Zadejte hledaný výraz...

Hexageek – zkušenosti?

adyea
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
21. 10. 2014 16:39:44
- mělo zde být nějaké prohlášení - nic
- vše je OK, ale live support od zmíněných problémů je offline
- komunikace dle příspěvků zde je nefunkční, nebo minimálně špatná
Proto se chci zeptat, jak to vypadá, jak s Vámi komunikovat, zda jste ochotni garantovat odpověď třeba do 48 hodin (alespoň), zda plánujete nadále fungovat jako Hexageek, nebo zda vše přebere někdo jiný, jak je to se změnami manageru, které měly proběhnout, kdy jste zde psali, že jste "využili situace", připadá mi, že to opět nebyla pravda a nic se nezměnilo.
Určitě by bylo dobré trošku komunikovat, ono 1 pravdivá zpráva založená na faktech a informacích vám ušetří čas při zodpovídání dotazů a především pomůže třeba udržet nějaké lidi, kteří zcela logicky v případně nejistoty začnou migrovat, jak se tedy věci mají, je schopen Hexageek vydat nějaké stanovisko?
21. 10. 2014 16:39:44
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/33#reply737323
adyea
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
25. 10. 2014 18:09:43
přišel mi dnes mail od gekonisu, to znamená, že tedy opravdu skončí to, co mám u hexageek? Mohl by se hexageek konečně vyjádřit? Je tam termín 31.10. a rád bych tedy věděl zda Hexageek pojede dál a tohle je jen nějaká planá výzva, nebo zda si mám weby začít přesouvat rychle jinam. Díky
25. 10. 2014 18:09:43
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/33#reply737322
Patrik
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
25. 10. 2014 18:32:10
co kedy si im napisal na podporu namiesto toho ze spamujes tu ?
25. 10. 2014 18:32:10
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/33#reply737321
Naklikej.cz
verified
rating uzivatele
25. 10. 2014 20:30:05
ja měl u hexageeku 25 webu byl jsem spokojen, ale raději jsem je přesunul k savaně. Ted mají 50 % slevu takže multihosting na rok za 900 Kč neberto:-D
25. 10. 2014 20:30:05
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/33#reply737320
Mates
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 10. 2014 21:54:43
Ted mají 50 % slevu
Ještě pořad??
25. 10. 2014 21:54:43
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/33#reply737319
Naklikej.cz
verified
rating uzivatele
25. 10. 2014 22:29:15
ano pořad do 31.10. 2014 http://porovnejhosting.cz/sleva/savana
25. 10. 2014 22:29:15
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/33#reply737318
Václav Dušek
verified
rating uzivatele
(77 hodnocení)
25. 10. 2014 22:33:13
A nestydis se tady za afil?
Napsal Naklikej.cz;1135168
ano pořad do 31.10. 2014
25. 10. 2014 22:33:13
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/33#reply737317
adyea
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
28. 10. 2014 11:21:14
dnes zbývají 3-4 dny na migraci, než weby vypadnou, raději to připomínám, hexageek to nijak nevyřešil, tedy buďte opatrní a nespoléhejte že se server nevypne.
28. 10. 2014 11:21:14
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/33#reply737316
doktor1
verified
rating uzivatele
28. 10. 2014 19:03:01
Psal jsem si v neděli s gekonisem a dostal jsem tuhle odpověd.
Dobrý den,
oznámení o identických podmínkách se týkalo VPS serverů, dedikovaných serverů a housingu serverů. U Cpanelu, bohužel, nedokážeme kopírovat cenovou politiku Hexageeku.
Vzhledem k tomu, že odstavka se týké pouze serverů Hexageeku v datacentru Datacube Bratislava, je možné, že Hexageek bude se službou Cpanel pokračovat na serverech umístěných v České republice.
Každopádně doporučuji udělat si zálohu obsahu Cpanelu.
28. 10. 2014 19:03:01
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/33#reply737315
storkovo
verified
rating uzivatele
28. 10. 2014 19:42:36
Vypadá to, že sem s jednou hodně špatnou zkušeností taky přispěju. "Stay tuned", až se to nějak vyřeší, napíšu sem podrobnou zprávu o tom, kolik dnů trvají dvě stupidity. Představa, že bych u hexageek hostoval služby mých klientů, je přímo hororová.
28. 10. 2014 19:42:36
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/33#reply737314
adyea
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
29. 10. 2014 00:04:20
hexageek mi napsal, že mi v pondělí dá vědět a že se asi weby přemigrují, bohužel nenapsali a ani po urgenci nenapsali, tedy bych opravdu přešel, vypadá to, že data budou za 2 dny smazána.
Hexageek se na to úplně vysral a je mu jedno že lidi přijdou o data, vsadím se, že plno lidí co si zde zaplatilo hosting ani neví co a jak a že o data přijdou. Přitom přemigrovat cpanely není zase nic tak zdlouhavého, věřím, že se najde někdo kdo má koule a bude to řešit jinou cestou. Já pitomec jsem si sem dal cca. 30 webů, tak mám o práci postaráno :-)
29. 10. 2014 00:04:20
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/33#reply737313
storkovo
verified
rating uzivatele
29. 10. 2014 07:33:13
Takže slíbené shrnutí:
- od wedosu jsem k hexageek odešel (s doménami i VPS) z jediného důvodu - http://www.hexageek.cz/cze/pages/privatni-registrace
- před nějakou dobou jsem zjistil, že je VPS nedostupný, po urgování mi technik VPS natvrdo restartoval a řekl mi, že to musel udělat kvůli problémům s DNS
- před pěti dny jsem nahlásil, že mi jedna doména v administračním přehledu zmizela a že u ní nefunguje MX redirect (neprovozuji poštovní server, všechna příchozí pošta se mi přesměrovává na gmail)
- místo omluvy a nápravy jsem se včera dočkal odpovědi "nejak nechapu co presne se resi. doemna semeruje kam ma a plne funguje, vcetne DNS zaznamu.." - doména se sice v administračním rozhraní objevila, ale strašně nenápadně s včerejším datumem (registrovaná byla před měsícem) a po mé ŠESTÉ následné urgenci (pět jich zůstalo bez odpovědi) že mail redirect stále nefunguje jsem obdržel odpověď "je zde nejaky problem se sychronizaci DNS zaznamu pod vasim uctem, technik to resi.."
Takhle se "promiňte" myslím neříká. To bylo včera v podvečer. Chat podpory je offline, žádný telefon nikdo nezvedá, na maily ani tickety podpory nikdo neodpovídá, jediná aktivita kterou lze vysledovat je místní (webtrh) hexageek profil.
Závěr: data jsem si přestěhoval, VPS jsem vyčistil a vypnul, a pokud se ten DNS problém podaří tomu komatóznímu technikovi vyřešit do dnešního poledne, domény si u nich nechám. Data nebo jiné služby už ani náhodou.
---------- Příspěvek doplněn 29.10.2014 v 19:32 ----------
Je večer a opět žádná reakce. Ani pod ticketem podpory, ani na emailu, ani v telefonu, ani tady, nikde jinde.
Co je tohle za hru na schovávanou, tomu opravdu nerozumím.
---------- Příspěvek doplněn 30.10.2014 v 18:56 ----------
Uff, převod domén už je v chodu, hexageek komunikuje. Už jsem se bál, jak dlouho se budu k doménám, u nichž nejsem v registru ani vlastník ani kontakt, legálně dobývat.
29. 10. 2014 07:33:13
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/33#reply737312
Pitrs
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 10. 2014 14:42:03
Přidám jednu zkušenost s HG - tarif na původním hostingu (ne cPanel), nějak jsem to nechtěl řešit, ale nervy jsem měl na pochodu, odpověď žádná nepřišla, je to z roku 2013, nehledě na to, že mi nikdy nebyl vrácen žádný přeplatek, za doménu, či kredit:
Žádost o ukončení poskytování služeb ke dni 1. 4. 2013
13. 3. 2013, 8:50:06
Komu: info@hexageek.com, HEXAGEEK support
Dobrý den,
tímto Vás žádám o ukončení poskytování služeb na účtu kocispetr(a)seznam(dot)cz "multihosting m90039" ke dni 1. 4. 2013 a to z důvodu opakované žádosti o nějaký úkon a totální ignorace z Vaší strany.
jako příklad uvádím několik bodů -
1. registrace domény darek.pro, která byla bohužel již zaregistrována někým jiným! od 10. 3., platba za doménu byla uskutečněna 08.02.2013 což je více jak měsíc!!!
2. Kreditní systém, několikrát jsem žádal o aktualizaci kreditu v administraci.
3. Pokaždé když něco nastavím, tak to nefunguje, ale když se po dvou dnech doklepu na support tak je vše dobře nastaveno a vše fungovalo!
4. vymazání cron úloh ze serveru. NIC!!!
Opravdu už nemám sil, s Vámi dále spolupracovat.
Třeba se HG nyní vyjádří.... :)
30. 10. 2014 14:42:03
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/33#reply737311
Davos
verified
rating uzivatele
31. 10. 2014 15:42:02
Nazdar,
bohužel jsem jeden z postišených sporem HG a DataCube: Včera se mi dostalo odpovědi od HG že nejsou schopni se dostat k datům na serverech cpanel18, cpanel19, cpanel20... Viz odpověď od HG.
Dobry den,
bohuzel soucasna situace je takova ze nam Gekonis odmita dat pristupy na servery cpanel18, cpanel19, cpanel20 .. puvodni hesla ktera tam byla
oni pozmenili. Z tohoto duvodu nemuzeme zapnout plnou migraci. Jedine co muzeme je zalozit novy ucet na jinych serverech a tam si muzete weby prevest. Jakekoliv dalsi
veci tykajici se pristupu na vas hosting pod cpanel18 , cpanel19 a cpanel20 musite resit primo s gekonisem. My mame zde svazane ruce..
Jelikoz nad danymy servery nemame zadnou kontrolu nemuzem Vam nastavit ani nahradni hesla nebo stahnout zalohy nebo soubory..
A nebýt emailu od Gekonisu který mi došel na dovolenou 25.10. bych do vypnutí cpanelu ani nevěděl o co jde. Jen nevím jestli jim mám být vděčný nebo to byli oni kdo způsobil, že jsem musel během tří dnů musel vybrat nový multihosting a vše přesunout. Naštěstí už je vše přesunuté a čekám co se bude dít dál.
Docela by mě zajímal právní názor na vzniklou situaci. Protože mi není jasné, jak se může nějaká (ve smyslu cizí) firma legálně dostat k datům jiné firmy, potažmo k datům zákazníků cizí firmy. Před převzetím serverů bych se setsakramentsky ujistil, že přebírám holé železo bez dat. Každopádně by to byl zajímavý podnět pro policii ČR a pro Úřad pro ochranu osobních údajů...
31. 10. 2014 15:42:02
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/33#reply737310
adyea
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
1. 11. 2014 11:06:09
půjdete někdo do toho? přidal bych se, chtěl jsem přemigrovat data a asi bych nad tím mávnul rukou, ale nulová komunikace, očividně HG připadá OK to co se stalo když se ani oficiálně nevyjádřili. Data klientů nedokázali ochránit a Gekonis je převzal, má k nim přístup a chce na tom vydělat. Data se umisťovaly na servery HG za což jsme platili a připadá mi šílené že tahle firma o data de facto přišla a ještě šílenější že jiná firma ty data de facto koupila.
1. 11. 2014 11:06:09
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zkusenosti/strana/33#reply737309
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit