Zadejte hledaný výraz...

Zkušenosti v podporou wedosu?

alfons99
verified
rating uzivatele
28. 8. 2012 21:38:04
A proč ne v topicu? Je to i pro ostatní, aby věděli, co si kupují.
28. 8. 2012 21:38:04
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-v-podporou-wedosu/strana/5#reply801557
acidclick
verified
rating uzivatele
28. 8. 2012 21:46:40
boze.... 98% lidi budou spokojeni s tim co si koupili, 1% nespokojeni, 1% trotlove co proste budou dokola a dokola a dokola podobna temata...
napis radsi do novy... treba z toho bude podobna pecka : http://www.zufanek.cz/cs/aktuality/nadosmrti-s-zufankem
edit: mozna by nebylo spatne na exotopedii pridat nove slovo: bananovina
edit2: az wedos vymysli slevovou akci ala "kazdy spokojeny zakaznik, ktery to napise na WT dostane slevu na prodlouzeni" tak se z toho tu vsichni zblaznite
28. 8. 2012 21:46:40
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-v-podporou-wedosu/strana/5#reply801556
pes502
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
28. 8. 2012 23:16:22
Napsal alfons99;837707
A proč ne v topicu? Je to i pro ostatní, aby věděli, co si kupují.
A myslíš, že když si budu někdy něco kupovat tak budu číst na WT 150 stránek o tom, jak si tu pořád na něco stěžuješ a Wedos se brání a ty si zase stěžuješ na něco jiného a oni se zase brání a vlastně ten topic nemá absolutně žádnou hodnotu? Jak vidím, jmenuje se Zkušenosti v podporou wedosu? a jak vidím, našlo se zde daleko více spokojených zákazníků. Takže svou zkušenost si již všem sdělil a pokud se chceš s Wedosem hádat, mohl bys tak činit skrze PM. Od toho to tu je :)
28. 8. 2012 23:16:22
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-v-podporou-wedosu/strana/5#reply801555
alfons99
verified
rating uzivatele
29. 8. 2012 18:19:29
to pes502: Proč by sis nepřečetl radši 150 stránek o wedosu a jejich službách předtím než si službu koupíš? Já bych to udělal.
Jinak STÁLE už 24 hodin po příchodu z dovolené nemám žádnou zprávu o tom, že mi finanční prostředky vrátili nebo poslali. Pořád si myslíte, že je to podpora na jedničku?
Potřebuji ty peníze poslat jinde, ale oni s nimi už skoro týden obchodují a nejsou schopni mi je poslat zpátky. Tak tady nechytrač, každý spokojený jaksi s jejich přístupem být nemůže.
Vlákno jsem původně založil, abych se od ostatních dozvěděl různé ohlasy a psali zde i lidé, kteří spokojení nejsou.
Mám informaci z jednoho soukromého zdroje, že wedos se všude vychvaluje jak nejsou skvělí, jak někoho rozmazlují, ale když jsem se ptal kde je problém, tak jsem se dozvěděl - všechno je OK to asi podle nich znamenalo, ano, servery jsou online, ale nic víc neřešili.
To, že mi vyšli vstříc, je sice pěkné, ale už je to rok zpátky, jak to tady pan kolega z wedosu vytahoval, ale co se stalo před týdnem nezmínil ani slovem.
---------- Příspěvek doplněn 29.08.2012 v 18:23 ----------
Oni si neumí najmou nějakého kolegu, aby zastupoval druhého kolegu, když je na dovolené. Radši zde budou psát, jak jsem je křivě neobvinil.
29. 8. 2012 18:19:29
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-v-podporou-wedosu/strana/5#reply801554
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
29. 8. 2012 18:38:54
Já mám s podporou Wedos jen pozitivní zkušenosti. Asi to bude tím, že od nich nečekám, že za mě budou programovat aplikaci, příp. opravovat mé chyby ve skriptech. Na otázky jsem dostal odpovědi rychle a bez problémů.
I když teď si vzpomínám, že jednou jsem si stěžoval na problém s VPS, byl jsem "odbyt", a až poté se zjistilo, že problém není na mém VPS, ale na některém ze síťových prvků u Wedosu. Ale tak jeden drobný nedostatek, no Bóže :)
Takže za mě fajn.
29. 8. 2012 18:38:54
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-v-podporou-wedosu/strana/5#reply801553
alfons99
verified
rating uzivatele
29. 8. 2012 18:44:59
to Bacon: Češi jen drží hu*u a na všechno říkají - no bóže. (OT: Pak tak vypadá i naše vláda a "legální" zloději u koryt. Dávno je měli vykopat, tedy my.)
29. 8. 2012 18:44:59
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-v-podporou-wedosu/strana/5#reply801552
Napsal alfons99;838094
Jinak STÁLE už 24 hodin po příchodu z dovolené nemám žádnou zprávu o tom, že mi finanční prostředky vrátili nebo poslali. Pořád si myslíte, že je to podpora na jedničku?
Potřebuji ty peníze poslat jinde, ale oni s nimi už skoro týden obchodují a nejsou schopni mi je poslat zpátky. Tak tady nechytrač, každý spokojený jaksi s jejich přístupem být nemůže.
Včera jste dostal odpověď:
Problém je v tom, že kolega, který to administrativně zpracovává je k dispozici až dnes a účetní bude v pátek. Zkusím Vám nějak pomoci.
Napište mi na jaký účet chcete platbu vrátit a já potom budu muset s účetním vše dořešit v dalších dnech.
Co na tom chcete více řešit? Platba byla poslána i bez účetního a to i přesto, že na její vrácení nemáte nárok. My se však chováme férově ke svým zákazníkům a proto vždy vycházíme vstříc.
Lze snad jen zopakovat to, že jsme si Vás neskutečně rozmazlili odpověďmi v řádu minut.
Napsal alfons99;838094
Vlákno jsem původně založil, abych se od ostatních dozvěděl různé ohlasy a psali zde i lidé, kteří spokojení nejsou.
Vidíte a namísto toho jste se dozvěděl jen to, že jsou těch spokojených je víc :-) a pořád nepřestáváte útočit... Nevíme proč. Opět jsme jen vyšli vstříc i s vrácením platby, předtím s hostováním "warez blogu s pornografickou tématikou" (tak jste to sám nazval).
Napsal alfons99;838094
To, že mi vyšli vstříc, je sice pěkné, ale už je to rok zpátky, jak to tady pan kolega z wedosu vytahoval, ale co se stalo před týdnem nezmínil ani slovem.
Co se stalo před týdnem? Náš postoj k zákazníkům se nemění. Vycházíme všem vstříc a snažíme se ukázat, že i hostingová firma může mít slušné chování. Bohužel je to někdy tak, že dobro je po zásluze potrestáno.
Napsal alfons99;838094
Oni si neumí najmou nějakého kolegu, aby zastupoval druhého kolegu, když je na dovolené. Radši zde budou psát, jak jsem je křivě neobvinil.
Ano, vysvětlili jsme to zde, vysvětlovali jsme Vám to včera e-mailem. Takové jsou procesy v naší firmě a nic s tím jiného neuděláme. Řeší to jiné oddělení, než podpora a nezlobte se, ale účetnictví má určitá pravidla a přístup na účet také...
Nejsme firma o jednom člověku nebo dvou kamarádech, ale profesionální firma s přesně stanovenými pravidly a postupy. I proto nám služby fungují...
Napsal Bacon;838098
Já mám s podporou Wedos jen pozitivní zkušenosti. Asi to bude tím, že od nich nečekám, že za mě budou programovat aplikaci, příp. opravovat mé chyby ve skriptech. Na otázky jsem dostal odpovědi rychle a bez problémů.
I když teď si vzpomínám, že jednou jsem si stěžoval na problém s VPS, byl jsem "odbyt", a až poté se zjistilo, že problém není na mém VPS, ale na některém ze síťových prvků u Wedosu. Ale tak jeden drobný nedostatek, no Bóže :)
Takže za mě fajn.
Přiznáváme, že se občas nějaký problém stát může. Je to jen technika a jsme jen lidé. K problémům se vždy stavíme čelem a nikdy je netajíme. Netajíme nic na našem projektu od počátku.
Opakuji, že se snažíme vycházet maximálně vstříc a důkazem je i zakladatel tohoto vlákna, který si tady vymýšlí o problémech s výkonem, které nikdy nereklamoval a my mu vracíme peníze a to i přesto, že jsme nikdy nemuseli. Děláme to i přesto, že nás jeho chování tady poškozuje. Vycházíme vstříc. Děláme to tak vždy. Udělali jsme to i v případě, že u nás měl problematický web. Udělali jsme to s přesunem platby kdysi, děláme to nyní. To už se však opakujeme.
Tím bych to celé vlákno považoval za uzavřené a dál bych se tím nechtěl zabývat. Nemá to smysl a ztrácíme tím všichni čas.
Předpokládáme, že rozumní čtenáři tohoto vlákna si udělají obrázek o celém "problému".
29. 8. 2012 20:17:04
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-v-podporou-wedosu/strana/5#reply801551
alfons99
verified
rating uzivatele
29. 8. 2012 20:35:03
Dobře, mistři hostingu na českém internetu.
Mohl byste mi vysvětlit, jaktože nemám nárok na vrácení platby? Když mi bylo řečeno, že je služba na 7 dní zdarma, ale vy jste druhý den poslali fakturu?
Tohle by mě opravdu zajímalo.
A kde mám na mailu nějakou zprávu, že jste poslali peníze? Jen jste poděkovali za číslo účtu.
Samochvála smrdí, pokud nevíte.
29. 8. 2012 20:35:03
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-v-podporou-wedosu/strana/5#reply801550
Napsal alfons99;838154
Dobře, mistři hostingu na českém internetu.
Mohl byste mi vysvětlit, jaktože nemám nárok na vrácení platby? Když mi bylo řečeno, že je služba na 7 dní zdarma, ale vy jste druhý den poslali fakturu?
Tohle by mě opravdu zajímalo.
A kde mám na mailu nějakou zprávu, že jste poslali peníze? Jen jste poděkovali za číslo účtu.
Samochvála smrdí, pokud nevíte.
Nechme toho, prosím, pojďme si to řešit přes soukromé zprávy.
Jen pro upřesnění a na vysvětlenou. Vrácení plateb (zkušební dobu 7 dní) máme u nových služeb. Vy jste službu měl zřízenou již více než 14 dní a doobjednal jste si doplňkovou službu. Doplňkové služby aktivujeme ihned a máte 7 dní na zaplacení (tím nahrazujeme tu zkušební dobu) a jinak je doplňková služba automaticky zrušena. Zaplacením se službou souhlasíte. Není to však podstatné, protože jsme vyšli (opět a znovu) vstříc.
Včera jsme si s Vámi psali několik mailů. Napsali jsme Vám to co je výše. Slíbili jsme vrácení až po návratu účetního z dovolené = v pátek. Vyřešili jsme to i bez účetního a obratem. Vrácenou platbu poznáte na svém bankovním účtu. Následně bude potřeba s účetním vyřešit administrativní záležitosti s tím spojené a tak budete ještě kontaktován.
Chtěl bych na závěr (už snad skutečně naposledy) požádat, abychom případné vzájemné dohady řešili mimo toto vlákno. Děkuji. Zde již bylo napsáno vše podstatné. Každý si udělá obrázek o celém problému a každému bude jasné, kde je pravda.
29. 8. 2012 20:45:44
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-v-podporou-wedosu/strana/5#reply801549
alfons99
verified
rating uzivatele
29. 8. 2012 20:51:41
Napsal WEDOS;838160
Chtěl bych na závěr (už snad skutečně naposledy) požádat, abychom případné vzájemné dohady řešili mimo toto vlákno. Děkuji. Zde již bylo napsáno vše podstatné. Každý si udělá obrázek o celém problému a každému bude jasné, kde je pravda.
Jsem rád, za poslední konečně rozumnou zprávu. Jak vidíte, není jednoduché se s vámi na všem domluvit, je třeba na to 3 stránkový topic.
Pokud budu mít tedy nějaký požadavek, napíšu PM.
29. 8. 2012 20:51:41
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-v-podporou-wedosu/strana/5#reply801548
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
29. 8. 2012 20:52:48
Jo, nechápu, co si to ten Wedos dovoluje. Měli sednout do auta a ty peníze okamžitě přijet vrátit osobně!
29. 8. 2012 20:52:48
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-v-podporou-wedosu/strana/5#reply801547
pes502
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
29. 8. 2012 23:08:22
Napsal alfons99;838162
Jsem rád, za poslední konečně rozumnou zprávu. Jak vidíte, není jednoduché se s vámi na všem domluvit, je třeba na to 3 stránkový topic.
Pokud budu mít tedy nějaký požadavek, napíšu PM.
Takže tím chceš říct, že jsi potřeboval 3 stránkový topic, abys pochopil, že to máte řešit přes PM? Já bych řekl, že ve Wedosu to pochopili ihned, takže chyba bude asi trochu někde jinde, že ano ...
29. 8. 2012 23:08:22
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-v-podporou-wedosu/strana/5#reply801546
108
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
30. 8. 2012 00:03:35
mladý rozohněný muž, není lepších při čtvrtečním ránu.
Napsal alfons99;838154
Dobře, mistři hostingu na českém internetu.
Mohl byste mi vysvětlit, jaktože nemám nárok na vrácení platby? Když mi bylo řečeno, že je služba na 7 dní zdarma, ale vy jste druhý den poslali fakturu?
Tohle by mě opravdu zajímalo.
A kde mám na mailu nějakou zprávu, že jste poslali peníze? Jen jste poděkovali za číslo účtu.
Samochvála smrdí, pokud nevíte.
30. 8. 2012 00:03:35
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-v-podporou-wedosu/strana/5#reply801545
alfons99
verified
rating uzivatele
30. 8. 2012 20:59:03
Téme nemá smysl dál řešit. Peníze jsem dostal a jakákoliv podpora od wedosu je pro mě pasé. Když budu mít nějaký problém, určitě jim psát nebudu.
Ničeho bych se totiž nedopátral.
Tímto téma zamykám.
30. 8. 2012 20:59:03
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-v-podporou-wedosu/strana/5#reply801544
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit