Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Pochybení eshopu – jiné zboží

Roman777
verified
rating uzivatele
3. 12. 2013 07:58:08
To ses vyznamenal. To ti teda povím. Pokud jsi s nimi jednal taky v takovém stylu, nedivím se jim, že se jim příčí řešit s tebou problém na úrovni.
Napsal Dolphi;1028881
Je, blbečku.
---------- Příspěvek doplněn 03.12.2013 v 08:06 ----------
3. 12. 2013 07:58:08
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/strana/4/#reply966778
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
3. 12. 2013 08:14:06
Napsal Dolphi;1028881
Je, blbečku.
Miluju zoufalce, kteří si objednájí něco za pár kil a myslí si, že se kvůli nich obchod po...e. Takový MALL v tomto období nereaguje ani za týden a určitě jsou to taky záškodníci co si zboží i peníze nechají.....Chtěl od reativně vekého shopu aby ti odpověděl obratem? Za jak dlouho odpovíš na email ty svým zákazníkům s pár objednávkami denně?
Prober se, poviností eshopu není odpovědět do 24 hodin, navíc občanský zákoník ti jasně říká co máš dělat tak to udělej.
3. 12. 2013 08:14:06
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/strana/4/#reply966777
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
3. 12. 2013 08:16:34
Arogance a ješitnost některých lidí nezná mezí. Místo krndání na fóru už jsi mohl být dávno doma z pošty.
3. 12. 2013 08:16:34
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/strana/4/#reply966776
Roman777
verified
rating uzivatele
3. 12. 2013 08:18:06
Přesně tak. Naprostý souhlas.
Napsal marcoo;1028939
Arogance a ješitnost některých lidí nezná mezí. Místo krndání na fóru už jsi mohl být dávno doma z pošty.
---------- Příspěvek doplněn 03.12.2013 v 08:20 ----------
Nákup zřejmě proběhl tady a přitom myslíte že jste nakoupil tady. Na této adrese před tím i varují. Jen je jejich škoda, že nemají obě adresy.
Napsal dvbtshop;1028887
To sice neví, ale nenapadá mě žádný uvěřitelný motiv proč by si někdo něco takového vymýšlel. Mimochodem, ten "můj" e-shop celý den na mail s žádostí o řešení této nemilé situace nereagoval (mají můj mail i telefonní číslo), prostě mrtvý brouk. Začnu tedy s tou medializací. Tím e-shopem, který posílá jiné než objednané zboží a pak ještě nereaguje, je Fajn Elektro, viz www.fajnelektro.cz
3. 12. 2013 08:18:06
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/strana/4/#reply966775
dvbtshop
verified
rating uzivatele
3. 12. 2013 09:13:16
Napsal Roman777;1028940
Nákup zřejmě proběhl tady a přitom myslíte že jste nakoupil tady. Na této adrese před tím i varují. Jen je jejich škoda, že nemají obě adresy.
Ne ne, nákup proběhl opravdu tady. Upozornění na záměnu jsem si přečetl v kontaktech toho e-shopu.
Jinak k těm poznámkám, že nezvedat telefony je OK a čekat odpověď na mail do 24 hodin zbytečná netrpělivost: U vás bych teda fakt chtěl nakupovat. Vy vůbec nevnímáte fakt, že tím, kdo udělal chybu byl obchodník a že je především otázkou obyčejné slušnosti (nebo etiky, chcete-li), aby se vynasnažil ji sám aktivně napravit tak, aby u už tak jako tak (právem) nasraného zákazníka získal alespoň nějaké body za slušnost, když už nějaké ztratil za bordel. Není nic horšího než nekomunikovat. BYli jste vůbec někdy v takové situaci, že vám někde visely peníze, a vy jste se s dlužníkem nemohli vůbec nijak spojit? Nepřeju vám to.
Byla tady řeč o Mallu. Ano, i u nich mě štve, že nemají možnost telefonického vyřízení nějakého problému. Na maily ale reagují vždycky svižně a ačkoli si nepamatuju, že by mi někdy poslali něco jiného něž jsem si objednal, při zjištění vady (a to šlo tenkrát o sušičku prádla!) nebyl s akcí typu zpětný svoz (výměna) žádný problém. Faktem je, že malé shopy si nemohou dovolit tolik neslušnosti co Mall nebo Alza, jednoduše proto, že nedůvěra v tom, že člověk vůbec ještě někdy nějaké peníze uvidí je vízeméně přirozená. Bohužel, malý e-shop musí být vůči zákazníkům podstatně vztřícnější a hlavně komunikativnější. Tak si to páni kolegové laskavě uvědomte, než vás za nezvedání telefonů a nereagování na maily žádající nápravu vaší chyby vámi, zákazníci (tou dobou už asi bývalí) nahatují. Za kolik nakoupili je přitom úplně jedno. Pokud nechcete prodávat levné věci, tak je prostě nenabízejte.
P.S. Můj shop je opravdu hodně malý (dělám to jen jako vedlejší činnost, spíš hobby než na kšeft), ale myslím si, že jsem si handicapu oproti velkého shopu vědom a chovám se podle toho. Ano, je to náročné. Obchodování s koncovými zákazníky prostě je náročné (a v malém shopu zvlášť, není divu, že jsou zákazníci opatrní), to je realita. Buďto se s tím smíříte a budete dlouhodobě fungovat anebo radši neobchodujte.
3. 12. 2013 09:13:16
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/strana/4/#reply966774
David Hampl
verified
rating uzivatele
(87 hodnocení)
3. 12. 2013 09:25:35
dvbtshop:
Nepsal jsem že je nezvedání telefonu v pořádku. Ono OK mělo vyjádřit souhlas s tebou, že to by mě vadilo. Z toho co jsi napsal, tak jasně vyplívá, že se ti eshop ještě neozval. Z tvé komunikace zde je patrné, že jsi vlastně už vyvodil závěr - že s tebou eshop nechce a nebude komunikovat, nic ti nenabídne a vlastně tě chce podvést.
Potom nechápu proč tu ztrácíš čas. Utíkej se vyplakat na policii, Čoi, Žú, Fú a neřeš to na fóru.
Jinak určitě se tu rádi dozvíme adresu tvého eshopu, když ty jsi natolik dokonalý.
3. 12. 2013 09:25:35
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/strana/4/#reply966773
Roman777
verified
rating uzivatele
3. 12. 2013 09:31:40
Chlapi neblbněte. Tyhle kecy přece nic neřeší.
3. 12. 2013 09:31:40
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/strana/4/#reply966772
dvbtshop
verified
rating uzivatele
3. 12. 2013 10:00:05
1.) Aha, tak to bylo nedorozumění. Myslel jsem, že OK je že jako "v pohodě" :-)
2.) Dneska ráno mi odpověděl majitel v tom smyslu, abych postupoval podle obchodních podmínek a reklamačního řádu. Odepsal jsem, že jejich obchodní podmínky konkrétně tuto specifickou situaci (záměnu zboží) neřeší, s dotazem jaký tedy bude další postup.
3.) Žádný závěr jsem zatím nevyvodil. Čekám a mezitím se zajímám o názory na řešení situaci, která (aspoň pro mě) není moc běžná a zároveň přidávám ty svoje.
4.) Ten pohrdlivý tón "utíkej se vyplakat ...", si prosím nech. Já taky nikoho neurážím.
5.) Neřekl jsem, že jsem dokonalý (jen že bych takovou situaci určitě neřešil se zpožděním 24 hodin) a adresu svého (mini)shopu netajím. www.dvbtshop.net
3. 12. 2013 10:00:05
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-eshopu-jine-zbozi/strana/4/#reply966771
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit