Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Co s rozbaleným a "vyzkoušeným" zbožím

Tomas Janu
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
24. 9. 2008 23:58:31
Pokud Vám zákazník vrací zboží a chce zpět peníze, vracíte mu i částku za poštovné nebo jen čistě částku za zboží a poštovné jde na něj?
Mám teď na mysli poštovné od obchodu k zákazníkovi.
24. 9. 2008 23:58:31
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-rozbalenym-a-vyzkousenym-zbozim/strana/3/#reply111178
Napsal Zer0;119555
Pokud Vám zákazník vrací zboží a chce zpět peníze, vracíte mu i částku za poštovné nebo jen čistě částku za zboží a poštovné jde na něj?
Mám teď na mysli poštovné od obchodu k zákazníkovi.
Jen cenu zboží. Na Slovensku je ale přímo v zákoně, že se musí platit i poštovné.
25. 9. 2008 00:02:25
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-rozbalenym-a-vyzkousenym-zbozim/strana/3/#reply111177
Napsal Zer0;119555
Pokud Vám zákazník vrací zboží a chce zpět peníze, vracíte mu i částku za poštovné nebo jen čistě částku za zboží a poštovné jde na něj?
Mám teď na mysli poštovné od obchodu k zákazníkovi.
My vracíme kompletní fakturovanou částku, tedy i poštovné.
Jinak - rozbalené a vyzkoušené zboží řešíme tak, že když si nějaký zákazník objedná stejné zboží, zavoláme mu a nabídneme mu ono rozbalené za výrazně nižší cenu (zpravidla nákupku). Po ujištění, že zboží je s plnou zárukou a od fungl nového ho dělí jenom otevřený obal žádný zákazník neodmítne.
25. 9. 2008 00:16:50
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-rozbalenym-a-vyzkousenym-zbozim/strana/3/#reply111176
Petr
verified
rating uzivatele
(132 hodnocení)
29. 9. 2008 09:15:03
Tak na lupě vydali pěkný článek, kde je tento problém hezky rozepsan, doporučuji přečíst http://www.lupa.cz/clanky/vite-kdy-a-jak-vratit-zbozi-zakoupene-v-e-shopu/
Jinak v bodech je to takhle:
* Od kupní smlouvy můžete odstoupit do 14 kalendářních dnů.
* Lhůta 14 dnů začíná běžet následující den po převzetí zboží.
* Končí-li lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední její den je brán nejbližší následující pracovní den.
* Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy musí obchodníkovi doputovat nejpozději v poslední den lhůty. Nestačí jej v tento den odeslat. Zboží však může být po dohodě vráceno i později.
* Rozbalením ani použitím zboží nezaniká právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu a vrácení peněz. Výjimku představují např. audio a video nosiče.
* Zboží nemusíte vracet v originálním obalu, ovšem obchodník pak může chtít uhradit náklady na nové zabalení zboží.
* Je možné vrátit zboží i opotřebené, ovšem obchodník opět může chtít uhradit náklady na uvedení zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží.
* Své peníze musíte obdržet zpět do třiceti kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy.
* Na žádný paušální storno poplatek nemá obchodník nárok. Nic takového platit nemusíte.
* Po vrácení zboží je nutné vrátit i například nákupem získané slevové kupóny či body do věrnostního programu. To není nezákonná sankce.
* Za sankci lze však považovat odmítnutí pozdějších slev či penalizaci v rámci věrnostního programu právě kvůli vrácení zboží resp. odstoupení od smlouvy.
29. 9. 2008 09:15:03
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-rozbalenym-a-vyzkousenym-zbozim/strana/3/#reply111175
Pette
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
29. 9. 2008 12:55:11
K bodu - "* Rozbalením ani použitím zboží nezaniká právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu a vrácení peněz. Výjimku představují např. audio a video nosiče."
Spada kniha do tejto kategorie v CZ zakone?
29. 9. 2008 12:55:11
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-rozbalenym-a-vyzkousenym-zbozim/strana/3/#reply111174
Ivan L.
verified
rating uzivatele
29. 9. 2008 13:13:40
Napsal OliX;119563
My vracíme kompletní fakturovanou částku, tedy i poštovné.
Ale vracet ho nemusíte. Poštovné je služba kterou zákazník skutečně využil a spotřeboval. Jestli to mají třeba na Slovensku jinak, tak je to tedy dost pošahané.
29. 9. 2008 13:13:40
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-rozbalenym-a-vyzkousenym-zbozim/strana/3/#reply111173
Azu
verified
rating uzivatele
29. 9. 2008 13:32:32
stejně tak je možné odečíst náklady na fakturaci, vyskladnění a naskladnění zboží, zabalení zboží.
29. 9. 2008 13:32:32
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-rozbalenym-a-vyzkousenym-zbozim/strana/3/#reply111172
Martin
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
29. 9. 2008 17:44:49
Myslím že jste tu trochu OT takže se prosím držte tématu
29. 9. 2008 17:44:49
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-rozbalenym-a-vyzkousenym-zbozim/strana/3/#reply111171
slabikar
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
1. 12. 2008 21:18:51
ake % vratenych zasielok mate? a co s tovarom, ktory sa Vam vrati. to sa moze predavat dalej nie? no samozrejme, ak ho zakaznik posle poskodeny, tak to je jeho smola, peniaze sa mu nevratia, len tovar. a ak platil tovar dobierkou a v cene mal aj postovne, vracia sa mu aj postovne, alebo len cena za tovar?
1. 12. 2008 21:18:51
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-rozbalenym-a-vyzkousenym-zbozim/strana/3/#reply111170
Martin
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
1. 12. 2008 21:22:29
Napsal slabikar;158123
ake % vratenych zasielok mate? a co s tovarom, ktory sa Vam vrati. to sa moze predavat dalej nie? no samozrejme, ak ho zakaznik posle poskodeny, tak to je jeho smola, peniaze sa mu nevratia, len tovar. a ak platil tovar dobierkou a v cene mal aj postovne, vracia sa mu aj postovne, alebo len cena za tovar?
Co kdyby sis pročetl tohle téma :banghead:
1. 12. 2008 21:22:29
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-rozbalenym-a-vyzkousenym-zbozim/strana/3/#reply111169
Jozef Čulen
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
3. 1. 2009 11:14:57
Dobrý den ve spolek, napadla ma jedna otázka, dajme temu že v e-shopu prodávam vysavače, a príklad: jeden vysavač prodávam za 1000Kč a doručení kuriérem stojí napr. 200Kč, t.j. 1200Kč zaplatí zákazník. Ked si vysavač odskúša a vráti do 14 dní musím mu vrátit 1000Kč. Co ale kebyže cenu uvedem napr. takto: "Celková cena aj s poštovným a balným je 1200Kč (v cene 1200Kč je započítaný vysavač v hodnote 750Kč a poštovné a balné 450Kč)". Pri vrátení do 14 dní mu musím vrátit len 750 Kč? Nemohlo by sa stať že zákazník bude vymáhať čiastku vyšší než 750Kč z dúvodu, že poštovné nemá cenu napr. 450 Kč. Samozrejme tu ide len o sumu 450Kč, co ale kebyže sa jedná o produkty v hodnote napr. 20.000Kč , možem k takému tovaru napísať že samotný produkt má hodnotu 18.000 Kč a poštovné a balné 2.000 Kč ? dakujem za Vasu odpoved
3. 1. 2009 11:14:57
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-rozbalenym-a-vyzkousenym-zbozim/strana/3/#reply111168
Bishopx: pokud budes mit tyhle ceny i v ceniku, tak asi ano. Na druhou stranu bys asi spoustu zakazniku nas*al tim, ze po nich budes chtit 2000 postovne.
27. 2. 2009 09:39:12
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-rozbalenym-a-vyzkousenym-zbozim/strana/3/#reply111167
Napsal bishopx;180007
Dobrý den ve spolek, napadla ma jedna otázka, dajme temu že v e-shopu prodávam vysavače, a príklad: jeden vysavač prodávam za 1000Kč a doručení kuriérem stojí napr. 200Kč, t.j. 1200Kč zaplatí zákazník. Ked si vysavač odskúša a vráti do 14 dní musím mu vrátit 1000Kč. Co ale kebyže cenu uvedem napr. takto: "Celková cena aj s poštovným a balným je 1200Kč (v cene 1200Kč je započítaný vysavač v hodnote 750Kč a poštovné a balné 450Kč)". Pri vrátení do 14 dní mu musím vrátit len 750 Kč? Nemohlo by sa stať že zákazník bude vymáhať čiastku vyšší než 750Kč z dúvodu, že poštovné nemá cenu napr. 450 Kč. Samozrejme tu ide len o sumu 450Kč, co ale kebyže sa jedná o produkty v hodnote napr. 20.000Kč , možem k takému tovaru napísať že samotný produkt má hodnotu 18.000 Kč a poštovné a balné 2.000 Kč ? dakujem za Vasu odpoved
Kdyby byl možný osobní odběr, tak bys na tom pak docela prodělal, ne? Jinak částka 2tis za poštovný a balný je dost odrazující a asi bych se porozhlídla jinde.
27. 2. 2009 12:06:58
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-rozbalenym-a-vyzkousenym-zbozim/strana/3/#reply111166
Jan Menšík
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 3. 2009 19:36:32
Napsal bishopx;180007
Dobrý den ve spolek, napadla ma jedna otázka, dajme temu že v e-shopu prodávam vysavače, a príklad: jeden vysavač prodávam za 1000Kč a doručení kuriérem stojí napr. 200Kč, t.j. 1200Kč zaplatí zákazník. Ked si vysavač odskúša a vráti do 14 dní musím mu vrátit 1000Kč. Co ale kebyže cenu uvedem napr. takto: "Celková cena aj s poštovným a balným je 1200Kč (v cene 1200Kč je započítaný vysavač v hodnote 750Kč a poštovné a balné 450Kč)". Pri vrátení do 14 dní mu musím vrátit len 750 Kč? Nemohlo by sa stať že zákazník bude vymáhať čiastku vyšší než 750Kč z dúvodu, že poštovné nemá cenu napr. 450 Kč. Samozrejme tu ide len o sumu 450Kč, co ale kebyže sa jedná o produkty v hodnote napr. 20.000Kč , možem k takému tovaru napísať že samotný produkt má hodnotu 18.000 Kč a poštovné a balné 2.000 Kč ? dakujem za Vasu odpoved
V tom pripade byt zakaznikem, pujdu s tim k soudu s tvrzenim, ze se jedna o podvod. Pokud neprokazete skutecne naklady na postovne/balne v uvadene hodnote, prohrajete.
Plus by to mozna zajimalo nekolik statnich organu.
14. 3. 2009 19:36:32
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-rozbalenym-a-vyzkousenym-zbozim/strana/3/#reply111165
Martin
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
14. 3. 2009 20:19:45
Napsal ninja;238361
V tom pripade byt zakaznikem, pujdu s tim k soudu s tvrzenim, ze se jedna o podvod. Pokud neprokazete skutecne naklady na postovne/balne v uvadene hodnote, prohrajete.
Plus by to mozna zajimalo nekolik statnich organu.
Vzhledem k tomu, že má právo si napočítat do balného i svou práci je jen na něm na kolik si ji ocení ;)
14. 3. 2009 20:19:45
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-rozbalenym-a-vyzkousenym-zbozim/strana/3/#reply111164
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit