Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Thomas Cook, nejstarsi cestovka na svete, zavira kram

hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
24. 9. 2019 13:28:43
Toliceek: Nemam ve zvyku zpochybnovat koncensus odborniku. Kdyz jdu k doktorovi, taky mu nebudu tvrdit, ze mi nema operovat slezinu ale slepak, protoze jsem cetl par knizeka zajimal se o medicinu ve svym volnym case :)
Beru, ze jsem ve svym prispevku mohl zbytecne prehanet, to ja mam obcas ve zvyku a ok to neni, mel bych se to odnaucit... Nicmene i tak je to (ne)reseni porad stejne absurdni :) prohadame se k zahube... A dobre nam tak. To jak beznej clovek co do niceho nevidi ma dneska skoro nejvetsi hlas nas zahubi. Protoze lidi co o tom neco vi jsou umlceny davem, kterej se nechava ovladat kamkoliv a kymkoliv (v dobe internetu i maly ryby umi solidne manipulovat s davem)... A to je teda dost absurdni...
Proste dokud si nebudeme jisty, tak s tim nebudeme nic delat (protoze penize) a az si jisty budeme a uz nebude co delat, protoze uz bude pozde, tak se budeme navzajem obvinovat kdo za to muze... tak to totiz vzdycky bylo, je a ocividne i bude...
24. 9. 2019 13:28:43
https://webtrh.cz/diskuse/thomas-cook-nejstarsi-cestovka-na-svete-zavira-kram/strana/3/#reply1416963
Já se pouze snažil ukázat i druhou stranu mince. Minulost je protkána pravdama odborníků, jejichž hypotézy byly náslendě úplně vyvráceny. O světě toho stále víme úplné prd a to se týká i klimatických změn. I ten nejlepší odborník v oboru nemůže mít erudovaný názor, když nemá všechny potřebné informace. Paradoxem je že my vlastně vůbec nevíme co nevíme. Já nijak nezpochybňuji názory daných odbroníků, ale je třeba počítat i s verzí, že nemají pravdu a globální oteplování bude pokračovat i pokud ke zvyšování CO2 ve vzduchu dokážeme snižovat. Možná by byl lepší nápad připravit se na bouřku, než se snažit ji nějakým způsobem odvrátit. Ideální je snažit se o obojí.
Zrovna doktor nebyl úplně dobrý příklad, v daném oboru jsou špatné diagnózy prakticky na denním pořádku, čímž nijak nesnižuji jejich důležitost a přínos pro populaci. Mám jeden případ i v rodině, dědovi byla diagnostikována špatná choroba na základě symptomů. Pouze díky náhodě (potkal starého známého v hospodě) byl na základě známosti doporučen k jinému specialistovi a ten přišel na to, že je problém jinde. Cca za půl roku šel na operaci (srdce). Nebýt zrovna ten daný den v hospodě (chodí cca 1 za měsíc), už by tu nebyl.
24. 9. 2019 14:00:58
https://webtrh.cz/diskuse/thomas-cook-nejstarsi-cestovka-na-svete-zavira-kram/strana/3/#reply1416962
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
24. 9. 2019 14:05:42
ne, doktori jsou spravnej priklad, jeden doktor se muze mylit, dva i tri se muzou mylit, ale zajdi s tim ke sto doktorum a jejich shoda bude s velkou jistotou spravna... Veda nefunguej tak ze se shodne jedne clovek, dva lidi, ale v mnoha dulezitejch otazkach se shodujou dokonce tisice lidi... Porad s emuzou mylit, ale pravdepodobnost je mala... Narozdil od mnoha historickyc omylu, kde slo predevsim o omyl jednoho cloveka a jeho nasledovniku, nikoliv cele vedecke obce... Takze mi tenhle neustale se opakujici argument prijde pomerne lichej... Je to zjendodusovani, ktery vytvari dojem toho, ze je velka pravdepoodbnost omylu, i kdyz je to presne naopak...
24. 9. 2019 14:05:42
https://webtrh.cz/diskuse/thomas-cook-nejstarsi-cestovka-na-svete-zavira-kram/strana/3/#reply1416961
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
24. 9. 2019 14:07:19
Napsal Aleš Jiříček;1545756
A uvedomujes si jak strasne sobeckej pohled to je?
Neuvedomuji. Ja sdilim jen cast tvych nazoru., ale bohuzel vetsina tvych nazoru se neshoduje s mymi. To je normalni.
---------- Příspěvek doplněn 24.09.2019 v 14:08 ----------
Napsal Aleš Jiříček;1545771
ne, doktori jsou spravnej priklad, jeden doktor se muze mylit, dva i tri se muzou mylit, ale zajdi s tim ke sto doktorum a jejich shoda bude s velkou jistotou spravna... Veda nefunguej tak ze se shodne jedne clovek, dva lidi, ale v mnoha dulezitejch otazkach se shodujou dokonce tisice lidi... Porad s emuzou mylit, ale pravdepodobnost je mala... Narozdil od mnoha historickyc omylu, kde slo predevsim o omyl jednoho cloveka a jeho nasledovniku, nikoliv cele vedecke obce... Takze mi tenhle neustale se opakujici argument prijde pomerne lichej... Je to zjendodusovani, ktery vytvari dojem toho, ze je velka pravdepoodbnost omylu, i kdyz je to presne naopak...
ono je lepsi plout s proudem a pak rici, hele sorry, zmylili jsme se, co uz, jdem dal :)
24. 9. 2019 14:07:19
https://webtrh.cz/diskuse/thomas-cook-nejstarsi-cestovka-na-svete-zavira-kram/strana/3/#reply1416960
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
24. 9. 2019 14:09:42
Napsal Oleg;1545772
Neuvedomuji. Ja sdilim jen cast tvych nazoru., ale bohuzel vetsina tvych nazoru se neshoduje s mymi. To je normalni.
Tobe neprijde sobecky, kdyz stvoris dalsi zivot (a snim i vsechny dopady, ktere to ma), pro svoje vlastni potreby, tak jak to z toho prispevku vyznelo? Nebo jsi to myslel nejak jinak? Nevytvaris vubec zivot pro sebe, ale pro neco jineho? :) jen se ptam, na nic nenarazim, jen sem te proste asi nepochopil na poprve...
24. 9. 2019 14:09:42
https://webtrh.cz/diskuse/thomas-cook-nejstarsi-cestovka-na-svete-zavira-kram/strana/3/#reply1416959
Pavel
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 9. 2019 14:10:32
Mě osobně přijde, že diskuze o důsledcích oteplování naprosto opomíjejí možné příležitosti a pozitiva. Ve zprávách hlavního proudu se píše jen o tom, že oteplení je špatné a tečka. Pokud chci uvažovat racionálně, tak sepíšu možná negativa a pozitiva spojená s globálním oteplením. Přiřadím jim určitou váhu a pravděpodobnost toho že nastanou a celé to vyhodnotím. A to mi chybí. Když vědecké studie varují před růstem podílu CO2 v atmosféře, ale už neřeknou že ten může mít pozitivní dopad na růst rostlin, tak si říkám, že je něco špatně.
Přidávám několik pozitiv, které by mohly nastat v důsledku oteplení.
1. Díky oteplení se zpřístupní pro život obrovské plochy země v oblasti Ruska a Kanady a Grónska. Spousta oblastí se zazelená, tam kde byl led se objeví tundra, tam kde byla tundra začnou růst stromy. V Česku může být jak na Floridě. Jasně povede to k velké migraci obyvatel, ale podívejte se na globus země. Masa pevniny na severu kterou lidé získají je větší než oblasti na jihu, které by se teoreticky mohly stát neobyvatelnými.
2. V teplejších oblastech je obecně pestřejší druhová skladba zvířat a rostlin. Dost možná přijdeme o lední medvědy, ale na jejich místě se objeví řada nových zvířat, které na teplejším severu získají nové příležitosti k obživě.
3. Delší vegetační období rostlin - tedy vyšší hospodářské výnosy.
4. Rostliny zpracovávají CO2 a vyšší podíl C02 ve vzduchu má za následek větší růst rostlinné biomasy - tedy vyšší hospodářské výnosy.
5. Bude se topit méně měsíců v roce, do ovzduší se dostane méně zplodin. Úspora za energii.
24. 9. 2019 14:10:32
https://webtrh.cz/diskuse/thomas-cook-nejstarsi-cestovka-na-svete-zavira-kram/strana/3/#reply1416958
Cělá vědecká obec je za jedno v tom, že se otepluje (to je poměrně lehce měřitelný fakt). Nicméně v tom kdo je viník (zda CO2 či nikoliv) už to tak jednoudché není a důkaz prakticky neexistuje, jsou pouze teorie. To že v historii planety docházelo k oteplení/ochlazení i přesto, že byla hladina CO2 konstatní ukazuje, že je tu možná i něco jiného co může teplotu ovlivňovat. Aktuálně vůbec netušíme co by to mohlo být, vsázíme tedy vše na jednu kartu, protože jinou v ruce nemáme.
24. 9. 2019 14:12:37
https://webtrh.cz/diskuse/thomas-cook-nejstarsi-cestovka-na-svete-zavira-kram/strana/3/#reply1416957
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
24. 9. 2019 14:18:18
Toliceek: a to si myslis, proto, ze jsi ve svem volenm case te problematice venoval najkou pozornost a ted to vis? Ja naposledy cetl zpravu, kde bylo jasne stanoveno, ze za to otepleni z vetsiny muze konkretne CO2 a zadne velke pochybnosti o tom, ze za to muze prave CO2 co vypoustime my, v te zprave nebyly. Mam tedy verit vic tobe, nebo te zprave se kterou vetsina souhlasi? Tady neni zadny vsazeni na jednu kartu, nemam ten pocit... Ale pripoustim, ze i kdyz se oto zajimam dost, nemam nacteno jeste zdaleka vsehcno co bych porteboval, abych mel padnejsi argumenty... Jen se jeste nikdy moc neukazalo, ze kdyz se shodne tak moc velka cast chytrejch lidi, ze to tak neni...
24. 9. 2019 14:18:18
https://webtrh.cz/diskuse/thomas-cook-nejstarsi-cestovka-na-svete-zavira-kram/strana/3/#reply1416956
Napsal Poool;1545775
Mě osobně přijde, že diskuze o důsledcích oteplování naprosto opomíjejí možné příležitosti a pozitiva. Ve zprávách hlavního proudu se píše jen o tom, že oteplení je špatné a tečka. Pokud chci uvažovat racionálně, tak sepíšu možná negativa a pozitiva spojená s globálním oteplením. Přiřadím jim určitou váhu a pravděpodobnost toho že nastanou a celé to vyhodnotím. A to mi chybí. Když vědecké studie varují před růstem podílu CO2 v atmosféře, ale už neřeknou že ten může mít pozitivní dopad na růst rostlin, tak si říkám, že je něco špatně.
Přidávám několik pozitiv, které by mohly nastat v důsledku oteplení.
1. Díky oteplení se zpřístupní pro život obrovské plochy země v oblasti Ruska a Kanady a Grónska. Spousta oblastí se zazelená, tam kde byl led se objeví tundra, tam kde byla tundra začnou růst stromy. V Česku může být jak na Floridě. Jasně povede to k velké migraci obyvatel, ale podívejte se na globus země. Masa pevniny na severu kterou lidé získají je větší než oblasti na jihu, které by se teoreticky mohly stát neobyvatelnými.
2. V teplejších oblastech je obecně pestřejší druhová skladba zvířat a rostlin. Dost možná přijdeme o lední medvědy, ale na jejich místě se objeví řada nových zvířat, které na teplejším severu získají nové příležitosti k obživě.
3. Delší vegetační období rostlin - tedy vyšší hospodářské výnosy.
4. Rostliny zpracovávají CO2 a vyšší podíl C02 ve vzduchu má za následek větší růst rostlinné biomasy - tedy vyšší hospodářské výnosy.
5. Bude se topit méně měsíců v roce, do ovzduší se dostane méně zplodin. Úspora za energii.
Takze nejbohatsi lidi planety budou mit dalsi moznosti jak otrocit obyvatele, ktery kvuli oteplovani o svoji zem prijdou, jo, to je pozitivni, pokud ses developer :)
24. 9. 2019 14:18:39
https://webtrh.cz/diskuse/thomas-cook-nejstarsi-cestovka-na-svete-zavira-kram/strana/3/#reply1416955
Nenašel bys někde odkaz? Rád bych si to někdy až budu mít čas pročetl.
24. 9. 2019 14:19:41
https://webtrh.cz/diskuse/thomas-cook-nejstarsi-cestovka-na-svete-zavira-kram/strana/3/#reply1416954
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
24. 9. 2019 14:24:38
Napsal Aleš Jiříček;1545774
Tobe neprijde sobecky, kdyz stvoris dalsi zivot (a snim i vsechny dopady, ktere to ma), pro svoje vlastni potreby, tak jak to z toho prispevku vyznelo? Nebo jsi to myslel nejak jinak? Nevytvaris vubec zivot pro sebe, ale pro neco jineho? :) jen se ptam, na nic nenarazim, jen sem te proste asi nepochopil na poprve...
Urcite mit deti neznamena, ze je to investice do duchodu, neco jako penzijko tvl. Jednoduse je to prirozeny proces, od toho lidi maji pindiky a susky, nebo si myslis, ze to je urceno k necemu jinemu?
Jsem hrozne liny rozepisovat mozne duvody proc jo a pro ne pro deti. Pro nekoho to mozna je smysl zivota, pro dalsiho je to vedlejsi produkt dobreho vztahu, pro dalsiho urcite neco jineho., nejde to zobecnit a kazdemu prikazat mit nebo nemit deti
Zde je sepsana nejaka obecna definice rodiny: https://cs.wikipedia.org/wiki/Rodina
Je to opravdu na kazdem jak se rozhodne nalozit se svym zivotem a jaky cil si zvolit. Tvoje rodice, tebe z nejakeho duvodu cteli mit, zeptej se u nich jaky byl k tomu duvod. Pokud nemas sourozente, tak tebou, ta jedna vetev rodokmenu, konci a basta.
24. 9. 2019 14:24:38
https://webtrh.cz/diskuse/thomas-cook-nejstarsi-cestovka-na-svete-zavira-kram/strana/3/#reply1416953
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
24. 9. 2019 14:28:30
Napsal Toliceek;1545780
Nenašel bys někde odkaz? Rád bych si to někdy až budu mít čas pročetl.
zpráva IPCC ke globálnímu oteplení a nejakej consensus je popsanej rteba na wiki
Scientific consensus on climate change - Wikipedia
a když si k tomu dohledas i nasledny stanoviska a pripadny prezkoumani, zjistis, ze ta shoda je ve velky prevaze, ze pochybovaci uz jsou vicemene jen mezi lidma kterejm s tim jde o prachy... Navic kdyz do toho fakt hodne zabrednes, tak zjistis, ze tohle vsechno se vedelo uz v sedmdesatejch letech, jen se to proste mimo eru internetu vicemene nedostalo na verejnost... Takze se to realne zacalo fakt tlacit az od devadesatejch a realne se to politicky resi az ted... Coz mi prijde docela sileny... Ta pravdepodobnost ez se v tomhle mylime mi podle vseho co jsem precetl prijde fakt strasne mala... Strasne bych chtel precist neco co to spolehlive vyvrati nebo apson vyrazne zpochybni, ale takovy studie maj vetsinou tak spatny metodiky ze ej prakticky nejde brat v potaz, nebo maj zavery, ktery nic nepotvrzujou ani nevyvraci, coz je nam k nicemu...
---------- Příspěvek doplněn 24.09.2019 v 14:32 ----------
Oleg: No ja nevim, tys jako duvod psal ze si vzpomenu v 80ti az nikoho mit nebudu... z toho jsem vychazel, tak priste tak nezjednodusuj :) je to hloupej argument, to uznej... jakykoliv dalsi duvody me nezajimaj, kazdej ma svoje, stejen jako ja mam svoje ty deti nemit, jen proste nerikej ze si vzpmenu v 80ti az nebudu nikoho mit, ja jsem si takovej zivot vedome vybral, takze to nech na me :) Delas jako kdybych si tohle neumel sam dobre rozmyslet... Navic kdyby me melo presvedcit tohle, tak by to proste sobecky bylo, proste mit jak duvod to ze bych v 80ti nikoho nemel, to by me prislo fakt uplne mimo...
24. 9. 2019 14:28:30
https://webtrh.cz/diskuse/thomas-cook-nejstarsi-cestovka-na-svete-zavira-kram/strana/3/#reply1416952
Deti by nemely byt smysl zivota, to je nazor lidi, kteri nemaji smysl zivota a deti si porizujou aby zachranili vztah, prisli snadno k penezum nebo nasli onen smysl, ale tak to uplne nefunguje.
Ja jsem mel podobnej nazor jako Ales, ale kdyz mas v zivote nekoho, s kym ho chces prozivat, tak po 10 letech, kdy si vsechno krasne srovnas a citis, ze se posouvas, tak mas chut vzit to nejlepsi z vas a predat to dal, proste zacit u sebe a neresit globalni problemy. A zit tady a ted, neresit, kdo se o tebe bude starat v budoucnu.
24. 9. 2019 14:34:31
https://webtrh.cz/diskuse/thomas-cook-nejstarsi-cestovka-na-svete-zavira-kram/strana/3/#reply1416951
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
24. 9. 2019 14:35:52
vodička: no vidis, ja uz s nekym jsem dokonce 12 let a zivot mam vyresenej solidne... Ale proste to an me nikdy neprislo a jsem si v tomhle miste uz jiste ze ani neprijde... Kazdej je uplne jinej - to co pises proste plati pro tebe... Ale pro me ne :) A globalni problemy moc neresim... naopak, jak pisu v nekolika prispevcich, krome toho ze em to zajima aze mi lidstvo prijde jako banda kryplu, je mi to tak nejak fuk :) Ale nevidim duvod privest do toho dalsi bytost a donutit ji se s tim vyporadat, jako sem se sitm musel jendou vyporadat ja... nevidim k tomu jeidnej duvod... Ja - tedy je to muj nazor na muj zivot... nikomu to nenutim...
24. 9. 2019 14:35:52
https://webtrh.cz/diskuse/thomas-cook-nejstarsi-cestovka-na-svete-zavira-kram/strana/3/#reply1416950
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
24. 9. 2019 14:36:25
Napsal Aleš Jiříček;1545782
Oleg: No ja nevim, tys jako duvod psal ze si vzpomenu v 80ti az nikoho mit nebudu... z toho jsem vychazel, tak priste tak nezjednodusuj :) je to hloupej argument, to uznej... jakykoliv dalsi duvody me nezajimaj, kazdej ma svoje, stejen jako ja mam svoje ty deti nemit, jen proste nerikej ze si vzpmenu v 80ti az nebudu nikoho mit, ja jsem si takovej zivot vedome vybral, takze to nech na me :) Delas jako kdybych si tohle neumel sam dobre rozmyslet...
Uznam jen to, ze jsem to zobecnil, tak jak funguje klasicka rodina, jine ne. Porad trvam na tom, ze je lepsi mit rodinu a nebyt v 80 sam. To usi byt strasne debilni zustat uplne sam a kazdy na tebe jako na fosilii sere, nebo nesere, protoze za to platis penize, takze za ne dostavas falesny pocit, ze te nekdo ma rad :D To je muj pohled na vec.
---------- Příspěvek doplněn 24.09.2019 v 14:38 ----------
Napsal vodička;1545784
Deti by nemely byt smysl zivota, to je nazor lidi, kteri nemaji smysl zivota a deti si porizujou aby zachranili vztah, prisli snadno k penezum nebo nasli onen smysl, ale tak to uplne nefunguje.
Ja jsem mel podobnej nazor jako Ales, ale kdyz mas v zivote nekoho, s kym ho chces prozivat, tak po 10 letech, kdy si vsechno krasne srovnas a citis, ze se posouvas, tak mas chut vzit to nejlepsi z vas a predat to dal, proste zacit u sebe a neresit globalni problemy. A zit tady a ted, neresit, kdo se o tebe bude starat v budoucnu.
To je tak jak jsem napsal jeden z duvodu, co pro nekoho znamena mit deti, tj. muzeme aplikovat na: vedlejsi produkt dobreho vztahu
24. 9. 2019 14:36:25
https://webtrh.cz/diskuse/thomas-cook-nejstarsi-cestovka-na-svete-zavira-kram/strana/3/#reply1416949
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit