Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Zkušenosti v podporou wedosu?

Já bych taky strašně rád přidal svou zkušenost s podporou od Wedosu a bohuzel nesmim:(
28. 8. 2012 20:48:05
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-v-podporou-wedosu/strana/4/#reply801572
acidclick
verified
rating uzivatele
28. 8. 2012 20:49:57
asi pornostranky nejedou, kdyz je potreba je hostovat za 25kc/m. :)
28. 8. 2012 20:49:57
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-v-podporou-wedosu/strana/4/#reply801571
to rpet - my se jen bráníme proti tomu, když někdo píše to co není tak úplně pravda.
Napsal alfons99;837656
to buffy.cz: Co takhle číst třeba oficiální wordpress.org a né nějaký pitomý wedosácký návod?
Nejlepší cache na trhu je aktuálně wp hyper cache.
Když provozuješ wordpress, měl by ses o něj trochu zajímat.
http://goo.gl/1Z5SL
to WEDOS: Nebrečte. Přesně jak to píšete VY to nikdy není. Někteří lidé ví své, ale to je škoda řeči. Problém je v tom, že já jsem ten problém s váma ŘEŠIL NĚKOLIK DNŮ, ale vždy napíšete, že je vše OK! Ano, už je vše OK, když nehostuji na wedosu.
A jestli se bojíte warezu, tak ho nehostujte! Předtím, než jsem si hosting koupil, ptal jsem se, jestli je to možné a bylo mi řečeno, že ano! A při připadných stížnostech se bude problém řešit individuálně. A si vemte kapesník, pomůže to.
Podobná diskuze nikam nevede. S námi jste žádné technické nedostatky neřešil. To jste začal psát až nyní zde.
Warez - zachovali jsme se tak jak jsme slíbili a řešili jsme to individuálně a nějak jsme vás nepoškodili. Byli jsme upozorněni na problematický obsah a řešili jsme to. Tam přeci nebyl problém ani na jedné straně. Problém je nyní, když tady píšete o věcech, které jste nikdy nereklamoval. Naši "chybu" s nereakcí na váš požadavek jsme přiznali. Co máme udělat víc? Máme se nechat urážet nebo tady číst nějaké nepravdivé informace? Nezlobte se, ale to přeci nejde.
Proti podobným věcem se logicky brání každý. Poškozovat se nenecháme, protože jsme nic špatného neudělali. Tedy kromě toho, že jsme vás nesmírně rozmazlili :-)
Napsal pes502;837665
Já na Wedosu hostuji několik svých projektů na několika doménách a žádný problém jsem s nimi zatí neměl. Sice je pravda, že jednoho člověka na technické podpoře moc nemusím - většinou se snaží poradit, ale většinou se dozvím něco, co vím a ne to, co hledám, ale jinak se mi vždy snaží vyjít vstříc.
Měl jsem již několik specifických požadavků, některé z nich i nad rámec Wedos podmínek a vždy jsem k nějakému řešení došel. Buď jsem dostal řešení přímo, nebo radu kam se obrátit, co hledat apod. Takže já jsem s Wedos podporou spokojen
Děkujeme za podporu. My neříkáme, že jsme bezchybní, ale svoje chyby se snažíme přiznat a omezit na minimum. Zákazníkům se snažíme vycházet maximálně vstříc. Víc než slibujeme nebo garantujeme. Naštěstí většina lidí to chápe a oceňuje. Bohužel se mezi desítkami tisíc hostovaných webů občas najdou lidé, kterým to nebude vyhovovat nikdy :-)
28. 8. 2012 20:52:38
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-v-podporou-wedosu/strana/4/#reply801570
alfons99
verified
rating uzivatele
28. 8. 2012 20:54:33
Napsal acidclick;837671
asi pornostranky nejedou, kdyz je potreba je hostovat za 25kc/m. :)
Neboj se, chtěl jsem to zkusit, určitě bych tam dlouho s touto jejich sekundovou odezvou nebyl. Porno stránky potřebují výkon, když tam leze tolik lidí, ale to tady rozebírat nebudu. Myslel jsem, že je to opravdu noLimit, když mi předtím celkem solidně starý blog jel. A píšeš špatnou cenu. Je to za 30 Kč, ne za 25.
Napsal Michal Kubíček;837670
Já bych taky strašně rád přidal svou zkušenost s podporou od Wedosu a bohuzel nesmim:(
A co ti brání? Jen to napiš, já jsem třeba zvědavej.
to WEDOS: Nikdy jsem problém neřešil? Psal jsem o tom 5x a fakt potvrzuje až výpis resp. screen, který jsem zde uvedl. S vámi končím diskuzi, jen si hoňte ego, možná vás to baví.
28. 8. 2012 20:54:33
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-v-podporou-wedosu/strana/4/#reply801569
buffy
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
28. 8. 2012 21:03:39
Napsal alfons99;837675
Neboj se, chtěl jsem to zkusit, určitě bych tam dlouho s touto jejich sekundovou odezvou nebyl. Porno stránky potřebují výkon, když tam leze tolik lidí, ale to tady rozebírat nebudu. Myslel jsem, že je to opravdu noLimit, když mi předtím celkem solidně starý blog jel. A píšeš špatnou cenu. Je to za 30 Kč, ne za 25.
A co ti brání? Jen to napiš, já jsem třeba zvědavej.
to WEDOS: Nikdy jsem problém neřešil? Psal jsem o tom 5x a fakt potvrzuje až výpis resp. screen, který jsem zde uvedl. S vámi končím diskuzi, jen si hoňte ego, možná vás to baví.
a psal jsi vubec wedosu, kdyz to nemuzou dohledat? :)
28. 8. 2012 21:03:39
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-v-podporou-wedosu/strana/4/#reply801568
Napsal alfons99;837675
Neboj se, chtěl jsem to zkusit, určitě bych tam dlouho s touto jejich sekundovou odezvou nebyl. Porno stránky potřebují výkon, když tam leze tolik lidí, ale to tady rozebírat nebudu. Myslel jsem, že je to opravdu noLimit, když mi předtím celkem solidně starý blog jel. A píšeš špatnou cenu. Je to za 30 Kč, ne za 25.
Nechte toho, prosím, nikdy jste si na odezvu nestěžoval. Ani jednou. Tak co to tady, prosím, píšete... Měl jste u nás web před rokem, objednal jste si nyní další. Nikdy jste si nestěžoval.
S námi jste začal řešit obsah vašeho "warez blogu s pornografickou tématikou" (tak jste to sám nazval) až po našem upozornění, který jsme poslali až v okamžiku, kdy jsme dostali upozornění od třetích osob. My jsme vás nechali hostovat tak dlouho jak jste potřeboval a to i přesto, že nám třeba mohlo hrozit zabavení serveru... Vyšli jsme vstříc i v tom, že místo toho, abychom vás "hnali" :-), tak jsme nevyužité finance převedli na jiné služby.
Nevíme jakou jste měl na těch stránkách návštěvnost, ale možná byl problém v tom, že jste skutečně vyčerpal všechny prostředky, které jste si zakoupil a které u služby jasně a veřejně nabízíme.
Problém s výkonem nemáme. To opakujeme znovu. Servery nepřetěžujeme. Máme jich téměř 200 (dvouprocesorových FUJITSU) za necelé 2 roky.
Problémy s podporou nemáme. To opakujeme také znovu. Vám jsme vždy pomohli a vyšli vstříc. Odpovědi jste vždy dostal během pár minut. Nyní vám rušíme příplatkovou službu, kterou jste si sám vybral a zaplatil a my vám budeme vracet peníze (aniž by k tomu byl z naší strany důvod). Na jedinou tuto věc se naše odpověď pozdržela. Vysvětlili jsme proč a omluvili jsme se.
Nechme toho, prosím. Možná vám to přijde zajímavé, ale tohle nikam nevede... My si bezdůvodně naše jméno poškozovat nenecháme. Budeme trpělivě vysvětlovat tak, aby každý pochopil kde je pravda.
28. 8. 2012 21:04:42
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-v-podporou-wedosu/strana/4/#reply801567
alfons99
verified
rating uzivatele
28. 8. 2012 21:12:42
Napsal buffy.cz;837680
a psal jsi vubec wedosu, kdyz to nemuzou dohledat? :)
Víš, mají tam takový chaos, že neví, že se bavíme o aktuálním blogu. Oni pořád píší o tom, co bylo před rokem, ne co bylo včera.
Mě před rokem nezajímá, mě zajímá dnes. Před rokem bylo vše úplně jinak a nezáleželo mi na odezvě blogu, prostě jen aby jel, protože byl mladý, nový.
28. 8. 2012 21:12:42
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-v-podporou-wedosu/strana/4/#reply801566
Napsal alfons99;837690
Víš, mají tam takový chaos, že neví, že se bavíme o aktuálním blogu. Oni pořád píší o tom, co bylo před rokem, ne co bylo včera.
Mě před rokem nezajímá, mě zajímá dnes. Před rokem bylo vše úplně jinak a nezáleželo mi na odezvě blogu, prostě jen aby jel, protože byl mladý, nový.
Chaos nemáme :-) . Jen vy jste nám psal svůj poslední požadavek z různých mailových adres a kolegové to hledali pod jinou. Následně se vše vysvětlilo.
Máme náhodou skvělý poštovní systém. Je v tom přehled a vše se dá najít a vše hromadně vyřešit. Vše (veškerá komunikace celé firmy) je propojené se zákazníkem, jeho účtem. Takže k zákazníkovi najdeme všechno jedním kliknutím. Víme kdy psal, co chtěl, kdo mu odpovídal, co mu kdo odpovídal...a jak dlouho trvala odpověď. Vidíme kdo mu co nastavoval a kdo mu kdy co udělal a kdy mu co řešil.
Víte, v tom se nikdo nikdy neztratí. V tom je přehled. Díky tomu tady můžeme tak sebevědomě argumentovat. Díky tomu zvládáme růst a díky tomu podpora funguje tak jak tady píšou jiní - spokojení zákazníci.
28. 8. 2012 21:18:06
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-v-podporou-wedosu/strana/4/#reply801565
alfons99
verified
rating uzivatele
28. 8. 2012 21:19:37
Napsal WEDOS;837682
Nechte toho, prosím, nikdy jste si na odezvu nestěžoval. Ani jednou. Tak co to tady, prosím, píšete... Měl jste u nás web před rokem, objednal jste si nyní další. Nikdy jste si nestěžoval.
S námi jste začal řešit obsah vašeho "warez blogu s pornografickou tématikou" (tak jste to sám nazval) až po našem upozornění, který jsme poslali až v okamžiku, kdy jsme dostali upozornění od třetích osob. My jsme vás nechali hostovat tak dlouho jak jste potřeboval a to i přesto, že nám třeba mohlo hrozit zabavení serveru... Vyšli jsme vstříc i v tom, že místo toho, abychom vás "hnali" :-), tak jsme nevyužité finance převedli na jiné služby.
Nevíme jakou jste měl na těch stránkách návštěvnost, ale možná byl problém v tom, že jste skutečně vyčerpal všechny prostředky, které jste si zakoupil a které u služby jasně a veřejně nabízíme.
Problém s výkonem nemáme. To opakujeme znovu. Servery nepřetěžujeme. Máme jich téměř 200 (dvouprocesorových FUJITSU) za necelé 2 roky.
Problémy s podporou nemáme. To opakujeme také znovu. Vám jsme vždy pomohli a vyšli vstříc. Odpovědi jste vždy dostal během pár minut. Nyní vám rušíme příplatkovou službu, kterou jste si sám vybral a zaplatil a my vám budeme vracet peníze (aniž by k tomu byl z naší strany důvod). Na jedinou tuto věc se naše odpověď pozdržela. Vysvětlili jsme proč a omluvili jsme se.
Nechme toho, prosím. Možná vám to přijde zajímavé, ale tohle nikam nevede... My si bezdůvodně naše jméno poškozovat nenecháme. Budeme trpělivě vysvětlovat tak, aby každý pochopil kde je pravda.
Jako já nevím jak bych se k tomuto vyjádříl, to je jak mluvit do zdi. NEMÁTE DŮVOD? Máte, chtěl jsem si službu !VYZKOUŠET! a tudíž jsem ji aktivoval. Poslali jste fakturu, kterou jsem ani nemusel platit, protože když je něco na vyzkoušení, tak proč bych to platil? Zaplatím, až budu mít zájem, ne hned. Třeba to pak nebudu chtít a vnikne tato situace. Ano, necháme toho, protože VY si řešíte věci po svém, nikoliv pro vstřcnost. Takže MÁTE DŮVOD mi vrátit peníze.
A jestli nemáte logy z našich konverzací, je to váš problém, ne můj. Pamatuji si, co jsem s vámi řešil a co jsem tam psal.
(Např. to, že mi bylo řečeno, že je balíček na 7 dní zdarma, ale veřejně to ani nemáte nikde napsané).
Ptal jsem se na podpoře, jestli nemáte problém s konektivitou, se serverem a vždycky bylo vše OK, podle vás. Máte problém s transitem do NIXu?
Místo nynějších 700ms to bylo 3,5sekundy na 24kB soubor. 400kB soubor se mi načítal 38s, škoda, že už nemám screen. Jestli je tohle na noLimit, tak teda pěkně pomalý.
28. 8. 2012 21:19:37
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-v-podporou-wedosu/strana/4/#reply801564
enzo
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
28. 8. 2012 21:22:01
Promiňte trošku OT na "uvolnění". Už je to přes 12hod nonstop(v 8:39 to bude dvacetičtyřhodinovka) ... za tu dobu jsme stihl jen na zahradě tolik práce jako posekat trávnik, ostřihat růže, posbírat jablka, doma jsme malovali chodbu + wc, během dne jsem udělal vcelku dost práce na netu i mimo net(banka, pošta, úřady aj.) a vy tu stále řešíte toto :) obdivuhodné :)
28. 8. 2012 21:22:01
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-v-podporou-wedosu/strana/4/#reply801563
alfons99
verified
rating uzivatele
28. 8. 2012 21:23:12
Napsal WEDOS;837695
Chaos nemáme :-) . Jen vy jste nám psal svůj poslední požadavek z různých mailových adres a kolegové to hledali pod jinou. Následně se vše vysvětlilo.
Máme náhodou skvělý poštovní systém. Je v tom přehled a vše se dá najít a vše hromadně vyřešit. Vše (veškerá komunikace celé firmy) je propojené se zákazníkem, jeho účtem. Takže k zákazníkovi najdeme všechno jedním kliknutím. Víme kdy psal, co chtěl, kdo mu odpovídal, co mu kdo odpovídal...a jak dlouho trvala odpověď. Vidíme kdo mu co nastavoval a kdo mu kdy co udělal a kdy mu co řešil.
Víte, v tom se nikdo nikdy neztratí. V tom je přehled. Díky tomu tady můžeme tak sebevědomě argumentovat. Díky tomu zvládáme růst a díky tomu podpora funguje tak jak tady píšou jiní - spokojení zákazníci.
Tak laskavě nevytahujte staré věci. Mě starý blog nezajímá, nemám s ním nic společného. Že tam kdysi hostoval u vás, to je již dávná minulost a do tohoto tématu to ani nepatří.
Napsal enzo;837697
Promiňte trošku OT na "uvolnění". Už je to přes 12hod nonstop(v 8:39 to bude dvacetičtyřhodinovka) ... za tu dobu jsme stihl jen na zahradě tolik práce jako posekat trávnik, ostřihat růže, posbírat jablka, doma jsme malovali chodbu + wc, během dne jsem udělal vcelku dost práce na netu i mimo net(banka, pošta, úřady aj.) a vy tu stále řešíte toto :) obdivuhodné :)
Jistě, když wedos chtějí mít poslední slovo. Honí si ego, že jsou 7 let na trhu, ale bojí se třeba warezu a píšou o zabavení serveru, což jim od czechav vůbec nehrozí, když to jsou samí zloději.
28. 8. 2012 21:23:12
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-v-podporou-wedosu/strana/4/#reply801562
Napsal enzo;837697
Promiňte trošku OT na "uvolnění". Už je to přes 12hod nonstop(v 8:39 to bude dvacetičtyřhodinovka) ... za tu dobu jsme stihl jen na zahradě tolik práce jako posekat trávnik, ostřihat růže, posbírat jablka, doma jsme malovali chodbu + wc, během dne jsem udělal vcelku dost práce na netu i mimo net(banka, pošta, úřady aj.) a vy tu stále řešíte toto :) obdivuhodné :)
Dokonalé a trefné :-) . Vidíme to stejně, ale vysvětlovat musíme. Víte - my to vysvětlovat musíme, protože se cítíme poškozeni nepravdivou informací. Tak to vysvětlujeme a uvádíme na pravou míru.
28. 8. 2012 21:26:01
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-v-podporou-wedosu/strana/4/#reply801561
Oskar
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
28. 8. 2012 21:27:08
Alfons99: Navrh:
1) Proc to nemuzete resit pres PM ?
2) Pokud to chcete resit tady, muzete prejmenovat vlakno na "Nikdy nekoncici hadka, aneb Wedos jsou zlodeji"
28. 8. 2012 21:27:08
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-v-podporou-wedosu/strana/4/#reply801560
alfons99
verified
rating uzivatele
28. 8. 2012 21:31:11
to Ignawin: Nechci je poškozovat, jen uvádět věci na pravou míru.
28. 8. 2012 21:31:11
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-v-podporou-wedosu/strana/4/#reply801559
Oskar
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
28. 8. 2012 21:32:00
Proc to nemuzete uvadet na pravou miru pres PM ?
28. 8. 2012 21:32:00
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-v-podporou-wedosu/strana/4/#reply801558
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit