Zadejte hledaný výraz...

Zkušenosti s mediazastupitelstvím

Jirka H.
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
3. 3. 2009 12:46:55
Qanaaa: Jelikož ty s tím máš zkušenosti a mediální zastupování přímo provozuješ - je tedy pravda, že pro mediální agenturu (nebo jak to nazvat) je výhodnější web, kde zatím nejsou obsazené reklamy a vlastně by ta agentura dostala plochy ve svém exkluzivním zastoupení, než web kde jsou volné třeba 3 pozice (které bych ji nabídl), i když na pěkném místě?
Já mám na svých stránkách teď třeba několik reklam (konkrétně 3 pozice), které mají e-shopy předplacené až do konce roku (to jsem si domlouval a sháněl sám). Ale právě z časová náročnosti jsem se rozhodl zbytek pozic raději zkusit nabídnout společnostem nabízejícím mediální zastoupení => což teď znamená, že mám menší šanci že o mě budou mít zájem, než kdybych nabízel prostory na webu, kde to zatím nemám obsazené, je to tak?
3. 3. 2009 12:46:55
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-mediazastupitelstvim/strana/3/#reply188057
Qanaaa
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 3. 2009 13:05:01
No takhle,pokud jsi ochoten si poridit netmonitor na vlastni naklady a medialnimu zastupitelstvi (nezamenovat s medialni agenturou) nabidnes klasicky tri formaty (sky,leader a square) tak se domluvis v pohode.
Bez netmonitoru se to neda prodavat,protoze to je to co klienti vyzaduji,podrobne statistiky atd... Jak tady nekdo bylo psano Toplist je uplna blbost,Google analytics ok ale stema se nedostanes na poradny klienty...
Jedna se i o zamereni tveho webu,predstav si co by se tam dalo prodavat za reklamu,nemas cilovou skupinu,web je jednostrane zamerenej... mas sice imprese (nejde o unikaty na ty se u nas moc nehraje) ale imprese ktery nevis kam smerujou atd...
Neni problem prodavat web ktery jiz ma prodany reklamy,ale musi se to dobre spocitat
3. 3. 2009 13:05:01
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-mediazastupitelstvim/strana/3/#reply188056
Qanaaa
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
5. 3. 2009 14:41:55
Jelikož mně chodí dost otázek na mediazastoupení tak pokud byste měli zájem se nechat zastupovat,třeba i nevýhradně a nebo máte otázky jak pomoct v prodeji reklamy koncovým zákazníkům nebo mediálním agenturám pište prosím na email kurzweil@knowlimits.cz kolega by vám mohl pomoci.
5. 3. 2009 14:41:55
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-mediazastupitelstvim/strana/3/#reply188055
Jan Bálek
verified
rating uzivatele
(111 hodnocení)
5. 3. 2009 14:46:11
Napsal Qanaaa;230571
Jelikož mně chodí dost otázek na mediazastoupení tak pokud byste měli zájem se nechat zastupovat,třeba i nevýhradně a nebo máte otázky jak pomoct v prodeji reklamy koncovým zákazníkům nebo mediálním agenturám pište prosím na email kurzweil@knowlimits.cz kolega by vám mohl pomoci.
O jaké weby máte zájem? ..tedy pokud o nové weby aktivní zájem máte...
5. 3. 2009 14:46:11
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-mediazastupitelstvim/strana/3/#reply188054
Qanaaa
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
5. 3. 2009 17:21:44
O weby které mají návštěvnost,která se dá prokázat alespon google analytics, návštěvnost musí být dle zaměření webu min. na vyšším středu. Pošlete dotaz a něco stím uděláme. Kolega bude od pondělí mimo republiku,tak kdyby se týden neozýval tak se prosím neděste.
5. 3. 2009 17:21:44
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-mediazastupitelstvim/strana/3/#reply188053
Napsal Qanaaa;228716
No takhle,pokud jsi ochoten si poridit netmonitor na vlastni naklady a medialnimu zastupitelstvi (nezamenovat s medialni agenturou) nabidnes klasicky tri formaty (sky,leader a square) tak se domluvis v pohode.
Bez netmonitoru se to neda prodavat,protoze to je to co klienti vyzaduji,podrobne statistiky atd... Jak tady nekdo bylo psano Toplist je uplna blbost,Google analytics ok ale stema se nedostanes na poradny klienty...
Jedna se i o zamereni tveho webu,predstav si co by se tam dalo prodavat za reklamu,nemas cilovou skupinu,web je jednostrane zamerenej... mas sice imprese (nejde o unikaty na ty se u nas moc nehraje) ale imprese ktery nevis kam smerujou atd...
Neni problem prodavat web ktery jiz ma prodany reklamy,ale musi se to dobre spocitat
A tohle je presne odpoved na reakci pana kolegy Coudyho, který si myslí, že jakmile ma slusnou navstevnost automatiky to znamená ze se mediazastupitelství zblázní a budou mu trhat ruce kvuli zastoupení jeho webu. Parametr pro prodej webu není pouze návstevnost !!!
5. 3. 2009 22:43:06
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-mediazastupitelstvim/strana/3/#reply188052
Napsal Qanaaa;226640
ARBO dle me zkusenosti nejsou tak dobry... Hodne veci co naslibuji jsou nafouknute bubliny... Impression si bere presne podle toho co je napsano vyse,ale da se dohodnout od 30% pro zastupitelstvi.... Zalezi na tom jaky web mas... Kdyztak napis PM,taky delame medialni zastupitelstvi,tak muzu pomoct treba jen radama jak na ty vetsi
Podle ceho soudite, mate nejakou konkretni zkusenost - co konkretne naslibuji a nesplni, byl jste zastupovan? Prosim o upresneni...diky
5. 3. 2009 22:52:05
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-mediazastupitelstvim/strana/3/#reply188051
Coudy
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
5. 3. 2009 23:28:19
A tohle je presne odpoved na reakci pana kolegy Coudyho, který si myslí, že jakmile ma slusnou navstevnost automatiky to znamená ze se mediazastupitelství zblázní a budou mu trhat ruce kvuli zastoupení jeho webu. Parametr pro prodej webu není pouze návstevnost !!!
Mám nejen slušnou návštěvnost, ale i miliony zpětných odkazů, vracející se návštěvníky, vysoké snad všechny ranky (jen teda alexa je na 40 000 a stále klesá...)
Co víc si přát? :thefinger:
5. 3. 2009 23:28:19
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-mediazastupitelstvim/strana/3/#reply188050
Napsal Coudy;231108
Mám nejen slušnou návštěvnost, ale i miliony zpětných odkazů, vracející se návštěvníky, vysoké snad všechny ranky (jen teda alexa je na 40 000 a stále klesá...)
Co víc si přát? :thefinger:
Myslite, ze konecneho inzerenta zajimaji Vase zpetne odkazy a ranky ?? Inzerent chce reklamou zasahnout cilovou skupinu.....Mediazastupitelstvi se libi Vase navstevnost, ale jestli Vas proda je ve hvezdach. Jestlize mate web zamereny pouze na zpetne odkazy kde neni obsah, domnivam se, ze cilenou kampan za CPT Vam zadny mediazastupitel na web nedovali z duvodu toho ze neni na co cilit...pouze muj nazor
5. 3. 2009 23:48:51
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-mediazastupitelstvim/strana/3/#reply188049
Coudy
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
6. 3. 2009 00:01:55
Mno uvidíme, za pár dní nasazuji NetMonitor a podle Impression Media bude trvat tak 5 měsíců než od nich dostanu za reklamu "slušné peníze". Tahle prodleva mě celkem zarazila, ale prý je to zcela normální. Jen vyhodnocení sociodemografie přes NetMonitor zabere 2 měsíce... Do té doby se prý budu muset spokojit s měsíčním ziskem v řádu pár desítek tisíc.
Určitě sem ale dám vědět, jak to všechno dopadlo :)
6. 3. 2009 00:01:55
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-mediazastupitelstvim/strana/3/#reply188048
Qanaaa
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
6. 3. 2009 08:33:42
Coudy,jde k Impressionu? Tak ze je pozdravuju:)
6. 3. 2009 08:33:42
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-mediazastupitelstvim/strana/3/#reply188047
Napsal Coudy;231156
Mno uvidíme, za pár dní nasazuji NetMonitor a podle Impression Media bude trvat tak 5 měsíců než od nich dostanu za reklamu "slušné peníze". Tahle prodleva mě celkem zarazila, ale prý je to zcela normální. Jen vyhodnocení sociodemografie přes NetMonitor zabere 2 měsíce... Do té doby se prý budu muset spokojit s měsíčním ziskem v řádu pár desítek tisíc.
Určitě sem ale dám vědět, jak to všechno dopadlo :)
OK, drzim palce. Muzete sem dat odkaz jaky web vlastne chcete prodavat ?
6. 3. 2009 09:30:49
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-mediazastupitelstvim/strana/3/#reply188046
Trochu jsem si procetl tuto diskusi ohledne mediazastupitelu: je treba si take polozit kardinalni otazku - nakolik jsou jednotlivi zastupitele spolehlivi a financne stabilni?
Impression Media byla ve velke financni krizi predloni, protoze nemohla platit sve zavazky serverum a byla prodana MMS (+ kompletne vymenen managment a ztratila hodne kvalitnich webu). Tem bych rozhodne nesveril svuj prostor, navic pleveli prostor klienty za klik za minimum penez.
ARBO je na trhu uz pekne dlouho, je to silne zajeta firma se zahranicnim vlastnikem (Goldbach media) - je hodne konzrevativni coz je vyhoda i nevyhoda: jsou trochu rigidni v jejich prodejnich strategiich (tzn. nezahlti veskery svereny reklamni prostor klienty jako motorove oleje, Forpsi apod. zpoplatnenych na klik), spise obchoduji mene za to kvalitne (coz vsak znamena, ze v nekterem obdobi nedostanes z reklamy nic, kdyz neprodaji).
Amedia - one man show, pro servery nevyhodne, pani prodava servery tim zpusobem ze medialnim agenturam naslibuje hory doly a potom prijde za serverem a rekne "mam tady deset tisic, ber neber" - tudiz zcela podkopava ocekavani a cenik medii a v podstate obchoduje na ukor serveru.
Ostatni mediazastupitele jsou natolik minoritni, proto je rozebirat nebudu. Tudiz, v okamziku kdy Vam mediazastupitel neco naslibuje tak je potreba aby to dodrzeli, v tom si myslim je ARBO nejserioznejsi (ikdyz rozhodne maji sve slabe chvilky), protoze neberou co jim prijde pod ruku. Impression Media ma v portfoliu pres 150 webu a generuji 291 milionu pageviews, ARBO ma v portfoliu cca 40 webu a generuji 336 milionu pageviews (vychazim z Netmonitoru), tudiz je zcela jasne ci porfolio je kvalitnejsi - kdo asi bude mit vice individualni pristup a proda jednotlive weby lepe?
6. 3. 2009 09:35:56
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-mediazastupitelstvim/strana/3/#reply188045
Ja jsem s impresion media jednal. Z navrhu smlouvy to vypadalo ze uplne ztratim kontrolu nad serverem, nebudu moct pridat dalsi funkce, budu si muset nechat na server x pozic ktere buduo obsazeny treba i reklamou pro "kamarady" za par korun ,nikde nebyla moznost ovlivneni , zabraneni vlozeni banneru konkurenci , apod. Na navrhy na upravy smlouvy nereagovali.
6. 3. 2009 09:59:43
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-mediazastupitelstvim/strana/3/#reply188044
O mediálním zastupování neuvažuji, ale spíš se pořád snažím přijít na to v čem je to lepší. Mám malý web kde jsem si sehnal (za 2 roky provozu) několik klientů (e-shopy) a měsícně mám z reklamy okolo 5000,- Kč což mi stačí. Vím, že takový web by asi ani pro mediální agentury nebyl zajímavý, ale zkusme tu situaci trochu změnit. Budu mít stránky s 200 000+ unikátními návštěvníky a cca 1 500 000 zobrazení stránek za měsíc. Nějaká z mediálních agentur (Arbo...) bude mít o můj web zájem, dejme tomu že se s nimi domluvím na 3-5 bannerech na exkluzivních pozicích.
A jak to teď funguje s cenovou politikou? To si já řeknu (nebo se snimi rozumně domluvím) že například za všechny pozice chci 20000,- Kč měsíčně (jen nástřel znovu opakuji), a oni mi to buď odsouhlasí nebo zamítnou. Nebo to je tak, že mi vždy zaplatí podle toho jestli ten prostor prodají a pokud ne, tak mi tam třeba měsíc bude na webu se zobrazovat banner bez obsahu protože oni to neprodali? Může mi to prosím někdo trochu vysvětlit. Asi chápu, že s mediálním zastupitelstvím pokud bych měl velký web se dá vydělat více než když si reklamu sháním sám u malých shopů... ale pořád tomu přesně nerozumím.
Díky
6. 3. 2009 10:37:55
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-mediazastupitelstvim/strana/3/#reply188043
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit