Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Pokuta za nepřevzetí zboží

Santhew
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 12. 2009 00:05:09
Napsal M.N.;418742
Už to tu jednou zaznělo, takže ještě jednou. Na vymáhání jakékoli pokuty nebo jiných peněz bez podepsané objednávky nemáte nárok. Pohledávku, která vznikla někde v administraci eshopu od vás žádná vymahačská firma nevezme ani zadarmo.
To mi připadá logické, ale jak mi vysvětlíš, že se takové pohledávky " z administrace" opravdu vymáhají?
22. 12. 2009 00:05:09
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/6/#reply60969
krakentomas
verified
rating uzivatele
22. 12. 2009 12:00:59
Napsal psla;50727
No a nemá takhle náhodou zákazník právo vrátit zboží do 14ti dní od zakoupení přes eshop? Nepřevzetí zásilky bych v to taky počítal. Abych tu nebyl za toho, "kdo ruší linky sousedům" - taky mám eshop a takovíhle "zákazníci" mě štvou.
Zákazník má právo vrátit zboží do 14 dnů, ale musí zaplatit náklady spojené s dopravou k němu.
22. 12. 2009 12:00:59
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/6/#reply60968
meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
23. 12. 2009 08:18:10
Ne, nepřevzetí zásilky se do práva na vrácení zboží do 14 dnů nepočítá, je to porušení kupní smlouvy. Bohužel, jak tu padlo už x-krát (nevím, proč to pořád někdo nedokáže pochopit), nedokážete, že si zásilku objednal právě on, pokud to bude popírat (samozřejmě pokud "pátrání" nebude někdo věnovat extrémní úsilí a nepřijde se na to třeba podle záznamu kamery v internetové kavárně :o))
23. 12. 2009 08:18:10
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/6/#reply60967
petrbilly
verified
rating uzivatele
8. 1. 2010 14:07:26
Ahoj, vyresil jsem to nasledovne. Zdrazil jsem postovne za dobirku a naopak zlevnil postovne za platbu prevodem.
Zvyhodnil jsem take poslani baliku prevodem skrze DPD.
Na slovensko posilam pouze prevodem.
Taky mi jsou podivne objednavky nad 2000 a vice, tak ze rasi vsem zakaznikum volam a overuji.
Ten kdo nevyplni telefon napisu email, pokud se neozve automaticky stornuji objednavku.
Samozrejme ze par kokotu, co si neprevezmou mam. S tim se prote neda nic delat, za rok 2009 jsem jich mel 6. Co uz jde.
8. 1. 2010 14:07:26
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/6/#reply60966
lyttos
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
25. 3. 2013 16:28:08
Je fakt, že pokutu za nevyzvednuté zboží můžete dát. Někdo to tu plácal dohromady s odstoupením od kupní smlouvy do 14 dnů, což je ale zase úplně něco jiného. Pokud objednáte zboží a převezmete ho, pak je samozřejmě možnost vrátit ho do 14 dnů (alespoň většina zboží) bez udání důvodu a bez nějakých pokut. Pokud ale zboží objednáte a nevyzvednete, automaticky se jedná o porušení kupní smlouvy ze strany kupujícího. Co je na tom k nepochopení? Otázka je jestli to někdo vymáhá, každopádně je to dobré mít v podmínkách, aspoň se tím eliminuje počet nevyzvedávání zásilek.
25. 3. 2013 16:28:08
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/6/#reply60965
meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 3. 2013 07:01:51
Napsal lyttos;927764
každopádně je to dobré mít v podmínkách, aspoň se tím eliminuje počet nevyzvedávání zásilek.
Nemyslím si, že by umístění tohoto do obchodních podmínek ovlivnilo počet nevyzvednutých zásilek. Myslíte, že ta hrst lidí, co obchodní podmínky otevře (u nás 0,6% návštěvníků webu), si pak řekne "jé, to musím jít vyzvednout ten balíček, abych náhodou nedostal(a) pokutu?"
26. 3. 2013 07:01:51
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/6/#reply60964
Se Vám fakt divím :) mě se za 2 roky provozování e-shopu stalo, že mi 1x zákazní nepřebral zboží a 2x, že si špatně objednal!!! Kam chodíte na 20%.
26. 3. 2013 09:25:34
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/6/#reply60963
upir_spike
verified
rating uzivatele
26. 3. 2013 23:28:56
Mě by možná i takto pošahané obchodní podmínky motivovaly k tomu u obchodu objednat a pak ignorovat veškerou komunikaci...obchody s touto politikou tu nemají co dělat.
26. 3. 2013 23:28:56
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/6/#reply60962
meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
27. 3. 2013 10:30:23
Napsal Rychle.cz;928080
Se Vám fakt divím :) mě se za 2 roky provozování e-shopu stalo, že mi 1x zákazní nepřebral zboží a 2x, že si špatně objednal!!! Kam chodíte na 20%.
Tam opravdu záleží na odvětví. Samozřejmě procento vrácených zásilek lze ovlivnit rychlostí dodání, průběžnými informacemi o stavu zásilky, atd., nicméně i já jsem si vyzkoušel, že jsou obory, kde se vrací >10% zásilek. Teď mám 0,2% :-)
27. 3. 2013 10:30:23
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/6/#reply60961
Zkuste po někom vymáhat 300kč za nepřevzetí zboží a garantuji Vám, že se vrácení balíků 3x zvýší. Tohle může napadnou jenom .. :) pomsta je sladká :) Pak další možnost proč máte tolik vratek je nefér konkurence i to jsem už zažil :)
27. 3. 2013 12:28:27
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/6/#reply60960
Ja340
verified
rating uzivatele
7. 6. 2013 18:45:30
Napsal toulecv;50808
mat:Jako jo no, ale kdyz uz si neco kupuju tak bych mel vedet jeslti to chci nebo ne. Chapu to treba u obleceni, tam se to vymenuje, ale kdyz ti zpatky chodej jiny veci... Vzdycky se najde nekod kdo to objedna na nekoho, nebo nekdo kdo to schvalne objedna a vrati aby se pobaivl nebo nekomu udelal ztratu.
minulý měsíc mi přišly tři objednávky na ten naprosto nejlevnější kočárek, bez příslušenství a na dobírku. Když jsem je chtěl doručit tak mi jedna mamina nebere telefon a na mail neodpovídá = neodesílám.
Druhá objednávka emailová adresa neexistuje a telefon vyzvání ale nikdo ho nebere.
Třetí objednávka, při potvrzení objednávky mi z té adresy napsala její majitelka že nic neobjednávala a že máme špatnej email. Zavolal jsem teda na tel číslo a paní se omluvila že tam má překlep. Když jsem jí volal že teda budeme kočárek posílat tak telefon vypnutý. Dnes mi přišla SMS od operátora že už je tel zapnutý.
Zavolal jsem tedy a když jsem paní řekl že teda její zboží je nachystané a ještě dnes bude expedováno, jestli jí to vyhovuje. odpověděla jen NE a zavěsila.
Jako to se to sešla v jeden měsíc banda exotů... Ale rozdávat za to pokuty mě nenapadlo.
Kočárky v akci za 3150Kč , to jak hodím na bazoš tak mi ženský utrhají ruce :-) jen škoda toho ztraceného času jak je člověk nahání.
7. 6. 2013 18:45:30
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/6/#reply60959
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit