Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Hexageek – zkušenosti?

domain
verified
rating uzivatele
(96 hodnocení)
16. 10. 2012 13:47:40
Napsal vikytyrek;857522
Našel sis něco, čím bys mohl celé mé upozornění na HEXAGEEK degradovat, že?
omyl, tve upozorneni me nezajima
to byla reakce na to, co psal honzajs
a ten v tom case videl "temer dva tydny"
Napsal vikytyrek;857522
Kdybys četl všechno, tak by sis všiml, že jsem psal, že platba proběhla 12.9. a fakturu jsme získali 2.10.
to tam nebylo, kdyz honzajs reagoval
Napsal vikytyrek;857522
Pokud mi někdo něco neustále slibuje, na podpoře nebere telefon, sliby neplní a zaplacené služby nejsou funkční, je pro mě prostě nedůvěryhodný.
ok
ja hexageek nepouzivam
ale pro lidi co tady porad resi kdo ma o korunu levnejsi domenu nebo hosting
je to jeden z kandidatu...
16. 10. 2012 13:47:40
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/3/#reply737773
Jan Navrátil
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
16. 10. 2012 14:10:08
Tak blbce dělali i ze mě. Vyslány primitivní požadavky typu založit doménu nebo databázi či FTP a email bez odezvy. Po připojení na chat.. Moment, strpení a člověk tam pak čeká hodiny a když to pak řešej, tak udělaj 50% požadavků blbě a člověk si to musí všechno kontrolovat. Když jim pak napíšu, že něco není (a trvá to třeba hodiny), tak ti napíše, že to bylo správně nastaveno a najednou to jede, takže je jasný, že se v tom hrabal a nepřizná chybu. Fakt hrůza...
16. 10. 2012 14:10:08
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/3/#reply737772
Radek178
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 10. 2012 14:13:11
Ja mam podobnou zkusenost jako ostatni, kteri tady psali negativa. Vsechno trva priserne dlouho, vcetne registrace domeny a nasledneho zjisteni, jestli uz je Vase nebo ne. Overeni pripsani platby je na hodiny. A nez nekteri zacnete rypat, ze na tom prece tolik nezalezi, tak zalezi. Kdyz kupujete domenu a pak nekolik hodin po zaplaceni vlastne ani nevite, jestli je vase nebo ne, protoze na jinem registratorovi je porad jako volna, tak je to velky problem. Zlatej Wedos a jeho 5 emailu behem par minut (jak si nekteri stezovali, ze je Wedos zahlti emaily).
Nektery veci u me trvaly vice nez 10 dni. Administrace je otresna a zbytecne slozita. Nektery veci musela delat podpora, protoze neslo treba pridat domenu. Nechci je ale jen spinit, takze pozitivum je, ze se snazi pristupovat jakoby neformalne, coz mam radsi, ale problem je v tom, ze sice pristupuji neformalne, ale po nejake dobe zas nejakou dobu (vic jak tyden) skoro nekomunikuji. Prijde mne to jako radoby nalestene One man show. Kdyby zapracovali na tech vytkach, kterych tady maji dost, tak by to treba nemuselo byt spatny. Na cem jim to jede ale netusim.
16. 10. 2012 14:13:11
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/3/#reply737771
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
16. 10. 2012 15:12:51
Napsal beest;857538
Tak blbce dělali i ze mě. Vyslány primitivní požadavky typu založit doménu nebo databázi či FTP a email bez odezvy. Po připojení na chat.. Moment, strpení a člověk tam pak čeká hodiny a když to pak řešej, tak udělaj 50% požadavků blbě a člověk si to musí všechno kontrolovat. Když jim pak napíšu, že něco není (a trvá to třeba hodiny), tak ti napíše, že to bylo správně nastaveno a najednou to jede, takže je jasný, že se v tom hrabal a nepřizná chybu. Fakt hrůza...
proc najednou blbce ?? . Support ma za ukol udelat vse aby byl zakaznik spokojeny. Zaroven maji za ukol presne povedet, co a kde bylo za problem. pokud je neco spatne meli by to rict. a ne jen problem vyresit a nic nerict.. U hodne veci si rovnez zakaznik usuzuje ze za to muzme my. Ale neni to pravda. Napr. zmeny DNS zaznamu, nekdy trvaji nekolik hodin nezli se projevi. Klient to testuje 10x , pripoji se na chat/nebo posle mail. A zrovna v te dobe se to u nej projevi. tzn jeho system nebo neco po ceste prestane pouzivat cachovany zaznam. Casto davame odkaz na externi nastroj, jako dukaz je to v poradku. napr. www.mxtoolbox.com .. externi nastroj co nic necachuje a dava rovnou vysledky ze zdrojovych NS serveru..
---------- Post added 16.10.2012 at 15:16 ----------
Napsal Radek178;857540
Ja mam podobnou zkusenost jako ostatni, kteri tady psali negativa. Vsechno trva priserne dlouho, vcetne registrace domeny a nasledneho zjisteni, jestli uz je Vase nebo ne. Overeni pripsani platby je na hodiny. A nez nekteri zacnete rypat, ze na tom prece tolik nezalezi, tak zalezi. Kdyz kupujete domenu a pak nekolik hodin po zaplaceni vlastne ani nevite, jestli je vase nebo ne, protoze na jinem registratorovi je porad jako volna, tak je to velky problem. Zlatej Wedos a jeho 5 emailu behem par minut (jak si nekteri stezovali, ze je Wedos zahlti emaily).
Nektery veci u me trvaly vice nez 10 dni. Administrace je otresna a zbytecne slozita. Nektery veci musela delat podpora, protoze neslo treba pridat domenu. Nechci je ale jen spinit, takze pozitivum je, ze se snazi pristupovat jakoby neformalne, coz mam radsi, ale problem je v tom, ze sice pristupuji neformalne, ale po nejake dobe zas nejakou dobu (vic jak tyden) skoro nekomunikuji. Prijde mne to jako radoby nalestene One man show. Kdyby zapracovali na tech vytkach, kterych tady maji dost, tak by to treba nemuselo byt spatny. Na cem jim to jede ale netusim.
tezko posuzovat, opakuju ze se jedna o invidualni problemy, neni to tak ze by vse jelo spatne.
i kdyz bychom chteli nedelam vse sami, problemy s paypal, kreditni karty.. atd..
---------- Post added 16.10.2012 at 15:18 ----------
co zakaznik to jiny nazor,
nekteri napisou ze jim wedos posle 5 mailu kolem jedne objednavky. a jak jsou z toho happy. No a my zase mame zakazniky kteri nadavaj ze tech mailu je moc, ze nevi co kcemu patri, ze nevi ve kterym z tech mailu lezi faktura. Napr. posleme zadosti na zmenu vlastnika, odejdou na email vlastnika dva maily pro potvrzeni zmen.. a co se nestane 50% zakanziku potvrdi jen 1. protoze si mysli ze to doslo omylem 2x..
---------- Post added 16.10.2012 at 15:23 ----------
Napsal boris.suska;857176
S HEXAGEEKom sice nemáme technické problémy (ale to sme nemali so žiadnym hostingom, len s Hukotom), ale máme problémy s fakturáciou, ale obecne s nedorobeným a neprehľadným administračným rozhraním.
Pred pol rokom sme si dobili kredit, na čo sme dodnes nedostali fakturu a správny kredit sa nám stále ani nezobrazuje v systéme. Komunikovali sme s nimi niekoľkokrát, vždy len sľubujú, že to bude a dnes nám už ani nedvíhajú telefón. Faktúry nám chýbajú v účtovníctve a keď by prišla daňová kontrola nemôžeme sa vyhovoriť na nespolahlivého dodávateľa. A to považujem za problém, preto nedoporučujem, čo si človek uvedomí, až keď 6 mesiacov rieši takú banalitu ako faktúru, čo kdekoľvek inde máte hneď.
vas pripad je pomerne slozitejsi. jedine co vim ze je to o spravnem vyuctovani sluzeb..
---------- Post added 16.10.2012 at 15:31 ----------
Napsal matto;857190
Hexageek momentálne neodporúčam, z troch dôvodov.
1. dôvod, zbytočné zložité pridanie webu(platí pre multihosting):
-treba importovať doménu
-vytvoriť jej DNS
-defaultnú IP adresu, ktorá sa automaticky vytvorila v DNS treba zmeniť na správnu adresu
-treba vytvoriť pripojenú doménu v časti webhostingu
-to nestačí a treba ešte vytvoriť pripojenú doménu v tvare *.domena.sk aby fungovala aj www verzia
-potom treba vytvoriť nový web
-je nutné zmeniť defaultné hodnoty, ktoré sú tam uplne náhodné
-pripojiť k webu doménu v tvare domena.sk
-pripojiť k webu doménu v tvare *.domena.sk
-vytvoriť priečinok na ftp
2. dôvod nefunkčnosť administrácie
i napriek tomu, že som prešiel celým uvedeným procesom, nie každý wb fungoval a musel som písať na support
3. support zo mňa robí blbca
Niečo mi napríklad dva dni nefunguje, napíšem na support a oni mi odpíšu v štýle: "skontrolovali sme to a ide to" a ono sa to asi samé medzi tým opravilo...
Na druhej strane musím aspoň oceniť ochotu a rýchlosť servru
1. jenze to je furt stejny problem, nekdo rekne ze administrace je slozita, nekdo zase ze si udela vse co potrebuje a konkurencni hosting mu to nedovolil.. Ve vasem pripade pokud neni domena u nas jak by jste to chtel jednoduseji resit. Ano jde vynechat jeden,dva kroky..
2) opet tezko posuzovat, mohlo jit o nejakou chybu, spatne nastaveny adresar, htaccess a podobne. tisickrat se resilo to ze zakaznik nastavil web a vse mu smerovalo nekam jinam. no a ehle on tam mel htaccess ktery kvuli seo presmerovala na jine url..
3) uz psano v predchozim prispevku, za to se omlouvame ale support ma za ukol vse rychle vyresit ale zaroven informovat kde je problem. A to se samozrejme nedeje jak ma vzdy a ve vsech pripadech. castokart se zakaznik odpoji z chatu a uz se nedoresi nic..
support vylepsujeme furt, posilujeme neustale, a skolime, ale pri nekterych navalech, neustale poptavame dalsi lidi i kdyz v brne to neni uplne easy.. Vse nam vykrade RedHat a IBM .. to ze nabiraji 200 programatoru taky neni uplne nejlepsi.
---------- Post added 16.10.2012 at 16:10 ----------
kazdopadne je tezke odpovidat do jednotlivych prispevku, proto odpovime sem v jednotlivych bodech..
fakturace: ANO jsou zde urcite problemy
1) vsechny problemy s fakturaci jsou jen o dvou vecech kazdopadne faktury jsou vytvoreny ihned po prijeti platby. nejpozdeji do 24hodin, tak aby vse sedelo ucetne a dle zakona.
a) casto se stava ze kdyz posleme PDF mailem lidem mail vubec nedojde. nepodarilo se zjistit proc. Ale jako nahradni reseni se udelalo to ze lidem dojde automaticky informace o prijeti platby s odkazem na download faktury.
b) v soucasne dobe mame neco kolem 24000 objednavek od zacatku roku. k tomu odpovida nejakych 23000 faktur, a asi 80 000 navazujicich polozek (polozky faktury) .
a asi pred 14000 objednavkami se zjistilo ze soucasne ERP ktere hexageek pouziva i pro fakturace, automatizaci plateb nezvlada mnozstvi dat. Resilo se to s dodavatelem a nakonec se dva mesice vse preklapelo na jine reseni. Vysledek ?? Soudni spor s puvodnim dodavatelem ERP, a spousta nastvanych zakazniku, stovky hodin prace supportu s resenim banalniho problemu kde je faktura, stovky hodin stravenych pri transferu dat, faktur a podkladu..
ANO priznavam nase velke minus..
jen doplnek HG ma ucetnictvi a vse okolo toho plne v poradku a v letosnim roce jsme meli 3 kontroly od financniho uradu uplne bez poskrvny..navic v pristim roce budeme zverejnovat pravidelne zpravy auditora..
Podpora: ANO jsou zde urcite problemy
1) support ma prikazem vyresit vse co si zakaznik preje, a vysvetlit proc a co a kde se stalo a proc to nejelo.. nekdy se to proste nestane.
Co stim delame: skolime lidi, nabirame dalsi, kontrolujeme praci.. uz ted na supportu v brne bude delat 14 lidi.
2) kontakty a telefony.
a) ano problem s telefonimi cislami, v soucasne dobe existuje uz jen jedno telefoni cislo , za kterym sedi operatori, kteri zajisti vse potrebne. a ano nebude tam zadny automat ktery bude chtit po vas zadavat cisla. Pred spustenim je i presne workflow ktere znovu vytaci cisla ktera volala a treba se nedovolala, napr. zakaznik jen prozvonil.
b) predchozi problemy s ustrednou, propojenim cisel jsou vyreseny, a nutno uznat ze jen diky prechodu k opravdovym profesionalum a tim je spolecnost ISC a.s. opravdovy expert na call centra, ustredny vse ostatni http://www.isccz.eu/ ..
c) jedno nase obrovske minus a hloupost byla rovnez zakazniky rovnou smerovat na techniky/nebo prirazene supportaky. funguje to tak ze kdyz volate na support tak vas to prepoji rovnou na vaseho supportaka ktery vas ma v okruhu. jenze to je spatne.
ano kazdy ma sve chyby ale pracujeme na tom. na druhou stranu mame spoustu pozitivnich ohlasu, referenci, objednavek, prodanych domen a sluzeb. nabirame nove lidi, brzo budeme zabirat snad cele patro..
skoda jen ze jsme jako wedos neudelali na zacatku verejny vyber dodavatelu, ted by vsichni vedeli jakemu ERP nebo dodavateli ustreden se maji urcite vyhnout..
16. 10. 2012 15:12:51
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/3/#reply737770
unlucky
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
16. 10. 2012 22:21:14
nemam u nich hosting, ale zatim se mi nelibi 2 veci pri registraci domen
domena ma po registraci jako drzitele hexageek, musite si tedy rucne zmenit (vyber jsem pri registraci nenasel)
neexistuje (nebo nevim) registrace domeny do 5-10 min. Platil jsem z fio uctu na jejich fio ucet a cely proces trval hod a pul?
16. 10. 2012 22:21:14
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/3/#reply737769
petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
19. 11. 2012 09:53:19
Mám u Hexageek virtuální server, rád bych si jej zaplatil na další rok.
Nedaří se mi však kontaktovat Hexageek na kterémkoli z jejich čísel ani SMSkou, e-mailem nebo webovým formulářem.
Děje se něco???
19. 11. 2012 09:53:19
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/3/#reply737768
adyea
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
20. 11. 2012 01:21:06
zkus live support, na ten vetsinou reaguji, jinak podpora je zatim asi pretizena, nebo nevim, jedine ten live :D
20. 11. 2012 01:21:06
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/3/#reply737767
Jan Navrátil
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
20. 11. 2012 20:41:05
Napsal petrx;871827
Mám u Hexageek virtuální server, rád bych si jej zaplatil na další rok.
Nedaří se mi však kontaktovat Hexageek na kterémkoli z jejich čísel ani SMSkou, e-mailem nebo webovým formulářem.
Děje se něco???
Email nemá smysl, vůbec neodpovídaj. My čekáme na dost důležitý věci 2 měsíce.
20. 11. 2012 20:41:05
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/3/#reply737766
chciprojektdomu
verified
rating uzivatele
21. 1. 2013 14:19:22
Nevím jak ostatní, ale jsem si říkal že bych si u hexageeku objednal domeny a hosting...ale ani na jeden dotaz jsem nedostal od nich odpověď. a to at svítí, že je operator online či offline. uváděno nonstop...ale vlastně to nonstop není.
21. 1. 2013 14:19:22
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/3/#reply737765
Email přímo na support jsi zkoušel ? Tyhle online chaty jsou na prd.
21. 1. 2013 14:24:23
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/3/#reply737764
chciprojektdomu
verified
rating uzivatele
21. 1. 2013 14:26:24
jj zkoušel a 2x
21. 1. 2013 14:26:24
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/3/#reply737763
Marty_SVK
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
21. 1. 2013 18:50:08
mne na chate odpovedali vzdy, tak neviem, v com mas problem. Maju aj skype, kde som tiez raz chatoval
21. 1. 2013 18:50:08
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/3/#reply737762
chciprojektdomu
verified
rating uzivatele
21. 1. 2013 19:12:39
jj přes chat jsem vše rozjel....tedy spokojenost....už mi to běží....další webík
21. 1. 2013 19:12:39
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/3/#reply737761
soudruh
verified
rating uzivatele
(57 hodnocení)
21. 1. 2013 20:18:15
mno :-)
majitele znam osobne, "prudim ho" minimalne 2x do mesice
a na prideleni rosahu IPv6 v Brne cekame uz pres rok
o nekterych dalsich aspektech se redeji nebudu verejne zminovat,
ale je nutno si uvedomit, ze za dane penize stale hodne muziky ...
21. 1. 2013 20:18:15
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/3/#reply737760
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
21. 1. 2013 20:27:14
bohuzel podle prezdivky nevime kdo to je. Ale predpokladam ze to klaplo. Bohuzel ty online chaty jsou nekdy otresny. obcas klienti otevrou 3-4 spojeni nezli se dozvoni. Opravdu dobra nahrada se hleda tezko... Co se tyka dvou poslanych mailu, ano toje pravda. Vetsina poptavek a kalkulaci jde na obchodni, support tohle bohuzel resit nemuze.
---
uz vime poreseno, ke spokojenosti vsech..
21. 1. 2013 20:27:14
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/3/#reply737759
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit