Zadejte hledaný výraz...

netdevelo-jaké máte zkušenosti s touhle firmou? délka tvorby, jednání, sliby/chyby

krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
31. 5. 2011 08:39:45
věřte nejsem zaměstnanec firmy Netdevelo, jsem pouze člověk který má od nich e-shop a tento příspěvek píšu hluboko z ciziny, nechci zde vyvolat nějaké flame, jenom jsem chtěl reagovat na váš příspěvek, protože je mi divné že bych neměl za dva roky větší problém, proto reaguji. A co vám přijde divné že reaguji dnes ráno. Představte si že třeba dnes budu přijímat majitele firmy Loreal a věřte že netdevelo s mima nemá vůbec nic společného, to jen k tomu že si myslíte že jsem zaměstnanec firmy Netdevelo.
31. 5. 2011 08:39:45
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/3#reply505257
tom66
verified
rating uzivatele
31. 5. 2011 09:18:01
jen mne prekvapuje, kdyz jste tak uspesny, ze nechapete, ze zkusenosti muzou byt ruzne, nekdy lepsi, nekdy horsi. Vy mate dobre, ja je nijak nezpochybnuji, zkuste se prosim chovat stejne. Pokud delate v obchode, vite, ze staci jeden nespokojeny zakaznik na 1000 spokojenych. Protoze ten nespokojeny se ozve, ale ti spokojeni to berou jako samozrejmost. A verte, ze kdybych patril mezi ty spokojene v tomto pripade, nevaham pochvalit. Ale neni tomu tak, proto kritizuji. Samozrejme chyby dela kazdy, ale pokud se opakuji a neni snaha je vyresit, coz je tento pripad s fy Netdevelo, nemam jinou moznost, nez se takto ozvat...
31. 5. 2011 09:18:01
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/3#reply505256
Petr Svoboda
verified
rating uzivatele
31. 5. 2011 13:07:57
Dobrý den,
mohl byste mi prosím napsat kontakt na Vás. Vaše problémy mne zajímají a rozhodně se chci na problém podívat. Děkuji.
31. 5. 2011 13:07:57
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/3#reply505255
michallos007
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
31. 5. 2011 19:31:27
Trošku drahí, ale zas obchod frčí bez problémov, rýchla implementácia modulov a zatiaľ dodržali čo sľúbili...
31. 5. 2011 19:31:27
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/3#reply505254
Jakub Krupa
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
6. 6. 2011 13:05:38
Pôvodne som sa nechcel vyjadriť ale nakoniec to predsa len urobím.
S firmou Netdevelo som naviazal kontakt cca v v novembri 2010, dohodli sme si stretnutie (okolo januára). Všetko prebehlo bez problémov, komunikácia bola na úrovni. Potreboval som niečo viac ako len nekomerčné riešenie. Zmluva bola vytvorená poslali mi ju. Príznám sa že som ju prebehol len zbežne, či je v nej zahrnuté to čo som požadoval. Povedal som si, že keď tam majú verziu na prenájom, ostatné dve sú na predaj (1 licencia), avšak až neskôr som si všimol, že na eshope musím mať odkaz na ich firmu, čo sa mi nezdá celkom adekvátne avšak chyba je na mojej strane, pretože som zmluvu nečítal dopodrobna (teraz si však sypem popol na hlavu). V tomto uznávam moju chybu aj keď myslím, že takúto informáciu by mali mať uverejnenú transparentne na webe (ja som si ju ani tam nevšimol).
Ok takže toto bolo uzavretie zmluvy.
Začalo sa na prácach (vyžiadal som si určitého grafika, podľa referencií uvedených na stránke shopsysu. Jeho prácu veľmi oceňujem a grafika sa mi naozaj páči. Čo ma však zarazilo sú problémy s ľudmi čo grafiku nahodili na systém. Pripadá mi to ako keby to robili ľudia, ktorí potrebujú získať referencie. Ja zaplatím slušný balík za eshop a ešte mám robiť korekciu vzhľadu? Chyby pomaly na každej podstránke a vyjadrenie? To sa odstrániť nedá, toto sa spraviť tiež nedá... Ako príklad uvediem zobrazovanie inputu vo vyhľadávacom poli v prehliadači Google Chrome a Safari - požiadal som o odstránenie a vyjadrenie programátora: "Dobrý den,
bohužel s inputem v safari není možno nic udělat. " Vravím si fajn, tak možno to naozaj nepôjde. Avšak po pár dňoch som narazil na riešenie a poslal ho programátorovi. Chyba bola odstránená a vyjadrenie programátora: "Dobrý den, máte pravdu zvýraznění jsem Vám odstranil"
Bol som totálne zaskočený prístupom. Ako nech sa na mňa nikto nehnevá ale toto bol len jeden príklad z mnohých kedy som musel ja navrhovať riešenie pričom som absolútny laik a predpokladal som, že keď vysolím balík peňazí za vytvorenie eshopu na klúč, nebudem sa musieť o nič starať. Zjavne som sa mýlil.
Ako ďalší z mnoha prípadov uvediem príklad importu tovaru z našeho terajšieho eshopu do nového. Predmetom zmluvy bol taktiež import tovaru zo starého eshopou do nového. Pri stretnutí som im povedal na akom systéme momentálne fungujeme. Očakával som, že im pošlem prístupy od databázy a hostingu a o všetko sa postarajú. Avšak zasa som sa mýlil. Musel som im poslať databázu, ich vyjadrenie bolo (vo februári):
"import produktov:
- produkty boli importované dávkovým importom (názov, popis, cena, oddelenie), po vytvorení kategorií a nastavení aliasov oddelení (v dávkovom importe) bude možné ich pridať do katalógu
obrázky nie sú importované, nenašiel som žiadny rozumný url k ním, ale ak mi poviete nejaké riešenie tak je to možné opraviť"
Ja mám povedať riešenie? JA??? To si snáď robia srandu? Ja som si neprečítal celú zmluvu a ja teraz musím mať na stránke odkaz na nich. Oni uzatvorili zmluvu a v zmluve bolo, že ten tovar prevedú, tak snáď si mali pred uzatvorením zmluvy pozreť ako celý náš systém funguje. Ok vravím si aspoň zistím ako sa priraďujú obrázky v prestashope k produktom. Prišiel som na to po cca 2 mesiacoch (v apríli) vďaka webtrhu a strávil som nad hľadaním hodiny (áno možno niekto z vás na to príde za 5 min, ale ja som laik, nie programátor). Poslal som vyjadrenie a doteraz (6. jún) to nebolo opravené. A to som to niekoľkokrát urgoval telefonicky a písomne či už cez klientskú sekciu alebo email.
Toto je len malá časť mojich negatívnych skúseností so spoločnosťou netdevelo a viem, že keby sa v budúcnosti rozhodujem pre nejakú firmu na akúkoľvek spoluprácu, netdevelo by to rozhodne nebolo!
Nikomu neberiem jeho názor a jeho pozitívne skúsenosti s touto firmou. Avšak moja skúsenosť je vysoko negatívna. Zvažoval som, že na úkor vlastného času zdokladujem všetky správy, komunikáciu, termíny, proste úplne všetko, popíšem priebeh tvorby eshopu, všetky problémy (ktoré som musel riešiť JA, aj keď som som si zaplatil aby to vyriešili oni a ktorých rozhodne nebolo málo), no nevidím v tom zmysel, pretože absolútne nemám záujem firmu ako takú zdiskreditovať.
Nemám záujem o hádky a flamewar, len som tu napísal časť z mojich skúseností.
Z vlastnej skúsenosti viem, že aj keď je vedenie velmi ústretové, ochotné a robí čo sa dá, pokiaľ nie je na svojich zamestnancov dostatočne tvrdé, pocíti to celá firma.
Tolko z mojej strany.
6. 6. 2011 13:05:38
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/3#reply505253
Maria980
verified
rating uzivatele
9. 6. 2011 11:22:55
oprav si "S firmou Netdevelo som naviazal kontakt cca v v novembri 2011,"
9. 6. 2011 11:22:55
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/3#reply505252
Jakub Krupa
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
9. 6. 2011 13:00:13
Mária: ďakujem ;), opravené
btw: myslím čo tak sledujem trh tak by som netdevelo už neodporučoval, radšej http://www.yohaku.sk/ - plánujem jeden projekt a zatial to vyzerá že oslovím práve ich...
9. 6. 2011 13:00:13
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/3#reply505251
Jakub Kočí
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
10. 6. 2011 09:55:11
Již rok provozujeme e-shop na platformě ShopSys a na jednání zaměstnanců Netdevela si nemůžu stěžovat. Samotná aplikace i v té nejnižší verzi funguje výborně a e-shop umožňuje spoustu věcí.
Na druhou stranu při spouštění měl e-shop spoustu much a chyb (někdy mi připadlo, že e-shop nikdo pořádně netestoval), ale po nahlášení bylo všechno u/opraveno v docela rozumném čase. Také komunikace byla naprosto v pořádku. Drobné úpravy, které jsme žádali, byly provedeny v rámci poimplementační podpory.
Mě by nyní zajímalo, jestli někdo máte zkušenosti s přechodem ShopSys Lite na ShopSys Express. Protože u tohoto kroku máme prozatím problémů dost.
10. 6. 2011 09:55:11
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/3#reply505250
Jakub Krupa
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
20. 6. 2011 18:24:45
Napsal jkoci;664702
Na druhou stranu při spouštění měl e-shop spoustu much a chyb (někdy mi připadlo, že e-shop nikdo pořádně netestoval), ale po nahlášení bylo všechno u/opraveno v docela rozumném čase. Také komunikace byla naprosto v pořádku.
Tak to ste si buď pomýlili firmu alebo ste eshop zriadzovali v čase keď NetDevelo bola ešte solídna firma. Teraz môžem za seba povedať, že v živote by som do spolupráce s touto firmou nešiel, začínam strácať nervy aj trpezlivosť. Podla doterajších skúseností by som firmu označil ako "bandu neschopných študentov"- neviem či im prácu robia študenti na dohodu ale to čo pri tvorbe môjho eshopu predvádzajú mi už pripadá ako keby to robil niekto pod vplyvom omamných látok.
Čo sa týka komunikácie tak tá bola v poriadku - pokiaľ sa dohadovali podmienky spolupráce a cena práce. Avšak teraz?? Na email reagujú raz za týždeň. Odpovede typu: "Prejednal som to s programátorom, akonáhle mi dá vedieť, tak by som Vám spísal čo všetko sa podarilo a k čomu potrebujem ešte Vašu súčinnosť. Vyjadril sa mi, že tak možno do zajtra. Zatiaľ Vám píšem, aby ste vedeli ako sa veci majú." ma už vážne začínajú unavovať. /mimochodom zrovna toto mi napísali pred 4ma dňami, ďalšie správy som dodnes nedostal/.
30.5.2011 18:03 - toto je čas kedy som spísal nájdené chyby, ktoré som objavil na eshope, dnes je 20. 6. a chyby sú stále tam bez jedinej zmeny!!!
Momentálne som v zahraničí, čo mi značne sťažuje situáciu, ale reálne zvažujem osloviť právnika a budem tiež zvažovať možnosť odstúpenia od zmluvy. Dávam tejto firme poslednú šancu a predom ich upozorním, že ak má byť komunikácia na takejto úrovni a práce majú pokračovať v takomto tempe, nemám záujem o ďalšiu spoluprácu.
V prípade odstúpenia od zmluvy som zvažoval, že oslovím spoločnosť NetDirect s.r.o., ktorá vyzerá ďaleko spolahlivejšie (avšak predtým si ju preverím, pretože aj netdevelo sa javila ako solídna firma a dnes by som to nenapísal ani pod vplyvom alkoholu).
20. 6. 2011 18:24:45
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/3#reply505249
Lukáš Havlásek
verified
rating uzivatele
21. 6. 2011 10:26:08
Dobrý den,
jmenuji se Lukáš Havlásek a jsem provozním ředitelem společnosti netdevelo s.r.o. Mám na starosti celkovou realizaci zakázek v čechách a nyní i na slovensku, byl jsem upozorněn na Váš příspěvek.
Omlouváme se za problémy, ke kterým došlo při implementaci Vašeho e-shopu, rozumím Vaší reakci a troufnu si říci že i Vašemu rozhořčení. Společnost netdevelo slovakia s.r.o., která prováděla realizaci projektu, bohužel nezvládla svou roli a proto se věc dostala až do tohoto stádia. I Váš projekt byl jeden z důvodů, proč jsme se rozhodli pro celkovou restrukturalizaci a slovenskou pobočku převedli přímo pod vedení české mateřské společnosti. Důležité projekty - jako je ten Váš - jsme převzali a jejich dokončení probíhá přímo z Ostravy.
Toto opatření již dnes nese užitek a upřimně věřím, že se nám podaří alespoň částečně napravit naši reputaci ve Vašich očích. Váš e-shop máme nyní v řešení v čechách a je možné, že jste si již všiml posunu v přístupu k vedení projektu. Kdyby jakýkoliv problém přetrvával, neváhejte se na mne kdykoliv obrátit a budeme spolu řešit jednotlivé záležitosti konkrétně. Je v našem zájmu, aby jste byl s aplikací spokojen.
21. 6. 2011 10:26:08
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/3#reply505248
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
21. 6. 2011 15:59:02
tak tomu říkám kvalitní a férová společnost, a takto by to mělo vypadat, příznat svojí chybu a to se jen tak nevidí. Super
21. 6. 2011 15:59:02
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/3#reply505247
Jakub Krupa
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
21. 6. 2011 16:41:09
Napsal krnac;668437
tak tomu říkám kvalitní a férová společnost, a takto by to mělo vypadat, příznat svojí chybu a to se jen tak nevidí. Super
to, že niekto prizná chybu ešte neznamená že ju aj napraví, v každom prípade ak si stoja za svojimi slovami a neboli to len prázdne reči na obranu, tak naozaj sa začnú môjmu projektu venovať a dokončia ho...
v každom prípade určite o dalšom vývoji napíšem ;)
21. 6. 2011 16:41:09
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/3#reply505246
riuska
verified
rating uzivatele
29. 6. 2011 16:17:59
Napsal Lukáš Havlásek;668298
Dobrý den,
jmenuji se Lukáš Havlásek a jsem provozním ředitelem společnosti netdevelo s.r.o. Mám na starosti celkovou realizaci zakázek v čechách a nyní i na slovensku, byl jsem upozorněn na Váš příspěvek.
Omlouváme se za problémy, ke kterým došlo při implementaci Vašeho e-shopu, rozumím Vaší reakci a troufnu si říci že i Vašemu rozhořčení. Společnost netdevelo slovakia s.r.o., která prováděla realizaci projektu, bohužel nezvládla svou roli a proto se věc dostala až do tohoto stádia. I Váš projekt byl jeden z důvodů, proč jsme se rozhodli pro celkovou restrukturalizaci a slovenskou pobočku převedli přímo pod vedení české mateřské společnosti. Důležité projekty - jako je ten Váš - jsme převzali a jejich dokončení probíhá přímo z Ostravy.
Toto opatření již dnes nese užitek a upřimně věřím, že se nám podaří alespoň částečně napravit naši reputaci ve Vašich očích. Váš e-shop máme nyní v řešení v čechách a je možné, že jste si již všiml posunu v přístupu k vedení projektu. Kdyby jakýkoliv problém přetrvával, neváhejte se na mne kdykoliv obrátit a budeme spolu řešit jednotlivé záležitosti konkrétně. Je v našem zájmu, aby jste byl s aplikací spokojen.
Mozno niektori zakaznici mali problemy a tymto sa to poriesi...Ale ostatny zakaznici, ktori boli spokojny a mali chyby opravene doslova do hodiny, cenove ponuky hned na druhy den a podobne aj odpovede na maily su na tom teraz horsie...Programator posle dotaz projektovemu manazerovi a na odpovede cakame pri prvom dotaze od 13.6 a pri druhom dotaze od 24.6. Ak by sa nebolo nic menilo verim tomu, ze uz to mame hotove...
29. 6. 2011 16:17:59
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/3#reply505245
Lukáš Havlásek
verified
rating uzivatele
29. 6. 2011 16:47:44
Dobrý den,
děkuji za Váš postřeh, samozřejmě že podobná změna s sebou nese potřebu změnit procesy, čeští konzultanti se již seznámili se všemi projekty a věřím, že další požadavky budou vyřízeny mnohem pružněji. Věřím, že tato změna později povede k tomu, že se již nebudou opakovat problémy, které byly zmíněny výše.
Můžete mi prosím napsat do zprávy nebo do mailu název Vašeho projektu, případně přeposlat maily s požadavky? Rád Vám pomůžu s řešením situace.
S pozdravem,
Lukáš Havlásek
29. 6. 2011 16:47:44
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/3#reply505244
brand
verified
rating uzivatele
30. 7. 2011 12:48:07
Dobrý den.
Rozhodl jsem se reagovat se svými zkušenostmi a problémy, za které si mohu asi i já, protože nejsem odborník na IT, ale jen zákazník, který potřeboval slušný E-shop. ENTERPRIS. Patrový obchod.
V únoru 2009 jsem proto oslovil firmu Netdevelo, jelikož jsem zásadně špatné reference nenašel a stávající E-shop byl zastaralý, již nevyhovující. Kladen byl důraz hlavně na rychlost zprovoznění.
Komunikace výborná, osobně za mnou přijeli a navrhli řešení, z kterého jsem byl nadšen. Výsledná cena sice dost nad 100 000,- ( za kvalitu jsem byl ochoten si zaplatit) a smlouva byla podepsána v březnu 2009.
Pak ovšem, po zaplacení 1. zálohy nastali problémy s grafikou, moduly a následně nekonečné opravy chyb. Nejvíce mi vadily závady, které byly odstraněny a po odstranění dalších chyb se objevily zas ty původní. Nedělal jsem pomalu nic jiného, než testoval a testoval a psal závady. Pravdou je, že se sice stále vedoucí projektu omlouval a omlouval a nakonec se závady snižovaly, jenže výsledek byl takový, že místo v červnu 2009 byl projekt předán v únoru 2010. A tak jsem byl 6 měsíců bez E-shopu a nový byl předán od podpisu k podpisu předání za 11 měsíců.
S panem Svobodou jsme to pak i vícekrát probíraly a řešily, protože už nebylo u koho vyššího to popohnat. Pana Havláska znám z projektu taky, ví o tom své. Na neslušné jednání si ale já s nimi nemohu ztěžovat a spousta lidí od nich byli vstřícní, trápilo je ale jak je to udělané a já neměl Shop.
Myslím jen, že tento projekt jim vůbec nevyšel a chci li cokoliv dodělat, či přikoupit, mám s tím problém dodnes a už se s tím nedá nic dělat. Po roce a půl novou verzi kupovat opravdu nebudu.
Dovolím si napsat k posouzení ještě poslední problém. Odborníků je zde jistě dost.
Naposledy jsem v únoru objednal, zakoupil ( nic není neplacené !!! ) ,,našeptávač" který dle mého neplní dostatečně svou funkci. Je mi řečeno, že takto je to správně a já to špatně chápu. Možná třeba ano, ovšem zdá se mi, že po třech písmenech, nebo slovu by měly být nabídnuty kategorie, kde to slovo je a né jen náhodné dvě kategorie. Dále 5 obrázků (S těmi jsem souhlasil). Takto zákazník myslí, že to již jinde obsaženo není a jinde hledat již nebude. Konkrétně slovo škoda je v 18 kategoriích.
Zadáte li ško nebo případně i celé škoda, uvidíte. Prosím o info, zda mám nereálné požadavky, nebo je to takto v pořádku i na patrovém obchodě. Jakákoliv další úprava totiž má stát další peníze, v objednávce to tak nebylo.
http://www.mkkosa.cz/
Děkuji za možnost se zde podělit o informace a o názor, s pozdravem Koša.
30. 7. 2011 12:48:07
https://webtrh.cz/diskuse/netdevelo-jake-mate-zkusenosti-s-touhle-firmou-delka-tvorby-jednani-sliby-chyby/strana/3#reply505243
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit