Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Zkušenosti Zásilkovna x Uloženka

Petr Dvorský
verified
rating uzivatele
30. 7. 2015 12:43:54
Nezapomeňte si zjisti jak to vypadá se svozem a podáním balíků přímo u vás v místě (nebo zkrátka nejbližším). I malý rozdíl dělá hodiny měsíčně...
30. 7. 2015 12:43:54
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-zasilkovna-x-ulozenka/strana/4/#reply982050
Zdeněk
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
31. 8. 2015 22:45:38
Kdyz jsem se na zacatku roku rozhodoval, jestli Zasilkovnu nebo Ulozenku, po procteni diskuzi jsem se rozhodl otestovat Zasilkovnu. Doposud si nestezuji. Pri predavani zasilek k odeslani na depu zadne slozite papirovani, modul na eshopu funguje bezproblemove a prakticky jde vse zaridit pres par kliku, aniz by jste museli cokoli vyplnovat, jakmile vytvorim zasilku a prinesu ji na depo, uz se o zakaznika nestaram, protoze vim, ze to udelaji za me (sms a mail).
Pred nedavnem mi ale zacaly v hlave vrtat Postomaty, coz jsem zjistil ze spada pod Ulozenku. Ma s timhle nekdo zkusenosti? Jak hojne tuhle sluzbu lide vyuzivaji? Jake penize za to chteji, popripade nejake nevyhody, ktere vas naucila az praxe?
Trochu me u Zasilkovny mrzi, ze se nikam nerozviji, jedou stale ve stejnych kolejich jako na zacatku roku, pritom mohli sluzby rozvinout, jako se o to pokousi Ulozenka.
Prijde mi zbytecne davat lidem na vyber mezi Ulozenkou a Zasilkovnou, nerad bych aby mi mene zdatni pc uzivatele od objednavek utikali jenom proto, ze si nemohou vybrat jakeho prepravce zvolit.
31. 8. 2015 22:45:38
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-zasilkovna-x-ulozenka/strana/4/#reply982049
Pavel
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
31. 8. 2015 23:04:06
Napsal freelex;1222120
Kdyz jsem se na zacatku roku rozhodoval, jestli Zasilkovnu nebo Ulozenku, po procteni diskuzi jsem se rozhodl otestovat Zasilkovnu. Doposud si nestezuji. Pri predavani zasilek k odeslani na depu zadne slozite papirovani, modul na eshopu funguje bezproblemove a prakticky jde vse zaridit pres par kliku, aniz by jste museli cokoli vyplnovat, jakmile vytvorim zasilku a prinesu ji na depo, uz se o zakaznika nestaram, protoze vim, ze to udelaji za me (sms a mail).
Pred nedavnem mi ale zacaly v hlave vrtat Postomaty, coz jsem zjistil ze spada pod Ulozenku. Ma s timhle nekdo zkusenosti? Jak hojne tuhle sluzbu lide vyuzivaji? Jake penize za to chteji, popripade nejake nevyhody, ktere vas naucila az praxe?
Trochu me u Zasilkovny mrzi, ze se nikam nerozviji, jedou stale ve stejnych kolejich jako na zacatku roku, pritom mohli sluzby rozvinout, jako se o to pokousi Ulozenka.
Prijde mi zbytecne davat lidem na vyber mezi Ulozenkou a Zasilkovnou, nerad bych aby mi mene zdatni pc uzivatele od objednavek utikali jenom proto, ze si nemohou vybrat jakeho prepravce zvolit.
Zajímalo by mě jak dál rozvíjet? Přes zasilkovnu muzes posilat do okolnich zemí , co ti chybi? Jedine kam by se mohli posunout je donáška dronem a teleportace balíků.
31. 8. 2015 23:04:06
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-zasilkovna-x-ulozenka/strana/4/#reply982048
Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
1. 9. 2015 12:52:07
dle nás se zásilkovna teď trochu kazí. Občas přijmou zásilky jeden den a až druhý je podávají dalším přepravcům, čímž se k zákazníkovi dostane balík až třetí den
1. 9. 2015 12:52:07
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-zasilkovna-x-ulozenka/strana/4/#reply982047
TDS
verified
rating uzivatele
2. 9. 2015 02:16:04
K té zásilkovně a rozvoji - asi by to nebyla masově využívaná služba (i když kdo ví), ale třeba konkrétně mně by pomohlo, abych si mohl nechat poslat na adresu jejich zahraniční pobočky zásilku od někoho z té země a oni mi ji pak dopraví na "domácí" depo / pobočku tak jako vratku. Zatím když kupuju něco z Německa a není možnost poslat do ČR, využívám další službu, která přeposílá balíky. Kdyby to měla zásilkovna, mám to v jednom. Uloženka už takovou doručovací adresu nabízí na Slovensku, ale musí se o to požádat extra.
2. 9. 2015 02:16:04
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-zasilkovna-x-ulozenka/strana/4/#reply982046
LM
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
2. 9. 2015 09:27:11
Nenádavejte na intime, protože mouchy mají všude. V našem regionu si přepravky najímají firmu co jim poskytuje řidiče. Takže jeden řidič klidně druhý den může obléct triko s jiným logem a jede se dál.
Využívám intime a jsem spokojený. Ty služby stejně nejvíc stojí na ochotných řidičích.
Prozatím jsem nenašel důvod využívat uloženku/zásilkovnu.
Poskytuji dopravu zdarma a mám váhově i rozměrově různorodé zboží. Jediný důvod u mně pro osobní odběr mimo sklad je ten, že to někdo bere jako dárek a nechce aby to viděli doma. Využívám balík na poštu, ty jsou všude.
2. 9. 2015 09:27:11
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-zasilkovna-x-ulozenka/strana/4/#reply982045
boogey
verified
rating uzivatele
2. 9. 2015 13:04:50
Napsal Metaxa;1222232
dle nás se zásilkovna teď trochu kazí.
Ne jen dle vás. My už potřetí za týden řešíme, že balíky, co jsme podali, se i následující den i víc zobrazují jako že se čeká na dodání obchodem, takže nějaké dodání na pobočku v termínu D+1 je spíš z říše snů. O tom, že před zákazníkama vypadáme jak idioti, co jim ve čtvrtek napíšou, že jsme jim odeslali balík a oni ještě v pondělí koukají, že jsme ho podle sledování vůbec nepředali, ani nemluvě.
2. 9. 2015 13:04:50
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-zasilkovna-x-ulozenka/strana/4/#reply982044
TDS
verified
rating uzivatele
3. 9. 2015 23:57:57
Napsal boogey;1222575
Ne jen dle vás. My už potřetí za týden řešíme, že balíky, co jsme podali, se i následující den i víc zobrazují jako že se čeká na dodání obchodem, takže nějaké dodání na pobočku v termínu D+1 je spíš z říše snů. O tom, že před zákazníkama vypadáme jak idioti, co jim ve čtvrtek napíšou, že jsme jim odeslali balík a oni ještě v pondělí koukají, že jsme ho podle sledování vůbec nepředali, ani nemluvě.
To už jsem jim psal do připomínek několikrát, aby tu sms / email zasílali až když se fyzicky předá zboží na pobočku. Naprosto jednoduchá věc a už to snad rok "řeší, děkují, vezmou návrh v úvahu při vývoji nového systému". To stejné s adresářem zákazníků. Jinak ale poté, co jsem zdražil Uloženku (resp. dorovnal na shodnou cenu se Zásilkovnou, tak pozoruju, že Uloženka se využívá míň).
3. 9. 2015 23:57:57
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-zasilkovna-x-ulozenka/strana/4/#reply982043
boogey
verified
rating uzivatele
4. 9. 2015 13:06:25
Napsal TDS;1223088
To už jsem jim psal do připomínek několikrát, aby tu sms / email zasílali až když se fyzicky předá zboží na pobočku.
My ale řešíme opačný problém - my to fyzicky dodáme, ale ve sledování je stále "Očekáváme dodání obchodem", dokud se neozveme. Zákaznické centrum sice řeší, ale mám pocit, že je pobočky mají silně u zádi. Uvidíme, jestli v pondělí budu zase nadávat, že ještě "nepřijali" naše dnešní zásilky.
4. 9. 2015 13:06:25
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-zasilkovna-x-ulozenka/strana/4/#reply982042
TDS
verified
rating uzivatele
5. 9. 2015 11:41:21
Napsal boogey;1223184
My ale řešíme opačný problém - my to fyzicky dodáme, ale ve sledování je stále "Očekáváme dodání obchodem", dokud se neozveme. Zákaznické centrum sice řeší, ale mám pocit, že je pobočky mají silně u zádi. Uvidíme, jestli v pondělí budu zase nadávat, že ještě "nepřijali" naše dnešní zásilky.
Špatně jsem to přečetl, moje chyba. A ono to s tímto stavem "očekáváme" visí na podací pobočce nebo to je už i na cestě na cílovou pobočku bez změny stavu? Pokud to pobočky "napípají" při dodání, tak pak by mohla být chyba v systému jako takovém, ne v pobočce. Jestli to na pobočku dovezete, necháte to tam a oni to nepřijmou do systému, pak je to chyba té pobočky.
Setkal jsem se dokonce s tím, že jsem musel na jedné pobočce vysvětlovat, jak mají přijmout zásilku a co s ní mají udělat dál (prý tam ještě nikdo nepodával asi měsíc od otevření a mysleli si, že jde jen o výdej balíčků... tak paní pak napadlo, že to teda asi má dát tomu řidiči, co tam jezdí se zásilkami :-)
Jinak by mi teda u Zásilkovny vyhovovala měsíční fakturace, ušetřilo by to papírování (peníze samozřejmě posílat průběžně jako u Uloženky nebo pošty).
5. 9. 2015 11:41:21
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-zasilkovna-x-ulozenka/strana/4/#reply982041
Ladislav Homola
verified
rating uzivatele
6. 9. 2015 11:20:21
Zásilkovna nezvládne započíst vydanou fakturu za své služby, oproti přijatým platbám od koncových zákazníků, pokud v daném odbdobí/fakturách nebyla vybrána dobírka. Jinde Je to zcela běžné a i dříve bylo u Zásilkovny.
Dnes si s tím programátoři a účetní oddělení firmy s touto banalitou neumí poradit.
Výsledkem jsou zvýšené náklady zakazníka (e-shopu) na bankovních poplatcích, opakované výzvy k zaplacení a s tím spojejné časové náklady.Zákazník je nucen poslat Zasilkovně v jednom týdnu napřílad 40 Kč aby v dalším týdnu obdržel např. 40 000 Kč (za vybrané dobírky), za čtrnáctní pak zase posílá Zásilkovně desetikoruny.
Je nějaká portál pro hodnocení těchto služeb (tak jak se hodnotí e-shopy na Heuréce?, dal bych tam tuto recenzi, aby i ostatní potenciální zákazníci (e-shopy) měli informace k dispozici.
6. 9. 2015 11:20:21
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-zasilkovna-x-ulozenka/strana/4/#reply982040
Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 9. 2015 11:02:17
poslední dobou se dost zásilkovna zhoršila. Někdy se stane, že nikdo nepřijede pro zásilky a nebo pak napíšou, že se zásilky díky tech. potížím zpozdily. Jindy zase pošlou interní komunikaci, že se jim nechtělo pracovat atd... Je vidět, že zaměstnávaj studenty a nebo levnou pracovní sílu a dle toho to i vypadá.
"Dobrý den,
velice se omlouváme, avšak kvůli technickým problémům nedošlo včera
k expedování některých Vašich zásilek Českou poštou. Na řešení
intenzivně pracujeme a všechny zásilky budou odeslány dnes.
Za způsobené komplikace se ještě jednou omlouváme,
s pozdravem,
tým Zásilkovny"
11. 9. 2015 11:02:17
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-zasilkovna-x-ulozenka/strana/4/#reply982039
Pavel
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
11. 9. 2015 11:26:13
Mám výdejnu , a jsem spokojený žádnný problém nepozoruji , řidič jezdí každý den
11. 9. 2015 11:26:13
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-zasilkovna-x-ulozenka/strana/4/#reply982038
EnergyStore
verified
rating uzivatele
13. 9. 2015 14:34:52
Zásilkovna se podle mého zhoršila, zatímco před rokem jsem dnes odeslal a zítra to bylo na opěčné straně ČR, dnes je to jiné. Dnes odešlu a u zákazníka je to až za 2 dny. Paní na výdejně ani neví, jak přijmout balík do přepravy a strávim tam vždy 15 minut!!! Uloženka mě štve tím, že "poštovné" neodečítá z dobírek, ale musí se zaslat zvlášť. Navíc poslaný balík na SK byl převzat 8.9., mě to ale v jejich systému ukázalo převzetí až 12.! Takže já 4 dny zbytečně otravuji zákazníka, aby omluvil zdržení přepravy a on to již má dávno doma ... Naopak se podle mě zlepšila Pošta, která je sice dražší, ale zato podle mého momentálně nejrychlejší.
13. 9. 2015 14:34:52
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-zasilkovna-x-ulozenka/strana/4/#reply982037
Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
14. 9. 2015 12:37:04
oni najímají mladý kluky, kteří to tam vydrží měsíc a jakmile začne novej a nezná to, tak třeba vůbec nepřijede a nikdo se neozve atd...
Přemýšlíme odejít k uložence, která nabízí také poštu a ppl v jednom systému, což by urychlilo práci
14. 9. 2015 12:37:04
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-zasilkovna-x-ulozenka/strana/4/#reply982036
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit