Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Jde nějak ověřit zákazníka?

Napsal colbi;1450550
ale motáte dodání po týdnu a dodání o den později.
takze po zakaznikovi chcete, aby svou cast smlouvy dodrzel a po obchodnikovi ne? To je veru zajimavy pristup.
Za dopravce eshop nezodpovídá! Já nemám žádné páky na dopravce.
Takze ja si u vas objednam doruceni, zaplatim vam za doruceni a pak mi rikate, ze vy za to nenesete odpovednost? To znamena, ze kdyz si u stavebni firmy objednam postaveni domu, ale ta si zednika najme jako subdodavatele, tak muze pote argumentovat, ze za kvalitu jeho prace neodpovida? Zajimavy postoj, to musim uznat.
Nejsem zvyklý někoho ojebávat a okrádat.
to mozna nejste, jen na druhou stranu odmitate za svoje skutky nest odpovednost (viz. doprava z eshopu k zakaznikovi) a prehazujete svou odpovednost na druhe
Kazdopadne myslim, ze je to uplne jedno co zde piseme. Zadny registr neni a nebude a eshopy holt budou muset i nadale resit to, co delaji spatne, ze lidi neprebiraji zasilky
15. 3. 2018 13:15:25
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/2/#reply1335147
StanislavN
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
15. 3. 2018 16:30:38
Nepreberači.com
Napsal Jan Trojan;1450473
Existuje prosím něco jako veřejný Black-list lidí, kteří nakupují na internetu a nevyzvedávají zboží? Něco jako Solus nebo podobné databáze, které dokáží upozornit na nesolventního nakupujícího?
Potýkáme se v shopech neustále s docela velkým počtem takových zákazníků a nevíme už jak proti tomu bojovat. Máte nějaké rady, zkušenosti, tipy na služby, kde se dají odhalit tito zákazníci?
15. 3. 2018 16:30:38
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/2/#reply1335146
Napsal StanislavN;1450609
Nepreberači.com
Tak jsem se tam registroval a musim rici dobre peklo. Anonymni projekt (alespon jsem tam tedy nikoho kdo za tim stoji nenasel). Podminky psane snad google translatorem a krasny pristup k osobnim udajum lidi.
jinak krásný seznam osobních údajů tam je u těch pár lidí :)
upřímně pokud bych tento projekt využíval, asi bych musel být opravdu hodně zoufalý, už jen pro tu totální neprofesionalitu toho projektu a o tom, že ty osobní údaje jsou volně přístupné ani nemluvě.
15. 3. 2018 16:38:34
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/2/#reply1335145
Napsal colbi;1450550
Nebudu reagovat na všechno co píšete.
ale motáte dodání po týdnu a dodání o den později.
Já zboží odešlu ale zákazník si ho nevyzvedne, zřejmě záměrně i přesto, že mu dojde i druhý den po objednáni. U pošty mám 99% doručení už druhý den po podání. u PPL, DPD apod.. je to do 2dnů.
Pak píšeš, že si nic neobjednáš.
Za to nemůže eshop, ani ty, ale 90% lidí, se baví tím, že něco objedná a pak záměrně nevyzvedne.
Proč mám já, jako majitel platit na lidi, kteří se tímto baví. Jsi v registru, máš smůlu. Stejně to mají banky a nikomu to nevadí!!
Vždy je možnost se z registru dostat.
Za dopravce eshop nezodpovídá! Já nemám žádné páky na dopravce.
---------- Příspěvek doplněn 15.03.2018 v 12:51 ----------
pokud vím tak eshop dostane špatné hodnocení, pokutu, atd...
co dostane zákazník neplatič? nic
= nerovný boj.
nevím proč obhajujete zloděje a podvodníky? mě osobně nevadí, když mi eshop napíše, že zboží dojde později a počkám si, nebo objednávku zruším. To umožňuje 99% shopů, ale určitě se nebudu mstít že si nechám poslat zboží a pak ho záměrně nevyzvednu.
Ale zřejmě mám jinou mentalitu než vy. Nejsem zvyklý někoho ojebávat a okrádat.
a co když nedodají? vrátí ti peníze?
15. 3. 2018 16:43:23
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/2/#reply1335144
Napsal Ariwenie;1450554
Ne? A co nějaké smlouvy s dopravci, kde se zavazují, že něco doručí do tehdy a tehdy? A přesně tak já mám s e-shopem smlouvu, kde se většinou skrze nějaké obchodní podmínky zaručují, že zboží budu mít nejpozději za 2 dny na stole. Pokud nemám, tak mě nezajímá jestli máte 3 dny zpoždění u sebe na skladě a nebo ho má PPL na skladě, prostě je to váš problém.
Pokud žádnou smlouvu s dopravcem nemáte, tak se nemáte zavazovat, že něco dorazí tehdy a tehdy, jak to spousta e-shopů dělá.
já nemám problém s dopravci. Posílám většinu poštou a pak zásilkovna, uloženka i DPD, PPL, InTime
Mé zásilky chodí v pořádku. Já reaguji na to, že on si nepřevezme zboží, že dojde o den později.
a vrátí ti peníze?
15. 3. 2018 16:45:49
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/2/#reply1335143
Napsal colbi;1450613
já nemám problém s dopravci. Posílám většinu poštou a pak zásilkovna, uloženka i DPD, PPL, InTime
Mé zásilky chodí v pořádku. Já reaguji na to, že on si nepřevezme zboží, že dojde o den později.
a vrátí ti peníze?
Omlouvám se ale nějak nechápu...
15. 3. 2018 16:49:14
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/2/#reply1335142
Napsal Ariwenie;1450615
Omlouvám se ale nějak nechápu...
ty jsi psal
A přesně tak já mám s e-shopem smlouvu, kde se většinou skrze nějaké obchodní podmínky zaručují, že zboží budu mít nejpozději za 2 dny na stole. Pokud nemám, tak mě nezajímá jestli máte 3 dny zpoždění u sebe na skladě a nebo ho má PPL na skladě, prostě je to váš problém.
Já se ptám
vrátí ti peníze pokud nedodají druhý den?
15. 3. 2018 16:55:54
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/2/#reply1335141
Napsal colbi;1450613
já nemám problém s dopravci. Posílám většinu poštou a pak zásilkovna, uloženka i DPD, PPL, InTime
Mé zásilky chodí v pořádku. Já reaguji na to, že on si nepřevezme zboží, že dojde o den později.
a vrátí ti peníze?
Když nakupuji v eshopu, nekupuji si jen ten produkt jako takový, ale řeším i služby, které eshop nabízí. Mezi tyto služby patří typy a ceny doručení, termíny doručení apod. Pokud mne eshop informuje, že produkt stoji X, doprava stojí Y a termín dodání bude Z, pak jsou pro mne všechny tyto body závazné a důležité pro mé rozhodnutí. Pokud byste splnil Y a Z ale doručil zboží za vyšší cenu, také bych zboží nepřevzal. Pokud byste mi poslal zboží PPL místo zásilkovnou také bych ho nepřevzal a pokud mi to doručíte později, než jsme si předem domluvili, tak se nedivte, že to také mohu (a nemusím) odmítnout. Prostě jednou bylo něco domluveno a pokud to padlo, je to důvod od toho odstoupit. Možná si pak prodejce dá pozor co slibuje a upraví své služby do podoby, ve které je schopen tyto služby poskytovat.
15. 3. 2018 16:57:00
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/2/#reply1335140
Napsal colbi;1450619
ty jsi psal
A přesně tak já mám s e-shopem smlouvu, kde se většinou skrze nějaké obchodní podmínky zaručují, že zboží budu mít nejpozději za 2 dny na stole. Pokud nemám, tak mě nezajímá jestli máte 3 dny zpoždění u sebe na skladě a nebo ho má PPL na skladě, prostě je to váš problém.
Já se ptám
vrátí ti peníze pokud nedodají druhý den?
Myslíš aby dopravce vrátil peníze eshopu? Jak to mám vědět, jaké podmínky si e-shop s daným dopravcem vyjedná.
15. 3. 2018 16:58:19
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/2/#reply1335139
Napsal Ariwenie;1450621
Myslíš aby dopravce vrátil peníze eshopu? Jak to mám vědět, jaké podmínky si e-shop s daným dopravcem vyjedná.
sry já se spletl
neznám eshop ,který má v OP garance dodání za 2 dny :D nebo dopravce co garantuje dodání do XY (mimo ČP)
---------- Příspěvek doplněn 15.03.2018 v 17:13 ----------
Napsal Radek O.;1450620
Když nakupuji v eshopu, nekupuji si jen ten produkt jako takový, ale řeším i služby, které eshop nabízí. Mezi tyto služby patří typy a ceny doručení, termíny doručení apod. Pokud mne eshop informuje, že produkt stoji X, doprava stojí Y a termín dodání bude Z, pak jsou pro mne všechny tyto body závazné a důležité pro mé rozhodnutí. Pokud byste splnil Y a Z ale doručil zboží za vyšší cenu, také bych zboží nepřevzal. Pokud byste mi poslal zboží PPL místo zásilkovnou také bych ho nepřevzal a pokud mi to doručíte později, než jsme si předem domluvili, tak se nedivte, že to také mohu (a nemusím) odmítnout. Prostě jednou bylo něco domluveno a pokud to padlo, je to důvod od toho odstoupit. Možná si pak prodejce dá pozor co slibuje a upraví své služby do podoby, ve které je schopen tyto služby poskytovat.
domluveno kde? informací u zboží! to není závazné, závazné je to, co obsahuje objednávka.
Pokud tam není uvedeno že bude dodáno 20.1 tak nevidím důvod, proč nepřevzít zboží 21.1
Opět jsme u toho, že eshop to pošle 18.1, ale to že je kalamita, nabourá do něj blb nebo dopravce prostě zásilku zapomene, a dorazí 21.1, za to přece nemůže eshop!
Takže trestáš shop nikoho jiného
a peníze mu nikdo za dopravu nevrátí!
ty jsi myslím takový zákazník, co po mě chtěl zboží, nechtěl si ho objednat přes eshop a ještě mě řekne, že je puntičkář a zboží vrátí pro jakoukoliv hloupost (tečku, apod.) tak jsem mu napsal že mu zboží nepošlu.
15. 3. 2018 17:08:48
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/2/#reply1335138
Zbynek Subert
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
15. 3. 2018 17:19:06
Možná, kdyby e-shop neprovozoval každej jouda, tak by nebylo tolik rozčilování nad nepřevzatýma zásilkama. Zdravej e-shop s tím musí počítat a musí tyhle excesy ustát. Pokud je neustojí, tak je něco špatně na jeho straně. Pokud jde někomu o princip a je schopen kvůli tomu vyšilovat, tak by neměl vůbec provozovat žádnej e-shop.
Nemluvě o tom, že jak píše Radek... Jestli nepřevezmu a nebo vrátím zpět je úplně to samé, takže nějak nechápu o co e-shopařům jde :)
15. 3. 2018 17:19:06
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/2/#reply1335137
Napsal colbi;1450625
domluveno kde? informací u zboží! to není závazné, závazné je to, co obsahuje objednávka.
Pokud tam není uvedeno že bude dodáno 20.1 tak nevidím důvod, proč nepřevzít zboží 21.1
Opět jsme u toho, že eshop to pošle 18.1, ale to že je kalamita, nabourá do něj blb nebo dopravce prostě zásilku zapomene, a dorazí 21.1, za to přece nemůže eshop!
Takže trestáš shop nikoho jiného
a peníze mu nikdo za dopravu nevrátí!
ty jsi myslím takový zákazník, co po mě chtěl zboží, nechtěl si ho objednat přes eshop a ještě mě řekne, že je puntičkář a zboží vrátí pro jakoukoliv hloupost (tečku, apod.) tak jsem mu napsal že mu zboží nepošlu.
Myslim, ze kalamita se neodehrava kazdy den, ale to, ze si eshopy ve snaze urvat objednavku kapku vymysli je naprosto bezne. Eshopu co tvrdi, jak maji neco skladem a pak to teprve shani je spousta. Stejne tak napisou doruceni druhy den i kdyz toho dosahuji u zlomku objednavek.
Z toho co pisete tedy obhajujete to, ze eshop vlastne muze lhat, vymyslet si terminy, to zda ma zbozi skladem ci ne, protoze ve finale se toto v objednavce a kupni smlouve neobjevi, takze pokud temito udaji eshop nalaka nekoho k nakupu a pak to nesplni tak se nic nedeje a vse je spravne a ciste a zakaznik nema co neprebirat zasilku, protoze v kupni smlouve tato lakadla nebyla. No fajn. Takze pokud dle vas ja obhajuji podvodniky, kteri neprevezmou zasilku, muzeme rici, ze zase obhajujete vy podvodniky eshopisty, kteri termito udaji lzou.
A ve finale naprosto opomijite jeden dulezity fakt. Kdokoli a kdykoli muze u vas udelat 1000 objedanvek, ty prevzit a pak vsechno ve lhute 14dnu vratit. A vy mu vratit jak cenu zbozi, tak postovne co zaplatil a vam naklad vznikne tak jako tak.
15. 3. 2018 17:22:16
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/2/#reply1335136
:D
tak ještě jednou
Když chybu udělá eshop je potrestán. Když to udělá zákazník, kde má eshop nějakou podporu, aby se domohl svých práv?
vy tady točíte že za vše může eshop, ale já jako prodejce kde mám vymáhat náklady, na někom, kdo úmyslně nepřebírá zásilky?
Ten člověk to může dělat denně na desítkách obchodů, kde je nějaká šance mu to zakázat/nedovolit
15. 3. 2018 17:27:56
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/2/#reply1335135
Napsal colbi;1450633
:D
tak ještě jednou
Když chybu udělá eshop je potrestán. Když to udělá zákazník, kde má eshop nějakou podporu, aby se domohl svých práv?
vy tady točíte že za vše může eshop, ale já jako prodejce kde mám vymáhat náklady, na někom, kdo úmyslně nepřebírá zásilky?
Ten člověk to může dělat denně na desítkách obchodů, kde je nějaká šance mu to zakázat/nedovolit
mozna je lepsi resit realitu a ne imaginarniho zakaznika co si vyhlidl zrovna vas eshop a dela tam desitky objednavek denne. Kolik mate takovych zakazniku co toto dela a pak neprebira? Pripadne jake mate procento neprevzanych zasilek?
jinak jeste takovy dotaz - jak vite kdo si u vas objednal, ze ho chcete davat na nejaky seznam? Co kdyz si vezmu vase udaje a budu s nimi delat objedanvky a oni vas daji na nejaky seznam?
Ve finale - delejte si co chcete. Tvorte si seznamy, chtejte pokuty, zalujte je apod. moznosti mate hodne. Pokud mate za to, ze toto je cesta, jak s eshopem uspet a je to duvod, proc se mu nedari, proc ne.
15. 3. 2018 17:33:02
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/2/#reply1335134
Jan Trojan
verified
rating uzivatele
15. 3. 2018 19:07:05
Napsal StanislavN;1450609
Nepreberači.com
Asi mrtvý projekt. Nevím ani jak přesně funguje, ale zřejmě nebude mít moc rozsáhlou databázi. Něco podobného by se mohlo hodit. Ač to s sebou přináší i jisté problémy.
15. 3. 2018 19:07:05
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/2/#reply1335133
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit