Zadejte hledaný výraz...

Zkušenosti se Zasilkovna.cz?

Standa63
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
4. 10. 2012 10:16:16
Co říkáte na službu zasilkovna.cz?
4. 10. 2012 10:16:16
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-se-zasilkovna-cz#reply815355
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
4. 10. 2012 11:06:54
Kvantita převyšuje nad kvalitou a největší problém je pomalost dodání zásilek, kdy zákazník zboží objedná a dostane jej až za 3 dny.
4. 10. 2012 11:06:54
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-se-zasilkovna-cz#reply815354
Ryuji
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 10. 2012 14:57:24
Je fajn, že tam mají tolik poboček, ale mi vadí princip těchto zásilkových společností. Je mi prostě hloupé poslat zákazníka někde na recepci hotelu, do prodejny mobilů, potravin, atd. pro své zboží. Nelíbí se mi to, přijde mi to divné. Navíc často u těchto společností nejsou takové prodejny viditelně označeny. U zásilkovny jsem se teď díval, a někde mají i štít s logem, fajn, ale přesto. Vím, že jedna společnost měla třeba recepci hotelu jako výdejní místo. Umím si představit, že tam přijdu a bude se tam někdo ubytovávat, nebo někde v prodejně čehokoliv bude obsluhovat zákazníka a já budu čekat. Tohle by mi vadilo.
Ale aby to nevypadalo, že se mi koncept vůbec nelíbí, používám Uloženku. Jo, mají pobočky jen v pěti městech v ČR a Bratislavu v SK, ale jsou to jejich pobočky. To znamená, že to je prostě regulérní přepravní společnost. A teda dodání mám obvykle bez potíží do druhého dne. Z mého pohledu zákazník ví kam jde a to mi vyhovuje.
Takže tyhle společnosti za mě ano, ale jen s vlastními pobočkami. Toť můj názor.
4. 10. 2012 14:57:24
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-se-zasilkovna-cz#reply815353
Zásilkovna.cz
verified
rating uzivatele
5. 10. 2012 16:07:26
Zásilky dodáváme D+0 až D+3. Záleží na místě a čase podání zásilek. D+0 – vlastní rozvoz po Praze (9 výdejních míst). Případ D+3 nastane pouze v případě podání na podacím místě Z-point mimo Prahu poté, co odjede náš svoz na centrálu. Tedy jedná se spíš o výjimky a zásilky, které by i u jiného dopravce byly v režimu D+2.
Z příspěvků výše je jasný důvod vzniku vlákna – pomlouvat konkurenci. Tedy k pomluvám. Pokud by se zákazníkům nelíbilo chodit na hotelové recepce, do prodejen mobilů,… asi by tam nechodilo zhruba 40 % všech objednávek spolupracujících eshopů a lidé by se ke službě opakovaně nevraceli. Odsoudit kvůli tomu tato místo nám přijde až snobské a zákazníci problémy s nalezením výdejním míst nehlásí (a pokud ano, snažíme se označení vylepšit). Průměrného Čecha si v Zásilkovně představujeme trochu jinak.
Uloženka – regulérní přepravní společnost?! Zde bych odkázal na příspěvek http://webtrh.cz/178524-heureka-mall-shopar-citim-byt (o propojení heureka, mall a uloženka) a http://webtrh.cz/197082-vydejni-sit-ulozenka-krachuje-heurekapoint (snad věřím, že fáma, ale stejně k zamyšlení).
Pane Ryuji, Česká pošta se snaží získávat v menších vesnicích obchůdky, aby dělaly poštovní služby. PPL zavádí partnerská výdejní místa stejně jako Zásilkovna.
Lékarna.cz má nasmlouvané lékárny pro výdej jejich objednávek, ... a to bychom mohli pokračovat.
Nikdo Vám nebere Váš názor, ale firmy, které tyto služby reálně provozují, ho zřejmě nesdílejí.
5. 10. 2012 16:07:26
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-se-zasilkovna-cz#reply815352
flegma
verified
rating uzivatele
5. 10. 2012 16:13:26
Napsal Zásilkovna;852910
Lékarna.cz má nasmlouvané lékárny pro výdej jejich objednávek, ... a to bychom mohli pokračovat.
No to je snad logické, že lékarna bude mít nasmlouvané k výdeji lékarny. Ale posílat zákazníka pro balíček do prodejny sýrů, to se mi nějak taky nezamlouvá.
5. 10. 2012 16:13:26
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-se-zasilkovna-cz#reply815351
Tomas Honsa
verified
rating uzivatele
5. 10. 2012 16:52:04
Ryuji: Mě to přijde, že vlastně rozhodujete za vaše zákazníky, nepřijde vám? Vy rozhodujete o tom, co se jim líbí a co ne. Jsou to vaši zákazníci a máte na to právo, nabídnout jim to, co chcete vy. Ale tenhle postoj mi přijde, jako kdybych řekl, že moji zákazníci přece nebudou nosit teplákovou bundu, protože se mi nelíbí.
Dělejte si co chcete, já mám raději postup, kdy nechám na zákaznících, ať si vyberou to, co jim vyhovuje. Zatím evidentně váš názor nesdílejí..
---------- Příspěvek doplněn 05.10.2012 v 16:55 ----------
A co se týká rychlosti dodání... průměrná doba dodání všech zásilek všech přepravních společností je 2,9 dne.
http://share.falanxia.com/tyimg/heureka_12.jpg
5. 10. 2012 16:52:04
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-se-zasilkovna-cz#reply815350
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
5. 10. 2012 17:27:56
Rozhodně sem nechtěl nikoho pomlouvat, ale je to jen reálná zkušenost s využíváním Vaší služby po dobu cca 2 měsíců.
Bohužel si myslíte stejně jako mnozí, že ČR = Praha, ale tak to zkrátka není a pro mimopražské obchody to zkrátka není zajímavé, protože za tím co při odeslání zboží poštou jej má zákazník druhý den doma, tak přes Vás jej musím nejprve odvézt na nejbližší sběrné místo, které třeba v našem případě je skoro 30km, zcela logicky na něj nepojedu ráno, ale až odpoledne a díky neefektivnímu rozvozu těch zásilek se na výdejnu mimo prahu dostane za ty 3 dny, což se ukázalo jako nezajímavé pro zákazníky, jelikož oni vyžadují co nejrychlejší dodání.
Ta info grafika ukazuje dobu za kterou dodá eshop zboží zákazníkoj (podle toho co zákazníci uvedli v dotazníku), což je pochopitelné protože velká část obchodů nemá zboží skladem a odesílá jej do 1-2 dnů po objednání až jej sami naskladní a pak to vychází právě na těch 2.9 dne, přes Vás by to pak bylo ještě o 2-3 déle.
Raději dotujeme částečně cenu za Balík do ruky, který má zákazník druhý den skutečně doma bez rozdílu kde se nachází, ale s mnohem menším rizikem že si balík nevyzvedne.
5. 10. 2012 17:27:56
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-se-zasilkovna-cz#reply815349
Tomas Honsa
verified
rating uzivatele
5. 10. 2012 18:08:52
A vám to přijde logické něco zbytečně dotovat? Dotujete i ty zákazníky, kteří nepotřebují mít zboží doma do 24 hodin doma... Jasně, záleží na sortimentu. Nicméně stále věřím v to, že si zákazníci sami určí, co jim vyhovuje. Někdo uvítá raději dovoz domu a někdo si to vyzvedne třeba v cukrárně, když jde okolo.. Rozhodovat paušálně za zákazníky je alibismus.
5. 10. 2012 18:08:52
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-se-zasilkovna-cz#reply815348
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
5. 10. 2012 20:18:20
Ano, přijde mně logické zadotovat 16 Kč při zisku několika set Kč na objednávce a vědět že zákazník má druhý den zboží skutečně doma a já mam tak i peníze u sebe ne účtě do 2 dnů. Navíc na heureka.cz mam kvalitní hodnocení i u dopravy, což byl trochu problém dokud jsme používali zasilkovnu
5. 10. 2012 20:18:20
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-se-zasilkovna-cz#reply815347
Tomas Honsa
verified
rating uzivatele
5. 10. 2012 21:56:09
Všechno je to o přístupu. Pokud nápišu, že Zásilkovna, PPL nebo Česká Pošta nabízejí takové a takové služby, za takovou a takovou cenu s takovým časem doručením, pak se mi nestane, že by byl na mě někdo naštvaný. Pokud zákazníci vědí, o čem služby jsou, pak si každý vybere co chce a já nemusím dotovat ani těch 16Kč. Je to ale na vás, sám víte, co potřebujete.
5. 10. 2012 21:56:09
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-se-zasilkovna-cz#reply815346
Ryuji
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 10. 2012 02:42:43
Napsal Zásilkovna;852910
Pokud by se zákazníkům nelíbilo chodit na hotelové recepce, do prodejen mobilů,… asi by tam nechodilo zhruba 40 % všech objednávek spolupracujících eshopů a lidé by se ke službě opakovaně nevraceli. Odsoudit kvůli tomu tato místo nám přijde až snobské a zákazníci problémy s nalezením výdejním míst nehlásí (a pokud ano, snažíme se označení vylepšit). Průměrného Čecha si v Zásilkovně představujeme trochu jinak.
Uloženka – regulérní přepravní společnost?! Zde bych odkázal na příspěvek http://webtrh.cz/178524-heureka-mall-shopar-citim-byt (o propojení heureka, mall a uloženka) a http://webtrh.cz/197082-vydejni-sit-ulozenka-krachuje-heurekapoint (snad věřím, že fáma, ale stejně k zamyšlení).
Pane Ryuji, Česká pošta se snaží získávat v menších vesnicích obchůdky, aby dělaly poštovní služby. PPL zavádí partnerská výdejní místa stejně jako Zásilkovna.
Lékarna.cz má nasmlouvané lékárny pro výdej jejich objednávek, ... a to bychom mohli pokračovat.
Nikdo Vám nebere Váš názor, ale firmy, které tyto služby reálně provozují, ho zřejmě nesdílejí.
Původní dotaz ve vláknu byl na názor, takže jsem ho napsal. Neřekl jsem to jako dogma. Možná jsem mohl vynechat větu o regulérní přepravní službě, za to se omlouvám. Chtěl jsem tím říct, že mi to více vyhovuje. Jak už se někdo zmínil tady, nebo ve vláknu jinde, prostě nechci posílat zákazníky do sýrárny, nebo na recepce hotelů. Pokud si to vyžádají, udělám to samozřejmě.
Na druhou stranu, nakonec to musím rozhodnout já jako majitel shopu. Pokud vyberu, resp. vybral jsem Uloženku, je to moje rozhodnutí, které jsem udělal. Ano, znemožnil jsem možná více lidem si to vyzvednout osobně na mnohem více místech v ČR. Když ale vyberu Zásilkovnu, bude to stejné rozhodnutí a vypustím zase ty, kteří prostě chtějí přijít na výdejní místo a najít tam jen toto. Všechno je to o rozhodnutích a žádným se nezavděčím všem zákazníkům. Takto jsem to myslel, nebylo třeba hned "útočit" odkazy na další vlákna o údajně krachující Uložence.
Jestli třeba PPL udělá stejný koncept jako má Zásilkovna a zákazníci si to budou přát, opět něco z toho vyberu. Kdybych měl ale vybrat a podepsat smlouvy se všemi přepravci, kteří tady v ČR fungují, tak by se mi podle mě zákazníci ztráceli na posledním bodě objednávky. Vždy je potřeba najít nějaký rozumný poměr, mezi tím, kolik možností přepravy zákazníkovi nabídnu a jak přehledná nabídka přepravy bude. Nejde nabídnout deset přepravních společností bez obav, že to zákazníka na konci objednávky otráví, protože tam toho bude tolik, že si nevybere. Takže já zvolil Uloženku, jiný zvolí Zásilkovnu. A za tři měsíce to třeba může být naopak... :-)
---------- Příspěvek doplněn 06.10.2012 v 02:49 ----------
Napsal Tomáš Honsa;852930
Ryuji: Mě to přijde, že vlastně rozhodujete za vaše zákazníky, nepřijde vám? Vy rozhodujete o tom, co se jim líbí a co ne. Jsou to vaši zákazníci a máte na to právo, nabídnout jim to, co chcete vy. Ale tenhle postoj mi přijde, jako kdybych řekl, že moji zákazníci přece nebudou nosit teplákovou bundu, protože se mi nelíbí.
Dělejte si co chcete, já mám raději postup, kdy nechám na zákaznících, ať si vyberou to, co jim vyhovuje. Zatím evidentně váš názor nesdílejí..
Ano, rozhoduji. A když vyberu Zásilkovnu, bude to stejné rozhodnutí. Jak už jsem psal, nemyslím si, že je vhodné nabízet deset typů přepravy. Ostatně, má to ještě jeden aspekt. Když pošlu pro příklad sto balíčků za měsíc přes deset přepravních společností, budu pro deset přepravních společností naprosto nezajímavý. Když budu mít dva, možná naštvu pár lidí (jak jsem psal, všem se stejně zavděčit nejde), ale při padesáti zásilkách přes každou se třeba povede bavit o jiných cenách a sto zákazníků bude mít levnější přepravu. I takto se na to dá dívat.
Ale možná se pletu a můžou se ozvat všichni, kteří nabízejí obě služby. Třeba zjistím, že jsem jediný... :-) Samozřejmě se snažím vyjít zákazníkům vstříc, ale vždy a ve všem to nejde. Nevím z čeho usuzujete, že můj názor mí zákazníci nesdílejí, ale počet zákazníků, kteří mi odejdou z webu uprostřed objednávky vidím jen já... :-)
6. 10. 2012 02:42:43
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-se-zasilkovna-cz#reply815345
Standa63
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
6. 10. 2012 08:05:56
Napsal Zásilkovna;852910
Z příspěvků výše je jasný důvod vzniku vlákna – pomlouvat konkurenci. Tedy k pomluvám.
Pane, melete nesmysly.
Důvod vzniku vlákna je prostý: chtěl jsem se dozvědět zkušenosti se službou Zásilkovna.cz.
6. 10. 2012 08:05:56
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-se-zasilkovna-cz#reply815344
jober
verified
rating uzivatele
6. 10. 2012 09:52:11
Napsal Zásilkovna;852910
Pane Ryuji, Česká pošta se snaží získávat v menších vesnicích obchůdky, aby dělaly poštovní služby. PPL zavádí partnerská výdejní místa stejně jako Zásilkovna.
Lékarna.cz má nasmlouvané lékárny pro výdej jejich objednávek, ... a to bychom mohli pokračovat.
Nikdo Vám nebere Váš názor, ale firmy, které tyto služby reálně provozují, ho zřejmě nesdílejí.
Ano a velké e-shopy typu Mall, ALza... které přišli s vlastními výdejními místy je nyní zpoplatňují a chtějí z nich lidi vyhnat. Pokud použiju slova pana Lišky (generálního ředitele Internet Mall a.s.), tak trend chození do výdejních míst je špatný - prodávají tak za nižší ceny se stejnými náklady, jako kamenné pobočky a to se snaží změnit...
Když jsme u pošty a PPL, tak se snaží po vzoru DHL (koupilo v německu poštu) udělat v každém i malém městečku "poštovní místo". V Německu jsou vmenších městech v samoobsluze, menších obchodních domech, v elektru atd... Prostě v cizí prodejně a nikomu to nevadí, protože všichni jsou spokojeni. DHL nemá náklady za zaměstnance, pronájmy atd., obchodník má více návštěvníků, ze kterých jsou zákazníci a zároveň má "přivýdělek" do krámu (mnohdy je mošta takto i živí) a lidé jsou spokojeni, že mají i v malých městečcích poštu, která by tam jinak nebyla...
Zásilkovna a její outsorcing jsem pod vlivem pomluv lidí z uloženky nejprve nechtěl, pak jsme ji zkusili a musím říci, že služby jsou opravdu otřesné - na pobočce po 3-4 dnech, což se zákazníkům nelibí, ale výdejních míst je hodně.
---------- Příspěvek doplněn 06.10.2012 v 09:54 ----------
Napsal Tomáš Honsa;852930
A co se týká rychlosti dodání... průměrná doba dodání všech zásilek všech přepravních společností je 2,9 dne.
Číslo je to nic neříkající, 2,9 dne, protože v velkého procenta balíků nejsou lidi zastiženi doma a jdou si je na poštu vyzvednout za několik dnů. Kdybyste měl statistiku "prvního pokusu o doručení", tak jsme na čísle mezi 1-2 dny. S čísly interpretovanými bez rozmyslu pozor.
6. 10. 2012 09:52:11
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-se-zasilkovna-cz#reply815343
Zásilkovna.cz
verified
rating uzivatele
6. 10. 2012 10:04:17
Psali jsme to ve vedlejším tématu, ale zopakujeme to i zde. Berme to jako naše oficiální stanovisko, ke všem propíraným tématům.
...důležité je to co nám ukazuje trh. Naše služba roste, každý den se registrují nové e-shopy, roste také počet zásilek. Pravidleně otevíráme nové pobočky, posilujeme IT a vyvíjíme vlastní softwarové a logistické procesy. Intenzivně zlepšujeme podporu a zákaznický servis. Začínali jsme od nuly a na současný stav jsme velmi hrdí!
Pokud chce někdo poukazovat na chyby, vždy si něco najde. Nicméně vše pravidelně sledujeme a vycházíme vstříc jak e-shopům, tak samotným zákazníkům. Vyvíjíme podpory pro mnoha e-shopová řešení, nabízíme XML, které veškeré změny pobočkové sítě řeší za vás.
Zásilkovna nabízí velmi specifické služby. Takové, které doplňují současný stav logistiky zásilek z e-commerce. Pokud má někdo pocit, že naše služby nevyužije, pak je to v pořádku. Nicméně my věříme v to, že je mnoho zákazníků, kteří si nechtějí nebo nemohou nechat poslat zásilku domů nebo do práce. Věříme také v to, že je mnoho zákazníků, kteří počítají každou korunu a raději si pro zásilku dojdou cestou z práce. A v neposlední řadě je také mnoho zákazníků, kteří si pro zásilku dojdou raději do pěkné pekárny, kde jim nabídnou croissant, než do zamřížované pošty, kde jim nabídnou úrazové pojištění.
Je také ale mnoho zákazníků, kteří by si ve vašem e-shopu rádi koupili zboží, ale kvůli dopravě si ho raději objednají v internetové nákupní galerii, kde za stejnou cenu dopravy objednají také zboží, které váš e-shop nenabízí.
To vše může být vyvážené o něco delší dobou doručení (a to pouze v určitých specifických případech). Nicméně na všem pracujeme. I tak je mnoho zákazníků, kteří dají přednost ceně.
Je to na každém z vás. Nesnažíme se nikoho přemlouvat. Nabízíme služby těm, kdo je hledá.
PS: pokud se naše vyjádření kohokoli dotklo, pak se omlouváme. Našemu produktu 100% věříme a tak nás občas mrzí negativismy založené na předsudcích.
6. 10. 2012 10:04:17
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-se-zasilkovna-cz#reply815342
jober
verified
rating uzivatele
6. 10. 2012 10:15:51
Napsal Standa63;853176
Pane, melete nesmysly.
Důvod vzniku vlákna je prostý: chtěl jsem se dozvědět zkušenosti se službou Zásilkovna.cz.
Souhlas se Stadnou.... K tématu tedy.
Zásilkovna je technicky na velmi nízké úrovni (od uloženky se moc neliší teda), takže pokud máte malý shop a děláte všechno manuálně, tak je to přípustné řešení. Ve chvíli, kdy chcete něco automatizovat, narazíte na problémy.
Zkušenosti předané přímo na naších zákazníků jsou tyto:
1) Kladné
- výtají, že i manších městech je osobní odběr
- je to levné
2) Záporné
- špatně nebo prakticky vůbec (malá samolepka na dveřích, nic víc) označeny výdejní místa
- chybně označená výdejní místa - např. Brno - OC Vaňkovka a ve skutečnosti je to jakýsi obchod pár ulic vedle OC
- pokud nečte zákazník přesně kde výdejní místo najde, nebo nestuduje zapáleně web zásilkovny, těžko se mu výdejní místa hledají
- velmi dlouhá doba doručení na výdejní místa - my odesíláme poštou/DPD na centrálu = 1 den, tam se to zpracuje (0-1 den) a pak se to rozesílá na pobočky (1-2 dny). Následně na některých pobočkách trvá i 2 dny, než zásilky do systému "přijmou" a zákazník dostane info o vydání zboží - v nejrychlejším možném čase může být za 2 dny na výdejním místě, ale v reálu je to 3-5 dnů, což zákazníky sere a volají, kde mají zboží...
- na výdejních místech pošlou zákazníka pryč, že tam pro něj balík nemají, nebo když tam má více zásilek, tak mu dají jen jednu, že jich tam více není -> zákazník pak příijde domů, shlédne info od nás a volá nám, proč uvádíme, že je na pobočce, když není... Vysvětlíme, pošleme do obchodu zákazníka znova a tam své zboží konečně (když si to vydupe) dostane...
- přeprava z centrály na výdejní místa probíhá přepravní společnosti a velmi se šetří na obalovém materiálu - zboží zasíláme o krabicích, které jsou při doručení a předání zákazníkovi značně omlácení a pomačkaná - někteří se stěžují
- předchozí bod můžeme sami potvrdit - pokud nám zasílají zpět nepřevzaté zboží, tak vemou třeba 10 krabic od zboží, slepí neohleduplně izolepou s logem, přetáhnou stretch fólií a pošlou GLS. Bez jakékoliv bubllinkové fólie, krabice s výstelkami atd... Prostě prasečina.
- Nepřevzeté zboží se neřeší - výdejní lhůta je 7 nebo 10 dnů, tak nejak... Zboží však zůstane na výdejním místě klidně ležet i 3 týdny a je jim to jedno. Když se o něj začneme zajímat, tak se stáhne teprve na centrálu. Pro nás je to problém, protože prodáváme módní věci a pokud to někde měsíc leží, může to být problém
- Nepřevzaté zboží stahnou na centrálu a tam leží. Bez jakékoliv informace (narozdíl od uloženky) ho stahnou a leží.. Když se jednou za 2 měsíce náhodou přihlásím do jejich systému a projdu manuálně všechny zásilky, tak tam najdu třeba 10 nebo 20 ks zboží, které jim tam i 2 mšsíce leží... Musím si ho vyžádávat zpět, sami neupozorní a nic s nim neudělají....
Abych nepomlouval, uloženka je technicky propracovanější (ale jen o strašně málo) a alespoň mají vyškolené pracovíky, ale zase na úkor vyšších nákladů a nižší platební schopnosti. Na druhou stranu zásilkovna vše outsoutcuje a lidem ze zeleniny je jedno, jestli to má nějakou úroveň, kdyť za ten vydanej balík dostanou (cenu přesně nevím střílim) jen 10 Kč (nebo něco podobného), tak co by se s tim sr*li... Výsledek je nespokojenost zákazníků a většina, kteří u nás nakupují opakovaně a službu zásilkovny nebo uloženky využila, tak se přeorientovali na zasílání.. asi ví proč...
Osobně nemohu doporučit ani jednu službu a proto jsme uloženku přestali zcela nabízet a zásilkovnu místo zdarma dali za cenu běžného poštovného tak, aby si to každý nechal zaslat a jen ti co nutně trvají na osobním odbětu měli tu možnost to nechat zaslat do zeleniny nebo elektra.
Nezapojujte se ani do jedné sítě, pokud nechcete pořád řešit nějaké problémy. Za ten stres těch pár korun nestojí.
---------- Příspěvek doplněn 06.10.2012 v 10:26 ----------
Napsal Zásilkovna;853197
... Pravidleně otevíráme nové pobočky, posilujeme IT a vyvíjíme vlastní softwarové a logistické procesy. Intenzivně zlepšujeme podporu a zákaznický servis. Začínali jsme od nuly a na současný stav jsme velmi hrdí!
Pokud chce někdo poukazovat na chyby, vždy si něco najde. Nicméně vše pravidelně sledujeme a vycházíme vstříc jak e-shopům, tak samotným zákazníkům...
Tyto věty zní pro Vaše současné zákazníky směšně. Například my - více než rok jsme čekali na propojení server to server pro tisk etiket na zásilky z vlastního terminálu. 6x jsem to v průběhu roku urgoval u paní Kijonkové, která snad ve firmě jako jediná neco dělá a na ní mam skutečně dobrý názor. Vždy to skončilo na panu Bílkovi... Když jsem to po více než roce vzdal, tak přišlo jaké si nepoužitelné API, které "vymysleli". Je k podivu, že to celý rok údajně konzultovali s naším technikem, ale ten o tom nic neví...
Plně chápu, že jsou priority jinde - získávat nové a nové e-shopy, ale neuvědomujete si, že ty již dříve získané e-shopy rostou, zvětšují objemy a když jim nebudete schopni nabídnout automatizaci, tak se na Vás vykašlou, jako my. Zamrzli jste na šíleně nízké, na manuální práci založené úrovni a brzy Vás to zničí, protože nebudete stíhat. Navíc postupně budete ztrácet velké zákazníky, kteří Vás drží, nejsme jediní, kdo s Vámi seknul pro neschopnost (teď myslím automatizace a její podpory). Chápu, že při aktuálních objemech nemáte paníze na vývoj, ale tím se dostáváme do začarovaného kruhu, který musíte rozuzlit vy a ne já :)
6. 10. 2012 10:15:51
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-se-zasilkovna-cz#reply815341
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit