Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Pro eshopáře – vracející se zásilky

on.la
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
9. 8. 2009 16:38:57
vzpamatuj se - díky za podnětný komentář. avstage nyní prodávám a patrně se již našel kupec (padl bin), takže tam už poštu řešit nebudu. sluchátek se zatím tolik neprodává, ale zatím vše přes ppl a nikdo si nestěžoval. ale z doslechu vím, že jeden člověk u mě prý nakoupil proto, že nenabízím poslání čp :) tak jsem tuto možnost přidal, ale pošlu jedině do druhého dne, aby se nestalo to co nyní, kdy se vrátil balík po více než měsíci od odeslání (moje chyba, že si nekontroluju stav zásilky, zvlášť, když číslo z podacího lístku vždy zákazníkovi ihned po odeslání posílám..).
a proč čp přetrvává? ona za to trochu mohou např. i pravidla různých institucí, např. matka pracuje na úřadě a od ní vím, že mají zakázáno si do práce nechat posílat něco kurýrem, tzn. takového člověka nenapadne, že si může zboží nechat poslat např. večer po práci, což např. ppl také umožňuje. další se bojí (taktéž vysledováno), že je kurýr nezkontaktuje a zboží se nedomohou. to je samozřejmě nesmysl, protože 99% zboží přes ppl bylo vždy doručeno do druhého dne a ten zbytek nějakou technickou chybou (např. chybné číslo, chybné psč, jednou výjimečně kurýrova chyba, kdy, když nenašel adresu, poslal balík sprostě zpět jako odmítnutý zákazníkem, a ten na něj přitom čekal jak na smilování, ale bylo trochu komplikované najít adresu..). tož tak :)
9. 8. 2009 16:38:57
https://webtrh.cz/diskuse/pro-eshopare-vracejici-se-zasilky/strana/8/#reply22898
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
14. 8. 2009 16:56:26
tak dneska se mi poprve vratila zasilka, pravdepodobne nejaky pubertak bez rozumu (jako jediny objednavku vyplnil bez velky pismen, ale to mi bohuzel neprislo podezrele), takze jsem mu poslal sms i email s vyzvanim z zaplaceni postovneho na ucet pod hrozbou predani veci vymahaccske spolecnosti (coz sice neudelam, ale treba to a nej zabere) :) dam vedet jak to dopadlo ...
14. 8. 2009 16:56:26
https://webtrh.cz/diskuse/pro-eshopare-vracejici-se-zasilky/strana/8/#reply22897
dave67
verified
rating uzivatele
15. 8. 2009 19:14:36
Ja jednou pani, co si objednala zbozi za 2500, typove co by jen tak neprodalo, napsal, ze neprevzetim zasilky nam vznika narok na postovne. A pani si zasilku druhej den prevzala :smoking: Ale bezne to tak nedelam, proste napisu sms a meil a kdyz nic, tak nic.
15. 8. 2009 19:14:36
https://webtrh.cz/diskuse/pro-eshopare-vracejici-se-zasilky/strana/8/#reply22896
Jan
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
15. 8. 2009 22:47:42
Zásilka se může vrátit i z toho důvodu, že dotyčná pracuje ve firmě, kterou neuvede v adrese pro doručení.
15. 8. 2009 22:47:42
https://webtrh.cz/diskuse/pro-eshopare-vracejici-se-zasilky/strana/8/#reply22895
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
15. 8. 2009 23:59:28
Napsal ntr23;342795
Zásilka se může vrátit i z toho důvodu, že dotyčná pracuje ve firmě, kterou neuvede v adrese pro doručení.
v tom pripade to je ale chyba te pani :) protoze posilat si do firmy kde pracuji soukrome zasilky je proti zdravemu rozumu...
15. 8. 2009 23:59:28
https://webtrh.cz/diskuse/pro-eshopare-vracejici-se-zasilky/strana/8/#reply22894
Tomas Janu
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
16. 8. 2009 13:06:13
Do zaměstnání si nechává posílat zásilky spousta lidí, chce to jen dát pozor na správnej formát adresy.
16. 8. 2009 13:06:13
https://webtrh.cz/diskuse/pro-eshopare-vracejici-se-zasilky/strana/8/#reply22893
Ve chvíli, kdy zákazník DOKONČÍ OBJEDNÁVKU, stává se objenávka dle Občanského zákoníku § 544-545, zákona č. 40/1964 Sb. ZCELA ZÁVAZNOU, bez ohledu na to, zda ji zákazník platí předem nebo až dobírkou. Tím pádem tehdy, nepřevezme-li objednávku zaslanou na dobírku, poručuje kupní smlouvu a z právního hlediska je bezvýhradně korektním řešením provozovatle e-shopu vymáhání smluvní pokuty. Pozor, toto musí být ošetřeno v obchodních podmínkách (jestliže zákazník dokončí objednávku, vyjadřuje tímto svým úkonem souhlas s obch. podmínkami, tím pádem i se smluvní pokutou).
Napsal Retal;292249
Díky za protihypotézu, Martatko.
Pak existuje ještě jedno vysvětlení vrácených zásilek a to zní dobírka. Dobírka činí objednávku nezávaznou až do úplněho převzetí od pošťáka.
Provozujete někdo shop v končinách, kde je zvykem platit předem? Jak to vypadá s nevyzvednutým zbožím tam?
17. 8. 2009 22:15:44
https://webtrh.cz/diskuse/pro-eshopare-vracejici-se-zasilky/strana/8/#reply22892
Andrea
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
18. 8. 2009 16:35:04
Napsal Neregistrovaný;344041
Ve chvíli, kdy zákazník DOKONČÍ OBJEDNÁVKU, stává se objenávka dle Občanského zákoníku § 544-545, zákona č. 40/1964 Sb. ZCELA ZÁVAZNOU, bez ohledu na to, zda ji zákazník platí předem nebo až dobírkou. Tím pádem tehdy, nepřevezme-li objednávku zaslanou na dobírku, poručuje kupní smlouvu a z právního hlediska je bezvýhradně korektním řešením provozovatle e-shopu vymáhání smluvní pokuty. Pozor, toto musí být ošetřeno v obchodních podmínkách (jestliže zákazník dokončí objednávku, vyjadřuje tímto svým úkonem souhlas s obch. podmínkami, tím pádem i se smluvní pokutou).
To je sice fajn, ale když pak paní volá, že si nic neobjednávala a nerozumí, proč jí chodí upomínky, že má zásilku na poště, tak jí opak nedokážu.
18. 8. 2009 16:35:04
https://webtrh.cz/diskuse/pro-eshopare-vracejici-se-zasilky/strana/8/#reply22891
Jan
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
21. 8. 2009 11:58:04
Už to budu muset taky řešit. systém. nepřijde platba do deseti dnů. volat zákazníkovi. má 4 dny na vyzvednutí. Jedna říkala že jí nepřišlo oznámení ale že má známou na poště, tak že jí zavolá ať se podívá. Druhá říkala že to jde vyzvednout.
Dnes se zásilky vrátily. na první je nevyzvednuto a na druhé nevyžádáno
grrr
21. 8. 2009 11:58:04
https://webtrh.cz/diskuse/pro-eshopare-vracejici-se-zasilky/strana/8/#reply22890
krakentomas
verified
rating uzivatele
22. 8. 2009 04:36:41
Napsal ntr23;346355
Už to budu muset taky řešit. systém. nepřijde platba do deseti dnů. volat zákazníkovi. má 4 dny na vyzvednutí. Jedna říkala že jí nepřišlo oznámení ale že má známou na poště, tak že jí zavolá ať se podívá. Druhá říkala že to jde vyzvednout.
Dnes se zásilky vrátily. na první je nevyzvednuto a na druhé nevyžádáno
grrr
Doufám, že si už je zařadil na http://nespolehlivizakaznici.eu/zakaznici/
:banghead:
22. 8. 2009 04:36:41
https://webtrh.cz/diskuse/pro-eshopare-vracejici-se-zasilky/strana/8/#reply22889
tomas262
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
26. 8. 2009 22:07:00
začínám být trochu nervózní z této situace. Psal jsem do právní poradny zde http://webtrh.cz/43239-nevyzvednute-zasilky-poruseni-obchodnich-podminek a nikdo mi neodpověděl. To si nikdo na fundavanou odpověď netroufá? Pořád se tu řeší něco, ale stále mi nějak chybí výsledek. Nevěřím, že nikdo neví jak tyto "hajzlíky" naučit zodpovědnosti. Před chvíli mi paní v telefonu potvrdila, že si balík za 5000,- nevyzvednete s komentářem "teď to nějak nejde" ... Hlavně, že objednat a souhlasit s obchodními podmínkami ji šlo hned 3x po sobě (3 objednávky). Sprostý být nechci tudíž poslední otázka.... Opravdu nikdo neví co s tím? Efektivně prosím
26. 8. 2009 22:07:00
https://webtrh.cz/diskuse/pro-eshopare-vracejici-se-zasilky/strana/8/#reply22888
zkus se poradit tady:
http://www.checkout.cz/?level=3
27. 8. 2009 09:08:38
https://webtrh.cz/diskuse/pro-eshopare-vracejici-se-zasilky/strana/8/#reply22887
tomas262
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
28. 8. 2009 00:17:32
Napsal rammi;349748
zkus se poradit tady:
http://www.checkout.cz/?level=3
spolupráci s firmou Deredes za řešení nepovažuji ...
28. 8. 2009 00:17:32
https://webtrh.cz/diskuse/pro-eshopare-vracejici-se-zasilky/strana/8/#reply22886
tomas262... proc ne? ber to tak, ze pokud to bude schudne, tak ti poradi co a jak udelat aby to vymahat mohli, pokud ne, reknou ti proc. Mají také právníky a do něčeho rizikového by asi nešli.
Navic se ptaš na efektivní řešení... tak povidej jake reseni by sis predstavoval.
30. 8. 2009 16:15:17
https://webtrh.cz/diskuse/pro-eshopare-vracejici-se-zasilky/strana/8/#reply22885
on.la
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
30. 8. 2009 16:28:46
Napsal rammi;351738
tomas262... proc ne? ber to tak, ze pokud to bude schudne, tak ti poradi co a jak udelat aby to vymahat mohli, pokud ne, reknou ti proc. Mají také právníky a do něčeho rizikového by asi nešli.
Navic se ptaš na efektivní řešení... tak povidej jake reseni by sis predstavoval.
rammi, říká ti něco jméno aleš "maja" slabý? tenhle člověk je taková ostuda českého internetu (a nejen internetu) a ten stojí za deredes. o této "firmě" už bylo hodně natočeno i v tv a kvůli spokojenosti to rozhodně nebylo, doporučuju zapátrat.
30. 8. 2009 16:28:46
https://webtrh.cz/diskuse/pro-eshopare-vracejici-se-zasilky/strana/8/#reply22884
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit