Zadejte hledaný výraz...

Hexageek – zkušenosti?

domain
verified
rating uzivatele
(96 hodnocení)
24. 3. 2013 12:16:59
Napsal Wladass;927170
A kde jinde ti demo účet vytvoří ? Jen mě to zajímá.
demo account ma hodne hostingu co ma cpanel
24. 3. 2013 12:16:59
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/6#reply737728
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
24. 3. 2013 19:13:58
Napsal Wladass;927170
A kde jinde ti demo účet vytvoří ? Jen mě to zajímá.
No, jde mi spíš o to, že jsem nedostal odpověď žádnou. Mohli odpovědět mnoha způsoby... "Omlouváme se, ale demo účet neposkytujeme. Vyzkoušejte si náš nejnižší tarif a uvidíte.", nebo "Demo účet nemáme, ale screeny z administrace najdete na ...", nebo "Zřídili jsme vám testovací účet na 3 dny, přihlaste se zde."
24. 3. 2013 19:13:58
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/6#reply737727
Nucks
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
24. 3. 2013 22:52:47
Screeny z administrace mají tady: https://www.facebook.com/HexaGeek/photos_albums
To nemění nic na tom, že by ti měli odpovědět oni.
24. 3. 2013 22:52:47
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/6#reply737726
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 3. 2013 22:56:11
@Nucks: Díky moc za odkaz.
25. 3. 2013 22:56:11
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/6#reply737725
Zajímavé je, že na podpoře už druhý den není nikdo online a na telefon, u kterého mají uvedeno nonstop, se nedá dovolat.
3. 4. 2013 09:10:21
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/6#reply737724
MartinB.
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
3. 4. 2013 09:27:12
Napsal matoni555;931745
Zajímavé je, že na podpoře už druhý den není nikdo online a na telefon, u kterého mají uvedeno nonstop, se nedá dovolat.
Případné dotazy/požadavky řeším emailem a bez problémů. Nevím co všichni mají s telefonem stejně přes telefon můžete řešit maximálně dotaz ale požadavky ohledně domén apod určitě ne :)
3. 4. 2013 09:27:12
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/6#reply737723
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 4. 2013 09:31:50
Tak teď se dívám, že u mého ticketu z 18.3. (žádost o náhledy do adminu, příp. nějaké testovací období) byl nastaven status "Closed", přestože jsem nedostal žádnou odpověď, kromě té od Nuckse. V případě, že bych k nim přešel, bych tam sice neprotočil milióny ročně, ale myslím, že jako potenciální zákazník si odpověď zasloužím...
3. 4. 2013 09:31:50
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/6#reply737722
Napsal MartinB.;925840
Mám dvě VPS u HEXAGEEK a taktéž žádné výpadky nemám :)
Ještě aby ne, když tam děláte na podpoře :-)...
Napsal MartinB.;931755
Případné dotazy/požadavky řeším emailem a bez problémů. Nevím co všichni mají s telefonem stejně přes telefon můžete řešit maximálně dotaz ale požadavky ohledně domén apod určitě ne :)
Tak musíte u všech svých doporučení (zde nebo zde nebo zde nebo třeba zde nebo snad zde...) příště napsat také to, že tam pracujete. Zároveň byste neměl kopat do jiných :-) (1, 2, 3, 4, 5, 6 a tak by šlo pokračovat :-).
Moc na důvěryhodnosti vašich slov to nepřidává.
Mimochodem bych požádal o to, abyste napsal kolik vás tam pracuje. Případně jako další informaci napište o kolik serverů se staráte.
3. 4. 2013 11:18:43
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/6#reply737721
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
3. 4. 2013 12:02:33
omlouvam se ale nechodi notifikace od webtrhu takze ani nevime ze sem nekdo pise..
1] podpora je primarne pres email, reseni nekterych veci pres telefon je nerealne, casto volaji zakanici primo na telefon a nejsou schopni ani poskytnout vlastni identifikaci a spolehaji na to ze se vse vyresi jen prohozenim par slov .. Telefoni spojeni na support maji primo zakaznici kteri maji housing sluzby nebo dedicated servery, vzdy maji primou linku na dane datacentrum tebo onsite techniky
1a] support pres email je mnohonasobne lepsi. nehlede na to ze tam sedi lidi nonstop takze hodne veci se vyresi behem par minut.
2] bacon: vas ticket 18.3 omylem zamcel kolega ze supportu, nikdo vsak na nej neodpovedel. omlouvame se..
3] testovaci ucty v soucasne dobe nemame, ale staci objednat libovolnou sluzbu a pozadat jen o docasnou aktivaci..
3. 4. 2013 12:02:33
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/6#reply737720
MartinB.
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
3. 4. 2013 12:31:15
Napsal WEDOS;931838
Ještě aby ne, když tam děláte na podpoře :-)...
Tak musíte u všech svých doporučení (zde nebo zde nebo zde nebo třeba zde nebo snad zde...) příště napsat také to, že tam pracujete. Zároveň byste neměl kopat do jiných :-) (1, 2, 3, 4, 5, 6 a tak by šlo pokračovat :-).
Moc na důvěryhodnosti vašich slov to nepřidává.
Mimochodem bych požádal o to, abyste napsal kolik vás tam pracuje. Případně jako další informaci napište o kolik serverů se staráte.
Jste vedle jak ta jedle :)
Pokud tak usuzujete z mého posledního příspěvku tak se jedná o nedorozumění je to myšleno tak že ze zkušeností sem nikdy u zádné firmy telefonicky žádný požadavek stejně nevyřešil a pokud něco potřebuju tak vždy napíši svůj požadavek nebo dotaz na email.
3. 4. 2013 12:31:15
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/6#reply737719
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 4. 2013 12:52:27
Napsal HexaGeek;931860
2] bacon: vas ticket 18.3 omylem zamcel kolega ze supportu, nikdo vsak na nej neodpovedel. omlouvame se..
3] testovaci ucty v soucasne dobe nemame, ale staci objednat libovolnou sluzbu a pozadat jen o docasnou aktivaci..
Děkuji, do dvou minut od zažádání byl účet zřízen :)
3. 4. 2013 12:52:27
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/6#reply737718
Napsal MartinB.;931870
Jste vedle jak ta jedle :)
Pokud tak usuzujete z mého posledního příspěvku tak se jedná o nedorozumění je to myšleno tak že ze zkušeností sem nikdy u zádné firmy telefonicky žádný požadavek stejně nevyřešil a pokud něco potřebuju tak vždy napíši svůj požadavek nebo dotaz na email.
V takovém případě velká omluva.
Už před půl rokem jsem se ptal na Vaši identitu a nic :-) . Chtěl jsem si jen ověřit i Vaše tvrzení o zkušenostech s námi.
3. 4. 2013 13:06:45
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/6#reply737717
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
3. 4. 2013 13:24:17
Napsal Bacon;931893
Děkuji, do dvou minut od zažádání byl účet zřízen :)
multihosting se aktivuje.. pristupy vam dorazi do mailu..
3. 4. 2013 13:24:17
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/6#reply737716
pat_seller
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
6. 4. 2013 14:19:37
Nevíte někdo proč nonstop podpora má celý den vyplé telefony?
6. 4. 2013 14:19:37
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/6#reply737715
edr
verified
rating uzivatele
6. 4. 2013 15:51:28
Když to tu vidím asi po sto padesáté i u jiných poskytovatelů,
Napsal pat_seller;933311
Nevíte někdo proč nonstop podpora má celý den vyplé telefony?
Co takhle napsat na email? Viz.
1] podpora je primarne pres email, reseni nekterych veci pres telefon je nerealne
a s tím více než musím souhlasit. Osobně mi také volalo pár klientů když jsem prodával webhostingy na mém vpsku, že chtějí to nebo ono.. po telefonu to vážně řešit nelze... přes telefon maximálně obchodní podporu a ani není třeba ji mít nonstop. Co se týče hexageeku, tak známí co tam měli vpsko, vždy vše řešili bez problémů skrz mail.
6. 4. 2013 15:51:28
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/6#reply737714
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit