Zadejte hledaný výraz...

Historky z provozování e-shopu

hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
19. 12. 2016 14:09:50
Napsal beraniste;1346526
Dělám to jen velmi výjimečně, ale když je někdo bezdůvodně opravdu hrubý, tak mu vyvěsím a hned mu obratem zavolám zpátky a jak slyším další sprosté slovo, tak opět pověsím a znovu mu zavolám s tím, že ho prosím aby se vyhnul urážkám, jelikož má telefon detekci vulgarit a automaticky vypíná hovory.
:D to je dobra strategie... Takova docela i neutralni a pritom docela utocna :)
19. 12. 2016 14:09:50
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/51#reply79181
Napsal Spocklw;1347344
Tak zase jedna objednávka ze které rostu.
Byla placená předem, balíček se vrátil s tím, že je chybně zadaná adresa. Paní jsem chtěl volat, ale má chybně vyplněné číslo telefonu. Mail nejde napsat, protože má.... chybnou emailovou adresu, takže se maily vrací. Už mi tedy stihla napsat zprávu, co že je s tou její zásilkou, ale napsala ji přes rozhraní shopu, kde byla zřejmě přihlášená přes cookies, takže mám pořád jen tu špatnou mailovou adresu.
:-D Tak to je tedy gól.
Možná byste pro paní měli vyvěsit zprávu na každé stránce eshopu.
Jestli máte její bankovní účet, poslat jí jednu korunu se zprávou v poznámce?
Nebo nepomohl by tady retargeting?
Nedá se její správná adresa vyhledat podle jména a města?
To je teda výzva. :)
19. 12. 2016 14:27:20
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/51#reply79180
Jiří
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
19. 12. 2016 15:06:07
Momentálně si myslím, že správnou adresu asi mám díky tomu, že paní měla kdysi živnosťák, takže je pořád uložená v těch různých rejstřících co stahují údaje. Ještě ale do večera počkám, jestli se mi ozve na mailu, o kterém si myslím že by mohla být správná varianta té překlepové která byla uvedena v objednávce.
19. 12. 2016 15:06:07
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/51#reply79179
guma
verified
rating uzivatele
5. 1. 2017 15:35:04
Dovolím si také jednu historku přidat.
Před několika lety si zákazník objednal položku, která nebyla v jím požadovaném množství dostupná.
Byl mu tedy zaslán email s informací že požadovaný počet kusů nemáme aktuálně k dispozici.
Jeho odpověď byla poněkud zarážející:
„TAK PROC TAM VY SMEJDI NEMATE PSANO ZE MATE JEN 2KS?TO SI TAM HRAJETE NA FRAJERY CO MATE VSE A NEMATE NIC?TAHNETE DO PICI ZMRDI.JSEM FAKT NASRANEJ“
Naše odpověď byla:
Dobrý den.
U položky je uveden dostupný počet kusů.
Od xxxx jsou k dispozici pouze dva kusy.
Bylo tomu tak i xxxx v den objednávky a stejně tak je tomu i nyní.
Chtělo by to více pozornosti a ve Vašem případě především více slušnosti.
O způsobu Vašeho vystupování při obchodním styku si dovolím informovat vedení Vaší společnosti.
(zákazník se podepisoval jménem jisté společnosti)
Reakce byla nečekaně rychlá a to jak emailová tak i telefonická.
„Bohuzel ten emai jsem nepsal ja,vubec netusim,kdo odpovidal a ani netusim,proc a kdo mi nastavil podpis firemni na soukrome emailove schrance.Zbozi ktere jsem obednaval po kolegyni byly skladem,vice nez 20 ks. (My takový počet na webu nikde neuvádíme)
Za vznikly email se omlouvam,nemam s nim nic spolecneho.“
Po telefonickém ujištění že opravdu nic nikam posílat nehodláme přišel email poslední:
„Jeste jednou se omlouvam za Email,bohuzel nejste jediny kdo podobny email dostal,mam zrejmne nabouranou emailovou schranku,na vsechny kontakty v mem soukromem adresari,bylo doruceno neco obdobneho.“.
Nevím zda a jak moc byla má reakce za hranou, ale domnívám se že alespoň základy slušnosti by se měly mezi lidmi dodržovat. Musel jsem nějak reagovat i kvůli obraně kolegů, kteří si musí kolikrát vyslechnout opravdu někdy nevkusné šílenosti.
Věřím, že tento zákazník již bude po tom strachu co jsem cítil z jeho hlasu, mít chování mírnější.
5. 1. 2017 15:35:04
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/51#reply79178
Někdo mu ukradl emailové adresy, ale zapomněl změnit styl psaní interpunkce :)
5. 1. 2017 15:40:12
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/51#reply79177
trx2010
verified
rating uzivatele
9. 1. 2017 12:54:32
Přepis dnešní konverzace:
Zákazník: chtěla bych reklamovat kalhoty ze dne 10.12.2016 velikost xxxl. Udělali se mi na nich takové divné žmolky a začínají se tam taky dělat jakoby dírky
Eshop: Dobrý den, zboží nám prosím zašlete na adresu ……..
Zákazník: To bude problém, nemůžete mi ty nové zaslat rovnou?
Eshop: Dobrý den, bohužel pro posouzení reklamace je nutné zboží zaslat zpět k nám. V případě uznání reklamace vám nové kalhoty odešleme obratem.
Zákazník: hm, jenže já je pořád nosím. Nic jiného na sebe nemám a tak nevím jak to udělat. Nahá chodit nemůžu ž ejo. Nemůžete mi je teda poslat? nechce se mi být tři dny doma než to vyřídíte.
9. 1. 2017 12:54:32
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/51#reply79176
Tlustá paní si u vás koupila své jediné kalhoty? :)
9. 1. 2017 15:23:59
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/51#reply79175
trx2010
verified
rating uzivatele
9. 1. 2017 18:31:39
Vše tomu nasvědčuje :-)
9. 1. 2017 18:31:39
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/51#reply79174
Capsle
verified
rating uzivatele
15. 1. 2017 17:54:30
Napsal Spocklw;1347344
Tak zase jedna objednávka ze které rostu.
Byla placená předem, balíček se vrátil s tím, že je chybně zadaná adresa. Paní jsem chtěl volat, ale má chybně vyplněné číslo telefonu. Mail nejde napsat, protože má.... chybnou emailovou adresu, takže se maily vrací. Už mi tedy stihla napsat zprávu, co že je s tou její zásilkou, ale napsala ji přes rozhraní shopu, kde byla zřejmě přihlášená přes cookies, takže mám pořád jen tu špatnou mailovou adresu.
To se mi jednou stalo na aukru tak jsem dotyčnýmu udělil negativ a až díky tomu se probral a nakonec to dobře dopadlo obchod dokončen negativ zrušen :-)
15. 1. 2017 17:54:30
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/51#reply79173
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 1. 2017 14:11:24
Capsle : tak on ti dá peníze a ty mu udělíš negativ? To je zákeřné :-D
26. 1. 2017 14:11:24
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/51#reply79172
TDS
verified
rating uzivatele
20. 2. 2017 21:02:11
Mně teď psal jeden zákazník, na email, že mu už na osobní odběr nic nepošlu na Zásilkovnu, protože zhruba každá třetí objednávka se vrací:
"Dobrý den pane několikrát jsem měl nebourané můj účet uvas některé modely jsem se si neobjednaval které SR k vám vratili"
A že má vždycky nabouraný účet se stejným telefonním číslem a emailem, jako když ho nabouraný nemá. A napadne ho napsat ne když mu chodí sms o zásilce, kterou "neobjednal", ale až mu napíšu, že odteď jen platba předem. A ještě si ty zásilky většinou prodlužuje na odběr a stejně se vrátí.
Co s takovým materiálem....
Samozřejmě, poslední objednávku zatím nezaplatil, ale otravoval už i přes soukromý FB atd. Podotýkám, že většinou se jedná o položky v hodnotě několika desetikorun max stovek.
20. 2. 2017 21:02:11
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/51#reply79171
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 2. 2017 21:45:15
TDS. poslal bych mu něco extra sprostého a až se ti ozve, napiš, že se ti někdo naboural do emailu :-)
20. 2. 2017 21:45:15
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/51#reply79170
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
23. 2. 2017 14:30:41
Volal potenciální zákazník, dnes už po několikáté. A jak jsou ty uši velké? Odpovídám zhruba průměrnou velikost, protože každý kus je jiný. A kolik to všechno váží? Odpovídám. A kolik váží každé ucho. Odpovídám zhruba. A nebudou malé? Ne, nebudou, všechny malé dáváme jako nestandard. Chci dopravu zdarma, mají ji úplně všichni, jaktože ne vy? Na uši nabízíme množstevní slevu, ale máte pravdu, my ji na tento sortiment nenabízíme. Proč? Odpovídám. Jste jediní a dáte mi tu dopravu zdarma? Bohužel Vám můžeme poskytnout jen množstevní slevu. A co když budou malé? Nebudou malé, a i kdyby byly, garantujeme vyřešení reklamací bez diskuzí. Já vás dám do novin. Jak to myslíte? Když budou malé, dám vás do novin. Pro tyto případy garantuji právě ten servis vyřešení všech reklamací bez ohledu na oprávněnost, tudíž k takové situaci nemůže dojít. Tak já si objednám a když budou malé, dám vás do novin.
23. 2. 2017 14:30:41
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/51#reply79169
Luděk Novák
verified
rating uzivatele
23. 2. 2017 15:07:39
Eeeeh... uši?? Hádám štramberské.. Jinak bych tomu asi rozuměl, že vás dá do novin ;-)
Jo, tohle jsou ty lidi, co něco vlastně uvnitř nechtějí, ale jakmile pochopí, že to teda mít nebudou, tak to přece nutně potřebují.
23. 2. 2017 15:07:39
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/51#reply79168
Přesměrovat na jiný obchod, ať se s ním poperou. :) Z toho nekouká nic dobrého.
23. 2. 2017 15:47:01
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/51#reply79167
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit