Zadejte hledaný výraz...

Zkušenosti Zásilkovna x Uloženka

TDS
verified
rating uzivatele
17. 9. 2015 17:35:50
Edit - podávání na jiné pobočce lze, špatně jsem pochopil uloženkou zaslané informace o změnách.
17. 9. 2015 17:35:50
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-zasilkovna-x-ulozenka/strana/5#reply982035
Přidávám odkaz na článek o Zásilkovně. Jsou tam čerstvé informace od majitelky Simony Kijonkové.
Simona Kijonková (Zásilkovna.cz): Naší vizí je mít jen v ČR 1000 výdejních míst - Petra Mikulášková…
2. 10. 2015 13:13:58
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-zasilkovna-x-ulozenka/strana/5#reply982034
Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
5. 10. 2015 19:37:35
Pěknej PR článek, bez konkrétních zkušeností. Takže jen hlody majitelky.
Poslední dobou vyplácejí peníze pozdě ikdyž slibovali, že nový systém bude proto, aby mohli rychleji vyplácet. Teď nám drželi 20tis. a poslali 50 Kč a zbytek až zítra :-)
5. 10. 2015 19:37:35
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-zasilkovna-x-ulozenka/strana/5#reply982033
TDS
verified
rating uzivatele
6. 10. 2015 13:03:38
Osobně bych paní majitelce doporučil, místo PR článků a "rozhovorů", začít něco dělat s tou jejich logistikou, kterou se tak chlubí. Za posledních 14 dní polovina zásilek jde 3 dny i více. A to hodně rychle, sezona je tady. Nevím kde přesně je ta jejich vlastní logistika vidět, ale u doručování zásilek moc ne. Všímají si toho jak zákazníci, tak i na některých podacích pobočkách nejsou příliš nadšeni tím, jak to teď funguje...
6. 10. 2015 13:03:38
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-zasilkovna-x-ulozenka/strana/5#reply982032
Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
6. 10. 2015 16:26:05
Napsal TDS;1231110
Osobně bych paní majitelce doporučil, místo PR článků a "rozhovorů", začít něco dělat s tou jejich logistikou, kterou se tak chlubí. Za posledních 14 dní polovina zásilek jde 3 dny i více. A to hodně rychle, sezona je tady. Nevím kde přesně je ta jejich vlastní logistika vidět, ale u doručování zásilek moc ne. Všímají si toho jak zákazníci, tak i na některých podacích pobočkách nejsou příliš nadšeni tím, jak to teď funguje...
jj nám třeba někdy ani jejich kurýr nedorazí pro zásilky a přijede až druhý den a pak napíšou, že byl novej řidič a že za to nemůžou :-)) Ale zákazníka tohle moc nezajímá, že...
6. 10. 2015 16:26:05
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-zasilkovna-x-ulozenka/strana/5#reply982031
TDS
verified
rating uzivatele
27. 11. 2015 23:06:55
Uloženka zákaznická "linka":
Aktuální zkušenost č. 1
18.11. zaslán dotaz, kde je chyba se žádostí o info, potvrzeno automatickým emailem, odpověď slibují do dvou dnů.... 24.11. při kontrole zjištěno, že problém je vyřešen, info od zákaznického servisu žádné, napsána odpověď, dosud žádná reakce zákaznického "servisu", chyba byla samozřejmě u nich ne v eshopu či na naší straně.
Aktuální zkušenost č. 2
Zaslán dotaz na zásilku, která je u nich v systému stále jako nedoručená na Uloženku ("čekáme na doručení"), přitom ji DPD převzalo od nich a doručovalo a doručilo. Opět bez jakékoliv reakce od zákaznického "servisu" ani 4. den. Opět chyba u nich a teď budu sledovat, zda díky tomu vůbec přijde dobírka z té zásilky.
Podobně i dříve, když jsem musel s nim něco řešit telefonicky, tak tam nikdo nic nevěděl a zpět samozřejmě již nezavolal.
Vynikající servis. Ovšem na fakturu po splatnosti 2 dny, to se ozvou hned a obtěžují i přes sms.
Shodou okolností jsem problém řešil i u Zásilkovny, taktéž teď - reakce během cca 3 hodin zpět, problém vyřešen. I se mi zdá (aspoň u nás), že něco udělali s tou dopravou zásilek, teď to zase chodí většina hned druhý den na pobočky.
27. 11. 2015 23:06:55
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-zasilkovna-x-ulozenka/strana/5#reply982030
PetrBoril
verified
rating uzivatele
28. 11. 2015 11:24:32
Budu přes uloženku posílat balík na dobírku na SVK, jak to přesně funguje? Cenu zadám v EUR, a tato částka mi přijde na účet? (tím myslím ze Slovenska, takže budu platit poplatek za příchozí platbu ze zahraničí) nebo to řeší uloženka, a ta mi pošle peníze v korunách pouze s nějakým kurzovým přepočtem?
28. 11. 2015 11:24:32
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-zasilkovna-x-ulozenka/strana/5#reply982029
TDS
verified
rating uzivatele
28. 11. 2015 15:11:01
Záleží jak to máte nastavené ve smlouvě, já tam mám pro platby ze Slovenska nastavený "slovenský" FIO účet, čili zadám v administraci slovenského dopravce (pošta, DPD, příp. osobní odběr na pobočce) a dobírku vždy v Eur a na účet mi to pošle uloženka v Eur a přepočet udělá až banka na koruny. Poplatek je dle sazebníku Vaší banky, čili FIO je zdarma v těchto případech, Uloženka účtuje pouze daný poplatek za dopravu + dobírku dle ceníku.
Myslím že lze zadat i to, aby Uloženka přepočetla přímo na koruny u nich a pak to poslala už v korunách, pak tam asi bude nějaký poplatek za konverzi (ovšem nevím zda si to nepletu s konkurencí), kdyžtak se podívejte k Uložence na web. Nebo můžete zkusit zákaznický servis, třeba se bude obtěžovat někdo odpovědět ;-)
28. 11. 2015 15:11:01
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-zasilkovna-x-ulozenka/strana/5#reply982028
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit