Zadejte hledaný výraz...

Historky z provozování e-shopu

Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 5. 2017 15:16:10
Pán to vyřešil tím, že mi napsal " Zvysoka na to seru a peníze si nechte. Seru vám na to ". Za pět minut se asi už "vysral" a přišel email ať mu zavolám do toho dne a toho času jinak na nás pošle ČOI. Následně další email, že pokud mu pošleme peníze zpět tak to bude řešit dál. Dalších 10 minut na to napsat třetí mail, že jsme lumpové a kdybychom udělali přesně to co chce, tak se to nemuselo stát.
Kdyby se na to pán vysral rovnou.. Už nám lítaj negativní komentáře.
Vždycky žasnu jak moc na hranu zákona jsou ty lidi schopni zajít kvůli svý debilitě..
Tip pro všechny eshopaře. Heureka je už ochotná vymyšlené negativní komentáře takovýchto pytlíků mazat. Stačí když jim to podložíte fakty.
3. 5. 2017 15:16:10
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/53#reply79151
misikkubik
verified
rating uzivatele
15. 5. 2017 11:00:56
Pred týždňom k nám písala pani, že by chcela vrátiť tovar. Tovar si ale neobjednala u nás, na čo sme ju samozrejme upozornili a tento problém sme považovali za vyriešený. Dnes sme boli na pošte prevziať balíky. Medzi balíčkami bol aj tovar od tejto pani. Vo vnútri bol tovar, náš formulár na odstúpenie od zmluvy a faktúra. Na faktúre je e-mail a pečiatka na spoločnosť, ktorá im tovar predala. Takže zistiť, kto im tovar predal nemohol byť problém. Odpoveď som poslal aj spoločnosti v ktorej si objednala tovar aj jej. Že si môže vybrať spôsob vrátenia tovaru, buď si poň pošle kuriéra alebo jej ho pošlem na dobierku v cene poštovného. Naozaj nechápem takýchto ľudí, zbytočná robota navyše.
15. 5. 2017 11:00:56
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/53#reply79150
Napsal rouballik;1383780
Pán to vyřešil tím, že mi napsal " Zvysoka na to seru a peníze si nechte. Seru vám na to ". Za pět minut se asi už "vysral" a přišel email ať mu zavolám do toho dne a toho času jinak na nás pošle ČOI. Následně další email, že pokud mu pošleme peníze zpět tak to bude řešit dál. Dalších 10 minut na to napsat třetí mail, že jsme lumpové a kdybychom udělali přesně to co chce, tak se to nemuselo stát.
Kdyby se na to pán vysral rovnou.. Už nám lítaj negativní komentáře.
Vždycky žasnu jak moc na hranu zákona jsou ty lidi schopni zajít kvůli svý debilitě..
Tip pro všechny eshopaře. Heureka je už ochotná vymyšlené negativní komentáře takovýchto pytlíků mazat. Stačí když jim to podložíte fakty.
To je Heureka uz dlouhodobe, ale ne v diskuzi co tam maji. Tam muze napsat kdokoli cokoli a neni sance prokazat, ze to neni pravda.
15. 5. 2017 11:35:57
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/53#reply79149
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
18. 5. 2017 15:36:26
Heureka naprosto cíleně a veřejně podporuje lživé komentáře. Její obhajoba je jednoduchá:
Zákazník respektivě kdokoliv kdo nemá s eshopem nic společného může prostřednictvím heureka.cz poškodit jakéhokoliv podnikatele. Poškozovatel nic nedokládá a vždy je o něm uvažováno jako o naprosto pravdivém a podloženém komentáři.
Poškozený podnikatel pak nakolenou prosí a podkladá nesmyslnost takových recenzí.
S anonymním virtuálním poškozovatelem se podle heureky můžete soudit.
Heureka je brak :)
Po X letech v podnikání si dovedu představit oboustranný systém, kde eshop hodnotí zákazníka. Vzniká zde anonymní databáze zákazníků na základě které by například eshopy poskytovali specielní nabídky nebo slevy. Dovedu si představit, že bych zákazníkům s určitým hodnocením nabídl přesměrování ke konkurenci. Dříve také byla plná anonymita ve veřejném prostoru. Následně přišly občanky atd.. Tohle asi čeká i internet..
18. 5. 2017 15:36:26
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/53#reply79148
Capsle
verified
rating uzivatele
18. 5. 2017 19:30:28
na tohle je dobrej třeba Ebay tam zákazníka s určitým hodnocením ke konkurenci poslat můžete.
to i na aukru když jsem dostal neoprávněnej negáč tak ho smázli, heureka se holt ještě musí vyvinout ale to by chtělo odsun eshopů do tý doby s tím nic dělat nebudou.
18. 5. 2017 19:30:28
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/53#reply79147
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
23. 10. 2017 22:17:43
Asi víte, že máme již od samého počátku garanci 100% vyřízených reklamací a nezjišťujeme oprávněnost. Je to i jakási pojistka proti problémům, za které člověk nemůže (nejčastěji vinou dopravy) a touto pojistkou se téměř vždy jakýkoliv problém vyřeší. Dnes dorazili zákazníci 3 padesáti-kilogramové balíky a kurýr rozbil asi 10 konzerv. Samozřejmě na to se garance vztahuje, jako na cokoliv jiného. Zákazník to nahlásí, pošle fotku a vše se do druhého dne proplatí, nebo pošle náhrada. Za šest let se mi nestalo, to co dnes. Volá paní a během několika minut ze sebe vychrlí snůžku nadávek a když se nadechuji, abych ji poděkoval, že se ozvala a že se nemá čeho obávat, poslala mě někam a odhodila telefon. Ten telefon ale nechala zapnutý a protože před tím, než ho odhodila předcházeli různé výhružky tím, že úmyslně poškodí naší firmu, začal jsem psát, co jsem slyšel. Cituji:
Hajzle blbej, pitomej. Máte hovno v hlavě. Blbeček zasranej. Kamaráde, to si smlsnu, ty hajzle. Sejmu tě. Pochčiju všechny kontakty co najdu. Blbost. Udělám vám takovou antireklamu, že se z toho poserete. Hajzl jeden, parchant. Já ti půjdu po krku ty hajzle. Já si na to vytvořím stránky ty zmetku. To jsem zvědavá, kdo si od tebe teď bude kupovat konzervy. Já to nafotím. Beran, no, hehe. To jsou silná a chytrá zvířata. Kdyby měl v hlavě hovno, tak by to bylo jednodušší. To snad není pravda. To je celá dodávka v prdeli, ty hajzle. 9 jich je pryč zatím. Bože, 10 v prdeli, 10 stoprocentně v prdeli. Ty hazle. Debil, debil, vypatlanej blbec. Tam má zas nějaký vypatlaný brigádníky. A antireklamu, ať to vědí všichni. Ježiši Kriste. To je hovado. Beran, no beran, Hovado by se měl jmenovat, to by byl ale slabej výraz. Člověk je unavenej a teď ještě tohle. Ježiši Kriste, to je zas zlej sen. Tohle si zapamatuju. Čas krmení, to je spíš čas na to si hodit mašli. S tím musel někdo strašně mlátit. V životě se mi nestalo, aby to došlo v takovýmhle stavu. Ty vole.
Neberu si to osobně, nabyl jsem přesvědčení, že volby asi nevyšly tak, jak měly. Tak s takovými zákazníky musím jednat a musím držet nervy na uzdě. Takoví lidé se honosí titulem Ing. Pánové, to bylo silné kafe.
23. 10. 2017 22:17:43
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/53#reply79146
tallpa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
24. 10. 2017 19:55:05
to je potvrzuje moji zkušenost, ze když ma zakaznik titul, tak bude problem...
24. 10. 2017 19:55:05
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/53#reply79145
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
24. 10. 2017 20:04:48
Ja vim ze to tu pisu posledni dobou docela casto, ale me nezbyva nez takovyhle lidi litovat... Nechtel bych bejt tak v hajzlu abych musel kvuli par rozbitejm konzervam mit nerva takhle v haji :)
24. 10. 2017 20:04:48
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/53#reply79144
ponda1986
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 10. 2017 20:11:24
Pravidelné, měsíčně se opakující nával agrese a vzteku :-D aneb "Co ta ku.va dnes tak ječí" :-D
24. 10. 2017 20:11:24
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/53#reply79143
Otakar Pěnkava
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
24. 10. 2017 22:35:53
Napsal beraniste;1419557
Asi víte, že máme již od samého počátku garanci 100% vyřízených reklamací a nezjišťujeme oprávněnost. Je to i jakási pojistka proti problémům, za které člověk nemůže (nejčastěji vinou dopravy) a touto pojistkou se téměř vždy jakýkoliv problém vyřeší. Dnes dorazili zákazníci 3 padesáti-kilogramové balíky a kurýr rozbil asi 10 konzerv. Samozřejmě na to se garance vztahuje, jako na cokoliv jiného. Zákazník to nahlásí, pošle fotku a vše se do druhého dne proplatí, nebo pošle náhrada. Za šest let se mi nestalo, to co dnes. Volá paní a během několika minut ze sebe vychrlí snůžku nadávek a když se nadechuji, abych ji poděkoval, že se ozvala a že se nemá čeho obávat, poslala mě někam a odhodila telefon. Ten telefon ale nechala zapnutý a protože před tím, než ho odhodila předcházeli různé výhružky tím, že úmyslně poškodí naší firmu, začal jsem psát, co jsem slyšel. Cituji:
Zajímalo by mě jak tohle hodláte řešit? Budete se zkoušet ozvat nebo počkáte, zda se ozve sama?
24. 10. 2017 22:35:53
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/53#reply79142
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
24. 10. 2017 23:10:43
Ihned po zavěšení sluchátka jsem napsal slušný email, že se nemá čeho bát, že děkuji za rychlou reakci, ať nám napíše kolik čeho bylo zničeno a jaký způsob nápravy jí vyhovuje. Zatím se neozvala. Jak bych to řešil, jako vše ostatní - v klidu a v její prospěch. A pokud kvůli takové banalitě chce poškozovat jméno firmy, tak to vyřeším stejně, jako jsem to řešil v minulosti, jako slušný člověk - přes advokáta.
24. 10. 2017 23:10:43
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/53#reply79141
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 10. 2017 06:15:37
Napsal Aleš Jiříček;1419732
Ja vim ze to tu pisu posledni dobou docela casto, ale me nezbyva nez takovyhle lidi litovat... Nechtel bych bejt tak v hajzlu abych musel kvuli par rozbitejm konzervam mit nerva takhle v haji :)
Lidská psychika je složitá a možná taková banalita byla jenom poslední kapka k nějakému dlouhodobému problému. Taky se mi stalo, že jsem dostal šílenou čočku od chlapa za kravinu, která ani nesouvisela se mnou. O dva dny později se mi omluvil, že má doma problémy a byl natom špatně...
25. 10. 2017 06:15:37
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/53#reply79140
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
25. 10. 2017 06:19:29
Napsal marat;1419789
Lidská psychika je složitá a možná taková banalita byla jenom poslední kapka k nějakému dlouhodobému problému. Taky se mi stalo, že jsem dostal šílenou čočku od chlapa za kravinu, která ani nesouvisela se mnou. O dva dny později se mi omluvil, že má doma problémy a byl natom špatně...
Ja vim, proto to rikam :) Jak v hajzlu cek musi bejt aby takhle vyjel na nekoho kdo za nic vicemene nemuze si radsi predstavovat nechci...
25. 10. 2017 06:19:29
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/53#reply79139
Pavel Cibulka
verified
rating uzivatele
25. 10. 2017 07:16:16
Mne to prijde jako nejaky for. To nemuze byt pravda. :-)
25. 10. 2017 07:16:16
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/53#reply79138
xunil
verified
rating uzivatele
25. 10. 2017 11:10:32
To jsou lidi , kteří mají nějaké problémy (které neumí, nemohou vyřešit sami) a tohle byl jen ventil. Neberte si to osobně.
25. 10. 2017 11:10:32
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/53#reply79137
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit