Zadejte hledaný výraz...

Jak navratit WebTrhu puvodni myslenku

pokud nekdo nadava, ze mu "deti" berou zakazky, tak by mel rozhodne premyslet a zacit delat neco se sebou, a ne ze bude premyslet o tom, jak ty deti "okrast"... tot muj nazor na pulku tohoto threadu
K cenam log a designu, pokud se podivate na zahranicni fora, ceny jsou minimalne jeste jednou tak dole nez tady, muze za to opet levna pracovni sila nejen z Asie, ale nikdo tam na to nenadava, proste to tak je a bude
19. 7. 2010 16:51:58
https://webtrh.cz/diskuse/jak-navratit-webtrhu-puvodni-myslenku/strana/4/#reply529350
Štěpán
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
19. 7. 2010 16:56:22
pokud nekdo nadava, ze mu "deti" berou zakazky
ano, toto jsem chtěl nenásilně říci, aby se zas všichni nezačali zlobit a nadávat...
Já sám jsem´dítě´, zatím se při brigádě zaučuji za o hodně nižší cenu (což spustí vlnu kritiky, jak se to tu bortí) , než profi IŤák a jsem za to rád ;-)
19. 7. 2010 16:56:22
https://webtrh.cz/diskuse/jak-navratit-webtrhu-puvodni-myslenku/strana/4/#reply529349
_Nightmare_
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
19. 7. 2010 17:57:33
Petr Široký: tak to se domnivas spatne (ac me to neprekvapuje) - ja hned od zacatku reagoval spis az na pozdejsi prispevky od tommyhot a spol. Nepopiram, ze mallox v prvni rade resil opravneni (jak on pise legalitu prostredi), ale i tak places na nespravnem hrobe. Navic ja o pripadne povinnosti mit IC psal take, coz s jeho puvodnim prispevkem koresponduje.
Jinak samozrejme chapu, ze necitis potrebu resit jiste veci - zvlast kdyz tu jako jedini mate "protekci".
19. 7. 2010 17:57:33
https://webtrh.cz/diskuse/jak-navratit-webtrhu-puvodni-myslenku/strana/4/#reply529348
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
19. 7. 2010 17:57:49
msgexpert: psal jsem tu několikrát PM na nabídky v oboru s tím, že cena dohodou a podle náročnosti, i ukázku jsem přidal. Ale odpověď nikde ani, že máji jiného člověka. Ono se těžko konkuruje ditěti s bcenou 500kč za vše. Ale extra mi to neva, teď opravuju eshop, který dělal student pod cenou a nestačím se divit.
19. 7. 2010 17:57:49
https://webtrh.cz/diskuse/jak-navratit-webtrhu-puvodni-myslenku/strana/4/#reply529347
Napsal Tomve;539894
msgexpert: psal jsem tu několikrát PM na nabídky v oboru s tím, že cena dohodou a podle náročnosti, i ukázku jsem přidal. Ale odpověď nikde ani, že máji jiného člověka. Ono se těžko konkuruje ditěti s bcenou 500kč za vše. Ale extra mi to neva, teď opravuju eshop, který dělal student pod cenou a nestačím se divit.
Vubec se ti nedivim, kdyby mi nekdo napsal cena dohodou a podle narocnosti, tak se taky neozvu, protoze z toho zrovna moc chytrej nejsem na kolik me to vyjde.
Ale pokud beres dite jako konkurenci, tak to neni to prave orechove.
19. 7. 2010 18:03:19
https://webtrh.cz/diskuse/jak-navratit-webtrhu-puvodni-myslenku/strana/4/#reply529346
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
19. 7. 2010 18:51:37
Napsal msgexpert;539903
Vubec se ti nedivim, kdyby mi nekdo napsal cena dohodou a podle narocnosti, tak se taky neozvu, protoze z toho zrovna moc chytrej nejsem na kolik me to vyjde.
Ale pokud beres dite jako konkurenci, tak to neni to prave orechove.
Ale takhle si kryješ zada. Nemůžeš napsat udělám to za 5k + věci navíc, když nevíš co daný člověk pod pojmem nainstalování + přizpůsobení chce. Pokud chce jen zakladní věci, tak 5k je hodně. Pokud k tomu cchce vzhled, friendly url, moduly, editaci apod., tak 5k je málo a je mi jasný, že se najdou lidí co po udělaní práce se budou hádat, že 5k je ok, ale + 5k vůbec. Buď ať píšou co přesně chtěji nebo ať odepišou. Nerád bych skončil jak kamoš, co nakonec musel doplacet 40k ze svého, protože nenapsal podle naročnosti. Pokud je to pro někoho ¨problém sepsat co chce, tak ať potom se nechytá za hlavu, že mu to od studentíka nefunguje.
19. 7. 2010 18:51:37
https://webtrh.cz/diskuse/jak-navratit-webtrhu-puvodni-myslenku/strana/4/#reply529345
Štěpán
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
19. 7. 2010 20:08:18
Napsat cena dle náročnosti 5tisíc +- (max 2)
19. 7. 2010 20:08:18
https://webtrh.cz/diskuse/jak-navratit-webtrhu-puvodni-myslenku/strana/4/#reply529344
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
19. 7. 2010 20:12:06
Napsal Stepo;540002
Napsat cena dle náročnosti 5tisíc +- (max 2)
Jasně, a pak vyplyne, že chce jen pár prkotin. Buď odepíše ve stylu, že jsem moc drahý atd. nebo vůbec nenapíše. Prostě když nenapíše co vše dotyčný chce nebo aspoň trochu konkretněji než dva slova, tak nemůže čekat nějakou cenu.
Ale tohle vlákno není o tom.
19. 7. 2010 20:12:06
https://webtrh.cz/diskuse/jak-navratit-webtrhu-puvodni-myslenku/strana/4/#reply529343
Michal Feltl
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
19. 7. 2010 20:24:32
Webtrh je skvělé místo na získání dlouhodobých klientů (už to tu někdo zmínil). Osobně mám 3 klienty z Webtrhu, kteří mě pravidelně zásobují
Sám třeba reaguji jen opravdu na zakázky, které mě zaujmou svým zadáním. Případně je to design pro který bych měl nápad nebo bych ho měl chuť dělat.
19. 7. 2010 20:24:32
https://webtrh.cz/diskuse/jak-navratit-webtrhu-puvodni-myslenku/strana/4/#reply529342
Stepan L.
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
19. 7. 2010 20:39:59
Souhlasím s názory které uvedl Duben...
19. 7. 2010 20:39:59
https://webtrh.cz/diskuse/jak-navratit-webtrhu-puvodni-myslenku/strana/4/#reply529341
astrolog
verified
rating uzivatele
(109 hodnocení)
19. 7. 2010 20:57:40
Pánové všimli jste si, že drtivá většina přispěvovatelů na tomto místě je z oblasti dodavatelů? :D Taky to o něčem vypovídá....
Ad cena loga a kreativita - prostě se na mě nezlobte, ale chtít 5 a více tisíc za logo, je dle mého stejná věc, jako když po mě chtěli programátoři za web 100 a více tisíc a nakonec jsem ho pořídil za 60 a řekl bych, že velmi kvalitně. Nepopírám, pokud budete dělat pro Novu nebo Alzu, budiž. Ale normální klient...to bohužel. V tomhle mě nepřesvědčíte, mám už něco za sebou, vím o čem mluvím. Ale tj zbytečná diskuse, každý at nabízí na co má a co prodá, to samé dělá i zadavatel.
4 Petr ad užití kusů textu - proč ne, nemám s tím problém, chápu, že člověk nemá nekonečně inspirace k vymýšlení textů :)
19. 7. 2010 20:57:40
https://webtrh.cz/diskuse/jak-navratit-webtrhu-puvodni-myslenku/strana/4/#reply529340
Aleš
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
19. 7. 2010 21:04:53
Nemyslím, že ten problém zasahuje celý Webtrh. Domény a weby, nikdo nemá problém. Pokud je věc daná, problém nevzniká. Celé se to motá kolem omezení studentů a ty argumenty jsou rozhodně pochopitelné. Otázka bude, jak to odfiltrovat pomocí těch změn.
Takže jak chcete ten dosavadní stav změnit a nenapáchat víc škody. Taky si myslím, že většina už ví, na koho se obrátit.
Jak je možné, že jde legálně používat Photoshop s crackem. Problém je i tady, bohužel. Stáhnul jsem ho, našel serial key a jede mi. Potom je jasný, že dobrý grafik platící licenci je úplně v jiné situaci, než ten, co neplatil, což ovšem problém na WT vůbec neřeší.
19. 7. 2010 21:04:53
https://webtrh.cz/diskuse/jak-navratit-webtrhu-puvodni-myslenku/strana/4/#reply529339
Martin Klíma
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
19. 7. 2010 21:18:02
Napsal Kleopatra;540037
Nemyslím, že ten problém zasahuje celý Webtrh. Domény a weby, nikdo nemá problém. Pokud je věc daná, problém nevzniká. Celé se to motá kolem omezení studentů a ty argumenty jsou rozhodně pochopitelné. Otázka bude, jak to odfiltrovat pomocí těch změn.
Takže jak chcete ten dosavadní stav změnit a nenapáchat víc škody. Taky si myslím, že většina už ví, na koho se obrátit.
Jak je možné, že jde legálně používat Photoshop s crackem. Problém je i tady, bohužel. Stáhnul jsem ho, našel serial key a jede mi. Potom je jasný, že dobrý grafik platící licenci je úplně v jiné situaci, než ten, co neplatil, což ovšem problém na WT vůbec neřeší.
Jenom trošku stranou, co grafikovi brání používat třeba Gimp? To je jasné jako by programátor hájil vysokou cenu tím, že používá Zend Studio, kdežto jiný používá zdarma NetBeans. Tohle není správný argument.
19. 7. 2010 21:18:02
https://webtrh.cz/diskuse/jak-navratit-webtrhu-puvodni-myslenku/strana/4/#reply529338
duben
verified
rating uzivatele
(50 hodnocení)
19. 7. 2010 21:44:42
Napsal astrolog;540035
Ad cena loga a kreativita - prostě se na mě nezlobte, ale chtít 5 a více tisíc za logo, je dle mého stejná věc, jako když po mě chtěli programátoři za web 100 a více tisíc a nakonec jsem ho pořídil za 60 a řekl bych, že velmi kvalitně. Nepopírám, pokud budete dělat pro Novu nebo Alzu, budiž. Ale normální klient...to bohužel. V tomhle mě nepřesvědčíte, mám už něco za sebou, vím o čem mluvím.
Nejsi ohledně toho loga nějaký ukřivděný že ho pořád zmiňuješ? ;) ... nic ve zlém :) ... problém ohledně ceny bude v tom, že jedem mluvíte o koze druhý o voze, ale oba to nazýváte stejným slovem. On je rozdíl jestli máš logo z tvého pohledu, tj. hezký obrázek, který je na web, jde třeba prsknout i na dokument nebo dejme tomu i na auto a které opravdu spousta "grafiků" nebo třeba i opravdových grafiků vyšvihne za pár minut nebo desítek minut. Tam chápu tvé rozhořčení nad cenou 5k+ a více.
To co zmiňuje Petr je logo jako z mého pohledu asi spíš logotyp. To sice na první pohled vypadá taky jako pár čárek tvořící písmena a obrázek, obvykle ale vytvořených s nějakým vtipem, nápadem zároveň nějak odkazující na obsah tj. firmu, produkt apod. K tomu patří ověření, že nejde zaměnit s nějakým podobným produktem ve světě nebo konkurencí, že jsou vhodně zvolené barvy, že existuje čb a barevná verze, je přesně utvořený manuál pro použití loga (i pro negrafiky). A takováhle práce zabere hodně hodin, zvlášť pokud má výsledný manuál několik desítek stran. Obvykle je pak logo brané z hlediska korporátní identity, jsou určené kombinační barvy apod. Za takové logo se vším co k tomu náleží se platí spíš desítky tisíc a je za tím odpovídající práce. Navíc takovouhle práci opravdu nezvládne jen tak někdo.
To že ti stačí logo za pár stovek nebo tisícovek je ok. Je v pořádku že jsi z výsledkem spokojený a nikdo po tobě opravdu nechce větší sumu, když jsi spokojený od určité úrovně výsledku. Někdo chce ale výsledek vyšší kvality, nebo hlubšího významu a pak obvykle nečeká že bude logo levnější než 8-15 tisíc. Stejně tak web, ano někdo ti odvede stejnou práci za 60tis jakou bys dostal za 100tis. A výsledek nepoznáš ... hned. Rozdíl může nastat v určité přidané hodnotě, třeba v tom že firma za 100k má na práci 5 lidí místo 1, že programátor, když s tím sekne, tak jiný tomu nebude rozumět a ve firmě se know-how sdílí a programuje podle interních standardů, takže není problém aby v práci pokračoval někdo jiný. Potřebuješ nějakou zásadní úpravu. 1 programátor to nezvládne dřív jak za měsíc i kdyby se rozkrájel, ale v týmu 5 ti lidí to může být třeba za týden nebo 14 dní. A 14 dní může někdy znamenat strašně moc velký rozdíl ... a je to zase o tom co od toho čekáš, jaké máš požadavky, o jak dlouhodobý projekt ti jde a spoustu dalších aspektů. Tvoje aspekty pokrývají 60tis za web a to co jsem zmínil jako přidanou hodnotu tě nezajímá. Pak super že jsi nakoupil za 60. Někoho jiného ale zajímají víc ty další aspekty a vědí že ve výsledku tím ušetří mnohem víc než těch 40tisíc rozdílu. Ve výsledku to buď znamená že někdo ti nabízel stejnou práci dráž, nebo s přidanou hodnotou kterou jsi nemusel vidět nebo potřebovat.
19. 7. 2010 21:44:42
https://webtrh.cz/diskuse/jak-navratit-webtrhu-puvodni-myslenku/strana/4/#reply529337
Napsal Pooky;540044
Jenom trošku stranou, co grafikovi brání používat třeba Gimp? To je jasné jako by programátor hájil vysokou cenu tím, že používá Zend Studio, kdežto jiný používá zdarma NetBeans. Tohle není správný argument.
To je komentar dne! ROFL
A proc ne rovnou malovani? :)
19. 7. 2010 22:11:29
https://webtrh.cz/diskuse/jak-navratit-webtrhu-puvodni-myslenku/strana/4/#reply529336
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit