Zadejte hledaný výraz...

Lze pokutovat toho kdo nevyzvedne dobírku?

kuvik
verified
rating uzivatele
30. 5. 2013 15:13:19
Napsal HonzaD;954971
Čím to posíláš na Slovensko?
Ceskou postou, je toho minimum, pac nikdo nechce platit predem :-).
30. 5. 2013 15:13:19
https://webtrh.cz/diskuse/lze-pokutovat-toho-kdo-nevyzvedne-dobirku/strana/9#reply903712
HonzaD
verified
rating uzivatele
31. 5. 2013 09:48:27
Napsal kuvik;955663
Ceskou postou, je toho minimum, pac nikdo nechce platit predem :-).
Potom by mohl být problém v tom, že u zásilky na dobírku ze zahraničí Slovenská pošta vybírá od příjemce navíc 8,- EUR poplatek za poukázání platby, což může někoho nepříjemně překvapit. Zkus se podívat po alternativách.
31. 5. 2013 09:48:27
https://webtrh.cz/diskuse/lze-pokutovat-toho-kdo-nevyzvedne-dobirku/strana/9#reply903711
Ja340
verified
rating uzivatele
31. 5. 2013 10:28:33
Napsal HonzaD;956045
Potom by mohl být problém v tom, že u zásilky na dobírku ze zahraničí Slovenská pošta vybírá od příjemce navíc 8,- EUR poplatek za poukázání platby, což může někoho nepříjemně překvapit. Zkus se podívat po alternativách.
Na té slovenské poště jsou nějací divní. Jaký to má smysl, že já zaplatím za doručení zboží a platby české poště a oni si to naúčtují ještě jednou příjemci? a ještě rovnou takovou pálku? to je na palici.
31. 5. 2013 10:28:33
https://webtrh.cz/diskuse/lze-pokutovat-toho-kdo-nevyzvedne-dobirku/strana/9#reply903710
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
31. 5. 2013 10:39:18
Napsal Já;956060
Na té slovenské poště jsou nějací divní. Jaký to má smysl, že já zaplatím za doručení zboží a platby české poště a oni si to naúčtují ještě jednou příjemci? a ještě rovnou takovou pálku? to je na palici.
Rovnako to robi Ceska posta ked dobierku poslete priamo zo Slovenska. Myslim ze si uctuju rovnako, okolo 100-150 Kc POMIMO dobierkovneho.
Ale mate uplnu pravdu: "Na té slovenské poště jsou nějací divní." :)
31. 5. 2013 10:39:18
https://webtrh.cz/diskuse/lze-pokutovat-toho-kdo-nevyzvedne-dobirku/strana/9#reply903709
xmas
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
31. 5. 2013 15:41:47
Napsal Radek O.;953404
Jerry: to jsou porad pekne pribehy, ale tomu vsemu predchazi pravni kroky, ve kterych, pri podani rozporu budete muset prokazat to, kdo realne objednal. Takze je docela pravdepodobne, ze si nekdo "vzpomene" ale neni nic hrdineho trvat na tom, ze to neobjednal a tam proste neudelate nic. A zadny vymahac ke dverim neprijde. vytvarite tady z reality kovbojku.
A znovu vas pozadam, zda byste mi mohl dat kontakt na nejaky eshop, ktery to takto vymaha?
Zkus hledat, podobně "chytré" OP mají třeba tyto:
http://www.angelcare.cz/obchodni-podminky/#Odstoupeni
http://www.pravavanilka.cz/conditions.html
http://elfkosmetika.cz/obchodni_podminky/cz
http://www.ceske-ponozky.eu/content/3-obchodni-podminky
http://www.de-sign.cz/content/3-obchodni-podminky
http://www.rothwell.cz/clanek/obchodni-podminky
Ale to je spíš aktivita společnosti co provozuje uhrazeno.cz a následé kopírování OP konkurence:)
31. 5. 2013 15:41:47
https://webtrh.cz/diskuse/lze-pokutovat-toho-kdo-nevyzvedne-dobirku/strana/9#reply903708
xmas: diky za tipy :)
31. 5. 2013 16:17:33
https://webtrh.cz/diskuse/lze-pokutovat-toho-kdo-nevyzvedne-dobirku/strana/9#reply903707
julek
verified
rating uzivatele
5. 6. 2013 08:35:32
Je potřeba mít zboží na skladě a hned ho poslat. Pokud dojde do 48h od provedení objednávky je velká pravědpodobnost akceptace. Jinak lidi mezitím nejdou něco podobného jinde, nebo zkátka utratí peníze a nemají na to (a po výplatě si to objednají znovu). Nepodceňujte ani vliv přepravců. Již jsem vyzkoušel několik a je velký rozdíl, kdo to doručuje. Pokud to mají zmáknutý (výcvik řidičů, motivační složka, vedení jednotlivých regionálních dep) moho být rozdíly ve vratkovitosti toho samého produktu i desítky procent! Teď aktuálně moje největší spokojenost s GLS - vratkovitost trvale pod 1%.
5. 6. 2013 08:35:32
https://webtrh.cz/diskuse/lze-pokutovat-toho-kdo-nevyzvedne-dobirku/strana/9#reply903706
Ja340
verified
rating uzivatele
5. 6. 2013 08:37:56
Napsal julek;958068
Je potřeba mít zboží na skladě a hned ho poslat. Pokud dojde do 48h od provedení objednávky je velká pravědpodobnost akceptace. Jinak lidi mezitím nejdou něco podobného jinde, nebo zkátka utratí peníze a nemají na to (a po výplatě si to objednají znovu). Nepodceňujte ani vliv přepravců. Již jsem vyzkoušel několik a je velký rozdíl, kdo to doručuje. Pokud to mají zmáknutý (výcvik řidičů, motivační složka, vedení jednotlivých regionálních dep) moho být rozdíly ve vratkovitosti toho samého produktu i desítky procent! Teď aktuálně moje největší spokojenost s GLS - vratkovitost trvale pod 1%.
ááá nový obchodní zástupce GLS? :-)
5. 6. 2013 08:37:56
https://webtrh.cz/diskuse/lze-pokutovat-toho-kdo-nevyzvedne-dobirku/strana/9#reply903705
Michal
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
5. 6. 2013 10:14:17
Napsal julek;958068
Je potřeba mít zboží na skladě a hned ho poslat. Pokud dojde do 48h od provedení objednávky je velká pravědpodobnost akceptace. Jinak lidi mezitím nejdou něco podobného jinde, nebo zkátka utratí peníze a nemají na to (a po výplatě si to objednají znovu). Nepodceňujte ani vliv přepravců. Již jsem vyzkoušel několik a je velký rozdíl, kdo to doručuje. Pokud to mají zmáknutý (výcvik řidičů, motivační složka, vedení jednotlivých regionálních dep) moho být rozdíly ve vratkovitosti toho samého produktu i desítky procent! Teď aktuálně moje největší spokojenost s GLS - vratkovitost trvale pod 1%.
My používáme v této chvíli pouze PPL a vratky jsou rozhodně menší než 0,5%. Ale určitě záleží i na druhu zboží, které se prodává ... Navíc - většina zákazníků, co máme, jsou stálí a pravidelní zákazníci ... Co víc si přát :-)
Jinak většinu zboží máme skutečně skladem nebo od dodavatele, co jej dodá nejpozději následující pracovní den, takže témeř vše odesíláme obratem ...
5. 6. 2013 10:14:17
https://webtrh.cz/diskuse/lze-pokutovat-toho-kdo-nevyzvedne-dobirku/strana/9#reply903704
Ja340
verified
rating uzivatele
5. 6. 2013 10:18:55
Napsal michaelo;958100
My používáme v této chvíli pouze PPL a vratky jsou rozhodně menší než 0,5%. Ale určitě záleží i na druhu zboží, které se prodává ... Navíc - většina zákazníků, co máme, jsou stálí a pravidelní zákazníci ... Co víc si přát :-)
Jinak většinu zboží máme skutečně skladem nebo od dodavatele, co jej dodá nejpozději následující pracovní den, takže témeř vše odesíláme obratem ...
ono hodně záleží na počtu balíků, když jich pošlu 10 za měsíc a jeden jedinný není doručen tak je to hned 10% :-)
5. 6. 2013 10:18:55
https://webtrh.cz/diskuse/lze-pokutovat-toho-kdo-nevyzvedne-dobirku/strana/9#reply903703
Napsal Já;958104
ono hodně záleží na počtu balíků, když jich pošlu 10 za měsíc a jeden jedinný není doručen tak je to hned 10% :-)
ano, nebo když pošlete 1 a vrátí se jeden je to 100 %. Nebo pošlete 2 a vrátí se 1 a je to 50 %. Možností jak dostaneme nějaké procento vratek je nekonečné množství. Nicméně není důvod, aby když jsou vratky 1 % při 1000 zásilkách nešlo mít 1% i při 10 zásilkách nebo 5000 zásilkách.
5. 6. 2013 10:22:37
https://webtrh.cz/diskuse/lze-pokutovat-toho-kdo-nevyzvedne-dobirku/strana/9#reply903702
Ja340
verified
rating uzivatele
5. 6. 2013 10:31:29
Napsal Radek O.;958105
ano, nebo když pošlete 1 a vrátí se jeden je to 100 %. Nebo pošlete 2 a vrátí se 1 a je to 50 %. Možností jak dostaneme nějaké procento vratek je nekonečné množství. Nicméně není důvod, aby když jsou vratky 1 % při 1000 zásilkách nešlo mít 1% i při 10 zásilkách nebo 5000 zásilkách.
no 1% při deseti zásilkách mít fakt nejde, budˇ0 nebo 10%.
Ale to je jedno ne?
5. 6. 2013 10:31:29
https://webtrh.cz/diskuse/lze-pokutovat-toho-kdo-nevyzvedne-dobirku/strana/9#reply903701
Napsal Já;958107
no 1% při deseti zásilkách mít fakt nejde, budˇ0 nebo 10%.
Ale to je jedno ne?
1 % při 10 zásilkách denně bude jedna vratka za 10 dnů. Když to bude 10 balíků za měsíc, pak to bude jedna vratka za 10 měsíců.
Nečekané, co?
5. 6. 2013 11:10:18
https://webtrh.cz/diskuse/lze-pokutovat-toho-kdo-nevyzvedne-dobirku/strana/9#reply903700
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit