Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Zkušenosti se Zasilkovna.cz?

Standa63
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
6. 10. 2012 10:51:00
Napsal jober;853201
Osobně nemohu doporučit ani jednu službu a proto jsme uloženku přestali zcela nabízet a zásilkovnu místo zdarma dali za cenu běžného poštovného tak, aby si to každý nechal zaslat a jen ti co nutně trvají na osobním odbětu měli tu možnost to nechat zaslat do zeleniny nebo elektra.
Nezapojujte se ani do jedné sítě, pokud nechcete pořád řešit nějaké problémy. Za ten stres těch pár korun nestojí.
OK, díky, toto beru za věrohodné info.
6. 10. 2012 10:51:00
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-se-zasilkovna-cz/strana/2/#reply815340
Zásilkovna.cz
verified
rating uzivatele
7. 10. 2012 01:47:42
Pane Jober,
předpokládám, že jste klient, který stále používá ještě naše původní nepříliš podařené API pro serverové podání zásilek vytvořené firmou, jež nám v minulosti zajišťovala kompletní IT a se kterou jsme pro velkou nespokojenost již před delší dobou ukončili spolupráci, toto API nebylo od konce roku 2011 klientům nabízeno.
Pro Vámi požadovaný tisk štítků jsme napřed navrhovali online napojení (neboť jsme mívali problém s nedodanými daty k zásilkám, které již byly u nás na depu a navíc v tomto případě je možné, aby Vám naše API přímo dodalo PDF formu štítku k tisku), ale nakonec akceptovali Váš požadavek pro offline generování štítků a dodatečné automatizované předání dat o zásikách. Abyste nemuseli dělat velké úpravy v systému (přecházet na současné API), navrhli jsme, že předání vygenerovaného čísla zásilky můžete nestandardním způsobem provést i přes staré API: v tomto jsme Vám vyšli vstříc. A také jsme Vám samozřejmě navrhli přechod na současné API.
Prosím uveďte v čem je toto současné API pro automatizované podání zásilek nepoužitelné: od ostatních klientů nemáme žádnou takovou stížnost a zásilky přes něj podávají: jak naši největší klienti, tak také tvůrci e-shopových řešení (např. Eshop-rychle, který nyní umožňuje svým klientům předat data o zásilkách a vytisknout štítky aniž by museli opustit administrační rozhraní e-shopu).
Od Vás nemáme bohužel absolutně žádnou reakci: před měsícem a půl mi náš zákaznický servis předal Vaši neurčitou stížnost, v reakci na kterou jsme Vám zaslali výše uvedený návrh řešení (možnost použít staré API, kompletní dokumentaci nového API), ale již nepřišla žádná odpověď. Velmi rádi s Vámi automatizované napojení dořešíme, prosíme jen o konkrétní připomínky.
IT oddělení,
Zásilkovna
---------- Příspěvek doplněn 07.10.2012 v 12:42 ----------
Jinak samozřejmě děkujeme za feedback. To, co píšete, se v současnosti neděje a pokud se tak v minulosti stalo, pak se omlouváme. Každý měl nějaké začátky, jistě i Vy. Každopádně, vždy můžete službu reklamovat, tak jako u každé společnosti a vždy se každý problém snažíme vyřešit a do budoucna odstranit.
Zásilkovna za poslední rok změnila a vylepšila většinu svých procesů, proto vaše připomínky nejsou zcela aktuální. Např. jsou e-shopy, které posílají až 50x více zásilek denně a nemají s automatizací žádný problém. Dobu doručení vnímáme jako problém, byť je to vyvážení nízké základové ceny. Hledáme a zkoušíme způsoby zkrácení a věříme, že již brzy bude vše dotaženo.
(!!) Každopádně se musíme velmi ohradit proti vašemu nařčení, že při aktuálních objemech nemáme peníze na rozvoj projektu (!!).
Věříme, že toto jste napsal v zápalu rozčílení.. Zásilkovna pravidelně investuje jak to IT, tak do dalšího vývoje procesů a celkového rozvoje. V současné době jsme re-brandovali a v závěru tohoto procesu doznačíme všech 50 poboček kompletně novým a jednoznačně mnohem výraznějším systémem značení.
Zásilkovna.cz
7. 10. 2012 01:47:42
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-se-zasilkovna-cz/strana/2/#reply815339
jober
verified
rating uzivatele
7. 10. 2012 15:58:58
Vaše vyjádření je napsáno tak, aby ze mě udělalo blbce a vy jste vypadali jako machři. Pokud zde mám vystavit komunikace, která probíhala a mám vaši společnost tímto poškodit, stačí říci. Na většina e-mailů jsem od pana Bílka nikdy nedostal odpověď. Nezkoušejte se tu lidem tvrdit, jak je vše super a ok. Přes rok jsme něco chteli a neudelali jste to... Jestli to dnes máte nevím a nezajímá mě to, došla nám trpělivost a cpát další peníze do předělávek napojení na službu, která nám nesedí, to dělat nebudeme. Nemá to pro nás přidanou hodnotu.
Stručné reakce k Vašim útokům:
1) Je zajímavé, že jste nás podle "neurčitých" informací identifikovali. Osobně vím, že minimálně další 2 velcí klienti s vámi měli zcela stejné problémy. Jeden k nich prohlásil, cituju: "Zásilkovna je taková mrd*a, že na ně se*em!" a přestal s vámi spolupracovat.
Ono je tedy možné, že jste to zde napsali tak obecně, že mám pocit, že jste nás velmi přesně identifikoval, ale ve skutečnosti má problémy stejného typu mnoho dalších klientů, to nevím, ale je smutné, když sami přiznáte, že se Vám v systému data ztrácí...
2) Eshop-rychle a podobní - uvědomte si, že eshop-rychle není žádný prodejce, ale provozovatel e-shopových systémů. Je jim jedno, že neco musí zákazníci dělat ručně nebo podobně. Oni nabízejí moduly a lidi je využívají. Funkčnost není pro ně tak moc důležitá, protože jim za to tečou prachy (teď nevím, zda není modul zásilkovny zdarma). Navíc kdo má e-shop rychle, tak není zpravidla (nemusí tomu být tak vždy) žádný velký eshoper, ale dělá si to spíše "pro srandu" po práci z domova - tím se nechci nikoho dotknout.
3) Fakt, že by se to co píšu nedělo, je podle mě účelové tvrzení, které se nezakládá na faktech. Vy s koncovými zákazníky nemluvíte, to vždy jen my, když si nám stěžují!
4) Co chcete na službe reklamovat? Že si člověk stěžuje, že dostal pomačkanou krabici? Co je na tom reklamovatelného? Mohu Vám tak zavolat, že jste blbci, co to neumí zabalit, ale vy se odvoláte na přepravce a na to, že to nemusel zákazník přebírat a že podepsal, že to převzal v pořádku... Tohle nejde reklamovat, to je šetření na obalovém materiálu, tedy šetření peněz, což chápu. A tím pádem je to systémová chyba a ne nahodilá.
5) Procesy jste možné zlepšili, ale podavatel to nepozoruje. Vy aní náš zákazník také nevidí, že jsme změnili naše interní procesy, proto bych se na to neodvolával.
6) Dodací doba - nidko Vám ji nevyčítá. Počítáme s ní, jen se pán ptal na klady a zápory, tak jsem mu je uvedl.
7) Nikde jsem zde výslevně neuvedl, že nemáte peníze! Nevkládejte mi prosím do pusy nesmysly.
8) Nejsem rozčílen, nemám být na co. Zásilkovnu hodnotím o něco lépe než konkurenční Uloženku a to i přes to, že jsem v začátku těchto dvou služeb měl zcela opačný názor. Postupem času jste mě přesvědčili o opaku. Jen jsem nyní přesvědčen o tom, že ani jedna společnost není pro náš business přínosem, spíše přítěží.
9) Označení většiny poboček je stále žaostné! Malá cedulka na fasádě nebo jedna malá samolepka 15x5 cm na dvěřích obchodu podle mě není dostatečné označení výdejního místa. Chápu, že nemáte pravomoci partnerovi rozkázat, aby si polepil krám reklamou na Zásilkovnu, nechci to po Vás, ale je to podle mě relevantní negativum outsorcovaných výdejních míst a bude vždy.
Vaše ohrazení se jsem očekával a také jsem čekal, že bude postaveno na tom "my jsme vám psali tohle a vy jste neschopni..."! Bohužel jsem se neseknul. Pán se ptal na názor, napsal jsem zkušenosti za cca 2 roky spolupráce s vámi. Není účelem vás zde poškozovat, ale vyjádřit relevantní odpověď pro rozhodnutí jiných. Obhajobu chácu a byli byste špatní manažeři, kdybyste to neudělali, ale posunujeme tím toto téma zcela někam jinam a nedělejme to. Nechci se zde začít dohadovat kdo má pravdu a co funguje a nefunguje. Pán, který se dotazoval, nechť se rozhodne sám, ale reakcí na vás tu zatím moc nepozbíral. Myslím, že kdybyste byli taková špička, jak se cítíte, tak by zde bylo nekolik desítek kladných hodnocení ve stylu "super služba, doporučuji implementovat".
Přeji hodně spokojených zákazníků a nechci Vám nijak škodit, stejně jako nechci škodit žádné vaší konkurenci.
7. 10. 2012 15:58:58
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-se-zasilkovna-cz/strana/2/#reply815338
Zásilkovna.cz
verified
rating uzivatele
7. 10. 2012 18:56:01
Máme registrováno přes 1100 e-shopů. Těch, které v současné době řeší nějaký problém je velmi málo. Náš ZS pak eviduje také to, který e-shop (velikost, množství a způsob podání, atd.) řeší který problém, abychom těmto případným problémům mohli předejít i u ostatních.
K ostatním bodům jsme se již vyjadřovali - většina z nich již není aktuální. Ostatní řešíme a velmi brzy je rádi představíme. Každý problém, který se kdy vyskytl a vyskytne bereme velmi vážně a snažíme se najít takové řešení, aby se již v co nejbližší době nevyskytl. Pokud nám nevěříte, pak je nám to samozřejmě líto.
Důležité je ale pro nás velké množství spokojených zákazníků, e-shopů i provozovatelů kamenných výdejen. Dále stav trhu v ČR a SR, jeho vývoj a vývoj v Evropě, který směřuje k podobnému modelu outsourcovaného osobního odběru. Věříme tak, že počet spokojených uživatelů bude i nadále stoupat.
7. 10. 2012 18:56:01
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-se-zasilkovna-cz/strana/2/#reply815337
Roni
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
8. 10. 2012 14:32:17
Napsal Zásilkovna;852910
Z příspěvků výše je jasný důvod vzniku vlákna – pomlouvat konkurenci. Tedy k pomluvám.
Mně to prostě nedá - to tu budete opravdu každého napadat, kdo si dovolí založit vlákno, nebo zmínit nějaký váš nedostatek, že je agentem Uloženky ? Myslíte, že e-shopaři (tedy pardon agenti Uloženky a že nás tu je) nemají nic jiného na práci, než mezi vyřizováním objednávek sem zaskočit a honem poškodit Zásilkovnu ? A že to dá fušku to uhlídat, to už je jeden post za druhým... Omlouvám se za tu jízlivost, ale to už snad hraničí se stihomamem. Kdyby jste raději tu energii vložili ve vymýšlení, jak zkrátit dodací lhůty, protože, to si myslím, že je snad ta největší konkurenční výhoda Uloženky před vámi. A taky důvod, otevřeně přiznávám, proč jsem si zatím vybrala ji. Je samozřejmě zcela v pořádku, že sem přispíváte, protože o to tu jde - získat názory a informace, ale bez toho stihomamu by to určitě vypadalo profesionálněji.
Standa63 :
Podle mne ty služby mají smysl, jen je potřeba si ujasnit, co od toho čekáš, jaké máš zákazníky, ceny atd. Já osobně jsem z důvodu dodací lhůty a také trochu té nedůvěry v outsourcovaná výdejní místa přiklonila k Uložence. Na druhou stranu pro někoho může být důležitější zase rozsáhlejší síť výdejních míst, co má Zásilkovna. Osobně se chystám příští rok expandovat i do zahraničí a právě pro zahraničí (hlavně SR) bych zase volila Zásilkovnu. Na obranu Zásilkovny musím říct, že komunikace s jejich zaměstnanci byla vždy příjemná a profesionální, na dotazy ohledně jejich slabých stránek jsem se dozvěděla odpovědi a nikoliv to, že jsem agentem Uloženky a měla jsem pocit, že o mne jako zákazníka stojí. U Uloženky to samé. Vyberte si, nebo ještě počkejte, co vyleze z PPL Partner. Teď jsem si vzpomněla, že mne nedávno na mail oslovil ještě nějaký další subjekt se službou výdejních míst, ale to asi zatím nemá cenu brát v potaz, blíže je neznám....
Jinak spousta e-shopů je nasazují i z důvodu, že je má konkurence a viděla jsem už i dost takových, které mají nasazené obě služby.
8. 10. 2012 14:32:17
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-se-zasilkovna-cz/strana/2/#reply815336
Hunatec
verified
rating uzivatele
23. 10. 2012 10:18:43
Tak my používáme zásilkovnu hodně, ale v poslední době od tohoto způsobu dopravy své zákazníky raději odrazujeme. Důvod jsou šílené dodací doby. Jak tady někdo zmiňoval 3 dny, tak kéž by to bylo tak rychle. Výsledkem jsou nepřevzaté balíky. Když se teď podívám na aktuální stav zásilek co šly přes zásilkovnu tak to vypadá takto:
Zásilka do Kroměříže - podaná na podacím místě v Brně 19.10. Dva dny jí odesílali na depo taktéž v Brně. Teď už je šest dní na cestě do depa v Praze, aby ji odsud mohli poslat do Kroměříže, která je kousek od Brna.
Zásilka do Prahy podaná 17.10 a od té dobý je na cestě do Prahy.
Zásilka do Č. Budějovic podaná 19. a stále je v Brně.
atd.
Takže nedoporučuju.
23. 10. 2012 10:18:43
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-se-zasilkovna-cz/strana/2/#reply815335
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
24. 10. 2012 10:46:06
Před pár dny nás oslovila paní ze www.zasilkomat.cz , kolega to bude od listopadu u nich zkoušet, tak uvidíme jak to tam bude fungovat.
24. 10. 2012 10:46:06
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-se-zasilkovna-cz/strana/2/#reply815334
stamina
verified
rating uzivatele
26. 10. 2012 14:46:47
Napsal zlutejbanan;860920
Před pár dny nás oslovila paní ze www.zasilkomat.cz , kolega to bude od listopadu u nich zkoušet, tak uvidíme jak to tam bude fungovat.
Vždy mne pobaví projekt, u kterého si jeho tvůrci nedají žádnou práci vymyslet originální název a snaží se parazitovat na úspěšnějších a zavedených projektech Zásilko (Zásilkovna.cz) a mat (Slevomat.cz). Tím samozřejmě tvůrci projektu ušetří za reklamu a člověk neznalý trhu se může snadno nechat zmást či se ve vyhledávání „ukliknout“..
Abyste se nemýlil – zcela fandím novým projektům a ve většině případů se je snažím i vyhledávat a podporovat, v tomto případě se ale nejedná o nový projekt, ale o neúspěšný projekt moje-místo.cz, kterému se zřejmě v minulosti nepovedl obchodní model či to jeho tvůrci uchopili „za špatný konec“, proto se nyní snaží jako bájný pták Fénix z popela své podnikání oprášit...
Z fulltextu je také jasné, že projekt nemá aktuálně žádné klienty a osobně nevyhledávám projekty, které mají na svých stránkách pouze kontaktní formulář bez přímého telefonického kontaktu. Pro Vás to bude znamenat, že všichni zákazníci budou volat do Vašeho e-shopu a Vás to bude nesmírně zatěžovat, némlich v předvánočním období.
Doporučuji tedy požádat společnost o garance a klientské reference. Vždyť jim přeci svěřujete své zboží a své peníze.
Ještě pro zajímavost:
Zásilkomat.cz
Seznam – pouze 10 odkazů (pouze vlastní prezentace projektu či placené SEO odkazy)¨
Google – 51 odkazů – většina placené SEO
Tedy na mne to působí tak, že projekt nemá zcela žádné klienty – prostě nikoho, kdo by na ně ve fulltextu odkazoval...
Naproti tomu pro srovnání zavedené projekty:
Úloženka.cz (Heurekapoint)
Seznam - 287 011 odkazů (krom vlastní prezentace odkazy z heureka, e-shopů, médií a blogů...)
Google – 383 000 odkazů
Zásilkovna.cz
Seznam - 316 433 odkazů (krom vlastní prezentace odkazy z e-shopů, médií a blogů ...)
Google – 455 000 odkazů
26. 10. 2012 14:46:47
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-se-zasilkovna-cz/strana/2/#reply815333
Kveta Mullerova
verified
rating uzivatele
27. 10. 2012 17:19:13
My jsme se s manželem rozhodli zkusit nabízet tyhle služby už před více jak rokem. Začínali jsme s Uloženkou a poté se Zásilkovnou. A s oběma jsme doteď spokojeni.
Jasně nějaký problémy jsme řešili, ale oproti třeba poště to bylo úplně v pohodě. Vstřícní lidé na telefonu.
27. 10. 2012 17:19:13
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-se-zasilkovna-cz/strana/2/#reply815332
patentik
verified
rating uzivatele
25. 2. 2013 17:50:38
Dnes mě přišla první faktura ze zásilkovny - docela mě překvapilo, že za balíček doručený na slovensko mě vystavila fakturu slovenská pobočka zásilkovny s.r.o.. Na faktuře je úschovné a dopravné. Je na to pohlíženo z hlediska DPH jako na přijetí služby ze zahraničí? Nechci být plátcem DPH ani identifikovanou osobou. Díky za info.
25. 2. 2013 17:50:38
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-se-zasilkovna-cz/strana/2/#reply815331
stamina
verified
rating uzivatele
26. 2. 2013 18:24:35
Český neplátce DPH poslal balíček pro konc.klienta na Slovensko a službu mu zajišťoval slovenský subjekt. Pokud je slovenský dodavatel plátce, je oprávněn si DPH vúči neplátci na fakturu přičíst. Pro vás se nic nemění - nemusíte se stát plátcem DPH. Řešili jsme obdobné, mám to od naší daň.poradkyně, ale raději si to potvrďte ještě se svojí účetní.
26. 2. 2013 18:24:35
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-se-zasilkovna-cz/strana/2/#reply815330
Standa63
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
20. 4. 2013 15:05:45
A je tady něco nového? Kouzelná almara.
20. 4. 2013 15:05:45
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-se-zasilkovna-cz/strana/2/#reply815329
upir_spike
verified
rating uzivatele
20. 4. 2013 15:28:45
Kouzelná almara je nyní pouze pro slevomat a jeho blízké eshopy...imho nedovedu si moc představit, že by to využívalo víc subjektů, když jedna almara má limit kolem 50ti zásilek za den
20. 4. 2013 15:28:45
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-se-zasilkovna-cz/strana/2/#reply815328
Rumek
verified
rating uzivatele
31. 5. 2013 12:23:19
Zdravím , zkuste www.denaslogistic.com , nabízí komplexní servis přeposílání balíků , podporu s komunikací koncových zákazníků , překladatelské služby atd...
31. 5. 2013 12:23:19
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-se-zasilkovna-cz/strana/2/#reply815327
killeriq
verified
rating uzivatele
14. 8. 2013 14:00:53
zasilkovna.cz ma dost divne obmedzenie pre fyz. osoby. Ked neposielate na dobierku, tak proste cez nich nejde poslat, takze ako fyz. osoba predom plateny tovar neposlete
14. 8. 2013 14:00:53
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-se-zasilkovna-cz/strana/2/#reply815326
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit