Zadejte hledaný výraz...

Pokuta za nepřevzetí zboží

Pette
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
2. 9. 2008 09:49:32
Spocitajte po 1/2 - 1 roku behu sumu pokazenych objednavok, urobte z nej dalsiu nakladovu polozku a vlozte do cenotvorby na dalsie obdobie... hotovo, ziadny stres.
2. 9. 2008 09:49:32
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/5#reply60984
Pette: TZN zdrazit. Problem je, ze to budou muset zaplatit zakaznici, kteri za to nemuzou.
I kdyz v soucasne dobe to tak delam.
2. 9. 2008 10:47:06
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/5#reply60983
Pette
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
2. 9. 2008 11:52:06
No, to tak funguje vo vsetkom na svete:)
Fixne naklady sa rozpocitavaju, v tomto pripade isto nie su take velke, zdrazenie max par korun/priemerna objednavka.
2. 9. 2008 11:52:06
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/5#reply60982
Pette. toto ale nejsou fixni naklady. Tady lze presne urcit kdo za to muze.
2. 9. 2008 17:16:08
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/5#reply60981
Pette
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 9. 2008 08:12:25
Ano, ale riesit ich s kazdym jednym konkretnym tym, ktorym zato moze, je drahsie (priamo a nepriamo - ak ratam hodinovu cenu prace, ktoru venujem inym veciam) ako to preniest na fix.
Chapeme sa, tiez by som bol rad, keby vsetky objednavky dorazili, zakaznici boli spokojni a trava zelensia ako zelena:)
V maloobchode ale musis tvorit zisk velkostou obratu, kazde spomalenie, ked zacnes riesit jedneho zleho zakaznika nad hlavny ciel sa ukaze. Preto (nas sa to tiez tyka, elektronicke obchody su jeden z troch hlavnych smerov strategie na 5 rokov dopredu) beriem tieto veci systemovo - je to vlastnost procesu, ze ma take a take straty, ktore by sice sli riesit, ale naklady na riesenie su vacsie, ako zapocitanie ich ako naklad.
Nie som sam, kto to tak riesi, velke retailove retazce davno pochopili napr pri reklamaciach - v tescu ti vymenia cokolvek bez dovodu, pretoze samotny proces hladania dovodu a riesenia je drahsi, ako vratenie penazi.
3. 9. 2008 08:12:25
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/5#reply60980
Napsal Pette;108231
Ano, ale riesit ich s kazdym jednym konkretnym tym, ktorym zato moze, je drahsie (priamo a nepriamo - ak ratam hodinovu cenu prace, ktoru venujem inym veciam) ako to preniest na fix.
Chapeme sa, tiez by som bol rad, keby vsetky objednavky dorazili, zakaznici boli spokojni a trava zelensia ako zelena:)
V maloobchode ale musis tvorit zisk velkostou obratu, kazde spomalenie, ked zacnes riesit jedneho zleho zakaznika nad hlavny ciel sa ukaze. Preto (nas sa to tiez tyka, elektronicke obchody su jeden z troch hlavnych smerov strategie na 5 rokov dopredu) beriem tieto veci systemovo - je to vlastnost procesu, ze ma take a take straty, ktore by sice sli riesit, ale naklady na riesenie su vacsie, ako zapocitanie ich ako naklad.
Nie som sam, kto to tak riesi, velke retailove retazce davno pochopili napr pri reklamaciach - v tescu ti vymenia cokolvek bez dovodu, pretoze samotny proces hladania dovodu a riesenia je drahsi, ako vratenie penazi.
Ano, chapu co chces rict. Ale tady jde o moznost to resit bez prace navic. resp v idealnim pripade jeden dokument odeslany emailem, nejake te firme na vymahani. dostanes zpatky treba jenom 50 kč, ale cas to nezere :)
Ale ja to asi stejne takhle delat nebudu.
3. 9. 2008 09:36:07
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/5#reply60979
chnapka
verified
rating uzivatele
8. 12. 2009 15:14:59
Doporucil bych precist toto:
http://www.lupa.cz/clanky/vite-kdy-a-jak-vratit-zbozi-zakoupene-v-e-shopu/
8. 12. 2009 15:14:59
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/5#reply60978
enodis
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
8. 12. 2009 16:36:38
To chapu tak, ze nakup veci na zakazku nemuze zakaznik vratit. Pokud budu prodavat treba zidle s tim, ze nejsou skladem a dodani je 3 tydny, kde si muze vybrat jestli ma zidle byt vyrobena z calounenim nebo bez, tak uz to nemuze vratit. Je to tak?
8. 12. 2009 16:36:38
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/5#reply60977
ok, co kdyz ale mam pausalni naklady spojene s vracenim zbozi? nekdo to musi rozbalit zkontrolovat jestli vsechno funguje a v jakem je to stavu, pak to musi zase vsechno zabalit... to muze byt treba 15-20 minut prace takze pokud nekomu platim 100 kc / hodinu + odvody a spol, tak me to stoji pausalne treba 75 kc / kus. A to je pouze v pripade, ze zbozi se vratilo v perfektnim stavu i obalu.
Taky nevim jaka je moznost nauctovat za uvedeni zbozi do puvodniho stavu, kdyz nemam zadnou moznost zbozi do puvodniho stavu uvest (napr zalisovana folie atd.) v takovem pripade tedy muzete zakaznikovi vratit jenom polovinu ceny a za druhou polovinu to nabidnout jako bazar?
no vzdy je treba to resit individualne...
9. 12. 2009 15:12:42
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/5#reply60976
chnapka
verified
rating uzivatele
9. 12. 2009 15:18:48
http://www.lupa.cz/clanky/neodebrane-zbozi-stoji-e-shopy-statisice/
9. 12. 2009 15:18:48
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/5#reply60975
meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
10. 12. 2009 00:42:01
Napsal rammi;411663
ok, co kdyz ale mam pausalni naklady spojene s vracenim zbozi? nekdo to musi rozbalit zkontrolovat jestli vsechno funguje a v jakem je to stavu, pak to musi zase vsechno zabalit... to muze byt treba 15-20 minut prace takze pokud nekomu platim 100 kc / hodinu + odvody a spol, tak me to stoji pausalne treba 75 kc / kus. A to je pouze v pripade, ze zbozi se vratilo v perfektnim stavu i obalu.
Taky nevim jaka je moznost nauctovat za uvedeni zbozi do puvodniho stavu, kdyz nemam zadnou moznost zbozi do puvodniho stavu uvest (napr zalisovana folie atd.) v takovem pripade tedy muzete zakaznikovi vratit jenom polovinu ceny a za druhou polovinu to nabidnout jako bazar?
no vzdy je treba to resit individualne...
Tyhle náklady spojené s vrácením (rozbalení, kontrola, odzkoušení, apod.) si můžeš naúčtovat, resp. odečíst od vrácené částky. 15-20 minut je naprosto reálný čas, 100,- Kč za hodinu reálná mzda, nikdo nemůže říct ani "fň".
Ale jestliže nemáš možnost např. opravit poškozený obal či sehnat jiný, nemůžeš prostě strhnout polovinu ceny. Ani "ztráta hodnoty" poškozením originálního obalu není vynaloženým nákladem. Můžeš jedině nechat obal někde vyrobit a zákazníkovi odečíst z vrácené částky cenu výroby...
10. 12. 2009 00:42:01
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/5#reply60974
Jiří Herník
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
10. 12. 2009 10:26:01
nj, kdyz ale to zbozi vezmu, necham ho nekde na miru zalisovat, tak to klidne s postovnym tam a zpet bude stat 3x tolik co stalo puvodne zbozi, takze to mu nauctovat muzu?
10. 12. 2009 10:26:01
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/5#reply60973
Santhew
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 12. 2009 19:08:05
Je rozdíl to do VOP napsat a rozdíl je to vymáhat. Řekl bych že nějákou pokutu si stanovit nelze, ale vymáhat náklady spojené s expedicí lze. Ano zákazník má právo na vrácení zboží do 14ti dnů, ale i tak to poštovné uhradit musí!
20. 12. 2009 19:08:05
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/5#reply60972
Nečítal som celé tému, takže ak to tu už niekto spomenul, tak ma neukameňujte :).
Viacerí tu vravíte o vymáhaní. Ale čo v prípade, že sa niekto "nudil" a objednával na cudzie meno?
Mne v e-shope sa tiež stalo, že niekto na cudzí mail objednal tovar, ale majiteľ mailu mi napísal, že si stopercentne nič neobjednával a pri porovnaní IP adries bolo vidieť, že zrejme neklame.
Toto mi vysvetlite ako chcete rozoznávať nepreberačov a takých, čo za to naozaj nemôžu.
20. 12. 2009 23:03:15
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/5#reply60971
MartiN
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
21. 12. 2009 00:01:03
Napsal Rawat;418722
Nečítal som celé tému, takže ak to tu už niekto spomenul, tak ma neukameňujte :).
Viacerí tu vravíte o vymáhaní. Ale čo v prípade, že sa niekto "nudil" a objednával na cudzie meno?
Mne v e-shope sa tiež stalo, že niekto na cudzí mail objednal tovar, ale majiteľ mailu mi napísal, že si stopercentne nič neobjednával a pri porovnaní IP adries bolo vidieť, že zrejme neklame.
Toto mi vysvetlite ako chcete rozoznávať nepreberačov a takých, čo za to naozaj nemôžu.
Už to tu jednou zaznělo, takže ještě jednou. Na vymáhání jakékoli pokuty nebo jiných peněz bez podepsané objednávky nemáte nárok. Pohledávku, která vznikla někde v administraci eshopu od vás žádná vymahačská firma nevezme ani zadarmo.
21. 12. 2009 00:01:03
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/5#reply60970
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit