Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Plaváčkův seznam pijar webů aneb konec jedné éry

_Nightmare_
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
22. 3. 2012 11:04:49
chaves: "Muzu te ujistit, ze dle meho zjisteni je publikace originalnich PR clanku beznym nastrojem, ktery vyuzivaji desitky uspesnych i mene uspesnych agentur a firem, ktere funguji na ceskem Internetu."
To je sice pravda, jenze to co je publikovano na tech webech nema s PR clanky prakticky nic spolecneho. A ze tomu moc nerozumis je uplne jasne uz jen z nekterych tvych reakci na Jerryho - ano, narazim na ty "pocty", kdy se jeste navic uchylujes ke komentarum typu "ale cena za publikaci urcite nekonci u nekolika stokorun, ba co vi tam urcite ani nezacina :-)", coz uz je uplna komedie (nejen s prihlednutim k tomu, ze Jerry prve jasne uvedl, kolik tak za uverejneni plati). Ja mam podobnou zkusenost jako on, protoze PR clanky pro sve klienty pisu + pomaham jim i s vyberem nejvhodnejsiho magazinu pro jejich publikaci. Jenze ty pracujes s lidmi, kteri chteji za napsani clanku zaplatit stovku a za jeho zverejneni v idealnim pripade nic (nebo dalsi stovku), takze te ty Jerryho "pocty" samozrejme prekvapovat musi.
22. 3. 2012 11:04:49
https://webtrh.cz/diskuse/plavackuv-seznam-pijar-webu-aneb-konec-jedne-ery/strana/5/#reply745507
chaves
Můžete mi, prosím, sdělit, které "PR weby" provozujete vy? Je pravděpodobné, že to vůbec nevím, protože na vašem prezentačním webu se jimi nechlubíte. Takže jsem je nejspíš našel na nějakém fóru věnovanému SEO, kde je někdo doporučil jako vhodné místo pro linkbuilding. Až na pár výjimek jsem totiž po autorech podobných webů nepátral.
22. 3. 2012 15:03:34
https://webtrh.cz/diskuse/plavackuv-seznam-pijar-webu-aneb-konec-jedne-ery/strana/5/#reply745506
Roman
verified
rating uzivatele
(55 hodnocení)
22. 3. 2012 15:36:10
JerryBestie:
kde jsem tvrdil že PR web je informační web?, pro mě má pozitivní přínos třeba web, kde se lidé dozví něco nového, co do té doby neznali, nebo novinky o dalších věcech, tohle e-shop ale nesplňuje, "jen" prodává zboží.
Ale zpět k tématu, tohle jsme přešli trochu jinam, než jsem původně vůbec zamýšlel. Pokud chceš pročistit internet od PR webů, jelikož nemají pozitivní přínos, tak se podívej "kolem sebe" kolik zbytečných, nic neříkajících webů je jen na slovní spojení třeba mp3, dovolená atd. pokud by jsi takhle chtěl všechny weby které nemají přínos vymazat, poškodit, penalizovat, tak by na internetu zůstalo pouze pár hráčů, kteří přišli s myšlenkou hromadného nakupování, informacemi o destinacích atd. Každý ať pracuje jak chce, tvoří weby jaké chce, a vydělává třeba tím, že publikuje PR články, a komu se to nelíbí, si buď musí zvyknout, protože se to nezmění, a nebo se snažit aspoň za sebe tomu internetu dávat pozitivní přínos.
Tímto končím přispíváním v této diskuzi.
22. 3. 2012 15:36:10
https://webtrh.cz/diskuse/plavackuv-seznam-pijar-webu-aneb-konec-jedne-ery/strana/5/#reply745505
chaves
verified
rating uzivatele
(95 hodnocení)
22. 3. 2012 15:51:46
At to take zakoncim, reagoval bych pouze na prispevek Nigtmare, ktery mi predhodil to, ze tomu nerozumim. Klientu mam opravdu desitky, velmi malo z nich si ale muze dovolit publikovat PR clanky na webu, kde zaplatis za publikaci v prumeru 10000,- (overeno). To, ze jsi nepochopil moji jizlivou poznamku a vylozil sis ji tak, jak sis ji vylozil, je bohuzel pouze tvuj problem. Ano, clanky na techto webech opravdu nezacinaji na cenach v radech stokurun - nic vic, nic min. Pokud dokazes z podobneho tvrzeni vytahnout vice, jsi kouzelnik a nejpis vidis i roh nebo se jen rypes do lidi.
Cely problem je pouze v tom, ze NEKDO udelal seznam, kde posbiral NEJAKE weby z pochybnych stranek, tento seznam NEOVERIL, PREDAL nekomu, ktery na jeho zaklade muze/nemusi penalizovat/upravit algoritmus tak, ze me weby budou k nicemu.
Pokud mate problem v orientaci v textu, velkymi pismeny sem vyznacil to, co mi vadi nejvic. Priste verte, ze mozna nejaky snazivec posbira vase weby jen proto, ze mate nekolik odkazu v paticce ci sidebaru, protoze umele manipulujete s vysledky vyhledavani. Jde jen o to, kdy nekoho naserete natolik, aby to cele zrealizoval.
Uz se tesim, az se nekdo rozhodne jit podobnou cestou, nakoupi na vasem webu odkazy a za patama vas praskne. Skoda, ze nevidite za roh. Priste to muzete byt zrovna vy, komu se nebude libit, jakym zpusobem budete podporovat sve projekty (u mych PR webu navic podporuji pouze sve projetky a nebyl napsan jediny clanek pro zakaznika). Na drtivou vetsinou svych dotazu sem zde dostal bud zadnou odpoved nebo odpoved na neco uplne jineho vcetne osocovani me osoby. Bohuzel, rohle je vzdy risk verejne diskuse a zvlaste na Webtrhu, ale s tim sem do toho sel.
Nejsmutnejsi na tam je, ze mi holt s bonzovanim tomu "hloupemu" Seznamu musime pomoci, vid Plavacku? Misto toho, aby dokazal tyto veci odhalovat sam, budeme mu nahlasovat stranky. No uz se tesim, az to nekdo vezme od podlahy, asi se vetsina Z NAS protahne celist.
22. 3. 2012 15:51:46
https://webtrh.cz/diskuse/plavackuv-seznam-pijar-webu-aneb-konec-jedne-ery/strana/5/#reply745504
chaves
Ale dostal jste i konkrétní otázku, viz výše můj příspěvek.
22. 3. 2012 15:54:48
https://webtrh.cz/diskuse/plavackuv-seznam-pijar-webu-aneb-konec-jedne-ery/strana/5/#reply745503
Milan
verified
rating uzivatele
(72 hodnocení)
22. 3. 2012 16:07:00
ty vole tohle je maso! Nějaký Plaváček posbírá katalogy na českém netu a napráší je jako linkfarmy. Proč? Ani mě to vlastně nezajímá.
22. 3. 2012 16:07:00
https://webtrh.cz/diskuse/plavackuv-seznam-pijar-webu-aneb-konec-jedne-ery/strana/5/#reply745502
_Nightmare_
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
22. 3. 2012 16:12:40
chaves: podivej se - kdybys tomu rozumel, nemohl bys tu napriklad tak nevericne zasnout nad tou navstevnosti (respektive nad tim, kolik ti dobry PR clanek publikovany na dobrem magazinu muze privest navstevniku). Nic ti tedy "nepredhazuju", to ze tomu nerozumis plyne z toho co tu ty sam (a dobrovolne) pises... perly typu "mimochodem, ten tvuj priklad je hodne trapny, podobne pocty - mysleno primou navstevnost z clanku, odkazu ci banneru u nej, bys dosahl asi tak publikaci clanku na idnes.cz" proste maji svoji vypovidaci hodnotu. I kdyz pochopitelne zalezi i na jinych faktorech, napr. na tom kdo (a jak) ten clanek napise... to netvrdim, ze ne.
22. 3. 2012 16:12:40
https://webtrh.cz/diskuse/plavackuv-seznam-pijar-webu-aneb-konec-jedne-ery/strana/5/#reply745501
Cube
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
22. 3. 2012 16:49:42
Zajímavé sledovat tuto diskuzi. :-)
Jen nechápu jednu věc. Pokud jsou ty weby tak nekvalitní a stejně nemají žádný přínos (návštěvy, atd...), neubližují kvalitním projektům, proč Vám vadí?
Nikdy jsem je osobně nevyužíval ani jsem neměl potřebu proti nim nějak výrazně zbrojit. Pokud šlo o to odhalit "linkfarmy" myslím, že tu jsou daleko lepší adepti.
22. 3. 2012 16:49:42
https://webtrh.cz/diskuse/plavackuv-seznam-pijar-webu-aneb-konec-jedne-ery/strana/5/#reply745500
chaves
verified
rating uzivatele
(95 hodnocení)
22. 3. 2012 18:18:38
Ano, dostal sem i konkrektni otazku, ale ted uz nevidim duvod na cokoli odpovidat, dle vaseho arogantniho chovani (muzu si psat, co chci, at je to pravda nebo ne) pochybuji, ze by se cokoli zmenilo, Ze byste treba znovu kontaktoval toho pana, o kterem mluvite na zacatku tematu (ten, co podle seznamu vylepsuje algoritmus vyhledavace). Asi by se smichy uz neudrzel, kdybyste mu napsal, ze tam amte chybu.
Jde mi hlavne o princip? Ano Milane, jde. Precti si prosim celou diskusi, co se konrektne s temi weby dela dale. Nejenze nejaky Plavacek posbiral weby, on si ani neoveril, co vlastne posbiral a obratem je ... ano, nabonzoval. Co budeme bonzovat priste??? Plavacka?? Tohle se vam zda normalni? Me teda urcite ne.
K Nigtmarovi se dal vyjadrovat nebudu, jeho prispevky jsou absolutne mimo misu a nemaji s timto tematem nic spolecneho. Sve sem mu uz napsal.
22. 3. 2012 18:18:38
https://webtrh.cz/diskuse/plavackuv-seznam-pijar-webu-aneb-konec-jedne-ery/strana/5/#reply745499
Milan
verified
rating uzivatele
(72 hodnocení)
22. 3. 2012 18:23:33
Sleduju celou diskuzi. Pokud si to neověřil tak proč tady zaznělo že si dal práci? Proběhnu tady dvě témata (seznam katalogů a seznam PR webů) a mám seznam který jdu naprášit. plus k tomu přidám Plaváčkův web a je to. Kam to můžu poslat?
22. 3. 2012 18:23:33
https://webtrh.cz/diskuse/plavackuv-seznam-pijar-webu-aneb-konec-jedne-ery/strana/5/#reply745498
Napsal Milan B.;775162
Sleduju celou diskuzi. Pokud si to neověřil tak proč tady zaznělo že si dal práci? Proběhnu tady dvě témata (seznam katalogů a seznam PR webů) a mám seznam který jdu naprášit. plus k tomu přidám Plaváčkův web a je to. Kam to můžu poslat?
on to někdo někde naprášil a bude to mít na něco vliv?
22. 3. 2012 18:26:25
https://webtrh.cz/diskuse/plavackuv-seznam-pijar-webu-aneb-konec-jedne-ery/strana/5/#reply745497
Milan
verified
rating uzivatele
(72 hodnocení)
22. 3. 2012 18:28:29
čteš to tady?
Napsal Michal Kubíček;774318
Pointa je jednoduchá. Plaváčkův seznam slouží mj. jako vzorek pro administrátory Seznamu k identifikaci odkazových farem. Viz např. http://www.facebook.com/jirkachomat/posts/326057660775987
22. 3. 2012 18:28:29
https://webtrh.cz/diskuse/plavackuv-seznam-pijar-webu-aneb-konec-jedne-ery/strana/5/#reply745496
chaves
verified
rating uzivatele
(95 hodnocení)
22. 3. 2012 18:30:01
Ano, defacto to pise primo Plavacek v jednom ze svych prispevku, ze podle seznamu dodanych webu se bude/nebude upravovat/vylepsovat algoritmus. Pod tim si samozrejme muzu predstavit cokoli a podobne praskani se mi opravdu nelibi. Takze beze srandy, taky bych chtel praskat, predpokladam, ze i Plavacek nekdy nakoupil nejaky odkaz, ale overovat si to nebudu a napraskam prvni web, ktery najdu. Tak, jako Plavacek.
22. 3. 2012 18:30:01
https://webtrh.cz/diskuse/plavackuv-seznam-pijar-webu-aneb-konec-jedne-ery/strana/5/#reply745495
Napsal Milan B.;775167
čteš to tady?
čtu. To nějak odpovídá na můj dotaz? Weby možná (nevím) poslouží Seznam.cz jako vzorek, podle kterého naučí svůj vyhledávač lépe "poznat" obsahové farmy a snížit hodnotu odkazů z nich. To je špatně? Za to může zveřejnění Plaváčkova seznamu? Já si tedy myslím, že ne.
Takovéhle seznamy se povalují na každém foru. To, že se Seznam.cz tyhle weby nelíbí, je samozřejmost, protože ovlivňují výsledky jejich hledání. Je logické, že má Seznam zájem na tom, aby byl jejich vliv potlačen, a seznam, co si udělal Plaváček v tom rozhodně žádnou roli nehraje.
22. 3. 2012 18:35:54
https://webtrh.cz/diskuse/plavackuv-seznam-pijar-webu-aneb-konec-jedne-ery/strana/5/#reply745494
Milan
verified
rating uzivatele
(72 hodnocení)
22. 3. 2012 18:36:22
začni tady http://search.seznam.cz/reportSpam
22. 3. 2012 18:36:22
https://webtrh.cz/diskuse/plavackuv-seznam-pijar-webu-aneb-konec-jedne-ery/strana/5/#reply745493
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit