Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

20 – 30 000, Kč měsičně na marketing. Jak nejlépe využít?

Michal
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
17. 10. 2011 17:25:46
Tistena inzerce - predevsim lokalni media + treba nektera vybrana tematicka media (Muscle and Fitness, apod. - ale jaky bude mozny prinos z takove reklamy, by vam mel rici obchodak - viz poznamka nize s dojizdenim)
Pokud mate vyssi ambice, tak muzete zkusit PR clanky na znamych serverech (o tom, ze byste se nevesel do rozpoctu, bych se nebal - Denik.cz - napsani a publikovani clanku cca 10-15k, hadam, ze na jinych serverech budou ceny podobne, zalezi, jak moc dobre umite smlouvat, cena se da samozrejme vzdy ostrihat, kdyz umite obchodovat:-)
Myslim, ze obecna reklama vam k nicemu nebude. Kolik lidi pojede pres celou CR do wellness centra? Asi moc ne.
Konkretne u Denik.cz bych napr. vybral clanek pro regionalne zamereny denik (napr. Zlinsky denik, kdyz bude wellness studio v tomto kraji + par dalsich kraju v okoli - Olomoucky, atd.).
Porovnavat tistena media a internetovou reklamu dost dobre nejde - tezko srovnavat, co je ucinnejsi, zalezi na typu produktu, vybranych mediich, kvalite clanku, umisteni reklamy, atd. Idealni je vyuzivat obe tato media.
Kdybyste meli vyssi budget, tak muzete zkusit ruzne poutace u silnice ve vasi lokalite, v centru mesta a v blizkem okoli, nezapomente take na vyrazne poutace v tesne blizkosti vaseho centra.
Nezatracoval bych spolupraci s firmami - sleva jako zamestnanecky benefit - funguje dokonale (IBM, Microsoft, Accenture, DHL, PPL, T-Mobile), mate sanci nalakat velke mnozstvi lidi, zvlaste v Praze / Brne, kde hodne firem dava jako benefit ruzne poukazy zamestnancum - viz poznamka nize. Navic to nic nestoji - krome casu, benzinu a hovorneho :-)
Mit na strankach, ze zakaznici mohou platit i pomoci poukazu - nic to nestoji
Registrace na sodexho.cz - kvuli poukazkam - Flexy Pass, Darkovy Pass, atd. - nic to nestoji
SEO, PPC - sluzba + mesto, kraj ci poukaz + kraj (permice + kraj, Flexy Pass + sluzba + kraj) u SEO treba preklepove varianty slov + spatna napsana slova (fitnes + mesto, welnes + mesto)
Slevomat mi prijde jako dobry nastroj pro nakopnuti, ale musite byt pripraveni i na nalet novych zakazniku - cili do toho bych sel asi pozdeji. Urcite pak je treba vyuzit nejakou formu rezervacniho systemu - proste aby vam v jeden den neprisla stovka novych zakazniku - jedna z firem tady na Webtrhu se na to tusim primo specializuje. Proste ten, kdo vyuzije poukaz, tak se musi regnout, abyste vedeli, ze prijde tento clovek treba v utery poprve a nebo, ze ve stredu uz nikdo s poukazkou ze slevomatu prijit nemuze, pac tam mate plno........
Hostesky - napr. u nakupnich center v okoli, atd.
Lokalni radia, proc ne - ale k tomu pripocti naklady na vytvoreni celeho reklamniho sdeleni.......
17. 10. 2011 17:25:46
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/strana/3/#reply687958
mikey
verified
rating uzivatele
(46 hodnocení)
17. 10. 2011 17:51:05
Dobře měřitelné: PPC + časově omezená poukázka s unikátním kódem na klíčové slovo (např. 1 vstup zdarma nebo sleva XX%). Výsledek bude, že např. jeden reálný zákazník na frázi "welness v Brně" stojí XY Kč. Kampaň může běžet dlouhodobě, vydělá si na sebe a něco navíc, pokud se vyladí.
17. 10. 2011 17:51:05
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/strana/3/#reply687957
Tom
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
17. 10. 2011 18:29:15
Doporučil bych offline letáčky po okolí, dále PPC jak psal mikey
17. 10. 2011 18:29:15
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/strana/3/#reply687956
honzii
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
17. 10. 2011 20:33:42
Díky za rady. Koukám, že jsem udělal v úvodu chybu a to, že jsem nezmínil, že součástí centra je hotel. To je ta možnost ubytování. Nicméně wellness centrum bude sloužit jak hotelovým hostům, tak hostům z ulice ( místní a z okolí bez ubytování ). Outdoorová reklama je také mimo tento rozpočet. Jedná se čistě o budget na media ( internet nebo tisk ).
17. 10. 2011 20:33:42
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/strana/3/#reply687955
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit