Zadejte hledaný výraz...

20 – 30 000, Kč měsičně na marketing. Jak nejlépe využít?

honzii
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 10. 2011 22:15:27
Pro nově otvírané wellness centrum plánujeme reklamu a počítáme s budgetem cca 20 - 30 tisíc měsíčně. Směřovali byste reklamu více do tištěné inzerce nebo do internetové propagace? Pokud internet tak hlavně PPC nebo raději bannery, PR články, odkazy na tématicky spjatých webech? Někde jsem četl, že tištěná inzerce je pořád účinější než internetová ( osobně se mi tomu nechce moc věřit ) a hlavně úspěšnost int. prezentace je celkem přesně měřitelná.
Díky za rady a nápady.
16. 10. 2011 22:15:27
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/#reply687988
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
16. 10. 2011 22:28:23
Osobně bych v první řadě investoval do SEO, aby si Vás lidé na netu našli.
16. 10. 2011 22:28:23
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/#reply687987
honzii
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 10. 2011 22:31:57
To beru jako samozřejmost, ale jak dál?
16. 10. 2011 22:31:57
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/#reply687986
PedroBA
verified
rating uzivatele
(34 hodnocení)
16. 10. 2011 22:53:24
Kvalitné PR články na online magazínoch, ktoré sú známe, navštevované -> nie je na zahodenie.
16. 10. 2011 22:53:24
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/#reply687985
honzii
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 10. 2011 23:01:20
Ceny kvalitních magazínů jsou celkem dost vysoko. Máte nějakou osobní zkušenost kolik procent se dá usmlouvat ze standardních ceníků?
16. 10. 2011 23:01:20
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/#reply687984
Tomáš Míka
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
16. 10. 2011 23:02:02
Nemám v tomhle žádné zkušenosti, ale kdybych byl ve stejné situaci tak nejdřív vybuduji kvalitní web, který především dokáže zaujmout, nechal bych si od odborníka spravit optimalizaci webu na klíčová slova wellness centrum a název města a pak upřednostňoval offline propagaci typu plachet na obchodních domech, billboardy, reklama v místním deníku apod. Klidně se nabízí tyto peníze využít například na různé akce a slevy. Uvažoval bych logicky tak, že pokud člověk přijde jednou za velkou slevu na které třeba nic nevyděláváme a bude se mu líbit, tak přijde znovu. Ale jak říkám, používám selský rozum a nemám žádné zkušenosti z oboru.
16. 10. 2011 23:02:02
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/#reply687983
Určitě slevomat.
16. 10. 2011 23:03:57
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/#reply687982
Jirka
verified
rating uzivatele
(63 hodnocení)
16. 10. 2011 23:05:05
Záleží kde to je, jinou cestu bych volil třeba v PH, kde mají lidi bohatý výběr a jinou v menším městě, kde lidé o tobě vědí, ale potřebuješ je tam nějak dostat.
PR články v online magazínech každopádně nic neztratíš, budeš z toho mít návštěvnost, i přízen vyhledávačů :).
16. 10. 2011 23:05:05
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/#reply687981
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
16. 10. 2011 23:05:21
slevomat ? nikdy...
16. 10. 2011 23:05:21
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/#reply687980
honzii
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 10. 2011 23:05:30
Web je mimo tento rozpočet. Ten má vlastní položku :-)
16. 10. 2011 23:05:30
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/#reply687979
Jirka
verified
rating uzivatele
(63 hodnocení)
16. 10. 2011 23:06:49
Proč ne Slevomaty Aleši? Zrovna v tomhle případě mi to přijde opodstatněné, sám chodím do posilky, co byla v nabídce :D.
16. 10. 2011 23:06:49
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/#reply687978
RayBan
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
16. 10. 2011 23:07:26
Určitě ne Slevomat.
RayBan
16. 10. 2011 23:07:26
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/#reply687977
honzii
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 10. 2011 23:09:27
Slevomat prosim ne. To je pouze dočasné zvýšení návštěvnosti webu. Jediný, kdo z toho má užitek je slevomat a to i vzhledem k jejich požadavkům. I když jako variantu podporu prodeje to na 100% nezavrhuji.
16. 10. 2011 23:09:27
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/#reply687976
netbrana
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
16. 10. 2011 23:10:01
Investoval bych nejprve do tištěné reklamy (leták, inzerát) doprovázené nějakou akcí (Přijďte během listopadu a vyhrajte...). Pomocí tištěné reklamy můžete upozornit i na webovou prezentaci. Vybudování úspěšného webu chce také nějaký čas a pokud se chystáte otevřít centrum brzy, je vhodnější tištěná reklama.
Příklad:
* inzerát v inzertním magazínu
* letáček do schránky
16. 10. 2011 23:10:01
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/#reply687975
Rednex105
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
16. 10. 2011 23:10:56
Slevové weby, internetové katalogy typu hotel.cz...
Nabídnout několik pobytů do soutěží na komunitních webech, kde si lidé radí, jakou dovolenou vybrat atd... výherce si naprosto předcházet a hýčkat, aby šířili dobrá doporučení... Jen takový divoce vystřelený nápad...
16. 10. 2011 23:10:56
https://webtrh.cz/diskuse/20-30-000-kc-mesicne-na-marketing-jak-nejlepe-vyuzit/#reply687974
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit