Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Pochybení eshopu – jiné zboží

astrolog
verified
rating uzivatele
(109 hodnocení)
19. 11. 2013 08:52:31
ramix - obojího jsem si vědom, ale stále platí, že slušnost a vstřícnost nejenom ve vztahu k zákazníkovi se vyplácí, i když se to na první pohled nemusí zdát :)
19. 11. 2013 08:52:31
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/strana/3/#reply966793
Jaromir S.
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
19. 11. 2013 09:06:25
Děláte bouřku v lžičce vody. Myslíte si, že se kolem Vás točí svět - není to pravda, ale to nechápete. Doporučuji velmi studenou sprchu alespoň 30 minut.
19. 11. 2013 09:06:25
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/strana/3/#reply966792
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
19. 11. 2013 09:44:58
Astrolog: S tím já souhlasím :) Ale jelikož tu nemáme druhou stranu ale jen naštvaného zákazníka, tak třeba jeho vyjádření, že ho "odpálkovali" na formulář mohlo být tak, že ho slušně poprosili, zda by ho nevyplnil :)
Navíc i pro zákazníka je pak lepší, když má písmenou komunikaci, než něco řešit jen po telefonu.
19. 11. 2013 09:44:58
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/strana/3/#reply966791
HonzaD
verified
rating uzivatele
19. 11. 2013 09:55:44
Když se podívám na tuto konkrétní situaci, jedná se v podstatě o reklamaci kupujícího. Každy e-shop musí mít v podmínkách uvedeno kde a jak se uplatňuje reklamace (jinak porušuje zákon), takže by kupující měl postupovat v první řadě podle smluvních podmínek. Samozřejmně pokud má nějaký jiný návrh tak by mu měl určitě e-shop vyhovět, pokud je to možné, např. tím zpětným svozem. Jenže ne u každého dopravce to možné je. Toto ale mělo být vyjasněno hned u prvního telefonátu kupujícího na zákaznickou linku, takže zde vidím trochu problém na straně e-shopu. Nicméně kupující by si měli být vědomi toho, že pokud něco kupují přes internet tak v případě jakéhokoliv problému budou komunikovat a posílat zboží na dálku. Pokud s tím má někdo problém ať nakupuje v místním kamenném obchodě.
19. 11. 2013 09:55:44
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/strana/3/#reply966790
Jiří Rambousek
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
19. 11. 2013 11:36:19
Když se podívám na tuto konkrétní situaci, jedná se v podstatě o reklamaci kupujícího.
IMHO toto je rozpor s kupní smlouvou, ne klasická reklamace.
19. 11. 2013 11:36:19
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/strana/3/#reply966789
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
19. 11. 2013 12:14:06
Je to chyba eshopu tudiz eshop by si mel poslat svoz. Jelikoz ho nejspise nema ci je drazssi, tak se pokusil navrhnout zakaznikovi levnejsi variantu a to tu zda to on neodnese na postu. Ten to odmitnul a tak by mel byt na tahu eshop.
Ja byt provozovatelem eshopu, tak na to pristoupim a zbozi stahnu na vlastni naklady, ikdyby ve vysledku to mela byt prodelecna zasilka. Mnohem draz vyjde propaleny cas v clovekohodinach a usla povest na kdejakych forech nez zachrana potencionalniho zisku na teto zasilce.
19. 11. 2013 12:14:06
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/strana/3/#reply966788
kunwald
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
19. 11. 2013 21:31:22
Napsal Mirek Novotny;1023157
Je to chyba eshopu tudiz eshop by si mel poslat svoz. Jelikoz ho nejspise nema ci je drazssi, tak se pokusil navrhnout zakaznikovi levnejsi variantu a to tu zda to on neodnese na postu. Ten to odmitnul a tak by mel byt na tahu eshop.
Myslím, že pokud je to velký eshop, jak uvádí, tak pokud by měl svoz, uzčitě bude levnější neź poslat balík poštou a to o dost.
Nehledejte v tom nekonečný příběh.
Eshop pochybil, zákazník zboží vrátí, eshop vrátí peníze, nebo správné zboží třeba s dárkem a omluvou a vše je OK.
Eshop není nikterak povinen si zboží u zákazníka vyzvednout.
19. 11. 2013 21:31:22
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/strana/3/#reply966787
Dolphi
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
19. 11. 2013 22:10:49
Situaci jsem vyřešil následovně: zajistil jsem si odvoz na pobočku v Brně, v podstatě to měl dotyčný +- "cestou", i když to pro mě nebylo zadarmo a toto řešení se nabídlo náhodou. Tím jsem se vyhnul handrkování o desetikoruny kvůli poštovnému/dopravnému. Třešničkou na dortu je způsob vrácení finanční částky - na účet, ale za každou položku z objednávky zvlášť (platit za příchozí položky v bance, tak už pak fakt nevím).
Eshop je Wall a samozřejmě je budu všude nedoporučovat.
Díky všem, kteří pochopili oč mi šlo.
19. 11. 2013 22:10:49
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/strana/3/#reply966786
dvbtshop
verified
rating uzivatele
2. 12. 2013 10:34:09
Zdravím, právě se mi stalo totéž a s posíláním chybně zaslaného zboží mám jiný problém. Na poštu bych klidně zašel, ale je to e-shop, kde jsem ještě nikdy předtím nenakupoval (jinde neměli skladem a potřeboval jsem to rychle), ani před odesláním moc nereagovali (telefony neberou, na maily neragují, chodí mi jen to co generuje e-shop), takže bych hodně nerad do toho vrážel ještě další peníze, bez jakékoli záruky, že mi ještě někdy někdo něco vrátí. Zákonný nárok je jedna věc, možnost to reálně vymoci druhá, a v ČR obzvlášť.
Požádal jsem tedy o zpětný svoz (mailem, telefon nefunguje) a uvidíme. Snad to dopadne, ale pokud souhlasit nebudou, fakt nevím jak to jinak řešit. Rozhodně z toho nemám dobrý pocit. Já mám shodou okolností malý e-shop taky, ale abych někomu poslal něco jiného, to už se mi hodně dlouho nestalo, ale i kdyby, jsem si vědom másla na své hlavě a aktivně komunikuju dokud to se zákazníkem (pro obě strany uspokojivě) nevyřeším.
Podle mě by měl za chybu finančně platit jen ten kdo ji udělal, a pokud možno ne "na sekeru" (klidně i uhradit zpětné poštovné předem, nakonec, já jsem jim ho taky platil předem). Největší zlo e-shopů jsou podle mě tzv. "mrtví brouci", s nimiž se není možné v případě jakékoli "nestandardnosti" operativně domluvit na řešení. Dělají nám ostatním špatné jméno a nedivím se zákazníkům, že tak pak vidí všechny a bojí se podstoupit cokoli, co vyžaduje důvěru, nebo že jdou radši do velkého shopu, který si podobné "story" většinou nedovolí.
2. 12. 2013 10:34:09
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/strana/3/#reply966785
Roman777
verified
rating uzivatele
2. 12. 2013 17:33:10
Nechápu lidi, co cíleně hledají problémy tam, kde nejsou. Pokud se ti nechce nosit balík na poštu nebo se něčeho bojíš, tak máš prostě smůlu. Pokud nemůžeš, tak je přece možnost odeslat to prostřednictvím nějakého známého nebo kamaráda. Všechno mu nachystáš i s podacím lístkem a je to.
Napsal Dolphi;1022762
To, jestli se mi chce, nebo nechce na poštu je absolutně irelevantní k dané situaci. Třeba prostě nemůžu. Tečka.
2. 12. 2013 17:33:10
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/strana/3/#reply966784
dvbtshop
verified
rating uzivatele
2. 12. 2013 18:11:17
To asi nebylo na mě, ale lepší pochybovat (slovo bát není úplně přesné) než se nechat napálit. Být sice v právu ale reálně bez peněz je bohužel v Česku celkem běžný stav. Nevidím důvod proč bych měl mít smůlu, pokud odmítám poslat neprověřenému obchodníkovi, který nebere telefony, nevyžádané zboží zpátky na své vlastní náklady. Byla to jeho chyba, takže by měl nést ty náklady on. A pokud na to přistoupit nechce, sorry, ale nic jiného než hate na Heuréce a návštěvu ČOIky si fakt nezaslouží.
2. 12. 2013 18:11:17
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/strana/3/#reply966783
Roman777
verified
rating uzivatele
2. 12. 2013 18:38:29
Ne to nebylo. Samozřejmě je to chyba e-shopu, to je jasné. Měli by mu zaplatit poštovné, nebo mu navrhnout třeba slevu za vzniklé komplikace. Mě jen udivuje, že jde udělat tolik humbuku kvůli takové prkotině. A to ještě nikdo tady neví, zda je historka pravdivá.
Napsal dvbtshop;1028728
To asi nebylo na mě, ale lepší pochybovat (slovo bát není úplně přesné) než se nechat napálit. Být sice v právu ale reálně bez peněz je bohužel v Česku celkem běžný stav. Nevidím důvod proč bych měl mít smůlu, pokud odmítám poslat neprověřenému obchodníkovi, který nebere telefony, nevyžádané zboží zpátky na své vlastní náklady. Byla to jeho chyba, takže by měl nést ty náklady on. A pokud na to přistoupit nechce, sorry, ale nic jiného než hate na Heuréce a návštěvu ČOIky si fakt nezaslouží.
2. 12. 2013 18:38:29
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/strana/3/#reply966782
Dolphi
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
2. 12. 2013 23:51:13
Napsal Roman777;1028736
A to ještě nikdo tady neví, zda je historka pravdivá.
Je, blbečku.
2. 12. 2013 23:51:13
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/strana/3/#reply966781
dvbtshop
verified
rating uzivatele
3. 12. 2013 00:01:48
Napsal Roman777;1028736
... A to ještě nikdo tady neví, zda je historka pravdivá.
To sice neví, ale nenapadá mě žádný uvěřitelný motiv proč by si někdo něco takového vymýšlel. Mimochodem, ten "můj" e-shop celý den na mail s žádostí o řešení této nemilé situace nereagoval (mají můj mail i telefonní číslo), prostě mrtvý brouk. Začnu tedy s tou medializací. Tím e-shopem, který posílá jiné než objednané zboží a pak ještě nereaguje, je Fajn Elektro, viz www.fajnelektro.cz
3. 12. 2013 00:01:48
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/strana/3/#reply966780
David Hampl
verified
rating uzivatele
(87 hodnocení)
3. 12. 2013 05:54:58
Napsal dvbtshop;1028887
To sice neví, ale nenapadá mě žádný uvěřitelný motiv proč by si někdo něco takového vymýšlel. Mimochodem, ten "můj" e-shop celý den na mail s žádostí o řešení této nemilé situace nereagoval (mají můj mail i telefonní číslo), prostě mrtvý brouk. Začnu tedy s tou medializací. Tím e-shopem, který posílá jiné než objednané zboží a pak ještě nereaguje, je Fajn Elektro, viz www.fajnelektro.cz
Jsem si vždycky říkal, jestli někdy potkám člověka, který by doslova pasoval do zdejšího vlákna Historky z provozování eshopu. A hle, on se našel :)
Že neberou telefon - OK, ale od odeslání mailu neuplynulo ani 24 hodin. A těch 620 recenzí na Heurece si jistě taky vymysleli, že? Podle mě ano - podle mě to byl celý jejich devítiletý plán, který letošní vánoce vyvrcholil, a konečně sis něco objednal :)
3. 12. 2013 05:54:58
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/strana/3/#reply966779
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit