logo
05.06.2008 18:37
1
Pokud provozujete e-shop, máte určitě spoustu zajímavých, legračních nebo naopak zoufalých historek a zážitků, ať už se zákazníky, poštou nebo s dodavateli. Podělte se o ně (samozřejmě po odstranění jmen ;)) s ostatními.

Nápad na toto vlákno dostal provozovatel e-shopu Autolepky.cz.
05.06.2008 18:41
2
Náš dodavatel hraček zásadně posílá vše v jiné barvě než se objedná... výslovně chceme dva červené plyšáky, přijdou dva modré. Vtipné to je až s odstupem času, v daný moment to pěkně nas... :D
05.06.2008 19:39
3
Náš nabízený sortiment (www.autolepky.cz) občas potřebuje jistou formu komunikace mailem. Ačkoliv by se mohlo zdát, že už je to dneska naprosto běžná věc, občas nám to připraví krušné chvilky. Nejenom, že hodně zákazníků nedá dohromady souvislou větu, ale občas ani nevíme, co po nás vlastně chtějí. Komunikaci má u nás pod palcem kolegyně Dominika, která má nervy ze železa :-) Jako příklad uvádím mail od zákazníka, který se nám snaží sdělit, že nás má rád, že je neskonale šťasten, že u nás může nakupovat:

dobrýj den děkuju sev ším souhlasím no nemohlas tese mi dovolat pač sem otpojenej zejtra to tas budu mýt aktivované děkuju inak sem se chtěl zeptad nakolik měto v šecko výde kompletně abych si mohl připravid peníze děkuju

To, že kolegyně odvádí po všech stránkách kvalitní práci dokazuje další mail:

Dobrý den Dominičko :)
Moc vám děkuji, že právě vy vyřizujete moji záležitost .. přijmete prosím pozvání na kávu?? Udělala by jste mi velkou radost :) Přeji vám krásný den, ať sluníčko svítí jen pro vás :)


Přiznejte se - kdo z Vás po nákupu v Alze nebo Czechcomputers pozval operátora na pivo :-)
05.06.2008 20:16
4
Původně odeslal pandan
To jsme si takhle jednou rekli, ze bychom si mohli zalozit profi eshop. Vyhledali jsem zkusenou firmu z naseho mesta (Ostrava), ktera by nam jej byla schopna naprogramovat. Smlouvu jsme podepsali koncem prosince s tim ze v breznu uz bude vse pekne slapat. Reference firmy jsou siroke a proto jsme verili ze mily pristup obchodniho zastupce budou mit i ostatni clenove tymu.

Nyni je zacatek cervna, eshop nefunguje, provozovatel chce za dalsi logicke veci (pri vice polozkach v kosiku, moznost odstranit jednu z nich pomoci krizku) zaplatit. Jejich vymluvy ze jim odesel zamestnanec nas uz prestavaji bavit. Misto toho si nasli studenta, ktery misto toho aby se venoval nasemu shopu, dela statnice. Zprovoznit prenosy XML z MoneyS3 do shopu se zda jako neprekonatelny problem. Vsecko se strasne vlece a nyni prichazi jedna, snad, z poslednich fazi pred spustenim.

Drzte mi palce at to vydrzim, jelikoz vypovedet firme smlouvu a pak cekat dalsiho pulroku na novy eshop od jine firmy, na to opravdu nemam nervy. PS: po dokonceni uvidi co to jsou penale za neplneni smlouvy..:thefinger:

Pokud je nekdo z Ostravy a hodla si poridit eshop necht mi posle PM a ja mu rad sdelim kde urcite ne!
Když tak se ozvi ;) Klienty s podobnými zkušenostmi shromažďuji.
05.06.2008 20:19
5
Mě pobavila jedna rázná Ostravačka, která na automatický email po 2 týdnech odpověděla, že "si nic z obchodu neobjednala a na poštu nepůjde a nic platit nebude!!!". Tak jsem se podíval do systému a vidím, že zboží před pár dny vyzvedla i zaplatila ;-).

Pak se mi líbili jedni pokrokoví rodičové, který se ptali "která z nabízených ozdůbek je vhodná k piersingu předkožky a jak se volí velikost?Uvažujeme o tomhle pirsingu pro syna,pořád otravuje že by náký chtěl a tenhle zaprvé každý nemá a taky to může po prázdninách vytáhnout a nezůstane po tom viditelná jizva". :)
05.06.2008 21:13
6
Původně odeslal dysmusax
Mě pobavila jedna rázná Ostravačka, která na automatický email po 2 týdnech odpověděla, že "si nic z obchodu neobjednala a na poštu nepůjde a nic platit nebude!!!". Tak jsem se podíval do systému a vidím, že zboží před pár dny vyzvedla i zaplatila ;-).

Pak se mi líbili jedni pokrokoví rodičové, který se ptali "která z nabízených ozdůbek je vhodná k piersingu předkožky a jak se volí velikost?Uvažujeme o tomhle pirsingu pro syna,pořád otravuje že by náký chtěl a tenhle zaprvé každý nemá a taky to může po prázdninách vytáhnout a nezůstane po tom viditelná jizva". :)
Tak to je fakt dobry :D:D
07.06.2008 10:11
7
wtf? přeložte mi prosím někdo, co po mě chce :-)
Dobrý den,

Jelikož jsem si dnes formou internetového obchodu, který nabízíte na svých webových stránkách objednal sluchátka Koss Porta Pro, rád bych sdělil jisté okolnosti vycházející z mého přání, neb to pomůže k jednoduššímu uskutečnění obchodní transakce:

Rezervujte, prosím Vás, ony sluchátka, neboť budu s to platit až 16 . 6. 2008 a to již sluchátka nebudete moci mít za takovou cenu
V objednávce jsem uvedl platbu dobírkou, myslím, že je lepší formou převodu, protože je to jednoduší pro obě strany, a proto ve formuláři pro objednávku, prosím Vás, zrušte onu dobírku, ale zaškrtněně kolonku platba předem, což se vyhnete nejen styku s Českou poštou, ale onen transfer může být jednoduší, pokud se však nevyskytnou neočekávané udáslosti, což vždy může nastat.
Myslím, je pro dobrý obchod říci tyto skutenčnosti, neboť zaprvé člověk nesbírá peníze na ulici, zadruhé je vhodné, dle méhho pohledu, nabídnout službu či lépe řečeno formu platby jako součástí služby při nákupu sluchátek třebas Koss Porta Pro.

Děkuji Vám za velkou laskavost
07.06.2008 12:06
8
Původně odeslal Adam
wtf? přeložte mi prosím někdo, co po mě chce :-)
Zdá se mi to jako strojově přeloženo :D
07.06.2008 14:24
9
to mě nenapadlo.
koukl jsem ale na jméno, adresu i email a vše je ryze české (diakritika ve jmenu, email na seznam.cz...)
07.06.2008 15:02
10
Adam: Zřejmě bude sluchátka platit až 16.6. (asi nemá teď peníze) a to převodem z účtu. Proto je chce zarezervovat za současnou cenu. A při objednávce zadal dobírku, tak to chce změnit na převod z účtu. Nebo nevím, jak to myslí. :)
Ale je to hodně slušně a formálně napsaný e-mail, to se musí nechat.
07.06.2008 16:11
11
Neni to sice z eshopu, ale jedna z historek nahore mi pripomnela:
Cca pred 14 dny jsem poradal 1. ceskou Drupal konferenci. Tesne pred konferenci jsem prihlasenym rozesilal mail s pripomenutim a mapkou. Cca den po konani konference mi odpovedel jeden chlapek, ze at mu okamzite prestanu posilat tyhle maily, ze se nikde neregistroval.

Podival jsem se na prezencni listinu a byl tam podepsanej :-)
28.06.2008 15:13
12
Tak co, e-shopáři, jaké legrační nebo hrůzostrašné historky se svými zákazníky zažíváte?
13.07.2008 23:29
13
Tak mě se to teď povedlo začít z druhé strany. Občas se směju, na jaké hovadiny se lidi ptají a pak to sám provedu.
Jedna klientka u nás měla výročí, tak jsem si říkal, že jí nehcám poslat dort. Chvilku jsem googlil a pak jsem ubjevil jeden pěkný. Bylo mi ale podezřelé, že je posílají českou poštou. Tak jsem se zeptal prodavače, jak to řeší - že přece nemůže mít trvanlivost, aby přežil českou poštu. Druhý den mi přišla odpověď, že to není pravý dort, ale jen plyšový dětský složený ze smotanýchručníků, plyšáčků a pod... Tak jsem se na tu stránku podíval a znovu a opravdu. A ještě u toho byl dlouhatánský popis, co všechno tam je.
Poučení: neptejte na nic po půlnoci.
13.07.2008 23:44
14
Prodáváme potřeby pro zvířata.
Best příhoda byla:

Věřte či ne ,ale máme v nábídce boty pro psa.
Vlastně se jedná o takové návleky aby si v zimě nenabral sůl na tlapky.

Jedna zákaznice si tedy toto zboží objednala,ale po týdnu se balíček vrátil.

S dopisem,že botky jsou malé.Přiložen byl nákres velikosti tlapek.

Když jsem si představil jak drží psa na stole a obkreslují mu tlapy ......:rolleyes:
20.07.2008 09:18
15
Původně odeslal pandan
To jsme si takhle jednou rekli, ze bychom si mohli zalozit profi eshop. Vyhledali jsem zkusenou firmu z naseho mesta (Ostrava), ktera by nam jej byla schopna naprogramovat. Smlouvu jsme podepsali koncem prosince s tim ze v breznu uz bude vse pekne slapat. Reference firmy jsou siroke a proto jsme verili ze mily pristup obchodniho zastupce budou mit i ostatni clenove tymu.

Nyni je zacatek cervna, eshop nefunguje, provozovatel chce za dalsi logicke veci (pri vice polozkach v kosiku, moznost odstranit jednu z nich pomoci krizku) zaplatit. Jejich vymluvy ze jim odesel zamestnanec nas uz prestavaji bavit. Misto toho si nasli studenta, ktery misto toho aby se venoval nasemu shopu, dela statnice. Zprovoznit prenosy XML z MoneyS3 do shopu se zda jako neprekonatelny problem. Vsecko se strasne vlece a nyni prichazi jedna, snad, z poslednich fazi pred spustenim.

Drzte mi palce at to vydrzim, jelikoz vypovedet firme smlouvu a pak cekat dalsiho pulroku na novy eshop od jine firmy, na to opravdu nemam nervy. PS: po dokonceni uvidi co to jsou penale za neplneni smlouvy..:thefinger:

Pokud je nekdo z Ostravy a hodla si poridit eshop necht mi posle PM a ja mu rad sdelim kde urcite ne!
Ahoj.
Tak jen doufám,že se nejedná o stejnou firmu u jaké jsem podepisoval v loni v listopadu smlouvu já.Zaplatil jsem dost velkou zálohu a eshop není dodnes.
Prostě už jsem se nevydržel nervovat a opravdu ji smlouvu vypověděl
Pokud budeš chtít blíže probrat nějaké info "tuším,že se jedná o stejnou firmu" tak pisni.
ICQ: 476433000
08.08.2008 06:52
16
Dost často mě se mě zákazníci ptají '' a můžu si to u vás koupit ? '' ??? Co čekají že jim jako provozovatel eshopu asi řeknu ? Ne ? :)

No a taky jdenou jedna slečna chtěla tažku na booka , člověk by čekal že se zeptá jestli se ji tam třeba bude vejít konkretní tip ale ona řekla '' a myslíte si že mě to bude ladit k šatům co jsem si teď koupila ? '' jak to mám vědět ? :D
08.08.2008 10:13
17
Poslala ti aspoň fotku, nebo tě barvu šatů nechala hádat telepaticky? :)
08.08.2008 10:54
18
Jednou mi přišla objednávka na PC hru a za deset minut mi přišel e-mail od zákazníka - Ruším objednávku, nemám peníze - Filípek:). Asi se taťka špatně vyspal a nedal klukovi na hru:).
08.08.2008 12:28
19
Mě pobavilo ne z e-shopu, ale z kontaktního formuláře:
Jmeno: XXX
Kontakt: zavolejte mi
Zpráva: dobry den, prosim vas o nabidku webu s rezervacemi a koluik by to asi tak stalo. kontaktujte me prosim, dekuji XXX

:)
11.08.2008 20:17
20
Původně odeslal Retal
Poslala ti aspoň fotku, nebo tě barvu šatů nechala hádat telepaticky? :)
No asi si myslela že jsem Harry Potter :D Fotku mě neposlala. Když však použiju svých speciálních magických schopností, řekl bych že to byla blondýna.;)

Nic proti blondýnkám tedy ;) nechci aby mě venku umlátily kabelkama nebo nedej bože taškama na notebooky a ještě koupenýma u mě :D
12.08.2008 06:39
21
Nedávno si u mě objednal florbalovou hůl známy český pornoherec Robert Rossenberg :-) (nevím jestli mu nekomolím jméno)
16.08.2008 11:48
22
Původně odeslal zodiak
Nedávno si u mě objednal florbalovou hůl známy český pornoherec Robert Rossenberg :-) (nevím jestli mu nekomolím jméno)
Měl si mu přibalit sadu tužkových baterek :D
19.08.2008 09:40
23
Původně odeslal MaXemail
Měl si mu přibalit sadu tužkových baterek :D
Né poslal jsem mu to zdarma s tím, že bych chtěl někdy poslat video kde využívá mé "vybavení" :-)....samozřejmě legrace :-)
26.08.2008 16:36
24
No tak to me se vratil balik, kdyz jsem volal proc si to nevyzvedli, tak mi to zvedl podle hlasu tak 12ti lety kluk a rekl mi "Ja jsem si to nemohl vyzvednout protoze jsem zlobil" :)
02.09.2008 17:23
25
:D
02.09.2008 17:29
26
Původně odeslal rammi
No tak to me se vratil balik, kdyz jsem volal proc si to nevyzvedli, tak mi to zvedl podle hlasu tak 12ti lety kluk a rekl mi "Ja jsem si to nemohl vyzvednout protoze jsem zlobil" :)
:D tak tohle je neco :D
02.09.2008 22:24
27
V půl sedmé ráno mě doma zazvonil zákazník, že si jede pro ten settopbox. Neohlášen, bez objednávky. V ten moment jsem si řekl, že sídlo společnosti (bohužel toho času na adrese bydliště) není potřeba uvádět, i když to snad nařizuje zákon. Podruhé bych takové probuzení asi nepřežil. Settopbox jsem mu prodal, zajeli jsme do kanceláře, popili kávu a zákazník byl asi spokojený. Ale mě to připadlo šílené.
03.09.2008 09:32
28
Původně odeslal Nepovedeny
V půl sedmé ráno mě doma zazvonil zákazník, že si jede pro ten settopbox. Neohlášen, bez objednávky. V ten moment jsem si řekl, že sídlo společnosti (bohužel toho času na adrese bydliště) není potřeba uvádět, i když to snad nařizuje zákon. Podruhé bych takové probuzení asi nepřežil. Settopbox jsem mu prodal, zajeli jsme do kanceláře, popili kávu a zákazník byl asi spokojený. Ale mě to připadlo šílené.
JJ, to me taky stvalo a tak mam na kazdem webu jenom adresu kancelare a pro dalsi detaily odkazuju na webovou stranku firmy, kde je prvne zase adresa kancelare a teprve potom sidlo.
12.09.2008 14:38
29
Tohle sice není moje, ale teď jsem na to narazil na lamerovi a musím se podělit:

<K> ježiši oni to zabalili do toaletního papíru!!!
<J> to je normalka:)
<J> musis to dat do neceho v cem se to neposere
Komentář: Zasilka z eshopu..
12.09.2008 16:01
30
Přišla mi objednávka na zboží, které spadalo do akce Poštovné zdarma, i v názvu zboží to bylo velkým písmem napsáno, ve finálním kroce objednávky je ale nutnost zvolit typ platby (dobírka, ...), kde mám asi 4 možnosti, jen jedna je placená. Pro zboží je tam přímo položka Zboží v akci poštovné zdarma 0 Kč. Klientka si samozřejmě z těch 4 položek, kde jen jedna je placené vybrala právě tu a pak mi mailem vyhrožovala, že mě dá do Novy, protože klamu zákazníky tím, že uvádím poštovné zdarma, přitom ji systém napočetl něco jiného.