Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Jak mi ukradli domenu vcetne hostingu

Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
22. 5. 2013 13:53:25
Hmm, věřím že pokud by šlo o nějaký jiný hosting tak by reakce ostatních vypadaly o dost jinak... Ale to je jedno, to je prostě místní folklór ;-)
Jinak osobně bych měl pocit, že za situace když mi z účtu kompletně zmizí administrace nějaké domény tak by na hotline měli být schopni alespoň orientačně zjistit co se děje a nikoliv že se mi později (bez udání rychlosti odpovědi) někdo (bez udání pozice ve firmě) ozve na email (který nemusí dorazit). Zákazníkova reakce samozřejmě mohly být klidnější a asertivnější, nicméně od začátku komunikace do jejího konce uteklo půl hodiny a za tu dobu - pokud druhá strana stále není schopná/ochotná zjistit co se děje - prostě začnou téct nervy. Nebo vám vypadek firemního webu nevadí a je vám jedno jak dlouho je mimo?
22. 5. 2013 13:53:25
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mi-ukradli-domenu-vcetne-hostingu/strana/3/#reply904180
Ondrej Rycl
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
22. 5. 2013 13:53:26
Tak takové jednání ze strany zákazníky úplně nejvíc ze všeho miluju. "Vyřešte všechno hned teď, nebo ... nebo..." Je vidět že dotyčný asi nemám moc zkušeností s chodem větších firem, nebo zákaznických podpor. Každému rozumnému člověku dojde, že ten co sedí u telefonu, nebo u chatu, nebo kdekoliv jinde, je pouze ten "poslední" který může sám něco rozhodnout, nebo udělat. Potom se najdou tací chytráci, kteří si své problémy vybíjejí na těchto za nic nemohoucích operátorech. To mi přijde, že tito zákazníci (nevím jestli to jsou lidi) jsou jak malé děti co jim někdo vezme hračku a oni hned běží za tatínkem. Bohužel, bohužel, BOHUŽEL je těchto zákazníků stále víc a víc.
22. 5. 2013 13:53:26
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mi-ukradli-domenu-vcetne-hostingu/strana/3/#reply904179
jarin001
verified
rating uzivatele
(37 hodnocení)
22. 5. 2013 13:54:49
Napsal Radek O.;952207
beztak udelal wedos chybu, tak ted upravuje logy, prepisuje chat, aby tu ukazal svuj zaznam, vytvari ve photoshopu obrazek odeslaneho emailu a vypisu z volani a zaroven objednava domenu za sve, protoze mu udekla...
Jiný přepis chatu netřeba, ten zveřejněný je ve prospěch Wedosu, stejně jsou ve hře jen 3 varianty:
a) Neprodloužení domény ze strany držitele
b) Technický problém na straně Wedosu
c) Problém s ochrannou známkou
22. 5. 2013 13:54:49
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mi-ukradli-domenu-vcetne-hostingu/strana/3/#reply904178
Napsal Kovboj;952208
Hmm, věřím že pokud by šlo o nějaký jiný hosting tak by reakce ostatních vypadaly o dost jinak... Ale to je jedno, to je prostě místní folklór ;-)
Jinak osobně bych měl pocit, že za situace když mi z účtu kompletně zmizí administrace nějaké domény tak by na hotline měli být schopni alespoň orientačně zjistit co se děje a nikoliv že se mi později (bez udání rychlosti odpovědi) někdo (bez udání pozice ve firmě) ozve na email (který nemusí dorazit). Zákazníkova reakce samozřejmě mohly být klidnější a asertivnější, nicméně od začátku komunikace do jejího konce uteklo půl hodiny a za tu dobu - pokud druhá strana stále není schopná/ochotná zjistit co se děje - prostě začnou téct nervy. Nebo vám vypadek firemního webu nevadí a je vám jedno jak dlouho je mimo?
urcite to ok neni, ale musite pochopit to, ze ten operator nema treba pristup k danym informacim a prose on to nema jak zjistit i kdyby chtel. Maji na to tam treba jine lidi, kteri to jsou schopni udelat. Tka je logicke, ze to preda tomu, kdo mu s tim muze pomoci.
22. 5. 2013 14:01:09
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mi-ukradli-domenu-vcetne-hostingu/strana/3/#reply904177
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
22. 5. 2013 14:07:41
Napsal Radek O.;952215
urcite to ok neni, ale musite pochopit to, ze ten operator nema treba pristup k danym informacim a prose on to nema jak zjistit i kdyby chtel. Maji na to tam treba jine lidi, kteri to jsou schopni udelat. Tka je logicke, ze to preda tomu, kdo mu s tim muze pomoci.
Samozřejmě, ale v případě že jde o 'krizi' - což nefunkční komerční doména IMHO je - má být i takový operátor bez pravomocí být schopen zvednout červený telefon a buď zjistit pro zákazníka podrobnosti nebo domluvit že se zákazníkovi někdo akutně ozve.
A pokud nejde o krizi ale jen o nějaké propadnutí domény nebo třeba neuhrazení faktury (tedy standardní záležitost, kterou musí hotline asi řešit relativně často), tak k podobným informacím by hotline přístup mít měla. Odpověď "někdo vám napíše email" naštvaného zákazníka těžko uklidní ale spíš ještě víc naštve.
22. 5. 2013 14:07:41
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mi-ukradli-domenu-vcetne-hostingu/strana/3/#reply904176
Doména opravdu stojí za ukradnutí :-) S takovým arogantním přístupem se divím, že se s vámi vůbec dál bavil.. Chyba se občas stane všude nikdo není bezchybný :-)
22. 5. 2013 14:19:38
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mi-ukradli-domenu-vcetne-hostingu/strana/3/#reply904175
jarin001
verified
rating uzivatele
(37 hodnocení)
22. 5. 2013 14:19:50
Napsal Kovboj;952223
..má být i takový operátor bez pravomocí být schopen zvednout červený telefon..
Studená válka už skončila ale připomnělo mi to epizodu z Jistě, pane premiére:
Pane generále, kde je horká linka?
Která?
Ta do Ruska. Ta rudá horká linka.
Na Downing Street.
Takže v naléhavém případě se jí mohu dovolat sovietskému prezidentovi?
Teoreticky ano.
Teoreticky?
Tak to říkám tisku.
Jednou jsme se do Kremlu i dovolali. Ale jenom do ústředny...
22. 5. 2013 14:19:50
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mi-ukradli-domenu-vcetne-hostingu/strana/3/#reply904174
sh
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
22. 5. 2013 14:21:02
Napsal Kovboj;952223
má být i takový operátor bez pravomocí být schopen zvednout červený telefon a buď zjistit pro zákazníka podrobnosti nebo domluvit že se zákazníkovi někdo akutně ozve.
"zakaznik" ktery se chova tak jak tu predvadi zakladatel tematu si nic takoveho zcela jiste nezaslouzi. paklize skutecne podal TO, uprimne doufam, ze wedos poda totez za krive obvineni (ale videl bych to spis na syndrom tzv. "plne huby kecu")
22. 5. 2013 14:21:02
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mi-ukradli-domenu-vcetne-hostingu/strana/3/#reply904173
Dovolte nám, abychom se k celé události vyjádřili. Je to mnohem jednodušší, než se zdá. Na chat pana klečky jsme odpověděli e-mailem během cca 3 hodin (v 19:51 přímo technickým ředitelem) a to s tím, že doména byla zablokována na žádost Policie ČR. Pokud pan Klečka tvrdí něco jiného, tak to není pravda...
Obdrželi jsme oficiální úřední žádost (od orgánů činných v trestním řízení) přes datovou schránku o zablokování domény a služeb k ní přiřazených. V tomto případě šlo všechno oficiální cestou, žádost měla všechny náležitosti a my jí vyhověli, jak nám ukládá zákon. Jinou možnost jsme neměli. Bližší informace bohužel veřejně sdělit nemůžeme. V tomto konkrétním případě jsem volal na patřičná místa, abych se ujistil, zda se vůbec můžeme nyní veřejně hájit, protože bychom mohli nenarušit průběh vyšetřování.
Obecně v těchto případech vždy obdrží žádost nejdříve provozovatel webhostingu, který musí konat, aby nedocházelo k poškození zájmů dalších osob. Navíc jsme ve většině případů vázáni mlčenlivostí i vůči zákazníkovi samotnému. Věřte, že to pro nás není nic příjemného někomu vypnout službu a zároveň mít problém s tím, abychom k tomu cokoliv mohli sdělit (ať neohrozíme vyšetřování).
Pracovníci zákaznické podpory jsou u nás na tyto případy proškoleni. Musí zachovat chladnou hlavu, být slušní a nesdělit zákazníkům žádné informace či indície. Není to pro ně jednoduché, ale takový už je úděl profesionální zákaznické podpory.
Snad jen dodám, že na nás bylo skutečně podáno trestní oznámení, které jsme dnes obdrželi přes datovou schránku ve 13:41. Už jsme odeslali i naši odpověď .-) .
Tohoto tématu se také dotkne páteční přednáška na Dnech otevřených dveří WEDOS 2013.
Josef Grill, WEDOS
22. 5. 2013 14:27:33
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mi-ukradli-domenu-vcetne-hostingu/strana/3/#reply904172
John-s
verified
rating uzivatele
22. 5. 2013 14:27:37
Napsal zdenek.klecka;952158
dd,
prosim o radu ci pomoci jak postupovat?
zakoupil jsem domenu vcetne hostingu a predevcirem zjistil ze mi ji ,,pravdepodobne wedos ukradl,,
vcera jsem podal tretni oznameni u policie cr pro kradez
Tak nějak mi přijde, že jste moc nepochopil význam podpory. Podpora je od toho, aby jste ji problém zdělil a ne aby jste si na ní vybil svoji zlost. S podporou na wedosu mám jen ty nejlepší zkušenosti. Jestliže vás opravdu nekontaktovali, čemuž moc nevěřím, tak je zkuste kontaktovat vy. Nebo raději o to někoho poproste, jestliže nejste schopen komunikovat s lidmi.
22. 5. 2013 14:27:37
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mi-ukradli-domenu-vcetne-hostingu/strana/3/#reply904171
Napsal Ondrasimuss;952209
Tak takové jednání ze strany zákazníky úplně nejvíc ze všeho miluju. "Vyřešte všechno hned teď, nebo ... nebo..." Je vidět že dotyčný asi nemám moc zkušeností s chodem větších firem, nebo zákaznických podpor. Každému rozumnému člověku dojde, že ten co sedí u telefonu, nebo u chatu, nebo kdekoliv jinde, je pouze ten "poslední" který může sám něco rozhodnout, nebo udělat. Potom se najdou tací chytráci, kteří si své problémy vybíjejí na těchto za nic nemohoucích operátorech. To mi přijde, že tito zákazníci (nevím jestli to jsou lidi) jsou jak malé děti co jim někdo vezme hračku a oni hned běží za tatínkem. Bohužel, bohužel, BOHUŽEL je těchto zákazníků stále víc a víc.
Ať to bylo jak to bylo, tohle je trochu zvláštní přístup, ne? Pokud někdo poskytuje služby, na nichž je závislé podnikání jeho zákazníků, takže věřím, že se k tomu Wedos vyjádří. Ale ospravedlňovat půlhodinovou neochotu řešit akutní problém, tím že zákazník je arogantní blbec je docela zvláštní, ne? A na druhou stranu TO oznámení je trochu příliš.
22. 5. 2013 14:28:49
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mi-ukradli-domenu-vcetne-hostingu/strana/3/#reply904170
Ohneta
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
22. 5. 2013 14:33:50
Tož teď jsem zvědav na reakci pana Klečky :-).
22. 5. 2013 14:33:50
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mi-ukradli-domenu-vcetne-hostingu/strana/3/#reply904169
John-s
verified
rating uzivatele
22. 5. 2013 14:36:02
Napsal Jan Kratochvíl;952243
Tož teď jsem zvědav na reakci pana Klečky :-).
To já také a moc. Ale tak nějak tuším, že se jí nedočkáme...
22. 5. 2013 14:36:02
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mi-ukradli-domenu-vcetne-hostingu/strana/3/#reply904168
Tomáš
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
22. 5. 2013 14:39:08
Napsal Musilda;952241
Ať to bylo jak to bylo, tohle je trochu zvláštní přístup, ne? Pokud někdo poskytuje služby, na nichž je závislé podnikání jeho zákazníků, takže věřím, že se k tomu Wedos vyjádří. Ale ospravedlňovat půlhodinovou neochotu řešit akutní problém, tím že zákazník je arogantní blbec je docela zvláštní, ne? A na druhou stranu TO oznámení je trochu příliš.
Osobně bych si nejprve zametl před svým prahem (myslím být tím zákazníkem), čímž myslím pečlivé zkontrolování zda nedošlo k chybě u mě... a taky otázka jak je to s tou ochrannou známkou ;-)
Pokud došlo k chybě na jejich straně, jistě mu to vynahradí (i když by třeba podle VOP možná ani nemuseli), ale pokud nebyla technická podpora oprávněná toto řešit, asi tam byl nějaký horší problém než jen propadlá služba (třeba mohlo jít o již někde zmíněné nahlášení porušení ochranné známky, což je opravdu lepší řešit mailem s komepetentní osobou).
A k tomu: "Ale ospravedlňovat půlhodinovou neochotu řešit akutní problém, tím že zákazník je arogantní blbec je docela zvláštní, ne?" - chovali se k němu slušně, což se naopak říci nedá a navíc jeho chování korunované trestním oznámením si myslím dostatečně svědčí o tom, že výše uvedená "výmluva" by byla naprosto oprávněná :-D
-------------------------------------------
Aha, tak reakcí WEDOSu je vše jasné a je vidět, že část diskutujících se i trefila :-)
Snad ta odpověď na TO byla to co myslím :-D
22. 5. 2013 14:39:08
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mi-ukradli-domenu-vcetne-hostingu/strana/3/#reply904167
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
22. 5. 2013 14:41:08
Napsal John-s;952240
Tak nějak mi přijde, že jste moc nepochopil význam podpory. Podpora je od toho, aby jste ji problém zdělil a ne aby jste si na ní vybil svoji zlost.
Neměla by se podpora snažit podpořit zákazníka, tedy pomoci s problémem? To co píšeš ty není podpora ale podatelna :-)
Reakce tři hodiny od nahlášení problému s nefunkčnosti webu a zmizení domény z administrace by mě taky naštvala, ale "věřím" že všichni ostatní by to vzali zcela klidně a nijak by je to netrápilo. Nenaštvalo by mě to tak abych jim nadával nebo podával trestní oznámení, oboje je samozřejmě mimo mísu, ale dost na to abych věděl že příště už u nich nebudu mít žádnou doménu nebo web ať se zrovna budou jmenovat jakkoliv a budou nabízet jakékoliv akce... Haf, domluvil jsem :-)
22. 5. 2013 14:41:08
https://webtrh.cz/diskuse/jak-mi-ukradli-domenu-vcetne-hostingu/strana/3/#reply904166
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit