Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Historky z provozování e-shopu

Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 9. 2019 14:16:57
Souhlasím s Davidem Musilem, už podle stylu psaní je to problémový zákazník, kterému asi nebylo shůry dáno...
3. 9. 2019 14:16:57
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/57/#reply79091
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
3. 9. 2019 14:21:06
Napsal martin a;1542307
Nesouhlasim. Je to vec komunikace se zakaznikem.
Jedna cesta je komunikovat se zakaznikem, dodat mu zbozi a uzavrit obchod;
druha cesta je pri kazdem mirne nestandardnim pripadu se zakaznikem nekomunikovat a jit ho pomluvit a zesmesnit na webtrh a delat z nej v jeho nepritomnosti blbce (obvykle jako dukaz vlastniho nepochopeni situace ze strany obchodnika).
Je tim nasakle cele toto vlakno.
Arogance, nabubrelost, omezenost, lenost, nekompetentnost, neochota a nekdy snad i vnitrni komplexy obchodnika tu obcas krystalizuji do zesmesnovani a pomlouvani zakaznika za jeho zady.
Nesouhlasím, co je arogantního na odpovědi "Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz, vyřízení objednávky tímto způsobem není možné. Zvolte prosím dodání na adresu s platbou na dobírku či převodem". Proč by se měl za každou cenu snažit uzavřít obchod. Já bych ho také neuzavíral a odpověděl způsobem viz. výše.
3. 9. 2019 14:21:06
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/57/#reply79090
Kdybych měl trochu víc odvahy a času, tak bych do toho šel, jistě by z toho byl bohatý zážitek :) Bohužel, jak někteří v diskuzi naznačili, tohle je podle způsobu komunikace jasně problémový zákazník - jestli znáte někoho, kdo takhle komunikuje a přijde vám to v pořádku, tak hodně štěstí...
Napsal martin a;1542307
Arogance, nabubrelost, omezenost, lenost, nekompetentnost, neochota a nekdy snad i vnitrni komplexy obchodnika tu obcas krystalizuji do zesmesnovani a pomlouvani zakaznika za jeho zady.
Ty jsi nikdy v životě neudělal žádnou chybu nebo blbost, které by ses sám zasmál? Mě by opravdu nenapadlo spojovat humorný vzkaz od zákazníka s léčením komplexů, ale každý v tom vidíme něco jiného - asi to vychází z toho, jaký kdo jsme člověk, podle toho vidíme v různých situacích různé věci. Mírně nestandardních objednávek je spousta, člověk co komunikuje kalibrem, co jsem sdílel, je jeden na deset tisíc.
Tohle téma beru jako skvělé odlehčení a odreagování, zvlášť když jde o čistě anonymní vzkazy, proč se nad tím pozastavovat. A někdy se člověk i poučí. Já na rozdíl od tebe lidi okamžitě neodsuzuji, každý není potenciální debil, lidé píšou různě, ale i ty, byť se s pánem chceš porovnávat, píšeš jako normální člověk. Chce to brát s větším nadhledem, nic se přeci neděje.
3. 9. 2019 15:03:08
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/57/#reply79089
martin a
verified
rating uzivatele
3. 9. 2019 15:11:34
Napsal Petr Široký;1542323
OK.
Ale působilo to tady na mě tak, že obchodník zákazníka nepochopí nebo se mu zdá, že si zákazník moc vymýšlí,
nebo se dokonce obchodníka dotkne, že zákazník je v něčem jiný než ostatní zákazníci a než obchodník čekal;
a místo, aby se s ním domluvil (což považuje za ztrátu času), tak se jde o něm bez něj bavit na webtrh.
Pokud to tak není, je to jedině dobře.
3. 9. 2019 15:11:34
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/57/#reply79088
I tací sem určitě za ta léta, co to téma existuje, psali.
Tohle je zatím jediná objednávka (kromě jednoho aprílového vtipálka, který uvedl adresu v New Yorku a neexistující údaje), kterou jsme tento rok kromě odpovědi dál neřešili. Už byla spousta takových, kde bylo třeba zákazníkovi zavolat (řada z nich bohužel nekontroluje e-mail) a dořešit že něco není skladem apod., což rád udělám. Neprovozuji e-shop dlouho, ale už tak jsem se poučil, že tak u poloviny zákazníků je slušná šance, že mají nadstandardní požadavky a potřebují pomoct, aby bylo vše co nejrychleji vyřešeno.
Jinak díky za připomínku s omezením ze zahraničí - zrovna dnes u nás nakoupila paní ze Slovenska a vyplnila slovenskou adresu (dodáváme zatím jen do ČR), ale nechala si normálně doručit zásilkovnou na jednu z jejich poboček.
3. 9. 2019 15:14:44
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/57/#reply79087
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
8. 12. 2020 17:37:37
Dnes jsem četl tohle, vážně mazec: https://www.facebook.com/groups/eshopy/permalink/1701161616715257/
Já se u toho dobře zasmál (protože tak já většinou reaguji na šok), ale naprosto chápu paní, že jí to docela zdrtilo.
8. 12. 2020 17:37:37
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/57/#reply79086
tallpa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
8. 12. 2020 23:33:09
bezva dávat odkaz na neveřejnou skupinu, chybí tu tlačítko "Toto není podnětný příspěvek"
8. 12. 2020 23:33:09
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/57/#reply79085
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
14. 12. 2020 12:44:24
No vidíš to, kluku ušatá, to jsem si neuvědomil, že je to blbá neveřejná skupina. Tak tady alespoň obrázek:
14. 12. 2020 12:44:24
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/57/#reply79084
tallpa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
14. 12. 2020 14:53:51
Co k tomu dodat, lidi jsou hovada drzý co si myslej, že maj na všechno právo. Takovýmu kreténovi bych neodepsal ani písmeno a telefon položil, ať si to řeší "oficiálně", tzn. normální reklamace. To co lidi předváděj poslední dobou z toho bych blil a co zažívám v eshopu, to mě co nevidět donutí se na to vysr*t a dělat něco, kde nebudu v kontaktu s lidma. A nebo se začnu k nim chovat jak oni ke mě, to bude možná větší zábava...
14. 12. 2020 14:53:51
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/57/#reply79083
Krumpolec
verified
rating uzivatele
19. 12. 2020 21:50:48
Tak příhody
1) přišla objednávka, odesláno druhý den - nedoručeno. Třetí den, druhý pokus doručení - nedoručeno
Zavolal jsem zákazníkovi, že pokud hned nezavolá přepravní službě o další pokus doručení, tak se nám objednávka vrací zpět,
a co bylo důvodem nedoručení zásilky, chyba dodacích údajů, nebo chyba kurýra.
Odpověď
No víte on mne kurýr vždycky před doručením volal, ale my v práci máme zakázáno používat mobil.
2)
Zákazník zadal objednávku platba fakturou se splatností 14 dní.
Objednávka odeslána přepravní službou bez dobírky.
Když k zákazníkovi dorazil kurýr, tak mu zákazník dával 2800,-, kurýr šáhnul po penězích a zmizel.
Zákazník otevřel zásilku a zjistil že tam má fakturu se 14 denní splatností.
A telefon -
Zákazník-Dobrý den já jsem rozdělal balík a mám tam fakturu, ale přitom jsem to už zaplatil kurýrovi.
Dobrý den na balíku máte na etiketě napsanou dobírkovou částku?
Zákazník - ne není tam žádná částka, jenom adresa.
Tak proč jste mu to platil a jak je možné že si kurýr od vás částku převzal když do bylo bez dobírky.
Zákazník - nevím a to Vám budu muset znova zaplatit?
Ano, zásilka byla na fakturu a byla nedobírková, takže nám pořád dlužíte za zaslané zboží
A dopadlo to tak, že kurýra 2 dny naháněl, a ostrým způsobem z něho dostával onu zmíněnou finanční hotovost, protože kurýr dělal že nic neví.
19. 12. 2020 21:50:48
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/57/#reply79082
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
19. 12. 2020 22:15:14
Napsal Krumpolec;1608429
Tak příhody
1) přišla objednávka, odesláno druhý den - nedoručeno. Třetí den, druhý pokus doručení - nedoručeno
Zavolal jsem zákazníkovi, že pokud hned nezavolá přepravní službě o další pokus doručení, tak se nám objednávka vrací zpět,
a co bylo důvodem nedoručení zásilky, chyba dodacích údajů, nebo chyba kurýra.
Odpověď
No víte on mne kurýr vždycky před doručením volal, ale my v práci máme zakázáno používat mobil.
2)
Zákazník zadal objednávku platba fakturou se splatností 14 dní.
Objednávka odeslána přepravní službou bez dobírky.
Když k zákazníkovi dorazil kurýr, tak mu zákazník dával 2800,-, kurýr šáhnul po penězích a zmizel.
Zákazník otevřel zásilku a zjistil že tam má fakturu se 14 denní splatností.
A telefon -
Zákazník-Dobrý den já jsem rozdělal balík a mám tam fakturu, ale přitom jsem to už zaplatil kurýrovi.
Dobrý den na balíku máte na etiketě napsanou dobírkovou částku?
Zákazník - ne není tam žádná částka, jenom adresa.
Tak proč jste mu to platil a jak je možné že si kurýr od vás částku převzal když do bylo bez dobírky.
Zákazník - nevím a to Vám budu muset znova zaplatit?
Ano, zásilka byla na fakturu a byla nedobírková, takže nám pořád dlužíte za zaslané zboží
A dopadlo to tak, že kurýra 2 dny naháněl, a ostrým způsobem z něho dostával onu zmíněnou finanční hotovost, protože kurýr dělal že nic neví.
Naše statistika je smutná 80% řidičů se nás buď snažilo okrást a nebo nás okradlo. Takže já se tomu nedivím. A znám už za tu dobu docela dost triků, které zkouší.
19. 12. 2020 22:15:14
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/57/#reply79081
Otakar Pěnkava
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
20. 12. 2020 02:40:51
Napsal beraniste;1608433
Naše statistika je smutná 80% řidičů se nás buď snažilo okrást a nebo nás okradlo. Takže já se tomu nedivím. A znám už za tu dobu docela dost triků, které zkouší.
Nechcete se podělit?
20. 12. 2020 02:40:51
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/57/#reply79080
Ulan
verified
rating uzivatele
20. 12. 2020 11:24:24
Napsal Whispere;1608446
Nechcete se podělit?
Skoro v každém řidiči je kousek Robina Hooda
20. 12. 2020 11:24:24
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/57/#reply79079
tallpa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
20. 12. 2020 17:39:52
Napsal Krumpolec;1608429
2)
Zákazník zadal objednávku platba fakturou se splatností 14 dní.
Objednávka odeslána přepravní službou bez dobírky.
...
teda to je slušný sebedestruktivní podnikání, někomu poslat něco na fakturu.... to si s prominutím klepu na čelo
20. 12. 2020 17:39:52
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/57/#reply79078
Krumpolec
verified
rating uzivatele
20. 12. 2020 18:08:01
Napsal tallpa;1608480
teda to je slušný sebedestruktivní podnikání, někomu poslat něco na fakturu.... to si s prominutím klepu na čelo
Za Rakouska Uherska bylo běžné, když někdo něco kupoval od fyzické osoby (pozemky, domy, koně atd, tak zaplatil nějakou zálohu a ve smlouvě se zaručil že kupní cenu třeba do dvou let zaplatí.
Mám originál kupní smlouvy po pradědovi z roku 1911. Takže dát zákazníkovi na fakturu, který u mne nenakupuje poprvé a za pouhých 2800,- si myslím že to pro firmu není likvidační. Jo když nezaplatí přijdeme o peníze, ale to se přežije a jede se dál.
Já si s prominutím klepu na čelo, když člověk okrádá člověka a říká tomu podnikání.
20. 12. 2020 18:08:01
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/57/#reply79077
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit