Zadejte hledaný výraz...

Jde nějak ověřit zákazníka?

Jan Trojan
verified
rating uzivatele
15. 3. 2018 04:44:10
Existuje prosím něco jako veřejný Black-list lidí, kteří nakupují na internetu a nevyzvedávají zboží? Něco jako Solus nebo podobné databáze, které dokáží upozornit na nesolventního nakupujícího?
Potýkáme se v shopech neustále s docela velkým počtem takových zákazníků a nevíme už jak proti tomu bojovat. Máte nějaké rady, zkušenosti, tipy na služby, kde se dají odhalit tito zákazníci?
15. 3. 2018 04:44:10
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/#reply1335162
Nastesti ne
15. 3. 2018 05:45:56
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/#reply1335161
Napsal Radek O.;1450474
Nastesti ne
proč naštěstí ne!
já bych byl pro, že bys byl neplatič? :)
15. 3. 2018 06:39:15
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/#reply1335160
U Solusu jde o to, ze dotycna osoba je jasne identifikovana a je tam jasny stav veci. Proste banka vi presne kdo si pujcil a je schopna naprosto verohodne dolozit, ze dotycny nesplaci jak by mel.
U eshopu toto jde jen velmi vyjimecne. Ze nekdo objedna na moje osobni udaje neznamena, ze jsem to objednal ja. To, ze si zasilku neprevezmu nemusi byt dano tim, ze ji nechci ci jsem neplatic apod. Treba jen mi nedal postak do schranky vyzvu.
Pripadne kdyz eshop napise, ze mi to dorazi 20.3. a dorazi mi to 21.3. musim to jeste prebirat, nebo nesplnil co slibil a tudiz nemusim. Jenze jak to dokazat ze...
Proste je to hodne vachralte takovy rejstrik. Minimalni moznost obrany ze strany zakaznika, extremne slozite dokazovani o koho se realne jednalo, jaka byla realna situace apod.
15. 3. 2018 07:05:39
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/#reply1335159
Napsal Radek O.;1450478
U eshopu toto jde jen velmi vyjimecne. Ze nekdo objedna na moje osobni udaje neznamena, ze jsem to objednal ja. To, ze si zasilku neprevezmu nemusi byt dano tim, ze ji nechci ci jsem neplatic apod. Treba jen mi nedal postak do schranky vyzvu.
Pripadne kdyz eshop napise, ze mi to dorazi 20.3. a dorazi mi to 21.3. musim to jeste prebirat, nebo nesplnil co slibil a tudiz nemusim. Jenze jak to dokazat ze...
Proste je to hodne vachralte takovy rejstrik. Minimalni moznost obrany ze strany zakaznika, extremne slozite dokazovani o koho se realne jednalo, jaka byla realna situace apod.
tvoje argumenty jsou kravina
1. výzvu dostaneš několikrát, i já to tak dělám (2 až 3x). postihuješ eshop ne přepravce
2. dopravu nedělá eshop ale přepravce, pokud ten na to sere postihuješ eshop.
podle tvých odpovědí si myslím že jsi jeden z těch, co objednají a pak nevyzvednou
i nevyzvednutá zásilka se musí platit (doprava, práce, obaly)
osobně bych byl pro aby takový seznam existoval.
15. 3. 2018 07:10:23
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/#reply1335158
Asi kazdy vnimame tu situaci jinak. Ja si u dotycneho eshopu kupuji zbozi + sluzbu doruceni. Koho si pro sluzbu doruceni zvoli je jejich vec a jsou plne odpovedni za tohoto partnera, ktereho si oni vybrali pro tuto sluzbu. Tudiz pokud mi neni zbozi doruceno vlivem dopravce, jde to na vrub eshopu, ja s zadnym dopravcem nejednal. Takze ano budu postihovat eshop, protoze jediny s kym mam jakykoli smluvni vztah je eshop.
a ted k tem vasim bodum...
ad 1 - bydlel jsem v jedne lokalite v Brne, kde si postak zjednodusoval praci. Balicky nedorucoval a ani vyzvy k tomu, ze byla ulozena na poste se nekonala. Tudiz par jich uteklo. Pak jej vymenili a situace se zlepsila. Dle vas jsem za to odpovedny ja. Fajn.
ad 2 - pokud mi eshop rekne, kdy zbozi dostanu, kdy jej bude expedovat, ze jej ma skladem apod. a toto se ukaze jako nepravdive (a jedno z jakeho duvodu) a dojde tedy k poruseni ze strany eshopu, proc bych mel ja pak zbozi prevzit? Proste pokud jdu na eshop, tam "skladem expedujeme dnes" a posle to zitra, proc bych to mel prebirat? On muze porusit a ja ne?
Navic vzdy tu mate ten fakt, jak dokazete, ze jsem na druhe strane ja a ne nekdo kdo se za mne vydava? Mam za to, ze vubec neresite tuto stranku, hlavne at je nejaky seznam :)
Jinak ja balicky prebiram. Pokud dorazi jak maji, tak proc ne. Ale je pravda, ze jsem jich uz par neprevzal, ale to jen v pripade, ze nebylo ze strany eshopu dodrzeno co melo s tim, ze to bylo uz docela moc.
A jeste na zaver dve veci:
1. Pokud nekomu neprevzane zasilky tvori jakkoli vyznamen procento z odeslanych, tak je primarni problem u toho eshopu, ne u zakazniku.
2. jaky je rozdil pro eshop, kdyz objednam, rozmyslim si a neprevezmu vuci tomu, kdyz si to prevezmu a obratem vratim ve lhute 14 dnu. Naklady pro eshop stejne.
15. 3. 2018 07:20:35
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/#reply1335157
Hagen
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
15. 3. 2018 07:30:14
Napsal colbi;1450479
tvoje argumenty jsou kravina
1. výzvu dostaneš několikrát, i já to tak dělám (2 až 3x). postihuješ eshop ne přepravce
2. dopravu nedělá eshop ale přepravce, pokud ten na to sere postihuješ eshop.
podle tvých odpovědí si myslím že jsi jeden z těch, co objednají a pak nevyzvednou
i nevyzvednutá zásilka se musí platit (doprava, práce, obaly)
osobně bych byl pro aby takový seznam existoval.
Koukám že to vidíte jen svou optikou...
Vidím to jak dnes, 15.12.2017 objednávám zboží. Paní v e-shopů jak to příjde do Vánoc!!! To Vám garantuji!!!
22.12. Zboží nikde. Tak se volal na PPL že je na překladišti. Tak že posílám kurýra přijede na PPL balík nemůžou najít. Kurýr odjede - balík našli... Tak zpět. Kurýr stal 1500 Kč...
A e-shop slibuje... A tak to je u 90% e-shopů slíbí vše možné a pak nic.
Tohle je riziko vašeho podnikání...
15. 3. 2018 07:30:14
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/#reply1335156
Erik
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
15. 3. 2018 08:01:55
Napsal Hagen;1450482
Koukám že to vidíte jen svou optikou...
Vidím to jak dnes, 15.12.2017 objednávám zboží. Paní v e-shopů jak to příjde do Vánoc!!! To Vám garantuji!!!
22.12. Zboží nikde. Tak se volal na PPL že je na překladišti. Tak že posílám kurýra přijede na PPL balík nemůžou najít. Kurýr odjede - balík našli... Tak zpět. Kurýr stal 1500 Kč...
A e-shop slibuje... A tak to je u 90% e-shopů slíbí vše možné a pak nic.
Tohle je riziko vašeho podnikání...
s PPL už jsem nejednou řešil problém ve své lokalitě, přijde mi že se jim to sem prostě vůbec nechce vozit na další den, ale prostě to berou až když toho mají víc a to nemluvím o zpoždění jeden den, ale třeba i 2 - 4 dny.
Z mé zkušenosti funguje zavolat a říct, že pokud to nedoručí nepozději zítra dopoledne, tak si to už můžou nechat, že prostě další volné termíny pro vyzvednutí mít nebudu. U zásilek na dobírku v řádu tisíců vždy fungovalo a další den v 9:00 to bylo doručeno. :)
---------- Příspěvek doplněn 15.03.2018 v 08:05 ----------
Napsal colbi;1450479
tvoje argumenty jsou kravina
1. výzvu dostaneš několikrát, i já to tak dělám (2 až 3x). postihuješ eshop ne přepravce
2. dopravu nedělá eshop ale přepravce, pokud ten na to sere postihuješ eshop.
podle tvých odpovědí si myslím že jsi jeden z těch, co objednají a pak nevyzvednou
i nevyzvednutá zásilka se musí platit (doprava, práce, obaly)
osobně bych byl pro aby takový seznam existoval.
Plně souhlasím s Radkem O.
Nějakého dopravce mám někde, e-shop je zodpovědný... zvlášť e-shopy, kde si člověk ani stejně nemůže dopravce vybrat a e-shop to pošle službou, která se mu zrovna hodí.
Když eshop tvrdí jak strašně budu mít zboží zítra a pak je to 3 dny, tak mě to absolutně nezajímá a ať si ty náklady pěkně zaplatí... Větší e-shop jako třeba Mall ví, že oni jsou zodpovědní a když se dopravce zpozdí a vy si stěžujete, hnedka se omlouvají, nabízí slevy apod.
Mé poslední zkušenosti jen za 2 měsíce:
objednávka Okay elektro , PPL zpoždění 3 dny - dostal jsem 400Kč zpět jako omluvu
objednávka Mall - PPL zpoždění 2 dny - sleva 400kč na další nákup bez omezení (objednal jsem si věc za 400kč za cenu dopravy)
Ale vy očividně se chcete plně tvářit, že za to nemůžete a lidi, kterým se to nelíbí ještě dávat na blacklist :D
15. 3. 2018 08:01:55
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/#reply1335155
Martin Olsar
verified
rating uzivatele
15. 3. 2018 10:14:46
Napsal Ariwenie;1450488
s PPL už jsem nejednou řešil problém ve své lokalitě, přijde mi že se jim to sem prostě vůbec nechce vozit na další den, ale prostě to berou až když toho mají víc a to nemluvím o zpoždění jeden den, ale třeba i 2 - 4 dny.
Z mé zkušenosti funguje zavolat a říct, že pokud to nedoručí nepozději zítra dopoledne, tak si to už můžou nechat, že prostě další volné termíny pro vyzvednutí mít nebudu. U zásilek na dobírku v řádu tisíců vždy fungovalo a další den v 9:00 to bylo doručeno. :)
---------- Příspěvek doplněn 15.03.2018 v 08:05 ----------
Plně souhlasím s Radkem O.
Nějakého dopravce mám někde, e-shop je zodpovědný... zvlášť e-shopy, kde si člověk ani stejně nemůže dopravce vybrat a e-shop to pošle službou, která se mu zrovna hodí.
Když eshop tvrdí jak strašně budu mít zboží zítra a pak je to 3 dny, tak mě to absolutně nezajímá a ať si ty náklady pěkně zaplatí... Větší e-shop jako třeba Mall ví, že oni jsou zodpovědní a když se dopravce zpozdí a vy si stěžujete, hnedka se omlouvají, nabízí slevy apod.
Mé poslední zkušenosti jen za 2 měsíce:
objednávka Okay elektro , PPL zpoždění 3 dny - dostal jsem 400Kč zpět jako omluvu
objednávka Mall - PPL zpoždění 2 dny - sleva 400kč na další nákup bez omezení (objednal jsem si věc za 400kč za cenu dopravy)
Ale vy očividně se chcete plně tvářit, že za to nemůžete a lidi, kterým se to nelíbí ještě dávat na blacklist :D
Mall Vás kontaktoval sám v případě zpoždění objednávky ?
15. 3. 2018 10:14:46
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/#reply1335154
Erik
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
15. 3. 2018 11:07:06
Napsal Martin Olšar;1450498
Mall Vás kontaktoval sám v případě zpoždění objednávky ?
Nene Mall jsem kontaktoval já, jelikož to byl bordel u PPL a obchod hádám nemůže vědět jak jsem se s PPL domluvil na doručení, takže hádám, že neví jestli jde o zpoždění nebo jsem se domluvil, na pozdější dny.
15. 3. 2018 11:07:06
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/#reply1335153
Pavel Cibulka
verified
rating uzivatele
15. 3. 2018 11:11:01
Nejaky globalni blacklist je nerealny, jak psal Radek. Nektere eshopy a prepravky maji vlastni. Slovenske GLS ma seznam adres chronickych neprebiracu. Tam se o doruceni ani nepokousi (ale zaplatit si to od eshopu nechaji).
Dobre to funguje v systemech jako je ebay. Tam ma hodnoceni prodejce i kupujici.
Jedine co me nepada, neposilat na dobirku. Pokud neprevezme, vyuctuji naklady na postovne, zbytek penez vratim.
15. 3. 2018 11:11:01
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/#reply1335152
Napsal Pavel Cibulka;1450513
Dobre to funguje v systemech jako je ebay. Tam ma hodnoceni prodejce i kupujici.
Toto by mohlo fungovat, pokud by byl zakaznik jasne identifikovany. Tam kde to je, tak s tim problem neni.
Jedine co me nepada, neposilat na dobirku. Pokud neprevezme, vyuctuji naklady na postovne, zbytek penez vratim.
to zni sice pekne, ale odpalite si tim dobirkove lidi. Navic proste neni jen tak, pokud ma eshop treba 3-5 % neprevzatych zasilek, tam je neco jineho, nez to, ze lidi jsou zli a zasilky neprebiraji.
15. 3. 2018 11:35:34
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/#reply1335151
Ano upálíme ty věčně nespolehlivé klienty, ale ty nespolehlivé a nešikovné eshopy budeme podporovat dál, protože oni jsou nejlepší :-D
15. 3. 2018 12:26:15
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/#reply1335150
Nebudu reagovat na všechno co píšete.
ale motáte dodání po týdnu a dodání o den později.
Já zboží odešlu ale zákazník si ho nevyzvedne, zřejmě záměrně i přesto, že mu dojde i druhý den po objednáni. U pošty mám 99% doručení už druhý den po podání. u PPL, DPD apod.. je to do 2dnů.
Pak píšeš, že si nic neobjednáš.
Za to nemůže eshop, ani ty, ale 90% lidí, se baví tím, že něco objedná a pak záměrně nevyzvedne.
Proč mám já, jako majitel platit na lidi, kteří se tímto baví. Jsi v registru, máš smůlu. Stejně to mají banky a nikomu to nevadí!!
Vždy je možnost se z registru dostat.
Za dopravce eshop nezodpovídá! Já nemám žádné páky na dopravce.
---------- Příspěvek doplněn 15.03.2018 v 12:51 ----------
Napsal Tomáš Maňhal;1450540
Ano upálíme ty věčně nespolehlivé klienty, ale ty nespolehlivé a nešikovné eshopy budeme podporovat dál, protože oni jsou nejlepší :-D
pokud vím tak eshop dostane špatné hodnocení, pokutu, atd...
co dostane zákazník neplatič? nic
= nerovný boj.
nevím proč obhajujete zloděje a podvodníky? mě osobně nevadí, když mi eshop napíše, že zboží dojde později a počkám si, nebo objednávku zruším. To umožňuje 99% shopů, ale určitě se nebudu mstít že si nechám poslat zboží a pak ho záměrně nevyzvednu.
Ale zřejmě mám jinou mentalitu než vy. Nejsem zvyklý někoho ojebávat a okrádat.
15. 3. 2018 12:49:07
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/#reply1335149
Erik
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
15. 3. 2018 13:02:39
Napsal colbi;1450550
Nebudu reagovat na všechno co píšete.
Za dopravce eshop nezodpovídá! Já nemám žádné páky na dopravce..
Ne? A co nějaké smlouvy s dopravci, kde se zavazují, že něco doručí do tehdy a tehdy? A přesně tak já mám s e-shopem smlouvu, kde se většinou skrze nějaké obchodní podmínky zaručují, že zboží budu mít nejpozději za 2 dny na stole. Pokud nemám, tak mě nezajímá jestli máte 3 dny zpoždění u sebe na skladě a nebo ho má PPL na skladě, prostě je to váš problém.
Pokud žádnou smlouvu s dopravcem nemáte, tak se nemáte zavazovat, že něco dorazí tehdy a tehdy, jak to spousta e-shopů dělá.
15. 3. 2018 13:02:39
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/#reply1335148
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit