řekne, že to potřebuje do 1.1. vždy to má 1.1. a když to dodám pozdě, riskuju, že si to strčím do zadku. Když je problém volám, ještě dřív než zákazník nahání zásilku. Netvrdím věci jakože je něco skladem a nebo, že něco zítra posílám, když to neposílám.
Nevím proč by mělo být něco zadarmo. Ty přeci ty zásilky taky nikomu nedáváš zadarmo. Projebeš čas a poštovné, ale tohle se děje všude obdobně. Nikdo není 100% a chyby se dějí všude a na všech stranách, ale nemělo by se u toho lhát, jak se děje v e-shopech.
A Radek psal, že si to ověřil, že e-shop slíbil, že to skladem je, objednal a když to přišlo pozdě, tak to nechtěl. Tak jsem to pochopil já :)
Takže, co řešíš ? Máš 2% nepřebraných a 90% lidí na zavolání si to převezme. Tak je snad vše OK nebo není?
Se mi zdá, že to tady zbytečně hrotí, tak pojďme radši na pivo :D
17. 3. 2018 18:40:12
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/6#reply1335080
Napsal colbi;1451049
1.
si sem svolává snad všechny své kamarády aby si vymýšleli kraviny tak přestaň si vymýšlet co by kdyby!!
ON sám napsal, že je nechal zásilku odeslat, i když už dopředu věděl že ji neodebere!
CO je k tomu k nepochopení, že to dělal úmyslně.
Teď to otočím, za tebou dojde zákazník, objedná si tvoji práci.
Domluvíte si termín, ale smluvně to nikde není uvedeno.
Ty to máš dodat do dne 1.1. ale protože ti práce zabrala víc času napíšeš, že to nestihneš do 1.1. ale až 2.1.
Takže podle toho co píšeš automaticky mu dáš zakázku zdarma?!
Případně by ti zákazník řekl nevadí, dokonce po tobě chce ještě další věci. 2.1 od tebe práci nepřevezme a nic ti nezaplatí,
Ale ty, protože jak tady vidím jsi duše čistá, tak mu to dáš zdarma, nebo to vůbec nebudeš řešit :)
2.
proč furt sem motáte že to zkazí eshop!! On věděl že to nedojde do dne X a přesto je to nechal posla s tím, že to nepřevezme!!
Pokud tobě dojde balíček pozdě, to je problém napsat mail s odstoupením od smlouvy, na který máš nárok!! Kolikrát ani to nemusíš, stačí zavolat napsat že jsi ho nepřevzal protože .......
ale to, že hraješ mrtvého brouka už od začátku, taky to zavání úmyslem ji nepřevzít.
když jsem se já dovola, 90% lidí ji převzalo. píšu mail a někteří zareagují, jiné ne a zřejmě patří opět do kategorie vysíračů co nechtějí zásilku převzít.
Já když nedojdu k zubaři ve smluvený den bez omluvy, musel bych zaplatit pokutu 500,-Kč!! Víš někteří lidi nemůžou jako vy, sedět doma a nic nedělat, musí si vydělávat prací
ja si uprimne jeste pred chvili myslel, ze si delate srandu, nicmene zacinam poznavat, ze ne. To, ze castujete sve zakazniky sprostymi slovy uz jsem pochopil. Ze castujete lidi v diskuzi peknymi vyrazy jsem uz taky pochopil. A je skoda, ze nejste schopen komunikovat slusne. Protoze obecne nemam problem bavit se s lidmi, co maji na vec odlisny nazor, ale diskutovat s lidmi, kteri umi jen druhym nadavat a nejsou schopni jakekoli vecne argumentace, proste nema smysl. O to vice, ze si vymyslite veci, co druzi vubec nerikaji. Ale to je stejne jedno.
Takze at se vasim eshopum s doplnky k mobilum, karnitinum a kde cemu dari a mate co nejmene zakazniku, kteri si zbozi neprevezmou pote, co jim reknete, ze jim to dodate do 3 dnu a prijde to za tyden.
17. 3. 2018 18:44:42
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/6#reply1335079
Napsal Aleš Jiříček;1451057
Colbi, nic proti, ale radek nikde nepsal, ze dopredu vedel, ze neprevezme... Dokazu pochopit tve rozcileni, ale nedokazu pochopit proc se nesnazis ostatni pochopit nez na ne reagujes tak negativne. Zbytecne pak reagujes na domnenky misto skutecnosti...
ale napsal:
Osobne jsem umyslne neprevzal odhadem 3 baliky. Vzdy pote co mne provozovatel eshopu nekolikrat ujistil o stavu ktery nesplnil. Napr “mam to opravdu skladem a odesilam hned” kdy z nej druhy den vylezlo ze to musi vlastne objednat. Ve druhem pripade to bylo obdobne a ve tretim sliboval termin doruceni a nekonal se odhadem o 2 dny kdy mi byla dana vec uz k nicemu.
Ve vsech techto pripadech jsem si situaci overoval u eshopu. Nenutil jsem je mi tyto terminy a stavy potvrzovat. Kdyby rekli pravdu tak bych obejdnavku ani nedelal a nic by se nestalo. Lhali tak za vysledek mohou jen oni.
---------- Příspěvek doplněn 17.03.2018 v 18:50 ----------
Napsal Zbyněk Šubert;1451060
Nevím proč by mělo být něco zadarmo. Ty přeci ty zásilky taky nikomu nedáváš zadarmo. Projebeš čas a poštovné, ale tohle se děje všude obdobně. Nikdo není 100% a chyby se dějí všude a na všech stranách, ale nemělo by se u toho lhát, jak se děje v e-shopech.
A Radek psal, že si to ověřil, že e-shop slíbil, že to skladem je, objednal a když to přišlo pozdě, tak to nechtěl. Tak jsem to pochopil já :)
Takže, co řešíš ? Máš 2% nepřebraných a 90% lidí na zavolání si to převezme. Tak je snad vše OK nebo není?
Se mi zdá, že to tady zbytečně hrotí, tak pojďme radši na pivo :D
Ty přeci ty zásilky taky nikomu nedáváš zadarmo.
Jakto že ne! když ji nepřevezme stojí mě to dopravu
hrotí se to jen proto, že si tady někdo pořád vymýšlí jiné případy než kterých píšeme od začátku :)
na BL bych dal člověka, co si nepřevzal zásilku, i když mi do telefonu řekl, že zítra si pro ni jde, nebo po min. 3 mailech nereagoval, a až jsem napsal že chci proplatit poštovné najednou reagoval, výmluvou operace, v nemocnici se synovcem apod... přitom zásilka ležela na poště min 14 dní.
BL nemusí neznamenat že si nenakoupí, ale že bude po něm požadováno třeba platba předem. Nepřevzetí mě 2x udělali ženské ze slovenska, tak jsem změnil platbu předem a dobírku vůbec neposílám.
99% procent se jedná o ženské
17. 3. 2018 18:45:00
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/6#reply1335078
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
17. 3. 2018 18:57:43
Colbi: nevidim ze by psal ze dopredu vedel ze neprevezme. Zrejme spatne chapu co psal, muzes to osvetlit?
17. 3. 2018 18:57:43
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/6#reply1335077
Napsal Aleš Jiříček;1451073
Colbi: nevidim ze by psal ze dopredu vedel ze neprevezme. Zrejme spatne chapu co psal, muzes to osvetlit?
Osobne jsem umyslne neprevzal odhadem 3 baliky. Vzdy pote co mne provozovatel eshopu nekolikrat ujistil o stavu ktery nesplnil. Napr “mam to opravdu skladem a odesilam hned” kdy z nej druhy den vylezlo ze to musi vlastne objednat. Ve druhem pripade to bylo obdobne a ve tretim sliboval termin doruceni a nekonal se odhadem o 2 dny kdy mi byla dana vec uz k nicemu.
Ve vsech techto pripadech jsem si situaci overoval u eshopu. Nenutil jsem je mi tyto terminy a stavy potvrzovat. Kdyby rekli pravdu tak bych obejdnavku ani nedelal a nic by se nestalo. Lhali tak za vysledek mohou jen oni.
17. 3. 2018 18:58:19
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/6#reply1335076
Napsal colbi;1451074
Osobne jsem umyslne neprevzal odhadem 3 baliky. Vzdy pote co mne provozovatel eshopu nekolikrat ujistil o stavu ktery nesplnil. Napr “mam to opravdu skladem a odesilam hned” kdy z nej druhy den vylezlo ze to musi vlastne objednat. Ve druhem pripade to bylo obdobne a ve tretim sliboval termin doruceni a nekonal se odhadem o 2 dny kdy mi byla dana vec uz k nicemu.
Ve vsech techto pripadech jsem si situaci overoval u eshopu. Nenutil jsem je mi tyto terminy a stavy potvrzovat. Kdyby rekli pravdu tak bych obejdnavku ani nedelal a nic by se nestalo. Lhali tak za vysledek mohou jen oni.
A ja uz chapu, jak se si to prelozil, zhruba takto - ja se zeptal eshopu kdy to dorazi. Oni rekli za dva dny. Ja uz predem vedel, ze dva dny je moc, ale presto jsem to objednal, abych to mohl neprevzit.
Jenze ono to bylo tak, ze jsem oslovil eshop, abych si ujasnil termin dodani, pripadne skladovou zasobu. Eshop neco odpovedel. Mi to vyhovovalo tak jsem udelal v dobre vire objednavku. Pote eshop nesplnil co jsme si domluvili, tak jsem to uz neprevztal.
Ono treba treba takova situace. Objednaval jsem darek na Vanoce (letos). Na eshopu byl termin dodani do tydne. Objednaval jsem v puli listopadu, protoze nejsem z tech, co to resi na posledni chvili. Do poznamky objednavky jsem napsal (prestoze slibovali tyden), ze mi staci, kdyz mi to dorazi do 20.12. ze jsem s tim v pohode. No jak uz to chodi, nedorazilo. Tak jsem si rekl, ze v pohode, ze to asi zrusili, aniz mi dali vedet. Ovsem velky omyl. Mezi Vanocemi a silvestrem email o expedici zasilky. Tak pisu, proc to posilaji, ze jsem psal, ze to potrebuji na Vanoce a meli na to ne tyden, ale vice jak mesic. Tak odpovedeli, ze to museli objednat, a ze to prave dorazilo. Tak jsem jim rekl, ze uz nemam zajem logicky. Byli z toho celi udiveni. Za celou dobu ani jedna zprava o tom, ze se neco zpozdilo, ze to prijde pozde, ze se treba stalo to, ze tyden to nebude, zda jsem s tim v pohode, vubec nic. Takze jsem ve finale zlodej a podvodnik :)
17. 3. 2018 19:09:50
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/6#reply1335075
Napsal Radek O.;1451077
A ja uz chapu, jak se si to prelozil, zhruba takto - ja se zeptal eshopu kdy to dorazi. Oni rekli za dva dny. Ja uz predem vedel, ze dva dny je moc, ale presto jsem to objednal, abych to mohl neprevzit.
Jenze ono to bylo tak, ze jsem oslovil eshop, abych si ujasnil termin dodani, pripadne skladovou zasobu. Eshop neco odpovedel. Mi to vyhovovalo tak jsem udelal v dobre vire objednavku. Pote eshop nesplnil co jsme si domluvili, tak jsem to uz neprevztal.
Ono treba treba takova situace. Objednaval jsem darek na Vanoce (letos). Na eshopu byl termin dodani do tydne. Objednaval jsem v puli listopadu, protoze nejsem z tech, co to resi na posledni chvili. Do poznamky objednavky jsem napsal (prestoze slibovali tyden), ze mi staci, kdyz mi to dorazi do 20.12. ze jsem s tim v pohode. No jak uz to chodi, nedorazilo. Tak jsem si rekl, ze v pohode, ze to asi zrusili, aniz mi dali vedet. Ovsem velky omyl. Mezi Vanocemi a silvestrem email o expedici zasilky. Tak pisu, proc to posilaji, ze jsem psal, ze to potrebuji na Vanoce a meli na to ne tyden, ale vice jak mesic. Tak odpovedeli, ze to museli objednat, a ze to prave dorazilo. Tak jsem jim rekl, ze uz nemam zajem logicky. Byli z toho celi udiveni. Za celou dobu ani jedna zprava o tom, ze se neco zpozdilo, ze to prijde pozde, ze se treba stalo to, ze tyden to nebude, zda jsem s tim v pohode, vubec nic. Takze jsem ve finale zlodej a podvodnik :)
ale to jsi nenapsal :)
pokud by jsi napsal vše pak je to OK. V tom případě je to chyba eshopu
17. 3. 2018 19:27:49
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/6#reply1335074
Konec dobry vsechno dobre.
17. 3. 2018 19:38:30
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/6#reply1335073
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit