Zadejte hledaný výraz...

Historky z provozování e-shopu

Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
6. 5. 2013 12:20:22
Tak zase perlička. Paní do poznámky k objednávce uvedla "Přijeďte mezi 13:00 a 13:20. V jiném čase si zboží nemohu vyzvednout. Děkuji za pochopení."
6. 5. 2013 12:20:22
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/38#reply79376
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
6. 5. 2013 12:44:15
Napsal KejliCZ;945928
Tak zase perlička. Paní do poznámky k objednávce uvedla "Přijeďte mezi 13:00 a 13:20. V jiném čase si zboží nemohu vyzvednout. Děkuji za pochopení."
Buďto to jsou pannenští kupující.... nebo jsme zatraceně pozadu se službami oproti jiným eshopům :-)
6. 5. 2013 12:44:15
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/38#reply79375
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
7. 5. 2013 08:31:23
Těmhle se nevyplatí nic posílat. Rádi by to nejlevněji na trhu, bez poštovného a stačí jim, když to dostanou druhý den přesně ve 13:15 do ruky.
Napsal dkoudela;945945
Buďto to jsou pannenští kupující.... nebo jsme zatraceně pozadu se službami oproti jiným eshopům :-)
7. 5. 2013 08:31:23
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/38#reply79374
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
7. 5. 2013 08:46:49
Napsal KejliCZ;945928
Tak zase perlička. Paní do poznámky k objednávce uvedla "Přijeďte mezi 13:00 a 13:20. V jiném čase si zboží nemohu vyzvednout. Děkuji za pochopení."
Takovym to zakaznikum se vyplati radsi objednavku stornovat nez se tim trapit.
7. 5. 2013 08:46:49
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/38#reply79373
Sokolda
verified
rating uzivatele
7. 5. 2013 21:15:58
Tak jsem se zase zasmál, po zaslání dobropisu na zboží a dopravu zase prskot. Má i problém s posláním dobropisu poštou, tak jsem mu napsal že ne všicni mají tisk a scanner. Zaplatit chce asi i elektriku, internet a splátku PC. Nechápu, věc za 3kila a těch problémů a emailů. Zákazník prudič. (fakturu myslí ODD)
Cituji:
"Najednou to jde, internotoví prodejci a přišli na to že to jde a fuguje i emailem zaslat potřebné dokumenty ... tu vaší fakturu vám nepošlu zatím zpět máte tam chybu cena nesouhlasí 357 kč??? až ta cena bude opravena tak mě to zašlete a já to podepíšu a odešlu (282 kč YC-511 ,PPL dopravné 75 kč ,Dobírka 40 kč a poštovné zpět 59 kč) cekem častka 456 kč."
Co s ním, nepodepíše a bude dále trvat na platbě všeho. Věc mu poslat zpět, účtovat skladné....
Nehodlám dělat půjčovnu vychcánkům.
7. 5. 2013 21:15:58
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/38#reply79372
BuBen
verified
rating uzivatele
(31 hodnocení)
8. 5. 2013 09:46:17
Ako máte nastavené procesy, keď vás zaskočí jedna netypická objednávka ?
Urobte všetko pre to, aby ste zákazníkovi vyhoveli. Ak to nejde, navrhnite náhradné riešenie z ktorého musí mať pocit, že je lepšie ako jeho pôvodné. Ak to neviete, nájdite si zamestnanie a nepodnikajte.
Toto vlákno sa zmenilo zo zaujímavých a úsmevných historiek z provozováni e-shopu, na panoptikum neschopných obchodníkov, ktorí hľadajú dôvody, nie možnosti.
Napsal KejliCZ;945928
Tak zase perlička. Paní do poznámky k objednávce uvedla "Přijeďte mezi 13:00 a 13:20. V jiném čase si zboží nemohu vyzvednout. Děkuji za pochopení."
8. 5. 2013 09:46:17
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/38#reply79371
Luděk Novák
verified
rating uzivatele
8. 5. 2013 09:58:45
Napsal BuBen;946712
Ako máte nastavené procesy, keď vás zaskočí jedna netypická objednávka ?
Urobte všetko pre to, aby ste zákazníkovi vyhoveli. Ak to nejde, navrhnite náhradné riešenie z ktorého musí mať pocit, že je lepšie ako jeho pôvodné. Ak to neviete, nájdite si zamestnanie a nepodnikajte.
Toto vlákno sa zmenilo zo zaujímavých a úsmevných historiek z provozováni e-shopu, na panoptikum neschopných obchodníkov, ktorí hľadajú dôvody, nie možnosti.
Tak asi nikdo z přítomných nechce na základě jedné historky se vším seknout. Jasně že jeden případ člověka nakrkne víc, než je jeho objektivní finanční rozsah a dopad. Jasně že jednoho exota odepíšu jako přirozené ztratné. Tohle vlákno není nadepsané "vlídně humorné historky" a ne každý sedá ke klávesnici, až když stihl vychladnout a získat nadhled. Ani ty se svou hraběcí radou.
---------- Příspěvek doplněn 08.05.2013 v 10:06 ----------
Ještě k hraběcí radě: jasně že chytrý, zkušený a řekněme přiměřeně velkorysý obchodník má navyklé "triky", jak zacházet s různými modelovými případy problémových partnerů/zákazníků. Často není problém nikde jinde než u toho zákazníka, někteří lidé jsou prostě, slušně řečeno, netypičtí. Není to o procesech, když se to snažíš řešit procesy, tak se to zvrhne v korporátní šaškárnu. Je to o přirozené psychologii, kterou každý ovládá různě a všechno má své meze - dřív nebo později člověk získá pocit, že je za vola a že se dotyčnému nelze zavděčit a basta.
8. 5. 2013 09:58:45
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/38#reply79370
Napsal BuBen;946712
Ak to nejde, navrhnite náhradné riešenie z ktorého musí mať pocit, že je lepšie ako jeho pôvodné. Ak to neviete, nájdite si zamestnanie a nepodnikajte.
Myslíš že tě s tímhle někdo bude brát vážně? Jak jsi k něčemu takovému vůbec došel? ndpudo to napsal výborně, a ty jsi ten, kdo tohle vlákno bere až moc vážně. Pokud si tu někdo stěžuje s přílišnou blbostí, tak mu to většinou ostatní dají sežrat, určitě se sem lidé nechodí vyplakat. Jak koukám až na vyjímky.
8. 5. 2013 11:58:10
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/38#reply79369
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
8. 5. 2013 12:10:34
Napsal BuBen;946712
Toto vlákno sa zmenilo zo zaujímavých a úsmevných historiek z provozováni e-shopu, na panoptikum neschopných obchodníkov, ktorí hľadajú dôvody, nie možnosti.
Jak já vždycky říkám člověk není povinný říkat ano. Dobrý obchodník dokáže říct i "ne".
Já osobně bych této paní nejspíš nic neposlal, protože jsem si zažil už mnoho obchodů s lidmi, kteří jsou věčně nespokojení s čímkoliv. Je možné, že takovýto obchod dotáhnete do konce, ale ztratíte několik jiných příležitostí.
8. 5. 2013 12:10:34
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/38#reply79368
Luděk Novák
verified
rating uzivatele
8. 5. 2013 12:31:20
Napsal rouballik;946768
Já osobně bych této paní nejspíš nic neposlal, protože jsem si zažil už mnoho obchodů s lidmi, kteří jsou věčně nespokojení s čímkoliv. Je možné, že takovýto obchod dotáhnete do konce, ale ztratíte několik jiných příležitostí.
Svatá pravda. Já osobně bych, pokud to jde, jí zkusil zavolat a vysvětlit si, proč to tak chce respektive co skutečně chce/potřebuje. Dost velkou část "nehorázných požadavků" se podaří vysvětlit, jako ajťák s tím mám bohaté zkušenosti. A v opačném případě: ano, levnější je říkat "bohužel, to nemůžeme slíbit".
8. 5. 2013 12:31:20
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/38#reply79367
Ja340
verified
rating uzivatele
9. 5. 2013 21:35:32
No tak já se du vyplakat... Před 13ti dny mi volal chlapík a chtěl po mě abych mu 100% bloknul kočárek který jsem měl v bazaru (podřený při přepravě) prodával se za nákupku. Jelikož po špatných zkušenostech nikomu nic nedržím déle než 3 dny tak jsem mu řekl o zálohu. Říkal že fakt nemůže dát... no asi po patnácti minutách mě ukecal. Odeslání bylo dnes. Jako každému zákazníkovi jsem mu volal v 15h jestli mají o zboží zájem a jestli vyhovuje dodání zítra. Vše odsouhlasila jeho žena. Takže jsem to odeslal a ve 21h mi chlap volá že si koupili jiný, když jsem se jim 13dnů neozval.... Já jsem se tak nasral. Nikdy jem žádnému zákazníkovi dodnes nenadal. Toto beru jako naprosté pohrdání mou prací ....
9. 5. 2013 21:35:32
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/38#reply79366
Milan Horník
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
10. 5. 2013 10:14:20
Tak ted tu byla na prodejne pani reklamovat barvu.
Doklad samozrejmne nemela, kupovala asi nekdy pred vanoci, otazka pred jakyma.
Nejvtipnejsi je ze prisla s tim ze kupovala kompatabilni napln Vinity, ale prinesla prazdnej originalni Canon. Nejdriv sem ji chtel slusne vyhodit, ale po tom jak sem na ni videl sem sepsal reklamaci ze v koupene kompatabilni cartridge Vinity byla skoro prazdna originalni cartridge Canon na ktere vytiskla 5 stranek textu.
10. 5. 2013 10:14:20
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/38#reply79365
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
10. 5. 2013 10:19:14
Reklamacie su celkovo super - pred vela rokmi do predajne prisla pani reklamovat roztrhnutu retiazku, ze sa jej na nu zavesil 4-rocny syn. Argument bol - ved deti do 5 rokov by mala taka retiazka predsa udrzat! :)
10. 5. 2013 10:19:14
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/38#reply79364
Iceman_21
verified
rating uzivatele
21. 5. 2013 08:08:46
nám se zase každý týden rojí více více těchto objednávek:
je pátek mezi 14 a 17h a volá důchodce, že si chce objednat granule, říkám dodání začátek týdne, odpověď takhle pozdě? Ale já už nemám co dát psovi......
21. 5. 2013 08:08:46
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/38#reply79363
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
21. 5. 2013 09:09:35
No jestli už i důchodci objednávají pytle s krmením z eshopů, tak to potěš koště :)
21. 5. 2013 09:09:35
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/38#reply79362
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit