Zadejte hledaný výraz...

Prosím o radu ohledně reklamace

vmoravcik
verified
rating uzivatele
17. 6. 2014 13:31:59
Dobrý den,
takže po tom, kdy jsem úspěšně dostal peníze za svůj reklamovaný notebook nastala opět u lenova obdobná situace u přítelkýně.
Minulý týden si vzala notebook a otevírala ho. Při otevírání se zasekl (rozbil) pant. Jak se pant zasekl a ona otevírala při zaseknutém notebooku, praskla 1/4 displeje. (nic nepocítila a netáhla na sílu, prostě otevírala a prasklo)
Notebook jsem dal na reklamaci, protože mám za to, že je to chyba toho pantu. Dnes nám došlo rozhodnutí, že reklamace nepřipadá v úvahu a že jediná možnost je placený servis, protože se to stalo kvůli rozbitému pantu..
Tak teď nevím, jestli jsem nechápavej ale opravdu může být neuznaná reklamace, když se robila součástka toho kupovaného produktu a kvůli ní nastala ještě větší závada?
Stalo se to u CZC.. 4 reklamace.
Moc Děkuji za info.
VM
17. 6. 2014 13:31:59
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-radu-ohledne-reklamace/#reply1032573
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
17. 6. 2014 14:20:12
Reklamace může být neuznána i kvůli špatnému počasí........ jediná možnost jak se bránit neuznané reklamaci je soud.
17. 6. 2014 14:20:12
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-radu-ohledne-reklamace/#reply1032572
vmoravcik
verified
rating uzivatele
17. 6. 2014 14:23:27
Napsal dkoudela;1098783
Reklamace může být neuznána i kvůli špatnému počasí........ jediná možnost jak se bránit neuznané reklamaci je soud.
Děkuji za radu, asi to bude jediná možnost, protože už si s tím nevím rady. Notebook je v krásném stavu, jako kdyby ho nikdo nepoužil, vše je vypsáno v zápisu o reklamaci.. Prostě jak chci zpátky peníze, tak je zle..
17. 6. 2014 14:23:27
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-radu-ohledne-reklamace/#reply1032571
No a co kdybyste reklamoval poskozeny pant a ne ten display? Jinak myslim, ze v tomto pripade bude velmi slozite prokazat, ze je tam nejaka vada a ze to cele envzniklo diky spatnemu mechanickemu zachazeni.
17. 6. 2014 14:28:23
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-radu-ohledne-reklamace/#reply1032570
vmoravcik
verified
rating uzivatele
17. 6. 2014 14:32:27
Napsal Radek O.;1098788
No a co kdybyste reklamoval poskozeny pant a ne ten display? Jinak myslim, ze v tomto pripade bude velmi slozite prokazat, ze je tam nejaka vada a ze to cele envzniklo diky spatnemu mechanickemu zachazeni.
Já nereklamuji displej.
Reklamace: Pri otevirani notebooku se rozpadlo sasi v okoli pantu a displaye. Takto je to sepsáno pánem co NTB příjmal.
17. 6. 2014 14:32:27
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-radu-ohledne-reklamace/#reply1032569
No na jedne strane z pohledu prodejce budme radi za nas reklamacni system, z pohledu zakaznika je ten slovensky super...
17. 6. 2014 14:35:33
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-radu-ohledne-reklamace/#reply1032568
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
17. 6. 2014 14:40:55
Měl jsi si to před reklamací (nejlépe hned po poškození) nafotit. Teď bych jim trochu pohrozil, v případě neúspěchu bych si notebook nechal neopravený vrátit a předal ho znalci na vypracování posudku. Poté se můžeš obrátit na soud. Ten se ovšem potáhne dlouho a celkově zaplatíš hodně peněz, než možná nějaké dostaneš zpět.
Mnohem více (občas) funguje rozšířit takovou nemilou zkušenost (ovšem velmi dobře sepsanou) po Facebooku a internetu obecně, dá se pak očekávat, že se někdo ozve a bude se snažit vše urovnat.
17. 6. 2014 14:40:55
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-radu-ohledne-reklamace/#reply1032567
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
17. 6. 2014 14:43:42
Napsal Radek O.;1098790
No na jedne strane z pohledu prodejce budme radi za nas reklamacni system, z pohledu zakaznika je ten slovensky super...
U nás to není tak že vada do 6 měsíců je uznána jako vada která je od výroby?
17. 6. 2014 14:43:42
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-radu-ohledne-reklamace/#reply1032566
Napsal dkoudela;1098793
U nás to není tak že vada do 6 měsíců je uznána jako vada která je od výroby?
Rozpor s kupni smlouvou plati. Nicmene prokazat, ze pant a displej byl pri dodani OK bude docela jednoduche, nicmene porad je to nic vuci tomu co maji v SK
17. 6. 2014 15:05:44
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-radu-ohledne-reklamace/#reply1032565
jakanas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
17. 6. 2014 15:07:07
Sice mimo téma reklamace notebooku ale k reklamaci spotřeby vody. Vždy platí že prodejce ( poskytovatel služby ) za vyřízení reklamace nesmí požadovat po zákazníkovi žádnou platbu. Ovšem zkoušeli jste někdy reklamovat množství odebrané vody? Přímo v zákoně je mapsáno že pokud se nepotvrdí že je vodoměr vadný tak zákazník zaplatí vše. Příjezd technika, náhradní vodoměr, zkušebnu, opětovnou montáž... a kupodivu tato částka přesně odpovídá tomu co se mi na výpisu nezdá ( máme navýšení spotřeby prý o 30%)
17. 6. 2014 15:07:07
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-radu-ohledne-reklamace/#reply1032564
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
17. 6. 2014 15:16:05
Neoprávněnou reklamaci může naúčtovat každý. Jsou to náklady jako každé jiné
17. 6. 2014 15:16:05
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-radu-ohledne-reklamace/#reply1032563
Napsal Caesar;1098809
Neoprávněnou reklamaci může naúčtovat každý. Jsou to náklady jako každé jiné
A na to jste prisel jak? Zadne naklady za neuznanou reklamaci uctovat nemuzete a nesmite. Ostatne je k tomu i nekolik rozhodnuti napr. nejvyssiho spravniho soudu apod. Nejvyssi soud sice udelal nejake rozhodnuti, ktere resilo to, ze vyrobek nebude mit zadnou vadu a presto ho da nekdo k reklamaci, pak nahrada pripada v uvahu.
17. 6. 2014 15:19:57
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-radu-ohledne-reklamace/#reply1032562
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
17. 6. 2014 15:29:52
Ano, to jsem měl na mysli neoprávněnou reklamací. Když někdo pošle na reklamaci výrobek, který vady neobsahuje. Ostatně to máte v téměř každých podmínkách všech možných servisů, apod. V případě, že se reklamované závady nevyskytnou, servis vám bude účtovat .... Kč..... Je to běžná situace a IMHO naprosto v pořádku, nikdo tu není pro zábavu, aby se musel zbytečně drbat s něčím, s čím vůbec nemusí. Je to zároveň ochrana proti různým "vychcánkům"
17. 6. 2014 15:29:52
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-radu-ohledne-reklamace/#reply1032561
SEmilk
verified
rating uzivatele
17. 6. 2014 15:31:43
CAESAR: Za neoprávněnou reklamaci nelze NIC požadovat. Každá reklamace je oprávněná.
Dřív třeb ai pošta vybírala zálohu 50 Kč za neoprávněnou reklamaci a už dávno s tím museli skončit
17. 6. 2014 15:31:43
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-radu-ohledne-reklamace/#reply1032560
jakanas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
17. 6. 2014 15:34:20
Napsal Caesar;1098814
Ano, to jsem měl na mysli neoprávněnou reklamací. Když někdo pošle na reklamaci výrobek, který vady neobsahuje. Ostatně to máte v téměř každých podmínkách všech možných servisů, apod. V případě, že se reklamované závady nevyskytnou, servis vám bude účtovat .... Kč..... Je to běžná situace a IMHO naprosto v pořádku, nikdo tu není pro zábavu, aby se musel zbytečně drbat s něčím, s čím vůbec nemusí. Je to zároveň ochrana proti různým "vychcánkům"
účtovat to můžou pouze firmě, takže pokud já jako prodejce pošlu zákazníkův notebook do servisu výrobce a ti mi naúčtují podle svého ceníku 2000kč za diagnostiku a nic nenajdou ( mrchy to opraví a napíšou že tomu nic nebylo) + poštovné tak mám smůlu a koncákovi to naúčtovat nemůžu.
17. 6. 2014 15:34:20
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-radu-ohledne-reklamace/#reply1032559
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit