Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Jde nějak ověřit zákazníka?

Napsal iMIRo;1450910
Založit si stránku mimo EU a můžu vše :-) Jo jo, to je logika, mohu poslat své údaje, aby jsi si mě tam mohl zapsat? Před dvěma roky se mi nějaký blb chtěl pomstít a objednal na mě pár balíčků. Nic jsem neměl objednáno tak jsem to nepřebral. A co teď se mnou? Zapsat mě na ten seznam, který je mimo EU. Abych nebyl nepřebírač tak jsem měl zaplatit a převzít. To potom, abych si taky založil stránku mimo EU a taky můžu vše?
a to je problém napsat že jsi si nic neobjednal!
---------- Příspěvek doplněn 16.03.2018 v 23:21 ----------
Napsal Eastwood;1450905
Každopádně mě přijde, že otázka "co s nepřebírači" je jen řešení následku. A správné a logické by mělo být vyřešení příčiny, aby nepřebíračů bylo co nejméně. Aby to bylo alespoň v toleranci, jako mají ostatní podobné eshopy.
Pokud Colbi neuvede, o jaký jde eshop, nebo sortiment, tak se všichni bavíme v jen teoretický rovině. Mám osobní zkušenost s několika eshopy a provozovateli a vím, že nepřebraná zásilka může být každá šestá, anebo taky žádná. Spolupracoval jsem na eshopu a od roku 2004 dosud a nedošlo ani k jednomu (!) nepřevzetí zásilky při průměrném obratu 450k měsíčně. Na druhou stranu jsem byl u eshopu, kde se nepřebíralo více než 4 % zásilek a to byla hrůza. Naše zkušenost je taková, že čím víc jsme se snažili být nejlevnější na srovnávačích, tím víc nepřebraných zásilek bylo.
Pokud někdo prodává levný blbosti z aliexpresu, s nízkou marží a cílovka jsou puberťáci lovený z FB, tak věřím, že se bude vracet třeba i polovina. A tohle žádnej rejstřík nepřebíračů nevyřeší.
počet nepřebraných balíků mám kolem 2% možná méně, ale mě prostě sere, že do balíku dám energii a čas a nějaká pinda(100% jsou ženský) to nepřevezme a ani nereaguje
marži na zboží mám min. 50% záleží na ceně zboží.
16. 3. 2018 23:15:34
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/5/#reply1335102
Napsal colbi;1450932
a to je problém napsat že jsi si nic neobjednal!
---------- Příspěvek doplněn 16.03.2018 v 23:21 ----------
počet nepřebraných balíků mám kolem 2% možná méně, ale mě prostě sere, že do balíku dám energii a čas a nějaká pinda(100% jsou ženský) to nepřevezme a ani nereaguje
marži na zboží mám min. 50% záleží na ceně zboží.
Takze kdyz by ta “pinda” balik prevzala a obratem vratila ve lhute 14 dnu. Vy byste ji vrazil penize za zbozi a za postovne co zaplatila pak byste byl spokojen ze je vse v ramci zakona?
16. 3. 2018 23:55:18
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/5/#reply1335101
Napsal Radek O.;1450938
Takze kdyz by ta “pinda” balik prevzala a obratem vratila ve lhute 14 dnu. Vy byste ji vrazil penize za zbozi a za postovne co zaplatila pak byste byl spokojen ze je vse v ramci zakona?
rozumíš o čem se tady celou dobu bavíme? asi ne, protože neustále píšeš něco jiného, aby jsi si obhájil tvoje úmyslné nepřebírání zásilek
přečti si název vlákna a pak reaguj. na to že jsi údajně posílal tisíce balíků píšeš jako člověk, co se rád mstí za každou chybu (nedodal jsi v den X, máš smůlu, nedojel si v 11 ale ve 12h máš smůlu).
člověk, co by 3x nepřevzal zásilku by už 4 tou nedostal. a zřejmě jak tady někdo psal, jsou o zřejmě lidé s IQ 40, co neumí poslat ani balíček zpět. pokud nepřeveznou zásilku zřejmě už od začátku vědí že to neudělají
17. 3. 2018 00:19:56
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/5/#reply1335100
Panv12
verified
rating uzivatele
17. 3. 2018 02:30:52
O tom, že by se někdo bavil objednáním nevyzvednutych zásilek jsem neslyšel. Nicméně by mě zajímalo jak jinak to autor vlákna chce řešit, než zrušením dobírky? Přece pokud se tím někdo baví, tak používá fake identity a autor si můžete vést databázi jakou chce..
17. 3. 2018 02:30:52
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/5/#reply1335099
Jan Trojan
verified
rating uzivatele
17. 3. 2018 06:33:23
Napsal Panv12;1450945
O tom, že by se někdo bavil objednáním nevyzvednutych zásilek jsem neslyšel. Nicméně by mě zajímalo jak jinak to autor vlákna chce řešit, než zrušením dobírky? Přece pokud se tím někdo baví, tak používá fake identity a autor si můžete vést databázi jakou chce..
Já se nejednou setkal s názorem, že si lidé objednají i z více e-shopů a pak jen čekají, která zásilka přijde dříve. Asi nějaký syndrom netrpělivosti nebo co? Provozujeme 6 shopů. Máme v průměru 2% vratek celkem. Měsíčně přicházíme o více jak 15tisíc korun a to pracujeme v režimu, kdy to raději neřešíme. Pak by to bylo zase o něco více za volání proč to nepřebral někdo, zda to znovu poslat, atd.
Umím si představit, že tyto peníze můžeme využít úplně jinak. Jen mám dojem, že zde mnoho lidí "chytračí" jak se s tím musí počítat atd. Opatření bylo provedeno už dost. Více zboží na skladu, okamžitá expedice, rychlé dodání atd. Není již moc kam jít dále.
Firmy snižují náklady na všem. Přetahují se o pár stovek na telefonních tarifech, nájmech, SW atd. To každý bere jako chytré a rozumné, ale když chce ušetřit pár tisícovek tam, kde to je znatelné tak nakonec vypadá jako zoufalec. Zajímavý postřeh :-)
17. 3. 2018 06:33:23
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/5/#reply1335098
Napsal Jan Trojan;1450948
Já se nejednou setkal s názorem, že si lidé objednají i z více e-shopů a pak jen čekají, která zásilka přijde dříve. Asi nějaký syndrom netrpělivosti nebo co? Provozujeme 6 shopů. Máme v průměru 2% vratek celkem. Měsíčně přicházíme o více jak 15tisíc korun a to pracujeme v režimu, kdy to raději neřešíme. Pak by to bylo zase o něco více za volání proč to nepřebral někdo, zda to znovu poslat, atd.
Umím si představit, že tyto peníze můžeme využít úplně jinak. Jen mám dojem, že zde mnoho lidí "chytračí" jak se s tím musí počítat atd. Opatření bylo provedeno už dost. Více zboží na skladu, okamžitá expedice, rychlé dodání atd. Není již moc kam jít dále.
Firmy snižují náklady na všem. Přetahují se o pár stovek na telefonních tarifech, nájmech, SW atd. To každý bere jako chytré a rozumné, ale když chce ušetřit pár tisícovek tam, kde to je znatelné tak nakonec vypadá jako zoufalec. Zajímavý postřeh :-)
se divíš, když volby vyhraje babiš s hláškou všeci kradů :)
17. 3. 2018 07:17:09
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/5/#reply1335097
sirup
verified
rating uzivatele
17. 3. 2018 07:38:34
V průměru 2% je porad velmi velmi dobry vysledek zvlast pri 6eshopech. Asi neprodavate obleceni, boty :-) Neřeste 15tis ztratu(nutne ztraty kterym se nevyhnete) kdyz mate treba 400tis. mes. zisk.
Jinak volani zakaznikovi ze si neprevzal dobírku vas stoji kromě 2-3minut nula nula kč. (kdyz uz mu chcete volat a mate potrebu nebo to chcete řešit)
17. 3. 2018 07:38:34
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/5/#reply1335096
Zbynek Subert
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
17. 3. 2018 11:49:57
A může mi tedy někdo z vás e-shopařů, které štve nepřebírání zásilek, sdělit, proč nejde tu dobírku zrušit?
Možná přijdete o nějaké zákazníky, ale určitě i o ty vysírače, ne?
A stejně pořád nechápu, jak byste ten Blacklist používali... Napíšete: "Pepo si na se seznamu, takže na dobírku nic od nás nedostaneš!" ?
Předpokládám, že pokud je to šmejd a je na seznamu právem, tak máte další problém a začne se mstít jinak, třeba pod falešným jménem.
A pokud není právem na seznamu, tak máte problém další...
17. 3. 2018 11:49:57
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/5/#reply1335095
Napsal Zbyněk Šubert;1450986
A může mi tedy někdo z vás e-shopařů, které štve nepřebírání zásilek, sdělit, proč nejde tu dobírku zrušit?
Možná přijdete o nějaké zákazníky, ale určitě i o ty vysírače, ne?
A stejně pořád nechápu, jak byste ten Blacklist používali... Napíšete: "Pepo si na se seznamu, takže na dobírku nic od nás nedostaneš!" ?
Předpokládám, že pokud je to šmejd a je na seznamu právem, tak máte další problém a začne se mstít jinak, třeba pod falešným jménem.
A pokud není právem na seznamu, tak máte problém další...
proč bych rušil dobírku? nějaký důvod, když mě to dělá více jak 50% objednávek!
a jinak u každé objednávky vidím i IP :)
17. 3. 2018 12:39:30
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/5/#reply1335094
Panv12
verified
rating uzivatele
17. 3. 2018 13:03:04
Napsal colbi;1450999
proč bych rušil dobírku? nějaký důvod, když mě to dělá více jak 50% objednávek!
a jinak u každé objednávky vidím i IP :)
A k čemu vám je IP? Přece pokud se budu bavit nevyzvednutou objednávkou, tak budu objednávat z veřejných WiFi, u kamarádů nebo třeba přes proxy. Kontaktní údaje na někoho získat totiž není žádný problém...
Takže blokováním IP, blokování na základě údajů nic vám pak nepomůže...naopak se začnete pouze připravovat o potencionální zákazníky...
17. 3. 2018 13:03:04
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/5/#reply1335093
Napsal colbi;1450940
rozumíš o čem se tady celou dobu bavíme? asi ne, protože neustále píšeš něco jiného, aby jsi si obhájil tvoje úmyslné nepřebírání zásilek
přečti si název vlákna a pak reaguj. na to že jsi údajně posílal tisíce balíků píšeš jako člověk, co se rád mstí za každou chybu (nedodal jsi v den X, máš smůlu, nedojel si v 11 ale ve 12h máš smůlu).
člověk, co by 3x nepřevzal zásilku by už 4 tou nedostal. a zřejmě jak tady někdo psal, jsou o zřejmě lidé s IQ 40, co neumí poslat ani balíček zpět. pokud nepřeveznou zásilku zřejmě už od začátku vědí že to neudělají
Tak dame resume na zaver. Zakaznici jsou pro vas “xxx” coz trochu naznacuje jaky je k nim z vasi strany pristup.
Dle vas eshop nemusi plnit to co uvadi na eshopu. Nemusi plnit to co pise a slibuje.
Zakaznik musi zbozi prevzit i kdyz eshop nesplni co tvrdi.
Pokud eshop nesplni co tvrdil musi zakaznik stejne zbozi prevzit a kdyz ne je dle vas zakaznik zlodej a podvodnik a patri na registr kdezto eshop je chudacek a obeti komplotu napr dopravce a za nic nemuze.
Osobne jsem umyslne neprevzal odhadem 3 baliky. Vzdy pote co mne provozovatel eshopu nekolikrat ujistil o stavu ktery nesplnil. Napr “mam to opravdu skladem a odesilam hned” kdy z nej druhy den vylezlo ze to musi vlastne objednat. Ve druhem pripade to bylo obdobne a ve tretim sliboval termin doruceni a nekonal se odhadem o 2 dny kdy mi byla dana vec uz k nicemu.
Ve vsech techto pripadech jsem si situaci overoval u eshopu. Nenutil jsem je mi tyto terminy a stavy potvrzovat. Kdyby rekli pravdu tak bych obejdnavku ani nedelal a nic by se nestalo. Lhali tak za vysledek mohou jen oni.
Pokud si mne dali na nejaky registr je mi vcelku jedno jelikoz tam uz stejne neobjednam.
17. 3. 2018 13:06:29
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/5/#reply1335092
Napsal Radek O.;1451005
Tak dame resume na zaver. Zakaznici jsou pro vas “xxx” coz trochu naznacuje jaky je k nim z vasi strany pristup.
Dle vas eshop nemusi plnit to co uvadi na eshopu. Nemusi plnit to co pise a slibuje.
Zakaznik musi zbozi prevzit i kdyz eshop nesplni co tvrdi.
Pokud eshop nesplni co tvrdil musi zakaznik stejne zbozi prevzit a kdyz ne je dle vas zakaznik zlodej a podvodnik a patri na registr kdezto eshop je chudacek a obeti komplotu napr dopravce a za nic nemuze.
Osobne jsem umyslne neprevzal odhadem 3 baliky. Vzdy pote co mne provozovatel eshopu nekolikrat ujistil o stavu ktery nesplnil. Napr “mam to opravdu skladem a odesilam hned” kdy z nej druhy den vylezlo ze to musi vlastne objednat. Ve druhem pripade to bylo obdobne a ve tretim sliboval termin doruceni a nekonal se odhadem o 2 dny kdy mi byla dana vec uz k nicemu.
Ve vsech techto pripadech jsem si situaci overoval u eshopu. Nenutil jsem je mi tyto terminy a stavy potvrzovat. Kdyby rekli pravdu tak bych obejdnavku ani nedelal a nic by se nestalo. Lhali tak za vysledek mohou jen oni.
Pokud si mne dali na nejaky registr je mi vcelku jedno jelikoz tam uz stejne neobjednam.
takže jsi úmyslně nepřevzal zásilku,
Napr “mam to opravdu skladem a odesilam hned” kdy z nej druhy den vylezlo ze to musi vlastne objednat. Ve druhem pripade to bylo obdobne
bránil ti někdo objednávku zrušit jít jinam? Ne, takže jsi úmyslně nechal shop zboží poslat a úmyslně jsi ho nevyzvedl
pokud by byl registr nenakoupil bys na více shopech ne na jednom :) od toho jsou registry
a pokud by jsi zboží převzal, dal bys mu špatné hodnocení, nebo se tam už nevracel na kupovat, to je trest, ale jaký trest je pro tebe? žádný
17. 3. 2018 13:48:29
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/5/#reply1335091
Napsal colbi;1451009
takže jsi úmyslně nepřevzal zásilku,
Napr “mam to opravdu skladem a odesilam hned” kdy z nej druhy den vylezlo ze to musi vlastne objednat. Ve druhem pripade to bylo obdobne
bránil ti někdo objednávku zrušit jít jinam? Ne, takže jsi úmyslně nechal shop zboží poslat a úmyslně jsi ho nevyzvedl
pokud by byl registr nenakoupil bys na více shopech ne na jednom :) od toho jsou registry
a pokud by jsi zboží převzal, dal bys mu špatné hodnocení, nebo se tam už nevracel na kupovat, to je trest, ale jaký trest je pro tebe? žádný
Lez provozovatele mne stala to nejdrazsi a to je cas. Je to neco co mi nikdo nevrati. Pokud si ten prodejce nevazi meho casu nemam duvod si vazit jeho prace.
Nicmene vidim ze s vami je tato diskuze zbytecna. Proste budete hajit eshop at dela cokoli. At lze. Uvadi zakazniky v omyl apod. To je pro vas v poradku. Zrejme proto mate problemy s nevyzvednutymi zakazkami.
17. 3. 2018 13:55:42
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/5/#reply1335090
Napsal Radek O.;1451011
Lez provozovatele mne stala to nejdrazsi a to je cas. Je to neco co mi nikdo nevrati. Pokud si ten prodejce nevazi meho casu nemam duvod si vazit jeho prace.
Nicmene vidim ze s vami je tato diskuze zbytecna. Proste budete hajit eshop at dela cokoli. At lze. Uvadi zakazniky v omyl apod. To je pro vas v poradku. Zrejme proto mate problemy s nevyzvednutymi zakazkami.
:D já mám problém s lidma jako ty, mám kolem 2% nepřevzatých zásilek, do 2dnů zásilky u zákazníka, nebo na poště,
tvůj čas :D jasně udělat objednávku zabere hodinu.
doufám, že tvoji zákazníci dostanou taky tvoji práci zdarma, když ji nedodáš ve smluvní den!!
17. 3. 2018 14:03:34
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/5/#reply1335089
Takze lhani provozovatele eshopu je pro vas v poradku?
17. 3. 2018 14:10:01
https://webtrh.cz/diskuse/jde-nejak-overit-zakaznika/strana/5/#reply1335088
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit