Zadejte hledaný výraz...

Mall nevrací poštovné při vrácení zboží do 14 dnů.

Dolphi
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
13. 12. 2015 16:34:48
Za stovku dobrá zkušenost, že se mallu vyplatí vyhnout obloukem.
13. 12. 2015 16:34:48
https://webtrh.cz/diskuse/mall-nevraci-postovne-pri-vraceni-zbozi-do-14-dnu/strana/2#reply1157792
Konvalda
verified
rating uzivatele
13. 12. 2015 17:35:42
ono je to takové slovíčkaření.myslím ,že žádný judikát není,ale myslím kdyby došlo na lámání chleba ,tak soud dá za pravdu spotřebiteli ...Vždyt přeci když ti mají zboží dodat ,tak to neznamená že si pojedu pro něj třeba přes hodinu k prodejci na krám .To není dodání zboží.Pod pojmem dodání si představuji místo určení kam já chci a né že mě je nabídnut nějaký point .
13. 12. 2015 17:35:42
https://webtrh.cz/diskuse/mall-nevraci-postovne-pri-vraceni-zbozi-do-14-dnu/strana/2#reply1157791
Právo e-shopů
verified
rating uzivatele
14. 12. 2015 17:26:00
Výklad zákona, kdy osobní dodání zdarma = spotřebiteli se nevracejí poštovné dle našeho názoru není správný. Je třeba myslet na to, že zákon ukládá vrátit veškeré zaplacené částky s tím, že možnost vrátit menší částku je pouhou výjimkou z obecného pravidla, a proto by měla být využívána pouze v nesporných případech. https://www.pravoeshopu.cz/blog/vraceni-penez-po-odstoupeni-od-smlouvy-musime-spotrebiteli-vratit-uplne-celou-castku-vcetne-postovneho-co-kdyz-vrati-zbozi-poskozene-nebo-opotrebovane/
14. 12. 2015 17:26:00
https://webtrh.cz/diskuse/mall-nevraci-postovne-pri-vraceni-zbozi-do-14-dnu/strana/2#reply1157790
Konvalda
verified
rating uzivatele
14. 12. 2015 18:58:54
no ale tadytím si protiřečíte...Nebo jsem to špatně pochopila:
Ty se však vrací v plné výši jen v případě, že spotřebitel využil k dodání zboží nejlevnější nabízený způsob dodání. Pokud nabízíte i další levnější způsoby dodání, stačí spotřebiteli vrátit jen částku, která odpovídá nejlevnějšímu srovnatelnému způsobu dodání. Srovnatelné způsoby dodání zboží jsou např. osobní odběry na provozovně a odběrném místě ve stejné lokalitě nebo dodání na určenou adresu různými dopravci. Srovnatelnými způsoby dodání však nejsou např. osobní odběr a dodání zboží na určenou adresu.
14. 12. 2015 18:58:54
https://webtrh.cz/diskuse/mall-nevraci-postovne-pri-vraceni-zbozi-do-14-dnu/strana/2#reply1157789
Jiří Šubr
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
14. 12. 2015 19:23:41
...
14. 12. 2015 19:23:41
https://webtrh.cz/diskuse/mall-nevraci-postovne-pri-vraceni-zbozi-do-14-dnu/strana/2#reply1157788
tak me snad Mall v zivote nedorucil nic v poradku (pravda, pouzil jsem je 2x a tim to skoncilo :D) ... a to jsem to chtel dorucit jen na pobocku ... :D predloni si na Vanoce spletli Pardubice s Plzni, a novy termin dali az buhvi za jak dlouho po Vanocich ... a letos v listopadu jsem si rekl, ze jim dam opet sanci - tak jsem objednaval v nedeli nejakou drobnost mrnousovi co meli mit skladem, ze doruceni v utery na pobocku ... tak prislo v patek :D proc ne, ze :)
Jenze toho je internet plnej ... se divim ze tam lidi vubec chodi ...
14. 12. 2015 19:49:35
https://webtrh.cz/diskuse/mall-nevraci-postovne-pri-vraceni-zbozi-do-14-dnu/strana/2#reply1157787
Právo e-shopů
verified
rating uzivatele
14. 12. 2015 20:33:43
Napsal Konvalda;1248572
no ale tadytím si protiřečíte...Nebo jsem to špatně pochopila: ...
V článku je uvedeno to stejné, jako výše - domníváme se, že odběrné místo a pobočka nedaleko srovnatelné jsou, osobní odběr a doručení na adresu už ne. Viz článek:
Srovnatelné způsoby dodání zboží jsou např. osobní odběry na provozovně a odběrném místě ve stejné lokalitě nebo dodání na určenou adresu různými dopravci. Srovnatelnými způsoby dodání však nejsou např. osobní odběr a dodání zboží na určenou adresu.
14. 12. 2015 20:33:43
https://webtrh.cz/diskuse/mall-nevraci-postovne-pri-vraceni-zbozi-do-14-dnu/strana/2#reply1157786
augustyn222
verified
rating uzivatele
14. 12. 2015 22:50:19
Když se na to podívám já ze svého pohledu, tak vzhledem k tomu, že nemám řidičák, musel bych se na prodejnu dostat hromadnou dopravou, to by stálo jak peníze, tak čas. S nakoupenou věcí bych musel opět cestovat z obchodu zpátky, takže při koupi něčeho většího by mi vznikaly další komplikace, proto bych také volil dopravu do domu. To, že jsem si pro to mohl, podle nich měl, dojet na prodejnu je sice hezké, ale pro mě by třeba byla výhodnější právě ta varianta dopravy ke mně domů. Čili tento přístup prodejce se mi moc nelíbí.
14. 12. 2015 22:50:19
https://webtrh.cz/diskuse/mall-nevraci-postovne-pri-vraceni-zbozi-do-14-dnu/strana/2#reply1157785
hor
verified
rating uzivatele
15. 12. 2015 10:38:44
Trošku odbočka ... dokazuje to obrovskou sílu marketingu. Mall má od všeho něco a nic, v každé kategorii je rozhodně o parník horší než ve speciálce a každá kategorie by byla ve svém odvětví podprůměr. Doručování na prd, samé problémy, peníze zapírají za takovouhle "kličkou" ... zkrátka vše špatně. No ale čumí to na vás denně odevšud, takže tam stejně zase nakoupíte.
15. 12. 2015 10:38:44
https://webtrh.cz/diskuse/mall-nevraci-postovne-pri-vraceni-zbozi-do-14-dnu/strana/2#reply1157784
ixemin
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
15. 12. 2015 10:51:26
Napsal Právo e-shopů;1248591
V článku je uvedeno to stejné, jako výše - domníváme se, že odběrné místo a pobočka nedaleko srovnatelné jsou, osobní odběr a doručení na adresu už ne. Viz článek:
Srovnatelné způsoby dodání zboží jsou např. osobní odběry na provozovně a odběrném místě ve stejné lokalitě nebo dodání na určenou adresu různými dopravci. Srovnatelnými způsoby dodání však nejsou např. osobní odběr a dodání zboží na určenou adresu.
Zákon nikde nemluví o srovnatelném způsobu dodání, pouze o způsobu dodání. Zatím nejspíš žádný rozsudek o tomhle ale nemáme.
Zákon říká:
Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Nejlevnější nabízený způsob dodání je v případě Mallu právě osobní odběr, což je podle mně minimálně v případě stejného města úplně v pořádku.
Napsal augustyn222;1248618
Když se na to podívám já ze svého pohledu, tak vzhledem k tomu, že nemám řidičák, musel bych se na prodejnu dostat hromadnou dopravou, to by stálo jak peníze, tak čas. S nakoupenou věcí bych musel opět cestovat z obchodu zpátky, takže při koupi něčeho většího by mi vznikaly další komplikace, proto bych také volil dopravu do domu. To, že jsem si pro to mohl, podle nich měl, dojet na prodejnu je sice hezké, ale pro mě by třeba byla výhodnější právě ta varianta dopravy ke mně domů. Čili tento přístup prodejce se mi moc nelíbí.
Já to nechápu. Někdo si něco objedná na netu, nechá si to doručit a zboží vrátí, protože si to prostě například rozmyslel. A prodejce má vracet peníze za spotřebovanou službu? (poštovné?) Kdo to zaplatí jemu? To se ti líbí? Mně ne. Bohužel tady na to máme zákon a když ho dodržují prodejci, měli by mít možnost využívat i výhody z něj plynoucí.
15. 12. 2015 10:51:26
https://webtrh.cz/diskuse/mall-nevraci-postovne-pri-vraceni-zbozi-do-14-dnu/strana/2#reply1157783
protected
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
15. 12. 2015 10:52:56
trošku odbočím... to, že občanský zákoník dává za povinnost uhradit poštovné za zboží vrácené ve 14ti denní lhůtě je maximální prasárna.. (ne, nejsem provozovatel eshopu)
15. 12. 2015 10:52:56
https://webtrh.cz/diskuse/mall-nevraci-postovne-pri-vraceni-zbozi-do-14-dnu/strana/2#reply1157782
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
15. 12. 2015 10:56:48
protected: ano suhlasim, na druhu stranu eshopy maju nasobne nizsie naklady na prevadzku oproti kamennym obchodom a pritom casto s porovnatelnymi cenami, takze stavat eshopy do pozicie obeti zakona skratka nemozno.
15. 12. 2015 10:56:48
https://webtrh.cz/diskuse/mall-nevraci-postovne-pri-vraceni-zbozi-do-14-dnu/strana/2#reply1157781
PitiPitiPa
verified
rating uzivatele
15. 12. 2015 11:06:04
Napsal node;1248689
na druhu stranu eshopy maju nasobne nizsie naklady na prevadzku oproti kamennym obchodom .
tohle je jen nesmyslně rozšířený mýtus, který platil snad jen v počátcích internetového obchodování.
15. 12. 2015 11:06:04
https://webtrh.cz/diskuse/mall-nevraci-postovne-pri-vraceni-zbozi-do-14-dnu/strana/2#reply1157780
Napsal PitiPitiPa;1248692
tohle je jen nesmyslně rozšířený mýtus, který platil snad jen v počátcích internetového obchodování.
Opravdu jste schopen obslouzit 10,5 milionu obcanu v CR siti kamenych obchodu za stejne penize jako jednim eshopem, jednim skladem a jednim tymem? Pokud ano, pak mate bud nejaky genialni system jak provozovat kamenne obchody, nebo mate velmi neefektivni eshop. Eshopy maji vyrazne nizsi naklady na svuj provoz.
15. 12. 2015 11:23:12
https://webtrh.cz/diskuse/mall-nevraci-postovne-pri-vraceni-zbozi-do-14-dnu/strana/2#reply1157779
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
15. 12. 2015 11:33:16
Neni lepsi v OP uvadet, ze: "nejlevnejsim zpusobem dodani se rozumi prevzeti na pobocce"? A pokud s tim zakaznik nesouhlasi tak nema kupovat?
Vzdyt je to cele absurdni. Pokud nakupujete v kamenne prodejne a jedete neco reklamovat nebo vracet, taky se nedomahate vraceni penez, ktere jste dali na cestu tam a zpet. No co to je za blbost?
15. 12. 2015 11:33:16
https://webtrh.cz/diskuse/mall-nevraci-postovne-pri-vraceni-zbozi-do-14-dnu/strana/2#reply1157778
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit