Zadejte hledaný výraz...

Zkušenosti s mediazastupitelstvím

ArtD
verified
rating uzivatele
6. 3. 2009 13:35:50
mě se líbí, že neregistrovaní uživatelé jsou očividně z ARBO media...
6. 3. 2009 13:35:50
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-mediazastupitelstvim/strana/4/#reply188042
Misha
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 3. 2009 14:55:51
Každý ať si přebere relevantnost názorů neregistrovaných.
Na www.onlajny.cz prodává ArboInteractive reklamu od ledna a zatím jsme spokojeni - jak s podobou spolupráce, nastavenými cenami, vyprodaností ploch a jednáním pracovníků AI.
Pokud by vás zajímaly aktuální ceny reklamy, jsou veřejně k dispozci na http://www.arbointeractive.cz/down/nabidky/mslh_onlajny_09.pdf - samozřejmě se jedná o ceníkové ceny, není v nich např. provize agentury. Trochu jsme nevěděli, co od spolupráce s agenturou čekat, ale vše zatím probíhá bez problémů.
Při přemýšlení o tm, zda se nechat zastupovat, je třeba myslet na následující:
- zda je vůbec můj projekt zajímavý - má zajímavou, reprezentativní podobu a relevantní cílovou skupinu?
- jakou mám návštěvost - podívejte se do Netmonitoru na weby které považujete za příbuzné, svoji návštěvnost z Google Analytics snižte o 25-50 procent a máte čísla, které vám napočítá Netmonitor
- uvědomte si, že je zapojení v netmonitoru je povinné a něco stojí (viz ceník netmonitoru).
- zda už agentura podobně zaměřený web nemá a zda můžete nabídnout něco lepšího
Cenová politika: na základě návštěvnosti a profilu vašeho projektu vám agentura vypracuje návrh ceníku, ten po dohodě upravíte a nabízí se klientům. Když příjde objednávka na reklamu, vy ji potvrdíte a reklama se prodá. Do neprodaných ploch se pouští reklamy placené za klik (tzn méně výhodné - student agency, forpsi atd..), aby tam stále něco bylo. Na konci měsíce dle podkladů agentury vyfakturujete reklamu a agentura vám vyfakturuje provizi.
6. 3. 2009 14:55:51
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-mediazastupitelstvim/strana/4/#reply188041
Napsal Unregistered;231261
Impression Media byla ve velke financni krizi predloni, protoze nemohla platit sve zavazky serverum a byla prodana MMS (+ kompletne vymenen managment a ztratila hodne kvalitnich webu). Tem bych rozhodne nesveril svuj prostor, navic pleveli prostor klienty za klik za minimum penez.
Hezky napsané. Já jsem prostor svěřil a pocity, jak jsem psal, jsou smíšené. Na jedné straně sehnali pár reklam placených na období, na druhou stranu mi vadí tuny reklam placených podle kliků, navíc tyto reklamy často vypadají příšerně. Nechápu v tomto směru jejich prodejní taktiku, když jsou každému na ruku s klikacími reklamami za pár korun. Možná ale skutečně mají problém s kvalitou portfolia.
6. 3. 2009 15:08:29
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-mediazastupitelstvim/strana/4/#reply188040
Qanaaa
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
6. 3. 2009 19:39:24
No nevim,ja vim jaka valka zuri mezi IM a Arbo a je zde jasne kdo je odkud... IM jsou momentalne 3 nejvetsi prodejce reklamy na ceskem netu (prvni je samozrejme seznam:). IM nabizi nejen reklamu ale je ve skupine media Bohemia a tak prodava vsechno... Znam klientelu kterou ma jak Arbo tak IM (myslim tim kdo u nich pravidelne inzeruje) a tady IM vede na plne care...
Me alepson nikdo nemuze osocit z podpory IM kdyz mam vlastni zastupitelstvi a jsem konkurent... Ale znam par lidi z Arba a brrrr,arogantni rigidni a zkostnately...
6. 3. 2009 19:39:24
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-mediazastupitelstvim/strana/4/#reply188039
muze mi pls nekdo odpovedet na to co sem se ptal vyse asi o 5 prispevku? moc by me to zajimalo jak to je, diky
8. 3. 2009 08:56:34
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-mediazastupitelstvim/strana/4/#reply188038
Coudy
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
9. 3. 2009 00:07:52
No z toho co jsem se zatím dozvěděl Já, tak to funguje takhle:
Uzavřeš smlouvu s MZ a oni ti začnou shánět klienty-inzerenty, kteří si na tvém webu zakoupí reklamní prostor. V době kdy ještě nikdo o inzerci na tvém webu neví/nemá zájem, se na reklamních pozicích zobrazují univerzální reklamní banery, které jsou placené za kliknutí - tzv. PPC. Takže si i tak nějakou korunu vyděláš. Až MZ sežene inzerenta, tak se s ním snaží dohodnout inzerci na tvém webu na určité období (týden, měsíc...) a za toho období pak dostaneš fixní částku, ze které si MZ vezme svých pár desítek procent.
Ceny za prodej reklamního prostoru na tvých stránkách určuje MZ, oni určitě dobře vědí nebo si to umí spočítat za jakou cenu reklamu na takovém a takovém webu dobře prodat. I jejich cílem je prodat reklamu na tvém webu co nejvíce, tak aby to tobě i jim pořádně sypalo.
9. 3. 2009 00:07:52
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-mediazastupitelstvim/strana/4/#reply188037
Neměl by někdo nějaký další zkušenosti? Na začátku roku jsem zkoušel pár agentur kontaktovat, ale kromě jedné informace, že nemají zájem mi nepřišla žádná odpověď. Portfolio relativně dobrejch webu (stovky až tisíce uip/den zajímavých témat) se postupně rozrůstá, tak přemýšlím jakým směrem se ubírat dál. Dá se s nějakou agenturou rozumně komunikovat, nebo maj obecně ploch přebytek a slyší jen na opravdu vysoký uip/den?
31. 10. 2009 17:12:48
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-mediazastupitelstvim/strana/4/#reply188036
Napsal Neregistrovaný;387657
Neměl by někdo nějaký další zkušenosti? Na začátku roku jsem zkoušel pár agentur kontaktovat, ale kromě jedné informace, že nemají zájem mi nepřišla žádná odpověď. Portfolio relativně dobrejch webu (stovky až tisíce uip/den zajímavých témat) se postupně rozrůstá, tak přemýšlím jakým směrem se ubírat dál. Dá se s nějakou agenturou rozumně komunikovat, nebo maj obecně ploch přebytek a slyší jen na opravdu vysoký uip/den?
Agentury ti nic nezarucej a jen po tobe budou chtit zavazky. Prijdes o rozhodovaci prava o svem webu, jakoukoli zmenu i malou ktera by mohla mit vliv na umisteni reklamy budes muset mit odsouhlasenu. Nezarucej ti ani ze ti tam nestrcej konkurencni reklamu za nulovou cenu. Proste nic.
31. 10. 2009 17:18:03
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-mediazastupitelstvim/strana/4/#reply188035
WuShin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
31. 10. 2009 18:40:45
Před nějakým časem jsem na tohle téma v podobném vlákně vedl celkem dlouhou debatu.
S tím co píšeš máš pravdu na půl. Faktem je, že mediální zastupitelství je parta obchodníků se styky na reklamní agentury a případně přímo na větší klienty. Živí je především to, že odkupují jinou cestou těžko rozumně monetizovatelný reklamní prostor (rozuměj stránky s malou a střední návštěvností) a balíčkují ho tak, aby zasáhli podobné typy uživatelů. Tyhle balíčky, které zpravidla od majitelů stránek kupují na dobu zobrazení poté prodávají na imprese.
Jelikož rozdíl mezi tím za kolik se dá prodat reklama napřímo a mezi tím co může člověk dostat z PPC systémů je veliký, není raritou, že mediální zastupitelství si nechává 60% z ceny za kterou reklamu prodají.
Samozřejmě, jelikož oni jsou ti co prodávají a majitelé malých a středních webů mají omezené možnosti, stanovují si dost drsné podmínky, které často radikálně omezují možnosti vlastní invence k prodeji reklamy či dokonce ke změnám na webu.
Napsal Coudy;233714
No z toho co jsem se zatím dozvěděl Já, tak to funguje takhle:
Uzavřeš smlouvu s MZ a oni ti začnou shánět klienty-inzerenty, kteří si na tvém webu zakoupí reklamní prostor. V době kdy ještě nikdo o inzerci na tvém webu neví/nemá zájem, se na reklamních pozicích zobrazují univerzální reklamní banery, které jsou placené za kliknutí - tzv. PPC. Takže si i tak nějakou korunu vyděláš. Až MZ sežene inzerenta, tak se s ním snaží dohodnout inzerci na tvém webu na určité období (týden, měsíc...) a za toho období pak dostaneš fixní částku, ze které si MZ vezme svých pár desítek procent.
Ceny za prodej reklamního prostoru na tvých stránkách určuje MZ, oni určitě dobře vědí nebo si to umí spočítat za jakou cenu reklamu na takovém a takovém webu dobře prodat. I jejich cílem je prodat reklamu na tvém webu co nejvíce, tak aby to tobě i jim pořádně sypalo.
31. 10. 2009 18:40:45
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-mediazastupitelstvim/strana/4/#reply188034
Ivan L.
verified
rating uzivatele
18. 5. 2010 10:48:54
Napsal Coudy;231156
Mno uvidíme, za pár dní nasazuji NetMonitor a podle Impression Media bude trvat tak 5 měsíců než od nich dostanu za reklamu "slušné peníze". Tahle prodleva mě celkem zarazila, ale prý je to zcela normální. Jen vyhodnocení sociodemografie přes NetMonitor zabere 2 měsíce... Do té doby se prý budu muset spokojit s měsíčním ziskem v řádu pár desítek tisíc.
Určitě sem ale dám vědět, jak to všechno dopadlo :)
Omlouvám se, že vythuju tohle staré téma, ale zajímalo by mě jak tenkrát spolupráce s mediálkou dopadla?
18. 5. 2010 10:48:54
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-mediazastupitelstvim/strana/4/#reply188033
sitelement sa tu uz niekde preberal, skus prelistovat
19. 5. 2010 01:58:30
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-mediazastupitelstvim/strana/4/#reply188032
bbelements, ktore pouziva zive.sk a zive.cz nepouziva nikto, respektive skusenosti nemate?
19. 5. 2010 21:23:22
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-mediazastupitelstvim/strana/4/#reply188031
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit