Zadejte hledaný výraz...

Historky z provozování e-shopu

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
21. 12. 2017 10:16:23
inzenyrka Kačanová - YouTube
21. 12. 2017 10:16:23
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/55#reply79121
Otakar Pěnkava
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
24. 12. 2017 21:53:52
Nejde sice o historku z provozování eshopu, ale z naší služby Copywriting.cz. Máme tam službu pro prodej hotových článků a kontrolujeme ručně každý článek než jej zobrazíme ve službě. Stává se, že občas tam někdo dá zkopírovaný článek, v tomto případě slečna dala zkopírovaný článek z TN.cz, takže po zamítnutí rovnou dostala BAN. Jakmile to zjistila, tak nám přišlo několik e-mailů, kde se všelijak vymlouvala, že jí kdosi ukradl notebook a nahrál tam za ni ten článek (psala ze stejné IP, stejného rozlišení a prohlížeče jako tam ten článek vložila), tak jsem ji požádal o zaslání zápisu PČR. Slíbila, že to pošle. Druhý den volal nějaký kluk, představil se jako její přítel a vyptával se jak je to možné. Po objasnění poděkoval a zavěsil.
Napsal beraniste;1431526
Je zajímavé, že když už to stojí za to, tak za tím vězí nějaký ING :-)
V nějakém minulém tématu jsem psal, že s inženýry jsou problémy. Už jste si toho také všimnul? Moje zkušenost je ta, že když to někdo uvádí kdekoliv, tak jde o pitomce. Znám spoustu normálních Ing., rozdíl je v tom, že to neuvádí na potkání.
24. 12. 2017 21:53:52
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/55#reply79120
sitepaschermarseille
verified
rating uzivatele
26. 12. 2017 01:24:40
Think you so much for this article, i really enjoyed reading it. Keep it up ! http://www.site-pas-cher-marseille.com/
26. 12. 2017 01:24:40
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/55#reply79119
MartinMay
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 1. 2018 01:16:55
Pri niektorých veciach naozaj rozum zastane. Podelím sa o príhodu aj ja.
Zákazníčka si objednala produkt, klasicky sme to zabalili a odoslali proste ako vždy. O 10 dni nato nám prišla recenzia na heuréku a vyplnený dotazník s výsledkom "Neodporúčam". Žiadne dôvody tam neboli uvedené, takže sa nám nezobrazuje recenzia pri hodnoteniach, ale započítava sa do celkového hodnotenia eshopu. O deň nato nám prišiel takýto mail od zákazníčky čo nás najviac dostalo :)
"Dobrý deň.
Volám sa XXX XXX, a nedávno som vdaka tomu ,že ste mi dali follow na instagrame spoznala vašu stránku. Hned' som si objednala jeden produkt (XXX) s ktorym som veľmi spokojná. Chcela by som sa vás opýtať, či spolupracujete s nejakými blogmi, pretože som blogerka, a mala by som o to záujem. Môj blog je - XXXX , píšem články na rôzne témy.
Tešim sa na spolupracu."
Zákazníčke som odpísal a opýtal sa ako môžem vylepšiť naše služby, keďže nás ako obchod neodporúča. Som zvedavý na odpoveď.
9. 1. 2018 01:16:55
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/55#reply79118
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
30. 1. 2018 14:31:49
To je klasický překlik. Takových máme 90% z negativních recenzí.
Ta otázka je taky pro pitomce... Koupíte "lopatu" a heureka se ptá jestli ten eshop s lopatou doporučíte známým. To se nevylučuje se spokojeností. Já i když jsem spokojený tak nemusím někomu chtít něco doporučovat. Mezi těmito věcmi není logický AND.
30. 1. 2018 14:31:49
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/55#reply79117
Eastwood
verified
rating uzivatele
30. 1. 2018 15:06:09
Napsal rouballik;1440196
... Takových máme 90% z negativních recenzí.
Ta otázka je taky pro pitomce...
Přesně jak píšete. Navíc ta otázka od Heureky není položená logicky správně. Ona totiž může v mnoha lidech vyvolat dojem, že po odkliknutí a souhlasu budou muset sami někoho doporučovat, uvádět nějaký mail apod. Proto si myslím, že část z těch, co dají "Nedoporučuji" nespokojená být nemusí.
30. 1. 2018 15:06:09
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/55#reply79116
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
1. 2. 2018 09:32:29
Škoda, že neexistuje opačný systém a to "spolehlivý zákazník". Byl by to poměrně zajímavý marketingový nástroj.
Škoda sil pro zákazníky hulváty, lidi co nepřebírají balíky atd.. Byl bych ochotný věnovat speciální nabídky každému kdo má dobrý profil.
Není nic horšího než vytížená expedice lidmi, kteří se o osudu objednávky chtějí rozhodnout až vteřinu před doručením..
1. 2. 2018 09:32:29
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/55#reply79115
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
1. 2. 2018 19:15:54
Napsal rouballik;1440753
Škoda, že neexistuje opačný systém a to "spolehlivý zákazník". Byl by to poměrně zajímavý marketingový nástroj.
Škoda sil pro zákazníky hulváty, lidi co nepřebírají balíky atd.. Byl bych ochotný věnovat speciální nabídky každému kdo má dobrý profil.
Není nic horšího než vytížená expedice lidmi, kteří se o osudu objednávky chtějí rozhodnout až vteřinu před doručením..
Existuje. Ratingove hodnotenie osoby. Cina skoncila pilot a zavadza to plosne :)
1. 2. 2018 19:15:54
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/55#reply79114
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
1. 3. 2018 10:55:16
Řidič Geisu řekl zákazníkovi, kterému je 86 let, že silnice kloužou a že se nepotáhne 3 kiláky k vůli balíčku, aby skončil ve škarpě. Ať vezme auto a dojede si on na depo.
1. 3. 2018 10:55:16
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/55#reply79113
petra sprincova
verified
rating uzivatele
5. 6. 2018 13:09:50
Dali jsme na náš web jako první informaci, že když přijedou zákazníci k nám domů, že se jim nemůžeme věnovat, protože máme moc práce a jsme tak někdy od hnoje, protože máme prasata....
Druhý den přijede auto lidí pro Vepřovky a konzervy a buší na vrata a okna. Vylezu ven a ptám se, co chcete? "No nakoupit přece.! Ale my tu neprodáváme. Objednejte přes eshop. - "To snad není možný máte reklamu a pak nám tohle řeknete!" Jako první informace je, že doma neprodáváme!!! - Ten samý den přijely ještě dvě auta a volal jeden člověk, že přijede. Chápete to? Je to k pousmání, ale v danou chvíli k nasr...ní.
5. 6. 2018 13:09:50
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/55#reply79112
Erik
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
5. 6. 2018 13:17:06
Napsal Whispere;1432218
Už jste si toho také všimnul? Moje zkušenost je ta, že když to někdo uvádí kdekoliv, tak jde o pitomce. Znám spoustu normálních Ing., rozdíl je v tom, že to neuvádí na potkání.
Pardon za offtopic, ale musím taky říct, že je to pravda, já znám hlavně jednu paní doktorku, která musí všude všem cpát, že je doktorka... Jeden z nejblbějších lidí co jsem kdy poznal...
5. 6. 2018 13:17:06
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/55#reply79111
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
13. 6. 2018 15:27:18
Napsal petra šprincová;1467544
Druhý den přijede auto lidí pro Vepřovky a konzervy a buší na vrata a okna. Vylezu ven a ptám se, co chcete? "No nakoupit přece.! Ale my tu neprodáváme. Objednejte přes eshop. - "To snad není možný máte reklamu a pak nám tohle řeknete!" Jako první informace je, že doma neprodáváme!!! - Ten samý den přijely ještě dvě auta a volal jeden člověk, že přijede. Chápete to? Je to k pousmání, ale v danou chvíli k nasr...ní.
Zde by bylo vhodné vidět, jak na webu vůbec prezentujete informaci o svém bydlišti (předpokládám že je to tam prezentováno jako sídlo společnosti?), protože to, že to mělo v podstatě opačný účinek, je rozhodně k zamyšlení. Pokud to odbudete tím, že někdo neumí číst, můžete přicházet o užitečnou lekci jak lépe komunikovat se zákazníky.
Napsal beraniste;1447666
Řidič Geisu řekl zákazníkovi, kterému je 86 let, že silnice kloužou a že se nepotáhne 3 kiláky k vůli balíčku, aby skončil ve škarpě. Ať vezme auto a dojede si on na depo.
Řidiče bych poslal do prdele a následně si na něj stěžoval, co si to dovoluje. Pokud jsem si zaplatil za dopravu, tak platím za dopravu na mnou určené místo, ne na něčí depo. O něčem takovém slyším poprvé, to je opravdu silný kalibr.
13. 6. 2018 15:27:18
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/55#reply79110
TDS
verified
rating uzivatele
24. 8. 2018 19:40:13
Přišlo formulářem z eshopu:
Von si kvůli Vám bude každý pořizovat mobilní telefon. Pevná linka by měla stačit!
Samozřejmě si zákazník mobil pořizovat nemusí, stačí číslo pevné linky napsat místo mobilu, systém to pak normálně odešle... (pro pevnou linku je tam druhá doplňková kolonka, kterou využívají např. instituce k zadání druhého kontaktu na pevnou linku). Asi to pán psal jen tam a první kolonku pro telefon nevyplnil, protože nemá mobil jako jeden z mála.... Ale je zajímavé že pak na úplně jiném místě vyhrabe poměrně "schovaný" formulář na kontakt, ale nenapadne ho napsat číslo telefonu do kolonky...
24. 8. 2018 19:40:13
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/55#reply79109
Komanche
verified
rating uzivatele
24. 8. 2018 19:56:48
Spis je to k zamysleni, jestli jsou popisky formulare dostatecne "blbuvzdorne" (cti jednodusseji smyslejicimu zakaznikovi smysluplne) ;-)
24. 8. 2018 19:56:48
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/55#reply79108
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
24. 8. 2018 21:00:03
Proto nerozlisujeme mobilni cislo a cislo pevne linky, ale pojmenujeme kolonku napriklad jednoduse jako telefon pripadne dalsi kolonku - dalsi telefon.
Pomerne zahrabany kontaktni formular - je zhovadilost provozovatele jakehokoliv webu.
24. 8. 2018 21:00:03
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/55#reply79107
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit