Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Historky z provozování e-shopu

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
27. 10. 2017 11:13:07
Protože na to reagovalo dost lidí, tak přidám ještě rozuzlení ...
Dobrý den paní XY,
na základě dnešního telefonátu bych se Vám chtěl za přepravce velmi omluvit a chtěl bych se omluvit i za sebe. Nejprve bych Vás chtěl ujistit, že Vás v tom samozřejmě nenecháme. Vím, jak se asi cítíte, že máte svých starostí dost a ještě se probírat pobitou zásilkou. Jsem si vědom, že konzervy prochází mnoha rukama od brigádníků po dopravce a nemusí to dopadnout dobře. Ale ještě nikdy se nestalo, že bych se k věci nepostavil čelem a že bychom nedotáhli reklamaci do zdárného konce. Za 6 let podnikání jsme na rozdíl od některých velkých eshopů 100% reklamací vyřídili kladně a oprávněnost jsme nikdy neřešili. To je moje filozofie, není nic, co bych nedokázal vyřešit. Prosím Vás tedy, pošlete mi jen fotečku do mailu a popište mi jak to všechno dopadlo a já bez dalšího prodlení budu pracovat na nápravě. Též mi napište, jak vy byste chtěla věc řešit, nebudu vás obtěžovat ani našimi návrhy, pokusím se vám maximálně vyjít vstříc. Kdyžtak můžete rovnou poslat číslo účtu. Opravdu se vám velmi omlouvám, jako vy jste určitě naštvaná, tak mě to velmi mrzí. Protože to mě kazí jméno. Já vystupuji nejen pod jménem firmy, ale i jménem svým. Proto mi velmi záleží na tom, aby tyto záležitosti byly skutečně co nejrychleji urovnány a nedošlo tak k poškození jména ani mého, ani mé firmy. Proto tu je také ta pojistka - stoprocentní garance kladného vyřešení jakéhokoliv problému. Omlouvám se vám a budu rád, když mi dáte příležitost dát vše do pořádku.
Miroslav Beran
Pět dnů jsme čekali na odpověď, zhruba tak dlouho trvalo, než paní vychladla
Omluvu jsme prijali hned tu prvni - napsal jste ji moc mile. Uz se k tomu nechceme vracet
27. 10. 2017 11:13:07
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/54/#reply79136
Teda to je servis - a klidné vystupování. Klobouk dolů.
27. 10. 2017 14:12:33
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/54/#reply79135
tallpa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
27. 10. 2017 19:53:14
to skutečně vyřizujete všechny reklamace kladně? i když je zjevně chyba na straně zákazníka nebo v horšim případě se s vámi snaží vyj*bat? To je snad srovnatelý se sebepoškozováním...dejte adresu eshopu, budu u vás nakupovat...
27. 10. 2017 19:53:14
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/54/#reply79134
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
27. 10. 2017 21:00:01
Jj, lidé toho moc nezneužívají. Ale samozřejmě že ojebávky jsou, ale ty jdou na black-list a už si nikdy neškrtnou. Samotný případ se mi prostě řešit nevyplatí. Počítal jsem to mnohokrát a už to ani nezkouším.
27. 10. 2017 21:00:01
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/54/#reply79133
Otakar Pěnkava
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
28. 10. 2017 09:00:05
Blacklist znamená co? Že jim nikdy nic nepošlete nebo že neuznáte reklamaci?
Napsal Martin Schlemmer;1420340
Teda to je servis - a klidné vystupování. Klobouk dolů.
Uživatelská podpora člověka naučí stoickému klidu. Díky tomu jsem se naučil vypadat a vystupovat klidně, i když to ve mně vře.
28. 10. 2017 09:00:05
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/54/#reply79132
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
28. 10. 2017 10:00:42
Poprvé jim uznáme všechno, dostane se jim toho nejlepšího servisu, ale podruhé už u nás nenakoupí. Většinou jim to nedovolí stud. Jako ta paní, která měla odvahu mi říct, že vrací do 14ti dnů strojek, že byl perfektní, ale než aby ho čistila, že si raději příště zase objedná nový - čistý.
28. 10. 2017 10:00:42
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/54/#reply79131
Otakar Pěnkava
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
28. 10. 2017 10:34:58
Předpokládám, že když to řekla tak na férovku, tak neměla problém objednat znovu, ne? Naúčtovali jste jí částku za uvedení do původního stavu?
28. 10. 2017 10:34:58
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/54/#reply79130
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
28. 10. 2017 10:37:42
Neúčtovali jsme ji nic a neobjednala znovu. Říkám, že všechno řešíme ve prospěch zákazníka již 6 let.
28. 10. 2017 10:37:42
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/54/#reply79129
Otakar Pěnkava
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
28. 10. 2017 10:44:25
Tak pokud nezkusila objednat, tak Vám to přeji. Co byste dělal, když by osoba z blacklistu zkusila objednat? Předpokládám, že to nemáte sw, takže objednávku jí půjde odeslat.
28. 10. 2017 10:44:25
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/54/#reply79128
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
28. 10. 2017 10:58:31
Napsal Whispere;1420482
Tak pokud nezkusila objednat, tak Vám to přeji. Co byste dělal, když by osoba z blacklistu zkusila objednat? Předpokládám, že to nemáte sw, takže objednávku jí půjde odeslat.
Už se to tu řešilo mnohokrát, neřešte to v tomto vlákně. Nemůžete zákazníkovi odmítnout objednávku, ale dá se s tím poradit. Např. mu můžete doporučit levnější konkurenci. Na tuto nabídku přistoupí tak 90% lidí a ještě jsou štěstím bez sebe, že jste jim pomohl ušetřit peníze. Ve svém okolí mám jednu oblíbenou konkurenci (která nám rozkradla obrázky a rozdistribuovala je všem svým dealerům), kam všechny tyto zákazníky posílám. Nakonec vrána k vráně sedá, takže si bude tento typ zákazníka s tímto typem prodejce velmi dobře rozumnět.
28. 10. 2017 10:58:31
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/54/#reply79127
mdx
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
11. 12. 2017 18:44:10
Tak něco aktuálního.
Volal paní, proč ji posíláme zboží, které si neobjednala.
Prý jsme ta podvodná firma z televize.
Tak jsem si ji našel podle jména a zjistil jsem že si zboží již vyzvedla na poště již před dvěma dny...
Ještě chvíli se vztekala a pak jsme zjistili, že jí pošta upomínku na balík na poště poslala až dva dny poté co jí přišla SMS a co si balík vyzvedla.
Mezitím ovšem zapoměla že si u nás něco objednávala.
Takže nakonec to dopadlo dobře, ale prvních 5 minut to byla obdoba viz výše :)
11. 12. 2017 18:44:10
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/54/#reply79126
I zákazníci toho mají před Vánocemi hodně :)
Co nějaké další historky z letošní vánoční sezóny, máte někdo?
21. 12. 2017 08:41:38
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/54/#reply79125
Tomáš
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
21. 12. 2017 09:43:47
Zabýváme se zakázkovou výrobou ozvučení. Asi před rokem a půl Pán ing., dle google nějaký duševní poradce, si objednal dvě ozvučovací sestavy. Vždy zákazník odsouhlasí krátké poučení, ve kterém je napsáno vše. co dle jeho vybraných požadavků dostane - v jeho případě složený reprobox bez povrchové úpravy. Samozřejmě odsouhlaseno. Po 14 dnech vyrobeno, zabaleno zasláno. Druhý den asi 5 sprostých e-mailů, že jsme šarlatání, že nám chtěl přenechat asi 200 ozvučnic na vyrobení pro západní trh a že tohle prý ještě neviděl a že sám má šikovnějšího truhláře atd. (to, proč si tedy nevyrobil ozvučení sám, když má na to stroje i truhláře, odpověděl, že nestíhají...). Údajně mu vadilo to, že povrch byl bez úpravy, což odsouhlasil a sám požadoval. Když jsme prozákaznicky ustoupili a nabídli vyreklamování, odmítl to. Své argumenty proč není spokojený vždy měnil po tom, co jsem ho utloukl svými argumenty. Stále jen vyhrožoval ČOI a poškozením jména na fórech atd. Po asi 30x zopakovaném jak má velkou firmu a jak vyrábí stovky ozvučení ročně jsem mu asi po 30x pogratuloval a rozloučil se. Pozitivum na tom je, že jsme vylepšili kvůli němu Poučení a od té doby zatím vše v pořádku. Jinak letos zaťukám, ale nějaký extra materiál se neobjevil :).
21. 12. 2017 09:43:47
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/54/#reply79124
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
21. 12. 2017 09:57:14
Je zajímavé, že když už to stojí za to, tak za tím vězí nějaký ING :-)
21. 12. 2017 09:57:14
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/54/#reply79123
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 12. 2017 10:05:52
Napsal beraniste;1431526
Je zajímavé, že když už to stojí za to, tak za tím vězí nějaký ING :-)
Pod to bych se podepsal. A když představení uvozuje titul, je jistota, že bude problém. Ověřeno mnohokrát.
21. 12. 2017 10:05:52
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/54/#reply79122
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit