Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

20 – 30 000, Kč měsičně na marketing. Jak nejlépe využít?

hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
16. 10. 2011 23:11:20
Napsal Jirka.;713011
Proč ne Slevomaty Aleši? Zrovna v tomhle případě mi to přijde opodstatněné, sám chodím do posilky, co byla v nabídce :D.
protoze absolutni vetsina klientu slevomatu na nem ztratila mnohem vic nez ziskala :)
a to hlavne proto, ze tam slevove kupony nakoupi clovek setril, co proste jne chce usetrit, ale ve vetsine pripadu prijde jen a pouze pro sluzbu co koupil a uz se nikdy nevrati... a protoze kupon je uplne vzdy prodan pod cenou a jeste z toho ma provizi slevomat, tak se to proste nevyplati...
16. 10. 2011 23:11:20
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/strana/2/#reply687973
honzii
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 10. 2011 23:12:19
Slevomat je hlavně o kvantitě. My hledáme spíše bonitu. Kvalitní služby za tomu adekvátní ceny.
16. 10. 2011 23:12:19
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/strana/2/#reply687972
Já jsem znal jednoho, ten znal jednu, co otevírala nový studio, tuším masáže. Jedna akce na slevomatu, 100 000 Kč obrat za měsíc a stálá klientela k tomu.
U hospod je slevomat známka krize, to je jasná věc, ale u masáží, wellness a podobně bych do toho šel hned.
Když studio začíná, tak je to rozhodně dobrá cesta, jak o sobě dát vědět.
16. 10. 2011 23:19:29
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/strana/2/#reply687971
Jirka
verified
rating uzivatele
(63 hodnocení)
16. 10. 2011 23:20:09
Napsal Aleš Jiříček;713016
protoze absolutni vetsina klientu slevomatu na nem ztratila mnohem vic nez ziskala :)
a to hlavne proto, ze tam slevove kupony nakoupi clovek setril, co proste jne chce usetrit, ale ve vetsine pripadu prijde jen a pouze pro sluzbu co koupil a uz se nikdy nevrati... a protoze kupon je uplne vzdy prodan pod cenou a jeste z toho ma provizi slevomat, tak se to proste nevyplati...
Souhlasím s tím, že to není řešení pro všechny, ale zrovna v tomhle případě nemůžeš brát zisk z jednorázové akce. Část lidí bude služeb využívat dál, náklady na provoz se ti s větším provozem příliš nezvýší a lidé se dozvědí, že vůbec existuješ :). Minimálně bych to jednou zkusil.
16. 10. 2011 23:20:09
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/strana/2/#reply687970
honzii
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 10. 2011 23:27:48
Dobře, berme slevový server jako jednu variantu. Nicméně to je bezplatná verze ( z pohledu rozpočtu na marketing ) a jednorázová akce. Dále mám pořád k dispozici měsičně 20-30 tis. Udělám nějaké soutěže ( to se dá řešit taky zdarma + barter ) PPC tak 5000 - 10000,- Kč měsíčně. Co pak? PR na Idnes, zena.cz apod.? Nebo raději ty letáčky ( schránky, za stěrače ). Co takhle reklama v rádiu. Má to smysl.
16. 10. 2011 23:27:48
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/strana/2/#reply687969
netbrana
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
16. 10. 2011 23:48:45
teď mě napadlo: Letáčky na gynekologii apod.
16. 10. 2011 23:48:45
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/strana/2/#reply687968
David
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
17. 10. 2011 00:30:02
Chce to rozumný mix všeho...
Kvalitní PR články na navštěvovaných tématických webech, nějaké to PPC, letáčky do schránek v okolí s nějakou tou zaváděcí slevičkou (10 - 20% což by mělo být stále rentabilní), případná akce na "slevomatu" a bannery...
Ale na to všechno ti asi peníze stačit nebudou...
17. 10. 2011 00:30:02
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/strana/2/#reply687967
saas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
17. 10. 2011 00:44:22
Ahoj, zapomeňte na nějaké SEO nebo PPC u wellness centra, touto cestou se lidé nerozhodují. Úspěšné wellness centrum je takové, které si dokáže vybudovat stabilní klientelu a nemusí tím pádem investovat horentní částky do reklamy a propagace, aby tam někdo vůbec přišel. Stálou klientelu ovšem nejde vybudovat s mizernými službami.
Začal bych tak, že první otevření bych pojal jako testovací - pozval bych své známé a příbuzné, aby za to, budou mít něco zdarma nebo za "hubičku" - aby Vám dali důkladnější zpětnou vazbu (klidně i dotazník, rozhovor atd) - určitě najdete kde máte určité mezery. Všem samozřejmě
nezapomeňte dát nějaký voucher se zajímavou nabídkou (nejlépe tak, aby měl nějakou hodnotu - třeba 200 Kč na služby za 400 Kč atd).
Potom udělejte slavnostní otevření kam pozvěte místní "opinion makery" - prostě lidi, kteří ovlivňují svými názory ostatní. Hodí se i nějaké celebritka - kupodivu její hodinová přítomnost nemusí být až tak drahá. Ideální je pokud je místní - to byste mohli i její účast vyhandlovat za služby.
Pak vemte svou nejkrásnější zaměstnankyni a jděte se představit do místních firem a organizací (kancelářského typu) - přesvědčte ředitele, že má vaši nabídku (speciální sleva, voucher) rozeslat zaměstnancům a prezentovat ji jako firemni benefit. Když budete dobří , tak se Vám povede i Vaše služby rovnou prodat. Vyplatí se i obejít ve vhodnou dobu i místní "lepší" čtvrť a lidi pozvat osobně a zase jim dát voucher (opět když budete dobří můžete i něco prodat).
Donuťte zaměstnance chápat zákazníky tak, že k nim přichází jejich výplata - a je na nich , aby spokojeně přišla i příště. Naučte personál se zákazníky komunikovat - mlčící masérka je neštěstí. Jen tak zákazníka poznáte a budete schopni mu splnit jeho očekávání.
Musíte podporovat všechny cesty jak získat zpětnou vazbu - důležité je získat od zákazníků kontakty, abyste se případně mohli zeptat na názor nebo jim zavolat, vždy mějte připravený jednoduchý formulář pro zpětnou vazbu - o jeho vyplnění vždy požádejte, motivujte vyplňování nějakou odměnou , soutěží atd.
Při nespokojenosti zákazníka nebo Vaší chybě okamžitě poskytujte něco jako protihodnotu - malý dárek, pozornost. Při větším "průseru" raději vraťte peníze. Abyste zaměstnancům vysvětlil co a jak - tak je vemte na kafe a zákusek do nejlíp hodnocených restaurací v ČR. Uvidíte, že i přesto, že jste neudělali nějakou velkou tržbu, budou se všichni chovat profesionálně a mile.
I přes velký počet konkurence je právě v oblasti úrovně zákaznického servisu dost mezer - když se na něj zaměříte, tak rozhodně uspějete. Nejlepší reklamou je totiž spokojený zákazník - ten se nejen vrátí, ale řekne o tom i dalším.
Odpověď obodujte pokud byla k něčemu. Díky!
17. 10. 2011 00:44:22
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/strana/2/#reply687966
GRIZZLY design
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
17. 10. 2011 02:35:01
Napsal saas;713037
Abyste zaměstnancům vysvětlil co a jak - tak je vemte na kafe a zákusek do nejlíp hodnocených restaurací v ČR. Uvidíte, že i přesto, že jste neudělali nějakou velkou tržbu, budou se všichni chovat profesionálně a mile.
I přes velký počet konkurence je právě v oblasti úrovně zákaznického servisu dost mezer - když se na něj zaměříte, tak rozhodně uspějete.
Velmi dobře saas, toto je velká pravda a dobré opravdu nepodcenit. Často mám z českých restaurací a dalších služeb z oblasti zákaznického servisu v ČR dost rozporuplné pocity. Chování lidí co mě obsluhují často není profesionální a neadekvátní k cenové úrovni. Bude to znít sice jako klišé, ale oproti západu jsme docela pozadu, mám to srovnánía a zkušenosti. Jistě, neočekávám stejný servis u Tony a Guye jako v kadeřnictví na kopečku, kde mě paňmáma objede mašinkou, říká tomu stříhání a při tom aktu zkázy si nepřetžitě povídá s někým jiným, kdy já odcházím po 10minutách lehčí o 60Kč, s pocity na bodě mrazu. Taková místa už nikdy nenavštívím a o to víc se přístě pídím po doporučeních od známých a přátel, kam oni chodí a kde to za něco stojí.
Doporučení a kontakty, to je zajisté pořád ta nejlíp fungující reklama, kterou ovšem není tak prosté si osvojit, jako třeba zaregistrovat web do 100 katalogů.
Kupříkladu když cestuji, nebo hledám hotel, zajímají mě zpětné vazby a názory lidí, kteří už ono místo navštívili přede mnou. Takové příspěvky mají obrovskou vypovídající hodnotu a dokáží velmi ovlivnit, pro jako volbu se mezi mými vytipovanými místy nakonec rozhodnu. Mluvím například o stránkách Tripadvisor.com. Za mě tedy mohu poradit vygooglovat si podobné, české stránky zaměřené na zdraví, masáže, krásu, zkrátka wellness a vložit placený záznam se vším všudy, s perfektními fotografiemi, popisy a ukázkami služeb.
Na tom co saas napsal výše, se neshodnu snad s jedinou věcí, a sice: "Donuťte zaměstnance chápat zákazníky tak, že k nim přichází jejich výplata" ... Takto si myslím nelze přistupovat ke každému zaměstanci, pokud je ta práce nebude alespoň zčásti naplňovat, tak profesionální přístup založený pouze na finanční motivaci nemá dlouhodobě trvanlivý výhled. Pokud půjde o nové zaměstance, raději bych se snažil každému vysvětlit co se od něj očekává, co přesně je náplní práce a poskytl mu možnost vybrat si správné vzory (zaškolení, stínování, kurzy apod), ale to už jsem mimo téma, pardon:)
17. 10. 2011 02:35:01
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/strana/2/#reply687965
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
17. 10. 2011 07:17:39
Skuste ponuknut permanentky vacsim firmam v regione (pre zamestnancov) - da sa to platit zo socialneho fondu.
Slevomat: toto by som si velmi rozmyslel: Pokial k Vam prijdem za normalnu cenu a zistim, ze wellness je prepchaty nevychovanymi studentami za 50% ceny odchadzam a uz sa nevratim...
17. 10. 2011 07:17:39
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/strana/2/#reply687964
honzii
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
17. 10. 2011 08:21:49
Děkuji za názor a návod. Jak jsem psal výše, tak naše zaměření není na kvantitu, ale na kvalitu a bonitu. Školení zaměstnanců probíhá již dnes a naším cílem je poskytnout kvalitní služby tak, aby host odcházel zcela spokojen a šířil pozitivní informace o wellness dál. Co si budeme povídat "mund propaganda" je nejlepší a nejlevnější reklama. Osobně, když vybírám kam pojedu na dovolenou nebo na víkend, tak pročítám hodnocení hostů, kteří se pobytu již zúčastnili a podle toho se rozhodnu. Osobně taky nemám rád hotely nebo wellness centra, kde je přeplněno. Tím narážím na akce slevových serverů. Zaměstnanci jsou pak přetíženi a neprofesionální k zákazníkům. Takto to skutečně neplánujeme. Nové wellness centrum bude spojeno i s možností ubytování. Takže z mého pohledu je základem kvalitní web se všemi dostupnými informacemi ( popis procedur, ceník, kontakt, galerie, virtuální prohlídka, video, online rezervace apod. ) S tím je spojeno SEO a propagece pomocí PR. Osobně by mě zajímalo, zda se více vyplatí jednorázová zpráva na Idnes nebo Novinkach za x tisíc nebo více PR článků na jiných než TOP webech. Myslíte si, že má smysl dávat reklamu např. do Maximu nebo do dámských lifestyle magazínů?
17. 10. 2011 08:21:49
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/strana/2/#reply687963
Tomáš Míka
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
17. 10. 2011 11:38:22
Napadlo mě například rozdávání letáčků po městě s nabídkou a zároveň pozvánka na den otevřených dveří. V tomhle případě by dost záleželo na kapacitě studia.
17. 10. 2011 11:38:22
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/strana/2/#reply687962
Jirka
verified
rating uzivatele
(63 hodnocení)
17. 10. 2011 12:00:35
Tedy, s rozpočtem 20-30K uvažovat o Novinkách, nebo Maximu, je docela velká víra v diplomatické schopnosti :).
K té obsazenosti, ono to nemůžete brát podle sebe, ale podle cílovky. Chlap jde cvičit, ženská tam jde i pokecat. Navíc daleko snadněji tam dostaneš Bětku, když jde i Anča s Marií. A v plnějším fitku nebude mít ženská pocit, že každý sleduje její faldy.
Mít tam hlavu na hlavě je samozřejmě extrém, ale i uměle zvýšená návštěvnost je imho lepší, než poloprázdné, i když skvěle pohodlné, fitko.
17. 10. 2011 12:00:35
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/strana/2/#reply687961
saas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
17. 10. 2011 16:42:38
Možnost ubytování - to by měnilo dost celý koncept, záleží jestli hlavní zdroj návštěvníků by měl být z ubytovacího zařízení nebo z spíše lidé z okolí. Pokud to mají být lidé z okolí, tak SEO jsou vyhozené peníze. Stejně tak jako zpráva na iDnes nebo Novinkách nebo článek či inzerát v celostátním časopisu. Čtenářům z druhého konce republiky bude celkem jedno, že na druhém konci republiky je nové wellnes centrum.
Jistou vyjímku z pravidla by mohla činit Praha. I "word of mouth" jde podpořit, tím že již existujícím zákazníkům nabídnete možnost pozvat někoho dalšího za nějakou výhodu či dárek.
Slevomaty a spol - tomu se i tak nevyhnete - akorát musíte zkombinovat správný balíček (balíček za po slevě 100 Kč přiláká mraky lidí, ale to nebudou ti co si budou moci služby zakoupit znovu, něco jiného
to bude když to bude balíček za 1500 Kč). Vyplatí se věnovat čas správné kalkulaci, počítat s případným návalem na konci a předem počítat s prodloužením trvání akce , výhodou je online rezervační systém, místo braní telefonů se zaměstnanci mohou věnovat zákazníkům co jsou na místě. A hlavně nezapomenout návštěvníkům ze slevomatu dát poukaz na další zajímavou slevu - buď pro ně nebo někoho dalšího - ušetříte tak za provizi slevovému serveru. Tohle dodnes většina firem nepochopila - že když někomu poskytnou slevu 50% a více, tak nemohou čekat, že někdo přijde nadšeně znovu za plnou cenu. Místo toho aby lidem co přijdou poskytli
skvělou službu a dali jim další slevu (byť menší) buď pro ně nebo někoho dalšího, tak raději platí dalším a dalším slevovým serverům, až si podrazí ceny natolik, že už pak musí rezignovat na kvalitu služeb a schopné zaměstnance.
17. 10. 2011 16:42:38
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/strana/2/#reply687960
Jirka
verified
rating uzivatele
(63 hodnocení)
17. 10. 2011 17:16:39
U těch slev by bylo asi rozumné poskytnout slevu na pernamentku. Klidně i hodně výraznou. 90% lidí tam stejně přijde 3x a ti, co to vydrží, už tam budou mít nějaké známé a zvyknou si, takže pak zaplatí i plnou cenu.
17. 10. 2011 17:16:39
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/strana/2/#reply687959
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit