Zadejte hledaný výraz...

Zase ta Alza a problém s reklamací

Uprimne ja to vubec nepocital. Pokud to vyslo na patek, tak fajn. Pokud to vyslo na patek, tak to vyslo na patek a beru zpet co jsem napsal. Ten den navic mi uprimne nedosel.
Pripadam si tu jak u soudu, ktery ma vynest rozsudek, ktery bude platit, pritom jsem v diskuzi, ktera uprimne nic nevyresi, jenom se muzeme poplacat po zadech a dodat si odvahu.
31. 10. 2018 09:23:19
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/4#reply1371642
Prosek_J
verified
rating uzivatele
31. 10. 2018 09:43:51
Pokud nesplnili zákonný termín pro reklamaci, tak se obraťte na ČOI, nedávno jsem s nimi řešila spor ohledně koupě telefonu a jeho reklamace. Reklamaci neuznali, ale my jsme telefon nepřevzali a nechali ho na pobočce k vyzvednutí. Chtělo to pak asi 60 emailů a vyhrožování právníky, čoi atd . Nakonec mi došla trpělivost a napsala jsem, že si telefon vyzvedneme a necháme ho zkontrolovat soudním znalcem a pak se s nimi budeme bavit. Telefon jsem do hodiny vyzvedla a ještě ten den mi napsali, že je možné, že neudělali všechny kroky správně a tudíž souhlasí s odstoupením od smlouvy. Za 2 dny jsme měli peníze zpět.
31. 10. 2018 09:43:51
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/4#reply1371641
B.Dusek
verified
rating uzivatele
8. 11. 2018 19:01:19
Tak nakonec zvítězila pravda nad lží a můžeme toto vlákno uzavřít
Byl to boj, a šílená komunikace:
- nejdříve zkoušeli že zboží obdrželi až 1.10 - toto jsme rozporovali 5 e-maily a dokumentací z Geisu
- den klid
- mimozemšťan: zásilku jste převzali 30.10 a tudíž považujeme reklamaci za vyřízenou - tady je jasně správné rozhodnutí balík nepřevzít
- já: ne zásilku jsme nepřevzali a vrátila se vám zpět, máte ji na skladu
- den klid
- mimozemšťan: 11.10 jsme vám poslali e-mailem návrh na placenou opravu záruční opravy, kterou jste nám v dalším e-mailu zavrhl.
- já: (opravdu nasranej) nic jsem od vás neobdržel a žádný email jsem neposílal a tuto lež mi prosím dokažte přeposláním toho e-mailu
- den klid
- alzák: vracíme vám peníze zpět
Takže si Radku můžeme poplácat po zádech - 15-ti letýho kluka neobrali o celoživotní úspory na NT v ceně 18 000 Kč
Nejlepší na tom je že ten šíleně poškozený a neopravitelný NT je znovu v prodeji a za super cenu 21 000,-
ASUS FX753VD-GC261T Black Metal - Herní notebook | Alza.cz
8. 11. 2018 19:01:19
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/4#reply1371640
David Musil
verified
rating uzivatele
(69 hodnocení)
8. 11. 2018 19:20:43
Tak to je teda pecka... fakt se divím, že jim to za to stojí. Já osobně teda neměl nikdy s reklamací v Alze problém. Ale vždy jsem měnil okamžitě na místě za ten stejný produkt a řekl jsem na rovinu dost razantně, že chci hned výměnu kusu. Takže tam se pak asi postupuje jinak.
8. 11. 2018 19:20:43
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/4#reply1371639
ne
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
8. 11. 2018 19:30:29
Napsal Radek O.;1492318
Upnne vidim jak se alza hrouti pod tou notou. Asi jako rusko po anexi krymu kdyz eu vyjadrila znepokojeni.
vidis Radku, a predsa sa zhroutila :D
--------------
ako som tu uz milion krat pisal.. treba za svoje prava bojovat, pretoze pravo patri iba bdelym - vigilantibus iura scripta sunt
8. 11. 2018 19:30:29
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/4#reply1371638
To si dělají prdel ne https://cdn.alza.cz/Foto/imggalery/Image/zanovni1.png
:D
8. 11. 2018 20:41:12
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/4#reply1371637
Napsal B.Dušek;1494855
Takže si Radku můžeme poplácat po zádech - 15-ti letýho kluka neobrali o celoživotní úspory na NT v ceně 18 000 Kč
Nejlepší na tom je že ten šíleně poškozený a neopravitelný NT je znovu v prodeji a za super cenu 21 000,-
ASUS FX753VD-GC261T Black Metal - Herní notebook | Alza.cz
to mě poser. ještě že nakupuju v CZC, tam mají jasně napsáné Použito/vráceno.
8. 11. 2018 20:43:41
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/4#reply1371636
Napsal ne;1494860
vidis Radku, a predsa sa zhroutila :D
--------------
ako som tu uz milion krat pisal.. treba za svoje prava bojovat, pretoze pravo patri iba bdelym - vigilantibus iura scripta sunt
Vidim vasi skodolibou radost ;) uprimne si nemyslim ze se zhroutila ci podlehla strachu z daneho spotrebitele jen si uvedomili ze jsou vedle tak to uznali. Sako bez toho dokazovani by to neslo.
8. 11. 2018 21:03:31
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/4#reply1371635
David Musil
verified
rating uzivatele
(69 hodnocení)
8. 11. 2018 23:26:43
Napsal Radek O.;1494885
Vidim vasi skodolibou radost ;) uprimne si nemyslim ze se zhroutila ci podlehla strachu z daneho spotrebitele jen si uvedomili ze jsou vedle tak to uznali. Sako bez toho dokazovani by to neslo.
Jak jsem sam psal vyse, nikdy jsem v Alze nemel problem, tak nechci byt zbytecne paranoidni. Ale cely tenhle pribeh opravdu znel od zacatku jako cilene zmrdstvi ze strany zelenáče.
8. 11. 2018 23:26:43
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/4#reply1371634
Mishoo
verified
rating uzivatele
9. 11. 2018 09:49:33
Ja som nikdy s RMA v Alze problém nemal, problém je len v komunikácii. A pravda mohla byť aj tak niekde inde...
Ak RMA, tak nič neposielať, ale zájsť si na pobočku, odovzdať RMA, dostaneš doklad o prijatí s RMA s popisom vád/ rozshahom opotrebenia atp,a a tam už potom to potom nejde vrátiť späť... napr. ako tu. že tam bol zásah do NB atp...
Ak niečo pošleš a napr. poškodí sa to atp, tak to je tvoj problém, nie ich...
9. 11. 2018 09:49:33
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/4#reply1371633
David Musil
verified
rating uzivatele
(69 hodnocení)
9. 11. 2018 11:58:56
Je fakt, ze ja bych nikdy na reklamaci nic neposlal. Vzdy jen osobni vyrizeni. A jak videt, je to dostl dulezity prvek, pokud chci s reklamaci ci vymenou uspet.
9. 11. 2018 11:58:56
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/4#reply1371632
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit