Zadejte hledaný výraz...

Historky z provozování e-shopu

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
23. 2. 2017 16:45:24
To už asi nepůjde, už tam mám tu objednávku ... což nechápu, když jsme jediní co neposílají zdarma, má strach že budou malé a pak s tím ještě bude muset do novin.
23. 2. 2017 16:45:24
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/52/#reply79166
silesia
verified
rating uzivatele
23. 2. 2017 16:54:08
Napsal beraniste;1366567
To už asi nepůjde, už tam mám tu objednávku ... což nechápu, když jsme jediní co neposílají zdarma, má strach že budou malé a pak s tím ještě bude muset do novin.
Hlavně proč si to koupil u vás, když mají všichni dopravu zdarma ? Možná, že už byli všichni v novinách a vy jste poslední, kdo ještě ne ...
23. 2. 2017 16:54:08
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/52/#reply79165
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
23. 2. 2017 16:56:36
Toho se právě obávám :-) douvám, že tam alespoň zmíní, jak skvěle jsme vyřídili reklamaci, protože už vidím ten mail, kde mi píše, že si představovala spíše velikost sloního ucha a tohle má do slona daleko. Já jí odpovím, ano, ale toto je prase a bude následovat otázka .... proč?
23. 2. 2017 16:56:36
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/52/#reply79164
Capsle
verified
rating uzivatele
24. 2. 2017 06:13:35
beraniste: protože: jak se zákazník chová takové uši mu pošlu.
24. 2. 2017 06:13:35
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/52/#reply79163
Chip22
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
13. 3. 2017 18:48:23
Napsal beraniste;1366485
Volal potenciální zákazník, dnes už po několikáté. A jak jsou ty uši velké? Odpovídám zhruba průměrnou velikost, protože každý kus je jiný. A kolik to všechno váží? Odpovídám. A kolik váží každé ucho. Odpovídám zhruba. A nebudou malé? Ne, nebudou, všechny malé dáváme jako nestandard. Chci dopravu zdarma, mají ji úplně všichni, jaktože ne vy? Na uši nabízíme množstevní slevu, ale máte pravdu, my ji na tento sortiment nenabízíme. Proč? Odpovídám. Jste jediní a dáte mi tu dopravu zdarma? Bohužel Vám můžeme poskytnout jen množstevní slevu. A co když budou malé? Nebudou malé, a i kdyby byly, garantujeme vyřešení reklamací bez diskuzí. Já vás dám do novin. Jak to myslíte? Když budou malé, dám vás do novin. Pro tyto případy garantuji právě ten servis vyřešení všech reklamací bez ohledu na oprávněnost, tudíž k takové situaci nemůže dojít. Tak já si objednám a když budou malé, dám vás do novin.
A takovým blbům bych vzal občanku....Bohužel jich je čím dál více. Neumí pozdravit, podepsat se....
13. 3. 2017 18:48:23
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/52/#reply79162
:D
21. 3. 2017 06:43:03
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/52/#reply79161
iMIRo
verified
rating uzivatele
21. 3. 2017 10:55:38
Co je to tady za hnusný spam? Ty hňupe přečti si jaké je téma a zaplať si reklamu. Fuj. Stačí, že to cpeš do hromady dalších témat. Lituji Shoptet.
21. 3. 2017 10:55:38
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/52/#reply79160
Eastwood
verified
rating uzivatele
21. 3. 2017 11:11:12
Napsal ErapliX;1374092
... jsem schopný... převézt data na Shoptet ...
a když už ta data převážíte, umíte je také převést? Obvykle nejsem „gramarnazi", ale když už spamuju, tak alespoň důvěryhodně, chlape :(
21. 3. 2017 11:11:12
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/52/#reply79159
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
1. 4. 2017 08:28:34
Napsal Eastwood;1374175
a když už ta data převážíte, umíte je také převést? Obvykle nejsem „gramarnazi", ale když už spamuju, tak alespoň důvěryhodně, chlape :(
Jste nepochopil ten unikátní "bysnys" plán. Koupil si dodávku na data a vozí je po republice. Má větší datovou prostupnost než optika, když nosí celý servery.
1. 4. 2017 08:28:34
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/52/#reply79158
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
27. 4. 2017 11:02:38
Dnes se nám stala opravdová unikátnost s unikátním přístupem zákazníka.
Slovenský zákazník se za velkého úsilí jal úkolo přesvědčit český eshop, aby mu zaslal zboží na Slovensko. Ignoroval celý prosces objednávky i obchodní podmínky. Ve formuláří objednávky máme pro takové případy jasně napsáno: "Stát: Česká republika". On do pole pro ulici napsal "ulice - Slovenská republika". Objednávku učinil na platbu bankovním převodem. Zobrazili jsme mu Český účet bez SWIFT a IBAN. Tuto objednávku učinil ve 23 hodin večer a ráno jsme mu objednávku stornovali s vysvětlením.
Zákazník se ozval úplně vytočený. Mimo deset řádků nesmyslů, že je věc naše chyba a že se s takovým jednámím nesetkal ( ani jeho rodina, kamarádi ani celý svět ) připojil podstatnou informaci, že už poslal platbu. Ale jak bez IBAN a SWIFT? Zákazník si na internetu někde vygeneroval IBAN a SWIFT a poslal nám platbu. Částku si náhodně určil dle kurzu, protože mu byla zobrazena částka v CZK. Následovalo 10 emailů, kde nás střídavě přesvědčoval, že za všechno můžeme my s vyhrožováním a temíny kdy mu platbu máme vrátit. V úvodním emailu jsem ho poprosil o zaslání potvzení o platbě s vysvětlením co udělal špatně / ignoroval. Nám ale žádná taková platba nepřišla...
Potvrzení neposlal a po 10 dnech přišla další výhružka, že už vypršely všechny termíny co nám dal. Poprosil jsem ho znovu o zaslání potvrzení o platbě. Potvrzení přišlo, ale pán si neodpustil další nemístné komentáře. Platbu jsme dohledali - neměla var symbol, došla nějaká částka kvůli kurzu a platba byla ponížená o poplatky. Máme účet s luxusními poplatky na zahraniční platby, protože se zahraničím tímto účtem neobchodujeme.
Shrnuto a podtrženo:
Přijato: 15EUR přetočeno nějakým kurzem banky
Poplatky: 150 Kč ( nepočítám ty na zaslání zpět )
Práce na vyřešení: cca 2 hodiny
A já čekám co příjde za jobovku, když jeho chybnou platbu pošleme poníženou o poplatky zpět.
27. 4. 2017 11:02:38
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/52/#reply79157
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
27. 4. 2017 11:38:58
Chápu Vaše rozhořčení :-) Občas se to takto děje, my jsme se v minulosti setkávali s tím, že lidé volali, že jsou z Pardubic a tím mysleli vesnici 30km za městem a ať ten balíček za 150Kč dovezeme zdarma. Eshop jim samozřejmě takovou debilitu neumožnil objednat, takže stejné výhružky člověk občas vyslechne do telefonu. 30km daleko a prý ať tu konzervu přivezeme, zkusí, jestli bude pejskovi chutnat a pak si určitě objedná další. Mě už to fakt přestalo bavit a museli jsme tyto případy vyřešit po svém.
27. 4. 2017 11:38:58
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/52/#reply79156
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
27. 4. 2017 12:00:29
Napsal beraniste;1382465
Chápu Vaše rozhořčení :-)
Možná to vyznělo rozhořčeně, ale já jsem nad věcí. Svorně, trpělivě a slušně odpovídám na emaily i když z druhé strany proudí hulvátsví. Vše má svou mez v místě kdy nás takový člověk začne výrazně poškozovat. U nás ve firmě jsem pro řešení konfliktů odpovědnou osobou, takže takovýhle odborníci komunikují hlavně se mnou, ale tohle je po dlouhé době ultra třída.
27. 4. 2017 12:00:29
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/52/#reply79155
tallpa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
27. 4. 2017 18:00:17
já mám tu zkušenost, že se slovenskýma zákazníkama je víc problémů než z českýma, ale i tady se najdou pecky, třeba teď jsem řešil jednoho, který si za poslední rok 5x něco objednal, z toho 2x vrátil a 1x neoprávněně reklamoval, takový zákazník se opravdu vyplatí...
27. 4. 2017 18:00:17
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/52/#reply79154
aramis1
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
27. 4. 2017 23:44:45
Nevím, zda to sem patří, ale dost mě pobavily reakce na negativní recenze: https://obchody.heureka.cz/johnsnow-cz/recenze/?f=2
27. 4. 2017 23:44:45
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/52/#reply79153
crtz
verified
rating uzivatele
(30 hodnocení)
29. 4. 2017 19:09:00
aramis1: tvle uz jen ta domena .. Nejen ze je naprosto nevhodna pro eshop s pruslusenstvim k mobilum .. Ale jeste je blbe protoze je to Jon a ne John .. :D
29. 4. 2017 19:09:00
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/52/#reply79152
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit