Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

netdevelo-jaké máte zkušenosti s touhle firmou? délka tvorby, jednání, sliby/chyby

sho-p
verified
rating uzivatele
20. 5. 2010 16:24:47
Nejde mi o to si do někoho rýpat ani škodit, jen mne zajímá jak jsou na tom ostatní.?
20. 5. 2010 16:24:47
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/2/#reply505272
Milan K.
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 5. 2010 20:52:36
No jestli komunikuješ s Netdevelem v indíciích jako tady, tak asi nevědí co od nich chceš a trvá to tak dlouho :-) Tak aspoň napiš jaké moduly a úpravy jste požadovali, jak dlouho trvá realizace, jakým způsobem s tebou komunikují na čem to vázne. Tohle je fakt o ničem. Ostatní jsou na tom zjevně dobře, takže jsi na tahu :-)
20. 5. 2010 20:52:36
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/2/#reply505271
doplnkynaauto.cz
verified
rating uzivatele
4. 6. 2010 22:03:29
Já mám špatnou zkušenost, využili jsme pronájem lite... a po dvou měsících se jim rozsypal export dat na Zboží ... 3 měsíce básní jak to opraví nic se neděje zrušil jsem to... NESPOKOJENOST za zvýraznění 6 kategorií chtěli něco kolem 800kč... nesmysl...podle mě
4. 6. 2010 22:03:29
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/2/#reply505270
Petr Svoboda
verified
rating uzivatele
15. 6. 2010 11:26:53
Ahoj,
jakožto ředitel českého i slovenského netdevela musím reagovat. Nechtěl jsem do diskuse zasahovat dříve, abych ji neovlivňoval.
K příspěvkům uživatele Sho-p se nevyjadřuji. Nevím o jakého klienta/projekt jde. Nedostal jsem ani reakci na soukromou zprávu. Rád bych s autorem telefonicky probral všechny jeho problémy, pokud je to náš klient, ale nemám na něj žádný kontakt.
Napsal Elektron;513982
Ono záležní na tom, kdo měl jaké štěstí na verzi shopu. My jsme dostali verzi, která se zřejmě moc nepovedla a bylo potřeba jí nahradit novou. Naše zkušenosti s řešením problémů příliš pozitivní nejsou.
Ano, problémy s určitou verzí jsme přiznali a postavili se tomu čelem. Všem klientům (mimo jednotky případů, kde se shopy opravdu detailně vyladily) jsme zdarma provedli přechod na novou stabilní verzi, byť to znamenalo obrovské režie. Myslím, že to je férové jednání. S autorem příspěvku jsem si volal, je to náš dlouhodobý klient.
Napsal igor;513985
My sme dostali cenovu ponuku, ktora bola vyssia ako predrazeny shopcentrik. Takze sme ani ziadne skusenosti nemohli nadobudnut :(
Bohužel i po přímé komunikaci s autorem příspěvku jsme opravdu nenašli variantu, která by odpovídala jeho představě. Nejsme garážovka ani banda studentů, jak se zde někde píše, a nemůžeme si dovolit jít pod určitou cenu. Tomu ale odpovídá i kvalita. Co se týče srovnání nabídky s Shopcentrikem, tak obsah nabídek nebyl zcela jistě totožný - náš OZ navrhli další rozšíření.
Napsal doplnkynaauto.cz;520908
Já mám špatnou zkušenost, využili jsme pronájem lite... a po dvou měsících se jim rozsypal export dat na Zboží ... 3 měsíce básní jak to opraví nic se neděje zrušil jsem to... NESPOKOJENOST za zvýraznění 6 kategorií chtěli něco kolem 800kč... nesmysl...podle mě
Zde bych se velmi rád s autorem spojil. Bohužel jsem na mail zaslaný kontaktní osobě ze smlouvy nedostal odpověď na konkrétní dotazy k projektu/problémům. K popisovanému problému se Zboží jsem našel jediný ticket, který do teď čeká na odpověď klienta pro upřesnění. (dodám, že pracovník helpdesku reagoval na ticket 20 min po jeho vytvoření) - bohužel ani projektový konzultant nemá více informací k problému. Co se týče nacenění úpravy, tak její náročnost přesáhla měsíční kredit na úpravy z poimplementančí podpory, proto by byla účtována.
Na závěr navrhuji všem klientům i zájemcům, ať se se mnou kdykoliv spojí. Svou společnost vedu tak, aby byli naši klienti vždy spokojeni, pokud je to jen trochu vzhledem k okolnostem možné.
Všichni z našich více než 400 klientů se na mne mohou kdykoliv v případě problémů obrátit telefonicky/mailem/osobně (kontakt najdou jak ve každé smlouvě, tak v Klientské aplikaci) a garantuji, že se všemi závažnými problémy osobně zabývám. Nikdy jsem se k nikomu nepostavil zády ani nedělal mrtvého brouka.
Pokud nejste našim klientem, kontakt na mne najdete v mém profilu.
15. 6. 2010 11:26:53
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/2/#reply505269
doplnkynaauto.cz
verified
rating uzivatele
17. 6. 2010 16:58:57
Teď sem se k tomu dostal.. mejl sem od Vás dostal, ale nebyl čas to řešit... omlouvám se, že sem neodpověděl. Nicméně... problém byl v zobrazování produktů na zboží... někdo od Vás mi psal
Ticket 'Máme problémy s uváděním našeho sortimentu na zboží.cz' čeká již XY dní na Vaši odpověď.
Zobrazit ticket:
- http://klient.netdevelo.cz/velkabila.cz%28doplnkynaauto.cz%29/ticket/view/?id=7196
Projekt: velkabila.cz (doplnkynaauto.cz)
Autor: Lukáš Wagner
--
http://klient.netdevelo.cz
..................
Nezlobte se na mě vy máte problém a já nemám čas to řešit... a táhne se to měsíc.... já sem platící a nechci řešit Vaše problémy s naším exportem. To je prostě padlé na hlavu... Pokud nabízíte nějakou službu tak ji dělejte efektivně ne že někdo čeká na moje vyjádření že Vám něco nefunguje...
Proto jsem zde uvedl nespokojenost a spolupráci jsme přerušili... venku čeká dalších XY firem co nám vyjdou vstříct. Děkuji L.W.
17. 6. 2010 16:58:57
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/2/#reply505268
Petr Svoboda
verified
rating uzivatele
18. 6. 2010 10:24:04
Napsal doplnkynaauto.cz;526375
Teď sem se k tomu dostal.. mejl sem od Vás dostal, ale nebyl čas to řešit... omlouvám se, že sem neodpověděl. Nicméně... problém byl v zobrazování produktů na zboží... někdo od Vás mi psal
Ticket 'Máme problémy s uváděním našeho sortimentu na zboží.cz' čeká již XY dní na Vaši odpověď.
Zobrazit ticket:
- http://klient.netdevelo.cz/velkabila.cz%28doplnkynaauto.cz%29/ticket/view/?id=7196
Projekt: velkabila.cz (doplnkynaauto.cz)
Autor: Lukáš Wagner
--
http://klient.netdevelo.cz
..................
Nezlobte se na mě vy máte problém a já nemám čas to řešit... a táhne se to měsíc.... já sem platící a nechci řešit Vaše problémy s naším exportem. To je prostě padlé na hlavu... Pokud nabízíte nějakou službu tak ji dělejte efektivně ne že někdo čeká na moje vyjádření že Vám něco nefunguje...
Proto jsem zde uvedl nespokojenost a spolupráci jsme přerušili... venku čeká dalších XY firem co nám vyjdou vstříct. Děkuji L.W.
Pane Wagnere,
ocenil bych spíše odpověď na e-mail, než to řešit zde. Když už tedy, tak uvádím znění odpovědi pracovníka helpdesku na ticket. Protože tak to vypadá, jako bychom neměli chuť to řešit - což není pravda:
Dobrý den,
napsali Vám nějakou chybu ze zbozi.cz? Kontroloval jsem feed, který máte na adrese http://www.velkabila.cz/db/xml/seznam.xml a tam vypadá vše v pořádku.
Myslím, že dnes už nemá smysl se k tomu vracet - spolupráce je ukončena. Ale mrzí mne to.
18. 6. 2010 10:24:04
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/2/#reply505267
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
18. 6. 2010 11:25:43
Napsal doplnkynaauto.cz;526375
Teď sem se k tomu dostal.. mejl sem od Vás dostal, ale nebyl čas to řešit... omlouvám se, že sem neodpověděl. Nicméně... problém byl v zobrazování produktů na zboží... někdo od Vás mi psal
Ticket 'Máme problémy s uváděním našeho sortimentu na zboží.cz' čeká již XY dní na Vaši odpověď.
Zobrazit ticket:
- http://klient.netdevelo.cz/velkabila.cz%28doplnkynaauto.cz%29/ticket/view/?id=7196
Projekt: velkabila.cz (doplnkynaauto.cz)
Autor: Lukáš Wagner
--
http://klient.netdevelo.cz
..................
Nezlobte se na mě vy máte problém a já nemám čas to řešit... a táhne se to měsíc.... já sem platící a nechci řešit Vaše problémy s naším exportem. To je prostě padlé na hlavu... Pokud nabízíte nějakou službu tak ji dělejte efektivně ne že někdo čeká na moje vyjádření že Vám něco nefunguje...
Proto jsem zde uvedl nespokojenost a spolupráci jsme přerušili... venku čeká dalších XY firem co nám vyjdou vstříct. Děkuji L.W.
Abych řekl pravdu, tak Vám moc nevěřím že jste měl s netdevelem nějaké potíže, opravdu jsem u nich dost dlouho abych dokázal ohodnotit jejich přístup. a nevěřím že by z nich někdo něco neřešil, myslím si že problém je na Vaší straně. Netdevelo je tak daleko že se nemusím o nic starat, maximálně hledat nové zákazníky, všechno řeší absolutně bez problému
18. 6. 2010 11:25:43
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/2/#reply505266
Vojtěch K.
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
25. 6. 2010 22:52:57
No Petře, jak je vidět opět jsi se problému postavil čelem a vše uvedl na pravou míru. Líbí se mi tvé jednání, děláš to opravdu dobře a tak jsem si dovolil také podělit o své zkušenosti s Netdevelem.
S Netdevelem spolupracuji téměř 2,5 roku a shop běží jak hodinky. Na Sportexu je poměrně hodně individuálních úprav (krom grafiky, která by už opravdu potřebovala nový kabát :-) ) a to se hold občas podepíše na nějaké chybičce, která je způsobená v návaznosti na jiný modul apod, ale ta se rychle opraví a vše je v pořádku.
Co se týká podpory tak na tickety většinou odpovídá perfektní chlap, pan H....., který tam snad sedí jak na vejcích a odpovídá na tickety i v pátek večer nebo v neděli. NESKUTEČNÝ :-) Podpora perfektní...
Neříkám, že Netdevelo je nejlepší a bez chyb, ale rozhodně to není firma, která se na vás vys..., když něco potřebujete ba naopak...
25. 6. 2010 22:52:57
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/2/#reply505265
ondra
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
22. 9. 2010 17:57:58
Také se podělím o svoji zkušenost, ať to tu máme pěkně pohromadě. Před časem, už si ani nevzpomínám kdy to bylo, jsme s netdevelem podepsali smlouvu na eshop na míru s napojením na velmi netradiční IS. Tak trochu jsme věděli že s tímto napojením bude problém a tak čas dokončení uvedený ve smlouvě jsme s pousmáním rychle pustili z hlavy. Dopadlo to dle očekáváni. Týden se sešel s týdnem, měsíc s měsícem a dnes je to již rok a dva měsíce od plánovaného dokončení a napojení je stále ve vývoji. Na druhou stranu chválím férovost smlouvy, která myslí i na penále z prodlení. Pokud tedy ještě "chvíli" vyčkám můžu mít obchod zadarmo :)
Ale abych jen nepopichoval, pochválím (bez ironie) velmi profesionální a transparentní přístup, rychlou komunikaci a snahu vyjít ve všem vstříc.
Ještě poprosím případné zájemce o ShopSys aby počkali s realizací svého obchodu na dokončení toho našeho. Buďme féroví a nepředbíhejme se ve frontě. Kdo počká dostane ode mě slevový kupón a hodnotný dárek k nákupu :) Na jeho uplatnění si ovšem bude muset ještě chvíli počkat.
22. 9. 2010 17:57:58
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/2/#reply505264
mirox
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
26. 1. 2011 16:18:30
Po telefonu rád zodpovím detaily spolupráce s touto firmou, kterých mám za 2 roky dost a brzo to již skončí :-). 775 593 549 Délka napojení money s naší plnou součinností kolem jednoho roku a nakonec bez výsledku. Za tu dobu se firma tak trochu pohla a už nám money ani nestačilo. Přešli jsme mezitím na Vario a rozhodně bych o napojení neuvažoval. Můžu souhlasit, že přístup a jednání není arogantní jako v Netdirectu ale profesionalitě nebo schopnest tu nemůže být řeč. A pravděpodobně i z toho vychí jejich ceny. Když jim všechno tak trvá holt to musí být drahé. Jinak hosting za 2200 bez DPH při návštěvnosti za měsíc 32 000 UIP se Vám zdá OK?
26. 1. 2011 16:18:30
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/2/#reply505263
Petr Svoboda
verified
rating uzivatele
2. 2. 2011 16:46:22
Napsal mirox;618755
Po telefonu rád zodpovím detaily spolupráce s touto firmou, kterých mám za 2 roky dost a brzo to již skončí :-). 775 593 549 Délka napojení money s naší plnou součinností kolem jednoho roku a nakonec bez výsledku. Za tu dobu se firma tak trochu pohla a už nám money ani nestačilo. Přešli jsme mezitím na Vario a rozhodně bych o napojení neuvažoval. Můžu souhlasit, že přístup a jednání není arogantní jako v Netdirectu ale profesionalitě nebo schopnest tu nemůže být řeč. A pravděpodobně i z toho vychí jejich ceny. Když jim všechno tak trvá holt to musí být drahé. Jinak hosting za 2200 bez DPH při návštěvnosti za měsíc 32 000 UIP se Vám zdá OK?
S panem Koudelkou jsme si to včera telefonicky ujasnili. Případným čtenářům přidávám vyjádření:
Money bylo řešeno 01/2008 a přiznávám, že v té době jsme se to učili (jak jinak než pokus omyl - jinak to u mnohých ekon.systémů dřív nebylo možné). Proto jsme nechtěli dopředu žádnou platbu (ta samozřejmě nebyla požadována do teď). Programátor, který na tom pracoval, to po odchodu odnesl s sebou - resp. informace o problémech na projektu - a pan Koudelka už pak bohužel svého konzultanta o problémech neinformoval. To není výčitka - nic to nemění na tom, že jsme pochybili v projektovém řízení a při předání projektu. O problémech se bohužel opravdu nemluvilo ani později, když jsme řešili nabídku na napojení Varia.
Situace je mi o to víc líto, když vím, že dnes máme e-shopů napojených na Money několik (reference na případnou žádost poskytnu), totéž na Vario.
Asi před týdnem před příspěvkem jsme zahlédli poptávku na nový e-shop. Protože jsme očekávali nějaký problém, pokoušel se projektový konzultant (poté i OZ) s p.Koudelkou spojit, bohužel neúspěšně.
Za problémy jsem se omluvil. Naše řešení již ale bohužel není pro p.Koudelku cenově přijatelné, proto jsem mu popřál mnoho objednávek a málo problémů na jeho připravovaném nekomerčním řešení.
2. 2. 2011 16:46:22
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/2/#reply505262
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
2. 2. 2011 17:04:58
A to je z dalších věcí která si mi u netdevela líbí, prostě nic neokecávají a když mají problém tak to přiznají bez problémů, fandím vám vám chlapy a jsem moc rád že jsem jedním z vašich klientů
2. 2. 2011 17:04:58
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/2/#reply505261
tom66
verified
rating uzivatele
30. 5. 2011 17:39:51
Bohužel jsem také udělal chybu, že jsem se rozhodl pro tento e-shop. Dokud jsme jednali o smlouvě, zaměstnanci firmy dokazali volat i 3x denně, nic nebyl problém, všechno šlo jako na drátku, obratem mi byl zřízen zkušební e-shop. Naivně jsem se nechal nachytat a shop si objednal. Mel byt hotovy do cca 3 tydnu dle jejich slibu(objednaval jsem v unoru), spusten byl po vice nez trech mesicich a radne nefunguje dosud. Coz o to, tohle se stat muze, ale komunikace se zodpovednymi pracovniky je jednim slovem STRASNA. System ticketu, na kterem si tak zakladaji, je uplne k nicemu, kdyz se technicke problemy vazneho razu resi po nekolika dnech ( i tydnech) a nekolika upominanich. Na maily nikdo neodpovida a zodpovednost prehazuji jeden na druheho. A ze by priznal nekdo problem, jak je v prispevku vyse? Ani nahodou. Takze muj nazor je ruce pryc od teto firmy...
30. 5. 2011 17:39:51
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/2/#reply505260
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
31. 5. 2011 07:35:27
Jak můžete tohle vůbec někdo napsat, já s touto firmou spolupracuji již téměř dva roky a nikdy jsem neměl žádný problém, vždy mi vyšli vstříc a naopak není vůbec žádný problém s komunikací ze strany netdevelo, myslím si že pán Svoboda je velice vstřícný a vždy dokáže posunout věci ke spokojenosti zákazníka. Nemám s nimi žádný problém a troufám si říct že jsou nejlepší ve svém oboru. Bylo by dobré kdyby jste zkusil zapřemýšlet nad tím jestli není chyba u Vás. Opravdu si myslíte že firma která je jedna z největšícm počtem e-shopu v CZ že by se to už někde neprovalilo? myslím si že velice rychle a to si nemohou dovolit. A že nepřiznaj svůj problém, tak to jste také na omylu, již se my stalo že jsem je upozornil na nějaké maličkosti a vše přijali, dokonce jsem od nich dostal pár věcí nad rámec smlouvy, takže já mužu netdevelo jenom doporučit
31. 5. 2011 07:35:27
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/2/#reply505259
tom66
verified
rating uzivatele
31. 5. 2011 08:22:42
Můžu se zeptat kdo jste Vy, že pochybujete o mých slovech? To, že Vy nemáte problém neznamená, že jej nemá nikdo jiný, a já jej mám. A jsem schopen případným zájemcům o tento jinak povedený e-shop (pokud je funkční), vše zdokladovat. I termíny v jakých jsou řešeny připomínky, jakým způsobem je odpovídáno na maily a v jakých termínech a podobně. Mohu jen potvrdit Vaše slova, že pan Svoboda se snaží vše vyřešit, bohužel asi nemá na své zaměstnance dostatečný vliv. Byl bych rád, kdybyste příště nezpochybňoval má slova, vypadá to poněkud zvláštně, když dám příspěvek večer a ráno v 7:35 je tu reakce. Že by zaměstnanci netdevela chodili do práce na půl osmé? Skoro to tak vypadá :-). A to, že jste něco dostal nad rámec smlouvy je také divné, protože ve všech diskuzích zde na webu si lidé stěžují na to, že si vše, co dělají nad rámec, nechají tvrdě zaplatit a nediskutují o tom. A tohle netvrdím jen já.
31. 5. 2011 08:22:42
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/2/#reply505258
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit