Zadejte hledaný výraz...

netdevelo-jaké máte zkušenosti s touhle firmou? délka tvorby, jednání, sliby/chyby

NV
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 1. 2012 21:41:01
Situace s výše přispívajícím klientem "NV" je omyl, za který se omlouváme - mu poimplementační podpora ukončena nebyla (dříve měl starou aplikaci a proto byl zaslán dopis, nyní má ShopSys 3, kde není žádné omezení). Doplním, že e-shopům stavěných na ShopSys 3 a vyšší jsme k poskytování poimplementační podpory zavázáni smluvně na dobu neomezenou.
... mohu potvrdit, Dnes jsme si to z Netdevelem vyjasnili a přijal jsem omluvu, za dopis, který mi byl odeslán omylem. Přesto jsem z toho trochu smutný, protože nebýt fora na webtrhu, tak se pravdy nedopátrám a zůstal bych nasraný pěkně dlouho.
Přesto jak jsem psal výše ve foru: jsem stále spokojeným klientem aplikace Shopsys, jelikož hlavně díky ní jsem loni postavil dům (cca 6 mega), rošířil vozový park a neřeším finance.
6. 1. 2012 21:41:01
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/6#reply505212
drobec
verified
rating uzivatele
15. 5. 2012 09:19:43
Zdravím vás.
Dlho som uvažoval či mám sem napísať.
S firmou netdevelo sme začali spolupracovať v roku 2007.
Zo začiatku bolo všetko v pohode. Ikeď boli drahý,ale sme si začali budovať e-shop podľa naších predstáv. Mali sme veľa úprav a teda sme aj do e-shopu "naliali" nie malú čiastku peňazí.
Preto sme sa aj nakoniec rozhodli prejsť na verziu Profi + multidoménovosť (patrový obchod) a celý e-shop sme si odkúpili. (resp. licenciu).
A potom to všetko začalo.
Ako náhle sa e-shop dokončil a my sme ho celý zaplatili nás osúvajú len bokom.Ako keby sme ani pre nich nejestvovali a boli pre nich len príťažou.
Dôkazom toho je aj v klientskej aplikácii: "Tvorba úprav v pneutop.sk (NDS) (zpoždění 663 dnů)".
A keď som sa ich na túto skutočnosť spýtal,tak mi povedali,že to posunú kompetentnej osobe. A zas prešlo cca 2 mesiace a nič.
Alebo nahlásená chyba nekorektného fungovania editora článkov (v administrácii sa všetko zobrazovalo OK ale na stránke už niečo úplne iné). Chyba bola nahlásená 22.02.2012 a opravená bola 03.05.2012.A dokonca ešte mi aj za tak dlhé čakanie strhli 15 minut z poimplementačnej podpory.Ako keby som ja mohol za to,že niečo nefunguje tak ako má.
Keby som si všetko pospomínal,čo všetko tam ešte bolo....
Ja už ani moc úprav v poslednom čase na e-shope nerobím,lebo to nemá u nich zmysel. Všetko trvá dlho a o cene už ani nehovorím. Riešim iba kritické problémy.
Mali by sme samozrejme záujem o dalšie rozširovanie e-shopu,ale s nimi sa v poslednom čase nedá.
Funguje to tam ako za čias totality,kde si projekty posúvajú medzi sebou ako horúci zemiak.
Takže len toľko môžem povedať o skúsenosti s touto firmou,dalej sa mi už ani nechce písať a vlastne nemá to ani moc zmysel.
písal som kedisy aj p.Svobodovi. Samozrejme bezúspešne.
Ja za seba aj ostatných členov našej firmy môžem povedať že s Firmou som už dlho nespokojný.Asi je to od netdevelo odkaz pre nás,že sme do e-shopu "naliali" už vyše 10.000€ a nemáme ich asi dalej "otravovať"...
15. 5. 2012 09:19:43
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/6#reply505211
Václav Urban
verified
rating uzivatele
15. 5. 2012 23:19:40
drobec, já ti nevím, ale psaním sem pravděpodobně nic nezměníš. Nechtělo by to raději konat ?
Proinvestoval jsi uvedené finance a zpožděný ticket 663 dní, tě nechal chladným ?
Nezlob se na mne, ale přijde mi to, najít za každou cenu nějaký škraloup a pobrečet si tu, jak jsou na tebe všichni zlí.
Opravdu to neumíš jinak vyřešit ? Ty jsi zaměstnanec, že ?
15. 5. 2012 23:19:40
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/6#reply505210
mmm.edia
verified
rating uzivatele
19. 5. 2012 11:49:06
Napsal petrsv;621336
S panem Koudelkou jsme si to včera telefonicky ujasnili. Případným čtenářům přidávám vyjádření:
Money bylo řešeno 01/2008 a přiznávám, že v té době jsme se to učili (jak jinak než pokus omyl - jinak to u mnohých ekon.systémů dřív nebylo možné). ...
Zde se musím, i když se jedná v případě NetDevelo o konkurenci, vývojářů zastat. Naprostá neschopnost tvůrců ekonomických systémů stojí za problémy při zpracování propojení e-shop - účetní systém u mnoha firem, nejen u nich. Komunikační formát bývá obvykle XML, nicméně bývá naprosto nepopsaný, programy si mnohdy naprosto nesmyslně neumí sáhnout ani na FTP a podobně. Navíc mnohé účetní systémy jsou provázány s vlastními e-shop řešeními a ostatním tak trochu záměrně házejí klacky pod nohy, řekl bych. Některé systémy musely sáhnout po naprosto šíleném řešení, které je stálo hodně peněz a spočívá v tom, že tvůrci shopu napsali nativní desktopovou Windows aplikaci, která natvrdo sahá do databáze daného účetního systému a čte si, co potřebuje a jak potřebuje. Nicméně tohle je přesně způsob, jakým se to dělat nemá. Bohužel. Pokud zpracování nějakého komplexnějšího obousměrného napojení trvá, neboť málokdo má propojení skutečně úplné, pak to není laxností, někdy by bylo třeba spíš přetáhnout klackem přes hlavu tvůrce účetních programů.
19. 5. 2012 11:49:06
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/6#reply505209
mirox
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
20. 5. 2012 09:46:20
Nevidím důvod pro Vaše "zastávání". Nemá totiž logiku. Pokud na tohle přistoupíme, tak nebude náš stát nikdy fungovat. Chcete obhajovat jejich chování respektive asi i svoje, když si u Vás někdo objedná jasně daný produkt a Vy mu jej prostě po roce výmluv nedodáte s výmluvou, že to neni vaše vina.
V našem eshopu zasíláme zboží zákazníkům a žádného z nich nezajímají důvody, proč jejich balíček česká pošta nedoručila. Tzn když mám subdodavatele nebo je moje práce závislá na třetí straně, tak musím vzít na sebe zodpovědnost.
Napsal mmm.edia;797631
Zde se musím, i když se jedná v případě NetDevelo o konkurenci, vývojářů zastat. Naprostá neschopnost tvůrců ekonomických systémů stojí za problémy při zpracování propojení e-shop - účetní systém u mnoha firem, nejen u nich. Komunikační formát bývá obvykle XML, nicméně bývá naprosto nepopsaný, programy si mnohdy naprosto nesmyslně neumí sáhnout ani na FTP a podobně. Navíc mnohé účetní systémy jsou provázány s vlastními e-shop řešeními a ostatním tak trochu záměrně házejí klacky pod nohy, řekl bych. Některé systémy musely sáhnout po naprosto šíleném řešení, které je stálo hodně peněz a spočívá v tom, že tvůrci shopu napsali nativní desktopovou Windows aplikaci, která natvrdo sahá do databáze daného účetního systému a čte si, co potřebuje a jak potřebuje. Nicméně tohle je přesně způsob, jakým se to dělat nemá. Bohužel. Pokud zpracování nějakého komplexnějšího obousměrného napojení trvá, neboť málokdo má propojení skutečně úplné, pak to není laxností, někdy by bylo třeba spíš přetáhnout klackem přes hlavu tvůrce účetních programů.
20. 5. 2012 09:46:20
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/6#reply505208
mmm.edia
verified
rating uzivatele
20. 5. 2012 20:04:08
@mirox: naprosto Vám rozumím, nicméně Vy zkuste pochopit i vývojáře: Propojení na účetnctví je hračka, pokud máte dobře popsaný komunikační protokol. Pokud ho nemáte, jdete cestou pokus-omyl. Pokud se jedná například o Money a Pohodu, oba systémy podporují své přímé partnery, s nimiž jsou finančně propojeni, ostatním neposkytují ŽÁDNOU podporu. A když říkám ŽÁDNOU, ví o čem mluvím. Chápu, že Vás jakožto klienta, který provozuje e-shop, toto nezajímá, na druhou stranu se pak člověk jako Vy nemůže divit, když mu někdo řekne částku odpovídající úsilí nutnému pro dosažení funkčnosti.
Tvůrce účetního systému není subdodavatelem e-shopu, je to ve valné většině případů prostě jen malé nutné zlo, které má možnost přizpůsobení propojení s e-shopem na své straně stejně jako tvůrce e-shopu na své. A věřte tomu, že kdybyste to požádali je, tak se nedoplatíte. Přitom veškerá jejich práce by byla v podstatě stejná, jako práce na straně shopu: vytvořili by modul, který by četl a zapisoval data v takovém formátu, jak to potřebuje eshop řešení a nikoli naopak. Bylo by velmi zábavné vidět cenovou kalkulaci :) A věřte tomu, že ještě před dvěma lety jsem měl sto chutí posílat za tvůrci účetních programů zákazníky, ať si vyžádají podklady, neboť nespolupráce ze strany tvůrců systémů záváněla neochotou a ignorací do té míry, že jsme z nich v podstatě nedostali nikdy nic jiného než odkaz na popis formátů dostupný na jejich webu. Dokonce při prvním dotazu asi nepochopili, že nejsme provozovatel e-shopu, neboť nám v případě Stormware místo popisu formátu dost nepokrytě nadvakrát nabízeli ShopCentrik. Což bylo mírně úsměvné a hovoří tak trochu za vše.
Chápu Vaše rozhořčení, pokud Vám někdo nabídne něco a tváří se, že už to má hotové, jen se to nasadí a je to. V tom případě je to nepochopitelné a naštvalo by mě to taky.
V tomto zastávání šlo spíš o to, že máme stejně hrůznou zkušenost v tom smyslu, že jsme chtěli zpracovávat modul pro Pohodu měsíc včetně testování a nakonec se to táhlo formou pokus omyl asi třikrát déle a po půl hodinách denně v naději, že bude vydána verze, která bude mít protokoly popsány rozumněji, případně umožní přímý přístup do databáze, což se taky následně naštěstí stalo. Propojení s účetnictvím není nic jiného než import/export, který shopaři řeší denně, obvykle na to potřebují od jednoho do 5 dní práce a důvod, a důvod, proč tomu je u propojení s účetními systémy jinak, opravdu nespočívá většinou v neschopnosti tvůrců shopů.
20. 5. 2012 20:04:08
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/6#reply505207
riuska
verified
rating uzivatele
26. 5. 2012 10:05:02
Maju velkych hracov....nas malych uz nepotrebuju....Mam tam tiket zalozeny este vo februari na obycajne preverenie vernostneho systemu...mozno je len zle nastaveny, ale ja neviem najst chybu:( alebo sme na chybu neprisli na zaciatku....Tot velky problem dodnes ...koniec maja a ziadna reakcia...Pardon, jedna bola...ked som po mesiaci urgovala, tak klasika ...tiket eviduju a budu sa mu v NAJKRATSOM MOZNOM CASE venovat.....
To je odpoved profesionalov....
26. 5. 2012 10:05:02
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/6#reply505206
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
1. 6. 2012 02:41:10
mmm.edia: já to u jednoho zákazníka zkusil, protože nám nebyl ochoten zaplatit za napojení jeho eshopu na ekonomický systém požadované peníze. Výsledkem bylo, že nechali naprogramovat tvůrce ekonomického systému nějaký komunikační mezičlánek s tím, že eshop jim dodává XML ve tvaru v jakém si řekli a zákazníka to nakonec stálo 27tis a 4 měsíce čekání :)
1. 6. 2012 02:41:10
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/6#reply505205
Jakub Krupa
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
2. 7. 2012 15:17:14
funguje vôbec ešte táto firma? mám tam ticket podaný snáď vyše mesiaca a nič sa nedeje... :/ je nejaká cesta ako sa brániť? odchod v tejto fáze keď sme tomu eshopu venovali rok a pol práce je naozaj tou najposlednejšou variantou avšak v poslednej dobe ju už zvažujeme (keďže sme zaplatili už snáď 10 tisíc € za eshop ktorý je plný chýb, každá drobná úprava stojí neskutočné peniaze (mimo toho obrat na systéme prestashop bol rovnaký ako keď teraz zaplatíme 700€ kredit na adsense raz za 2 mesiace)) a keď nahlásite niečo ako nefunkčné nie sú schopní to spraviť ani za mesiac?
možno sa niekomu zdá, že sa priveľa sťažujem ale chcem iba to za čo sme si zaplatili (alebo čo sme ďaleko preplatili?)
2. 7. 2012 15:17:14
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/6#reply505204
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
2. 7. 2012 17:02:09
kubo - nestraš, ještě aby nefungovala
2. 7. 2012 17:02:09
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/6#reply505203
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit