Zadejte hledaný výraz...

Jde nějak ověřit zákazníka?

Napsal dkoudela;1450792
Absolutně nechápu proč se tu demagogicky omílá furt to... kde máte jistotu že si to opravdu objednal ten člověk? To je snad jasné že 99% nepřebíračů jsou i ti co objednali. Ještě nikdy mi snad neřekl zákazník v dobách kdy sem volal, já nic neobjednal. Dycky to byly plky o nemocnici a zahraničí.
přesně.
ženská si objedná zásilku až na slovensko, cena +-150,-kč za dopravu a když ji píšu volám, tak údajně musela na operaci.
jindy zas výmluva, že musela s synovcem být v nemocnici a neměla 15 dní si zásilku vyzvednou.
---------- Příspěvek doplněn 16.03.2018 v 13:47 ----------
Napsal Aleš Jiříček;1450794
Otazka spis je proc to resit. I kdyby se u takovych lidi nejakou zahadou podarilo vynutit aby prebirali, tak se stane jen jedno - budete mit vratky do 14ti dni, ktere pro zakaznika i vas budou ve vysledku jeste slozitejsi a narocnejsi na vyrizovani... Neprebrany balik je vlastne takova light verze vraceni do 14ti dni... A to se klidne vsadim ze 90% takovych zasilek by se vratilo jako vratka do 14ti dni...
tihle lide se vzdycky prizpusobi systemu :)
podnikáš v eshopu?
nikdy se mi nestalo, že by zákazník vrátil zásilku po 14ti dnech. A ani jeden z těch, kterým jsem napsal, že budu nezaplacenou zásilku požadovat proplatit, nikdy zásilku nevrátil. A to mám OP podle z Dtestu, kde je i bod, že mohu požadovat proplacení nevyzvednuté zásilky. takže plky o tom ,že není právo, je právo a mám i právo po někom chtít proplatit náklady protože ten člověk, se tím může bavit.
Prostě objendávka je smluvní vztah, a tím že jsi ji nepřevezmeš ho porušuješ.
---------- Příspěvek doplněn 16.03.2018 v 13:53 ----------
Napsal Radek O.;1450801
Pouziji takove trochu extremni prirovnani. Pro vas je to 99% tudiz je to jasne jako facka. Ono i justice v 99% pripadu odsoudi spravne, takze proc se bat trestu smrti. Jenze pak tam mame sem tam neco takoveho (https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/466385-polak-stravil-18-let-ve-vezeni-za-vrazdu-nezletile-byl-nevinny.html) kdy si opet reknu, ze je dobre, ze ten trest smrti neni.
Tudiz ano, verim tomu, ze u vratek bude vetsinou sedet ta osoba s temi udaji, ale porad tam muzou byt pripady kdy nebudou a proste davat na nejaky registr nekoho u koho tu jistotu nemam mi pripada proste spatne. Uz proto, ze pokud by to tak lehce fungovalo, bude to vyborny nastroj osobni msty. Navic duvody neprevzeti mohou byt objektivni - od toho, ze eshop nedodrzi co slibi a presto pak nejaky provozovatel dotycneho na seznam da, pres to, ze kuryrni firma treba udela chybu a nedoruci apod.
Takze ne. Necheme registry tam, kde je jasne prokazana totoznost a ucastnik toho vztahu a jasne definovane vztahy, odpovednosti a jde to jasne dolozit. Ale samozrejme branit v tom nikomu nebudu, aby neco takoveho tvoril. Kdyz ma pocit, ze jeho byznys jde od 10 k 5 proto, ze nekdo neprevzal zasilku...
nikomu byznys od 10 k 5 nejde, to si tady jen vy vymýšlíte jak jsou špatní ti co podnikají
ale už mě prostě nebaví, někomu chystat zásilky, posílat info, platit dopravné, balící materiál a ten blb na druhé straně ani neodepíše, neomluví se a dělá že nic.
normální člověk se omluví, že si ji nemůže převzít, a to se mi stalo a zásilka byla už poslána. řekl jsem, ať ji nechají vrátit a nic jsem neřešil.
u těchto nepřebíračů trávím x hodin hledáním, zda si ji vyzvedl, psaním mailů, voláním a nic.
16. 3. 2018 13:43:54
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/4/#reply1335117
vasi dedukci bych veru mit nechtel, ale budiz
16. 3. 2018 13:57:09
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/4/#reply1335116
Napsal Radek O.;1450837
vasi dedukci bych veru mit nechtel, ale budiz
a já tvoje myšlenkové pochody že všichni eshopáři jsou lemplové a zloději
16. 3. 2018 14:02:57
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/4/#reply1335115
Eastwood
verified
rating uzivatele
16. 3. 2018 14:13:34
Napsal colbi;1450839
a já tvoje myšlenkové pochody že všichni eshopáři jsou lemplové a zloději
Vůbec nic ve zlém, ale RadekO má určitě zkušenosti násobně větší a proto bude spíše vědět, jak to s nepřebírači je a zda se vyplatí řešit, nebo ne.
Ale pokud přijdete na nějaký účinný způsob, jak se s nepřebíráním legálně vypořádat, budeme jako eshopáři určitě rádi.
16. 3. 2018 14:13:34
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/4/#reply1335114
Napsal Eastwood;1450843
Vůbec nic ve zlém, ale RadekO má určitě zkušenosti násobně větší a proto bude spíše vědět, jak to s nepřebírači je a zda se vyplatí řešit, nebo ne.
Ale pokud přijdete na nějaký účinný způsob, jak se s nepřebíráním legálně vypořádat, budeme jako eshopáři určitě rádi.
myslíš jak nepřebírat zásilky? tomu věřím já to ještě nikdy neudělal
16. 3. 2018 14:27:01
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/4/#reply1335113
Eastwood
verified
rating uzivatele
16. 3. 2018 14:41:52
To ne. Myslel jsem z druhé strany. Že má zkušenosti jako odesílatel statisíců zásilek. Že podle mě ví, jak to v tomhle byznysu chodí.
16. 3. 2018 14:41:52
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/4/#reply1335112
Jan Trojan
verified
rating uzivatele
16. 3. 2018 16:26:51
Mám dojem, že si mnoho lidí myslí, že prodejce nemá právo své náklady (ať jsou jakékoli) minimalizovat. A náklady samozřejmě počítá každý. Ano, je to riziko prodejce, ale i prodejce má nárok hledat a využívat nástroje, které mu pomohou tyto rizika minimalizovat. Nebo i to je špatně?
16. 3. 2018 16:26:51
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/4/#reply1335111
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
16. 3. 2018 17:49:25
Colbi: podnikal jsem i v eshopu a nevyzvednute zasilky jsem neresil. Bral jsem to presne tak jak jsem psal. Prijde mi, ze resenim si jen nasobis pripadne naklady (protoze tvuj cas je nakonec vetsinou to nejdrazsi) a ruznymi rejstriky byste i realne porusovali zakon. Je to proste nemila vec, ale jedine reseni ktere v soucasne situaci dava smysl spociva ve snaze tomu predchazet, coz proste stejne nejde uplne... Radek je btw zrovna clovek kteremu bych v oblasti eshopu minimalne naslouchal.
16. 3. 2018 17:49:25
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/4/#reply1335110
cargopro
verified
rating uzivatele
16. 3. 2018 18:20:30
tak si eshopisti prostě udělejte nějakou databázi sami, neoficiální čistě z kolegiality bez obsírání se zákony. V autodopravě něco takového existuje na neplatiče. Pokud se tam někdo opakovaně vyskytuje nic mě nedonutí mu službu poskytnout, vždycky se najde způsob jak ho vyautovat aniž bych ho tzv. nezákoně znevýhodňoval. Jednou seš na blacklistu tak si jdi stěžovat třeba na lampovnu když jsi vysírač.
16. 3. 2018 18:20:30
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/4/#reply1335109
bormino
verified
rating uzivatele
16. 3. 2018 18:23:11
Napsal Aleš Jiříček;1450794
Otazka spis je proc to resit. I kdyby se u takovych lidi nejakou zahadou podarilo vynutit aby prebirali, tak se stane jen jedno - budete mit vratky do 14ti dni, ktere pro zakaznika i vas budou ve vysledku jeste slozitejsi a narocnejsi na vyrizovani... Neprebrany balik je vlastne takova light verze vraceni do 14ti dni... A to se klidne vsadim ze 90% takovych zasilek by se vratilo jako vratka do 14ti dni...
tihle lide se vzdycky prizpusobi systemu :)
v tomto naprostý souhlas s Alešem, dříve jsem byl taky tak naivní a lidem volal proč to nepřevzali, tak jsem si to několikrát poslal cvičně ještě jednou a nepřevzali znovu a nebo převzali, ale špatně zabalený balík posílali zpět, samozřejmě došlo poškozené a další dohady, takže za mě, pokud to někdo nepřevezme, již tam ani nevolám a dále to neřeším, nezatěžuji tím zaměstnance ani sebe a hned je o starost méně
a to můžu říci, že nepřebírají dokonce ani lidé, kteří sami provozují eshopy, protože mi to kolikrát nedalo si ty lidi "prověřit" a jen jsem se divil
je to stejné jako na přechodu pro chodce, ten idiot, který mě nechá stát u přechodu a ani nezastaví, tak když půjde přes přechod sám, tak na ten přechod vejde bez zastavení a ani se nerozhlédne...
16. 3. 2018 18:23:11
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/4/#reply1335108
Napsal Aleš Jiříček;1450887
Colbi: podnikal jsem i v eshopu a nevyzvednute zasilky jsem neresil. Bral jsem to presne tak jak jsem psal. Prijde mi, ze resenim si jen nasobis pripadne naklady (protoze tvuj cas je nakonec vetsinou to nejdrazsi) a ruznymi rejstriky byste i realne porusovali zakon. Je to proste nemila vec, ale jedine reseni ktere v soucasne situaci dava smysl spociva ve snaze tomu predchazet, coz proste stejne nejde uplne... Radek je btw zrovna clovek kteremu bych v oblasti eshopu minimalne naslouchal.
ale já vím že to je nelegální, ale když si člověk založí stránku mimo EU může vše :)
a rád bych tento rejstřík využíval.
pak já nechápu proč píšeš něco o cenném času.
když ta zásilka se sama nezabalí, sama neodešle, faktura se také sama nenapíše. a když dorazí zásilka zpět opět se sama nerozbalí ,zboží opět samo neskočí zpět.
ty peníze taky sami neskáčou na účet a stojí za tím mraky práce vydělat stovku na dopravu
16. 3. 2018 18:44:03
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/4/#reply1335107
Napsal Jan Trojan;1450876
Mám dojem, že si mnoho lidí myslí, že prodejce nemá právo své náklady (ať jsou jakékoli) minimalizovat. A náklady samozřejmě počítá každý. Ano, je to riziko prodejce, ale i prodejce má nárok hledat a využívat nástroje, které mu pomohou tyto rizika minimalizovat. Nebo i to je špatně?
Tady vubec nejde o to co je a neni spatne. Samozrejme ze se maji zasilky prebirat a samozrejme ze se maji smlouvy plnit a hradit naklady.
Jenze otazkou je zda ta administrativa s tim se vyplati. Nevim na kolik si cenite svuj cas ale kolik je to zabaleni a poszovne. Treba 100 kc? Kolik s tim pripadne clovek stravi casu aby to vymohl.
Navic si vemte ze objednam prevezmu a vratim. Pak to pro vas znamena stejny naklad jako neprevzeti.
Navic porad si stojim za to ze vyssi mnozstvi nevyzvednutych zasilek ukazuje na to ze eshop dela neco hodne spatne.
16. 3. 2018 19:47:40
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/4/#reply1335106
Eastwood
verified
rating uzivatele
16. 3. 2018 19:56:49
Každopádně mě přijde, že otázka "co s nepřebírači" je jen řešení následku. A správné a logické by mělo být vyřešení příčiny, aby nepřebíračů bylo co nejméně. Aby to bylo alespoň v toleranci, jako mají ostatní podobné eshopy.
Pokud Colbi neuvede, o jaký jde eshop, nebo sortiment, tak se všichni bavíme v jen teoretický rovině. Mám osobní zkušenost s několika eshopy a provozovateli a vím, že nepřebraná zásilka může být každá šestá, anebo taky žádná. Spolupracoval jsem na eshopu a od roku 2004 dosud a nedošlo ani k jednomu (!) nepřevzetí zásilky při průměrném obratu 450k měsíčně. Na druhou stranu jsem byl u eshopu, kde se nepřebíralo více než 4 % zásilek a to byla hrůza. Naše zkušenost je taková, že čím víc jsme se snažili být nejlevnější na srovnávačích, tím víc nepřebraných zásilek bylo.
Pokud někdo prodává levný blbosti z aliexpresu, s nízkou marží a cílovka jsou puberťáci lovený z FB, tak věřím, že se bude vracet třeba i polovina. A tohle žádnej rejstřík nepřebíračů nevyřeší.
16. 3. 2018 19:56:49
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/4/#reply1335105
Zbynek Subert
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
16. 3. 2018 19:59:10
Napsal colbi;1450899
ale já vím že to je nelegální, ale když si člověk založí stránku mimo EU může vše :)
a rád bych tento rejstřík využíval.
pak já nechápu proč píšeš něco o cenném času.
když ta zásilka se sama nezabalí, sama neodešle, faktura se také sama nenapíše. a když dorazí zásilka zpět opět se sama nerozbalí ,zboží opět samo neskočí zpět.
ty peníze taky sami neskáčou na účet a stojí za tím mraky práce vydělat stovku na dopravu
Ale tohle všechno musíš mít už napočítané ve své marži.
Nebo jinak ... přijdeš do kamenného obchodu a oni nemají skladem, co chceš, ale objednají to. Ty si pro to nepřijdeš. Taky tě nahání obchodník, že to objednával kvůli tobě a teď mu to tam bude ležet?
A hlavně, dělej si to jak chceš, měj si svůj blacklist nebo dávej lidi k soudu, ale měl jsem za to, že se chceš někam posunout a dělat to líp :)
16. 3. 2018 19:59:10
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/4/#reply1335104
iMIRo
verified
rating uzivatele
16. 3. 2018 20:25:39
Založit si stránku mimo EU a můžu vše :-) Jo jo, to je logika, mohu poslat své údaje, aby jsi si mě tam mohl zapsat? Před dvěma roky se mi nějaký blb chtěl pomstít a objednal na mě pár balíčků. Nic jsem neměl objednáno tak jsem to nepřebral. A co teď se mnou? Zapsat mě na ten seznam, který je mimo EU. Abych nebyl nepřebírač tak jsem měl zaplatit a převzít. To potom, abych si taky založil stránku mimo EU a taky můžu vše?
16. 3. 2018 20:25:39
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/4/#reply1335103
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit