Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Zase ta Alza a problém s reklamací

ne
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
29. 10. 2018 19:54:28
tak v tom pripade to nie je tvoj problem, ale ich.. napis im, ze reklamacia nebola vybavena v zakonnej lehote 30 dni a pozadujes vymenu tovaru / opravu / vratenie penazi..
---------- Příspěvek doplněn 29.10.2018 v 19:59 ----------
Pokud reklamaci zasíláte poštou, pak k uplatnění reklamace dojde, jakmile prodávajícímu váš dopis dorazí a bude mít možnost se s jeho obsahem seznámit. Není důležité, jestli to opravdu udělá. Stačí tedy, že zásilka došla do jeho poštovní schránky. Od této chvíle je možné počítat lhůtu pro uplatnění reklamace.
---------- Příspěvek doplněn 29.10.2018 v 20:05 ----------
ked tak.. ty mozes tvrdit, ze pri notebooku bolo pribalene uplatnenie reklamacie, aby nedoslo k sporu, kedy lehota zacala.. oni opak nemaju ako dokazat, kedze moment dodania reklamovanej veci nastal skor, ako "uplatnenie v ich systeme".
29. 10. 2018 19:54:28
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/2/#reply1371672
B.Dusek
verified
rating uzivatele
29. 10. 2018 20:22:47
Napsal ne;1492304
tak v tom pripade to nie je tvoj problem, ale ich.. napis im, ze reklamacia nebola vybavena v zakonnej lehote 30 dni a pozadujes vymenu tovaru / opravu / vratenie penazi..
---------- Příspěvek doplněn 29.10.2018 v 19:59 ----------
Pokud reklamaci zasíláte poštou, pak k uplatnění reklamace dojde, jakmile prodávajícímu váš dopis dorazí a bude mít možnost se s jeho obsahem seznámit. Není důležité, jestli to opravdu udělá. Stačí tedy, že zásilka došla do jeho poštovní schránky. Od této chvíle je možné počítat lhůtu pro uplatnění reklamace.
---------- Příspěvek doplněn 29.10.2018 v 20:05 ----------
ked tak.. ty mozes tvrdit, ze pri notebooku bolo pribalene uplatnenie reklamacie, aby nedoslo k sporu, kedy lehota zacala.. oni opak nemaju ako dokazat, kedze moment dodania reklamovanej veci nastal skor, ako "uplatnenie v ich systeme".
Tak to uplatnění tam bylo opravdu, reklamaci jsem zadal online v jejich systému, vytiskl a přiložil ke zboží.
29. 10. 2018 20:22:47
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/2/#reply1371671
ne
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
29. 10. 2018 20:30:38
zasielku teda nepreber, a trvaj natom, ze reklamacia bola uplatnena 25.9, tovar prevzali 26.9, lehota zacala bezat od 27.9 a skoncila v piatok 26.10... teraz si mozu s ntb vylizat prdel :D
inak mas stastie, lebo stacil by jeden den naviac, a lehota by koncila dnes, co by stihli..
29. 10. 2018 20:30:38
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/2/#reply1371670
boogey
verified
rating uzivatele
29. 10. 2018 20:38:49
Napsal B.Dušek;1492280
Důvodem zamítnutí: Neautorizovaný zásah - sjeté šroubky, vylomené packy na KB modulu, chybějící gumičky na speakrech , zlomená packa na spodním krytu.
Co je zas tohle za blbost? Sjetí šroubku porouchalo noťas? Od kdy sakra může prodejce zamítnout reklamaci spotřebiteli jen kvůli tomu, že se někdo podíval dovnitř? Koukám, že Alza má zase období, kdy se chovaj jako kur*y.
29. 10. 2018 20:38:49
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/2/#reply1371669
Napsal ne;1492313
zasielku teda nepreber, a trvaj natom, ze reklamacia bola uplatnena 25.9, tovar prevzali 26.9, lehota zacala bezat od 27.9 a skoncila v piatok 26.10... teraz si mozu s ntb vylizat prdel :D
inak mas stastie, lebo stacil by jeden den naviac, a lehota by koncila dnes, co by stihli..
Upnne vidim jak se alza hrouti pod tou notou. Asi jako rusko po anexi krymu kdyz eu vyjadrila znepokojeni.
29. 10. 2018 20:38:59
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/2/#reply1371668
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
29. 10. 2018 20:39:40
malá poznámka k jejich důvodům zamítnutí reklamace, musí obhájit, že tyhle vady způsobily problém, který si reklamoval. Proběhlo i několik soudních sporů a v hlavě mám informaci, že prodávající nemůže zamítat reklamaci jen kvůli otevření výrobku (pokud to je běžně možné, což v případě šroubků možné je), stejně tak nemůže zamítat reklamaci jen kvůli protržení ochranné nálepky, u ulomených patiček a chybějící gumy zase musí obhájit/prokázat, že to způsobuje danou vadu (nefunkční displej), stejné to je i u jejich běžných kontrol, že výrobek byl vystaven vodě, opět to musí prokázat.
To jestli výrobek převezmeš nebo ne podle mě nemá žádný význam, potřebuješ protokol z reklamace a až na základě něho můžeš něco řešit, Alza má občas tendenci takový protokol ti vůbec nedávat a někdy to stojí spousty emailů ho z nich dostat, asi ví proč. Můžeš se zkusit obrátit třeba na dtest, myslím, že mají online zdarma poradnu pro podobné případy.
29. 10. 2018 20:39:40
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/2/#reply1371667
ne
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
29. 10. 2018 20:44:09
Napsal Radek O.;1492318
Upnne vidim jak se alza hrouti pod tou notou. Asi jako rusko po anexi krymu kdyz eu vyjadrila znepokojeni.
hroutit se nemusi.. staci ked budu vidiet, ze nie je blby franta.. neobaval by som sa toho, ze mu notebook nevymenia (alebo nevratia peniaze)
---------- Příspěvek doplněn 29.10.2018 v 20:50 ----------
ja by som ho radsej neprevzal.. mozu potom vymyslat, ze suhlasil z "vybavenim" reklamacie (napr. telefonicky), co bude potom zbytocna obtiaz.. zasielku si jednoducho neprevzal preto, pretoze nevedel co je jej obsahom, kedze reklamaciu pravom povazoval za nevybavenu..
protokol z reklamacie mu netreba, tu bola nedodrzana lehota na vybavenie, on sa uz nemusi sporit s nimi ohladom stavu notebooku.. ten je uz teraz irelevantny
im ostal cierny peter v rukach - dokazne bremeno ohladom vybavenia reklamacie, ktore nemaju ako uniest
29. 10. 2018 20:44:09
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/2/#reply1371666
Napsal ne;1492321
hroutit se nemusi.. staci ked budu vidiet, ze nie je blby franta.. neobaval by som sa toho, ze mu notebook nevymenia (alebo nevratia peniaze)
---------- Příspěvek doplněn 29.10.2018 v 20:50 ----------
ja by som ho radsej neprevzal.. mozu potom vymyslat, ze suhlasil z "vybavenim" reklamacie (napr. telefonicky), co bude potom zbytocna obtiaz.. zasielku si jednoducho neprevzal preto, pretoze nevedel co je jej obsahom, kedze reklamaciu pravom povazoval za nevybavenu..
protokol z reklamacie mu netreba, tu bola nedodrzana lehota na vybavenie, on sa uz nemusi sporit s nimi ohladom stavu notebooku.. ten je uz teraz irelevantny
im ostal cierny peter v rukach - dokazne bremeno ohladom vybavenia reklamacie, ktore nemaju ako uniest
Ceske pravo neco jako souhlas ci nesouhlas s reklamaci nezna. Je uplne jedno jaky mate na proces a vysledek nazor na rozdil od Slovenska kde by mel zasadne jine postaveni je mic na strane spotrebitele. Mank tomu nastroje jak se domoci sveho.
Ano poslani emailu s nesouhlasem je mozne. Treba to zapusobi treba ne. A i kdyby operoval se lhutou je to mozn pokus ale pokud vysledek neprijde protoze nemusi stejne by jej cekaly dalsi kroky.
29. 10. 2018 21:13:39
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/2/#reply1371665
ne
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
29. 10. 2018 21:29:22
Suhlas zo sposobom vybavenia reklamacie som myslel... dohodnut sa mozes aj na predlzeni lehoty atd.. preto by som zasielku neprevzal.. len pre istotu
On neriesi suhlas s vybavenim, resp. vysledkom reklamacie. Jeho zaujima len to, ci predavajuci dodrzal lehotu. Tu nedodrzal. To je vsetko.
Vzniklo mu pravo na vymenu veci, zlavu alebo vratenie penazi. Nic viac a nic menej.
On ma ako dokazat, kedy reklamovany tovar odovzdal predavajucemu. Alza bude musiet dokazat, ci do piatku reklamaciu vybavila. Celkom jednoduchy spor.
---------- Příspěvek doplněn 29.10.2018 v 21:34 ----------
Resp. To zjednodusim takto.. jemu moze byt ukradnute co je s notebookom, co je v protokole atd.. jeho zaujima len to, ci bola lehota dodrzana..
29. 10. 2018 21:29:22
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/2/#reply1371664
Ano. Dejme tomu ze eshop propasl lhutu. A eshop rekne ze jej to nezajima. Stejne nemate jinou sanci nez se branit napr az soudne pokud by na svem trval. Nicmene zde jsou vcelku dukazy takze to treba pujde lepe.
29. 10. 2018 22:24:56
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/2/#reply1371663
ne
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
29. 10. 2018 22:41:46
Tak snad Alza tak daleko nezajde.. ja osobne som nikdy s nimi nemal problemy, a tiez som riesil dake reklamacky.. skor to vidim na zlyhanie ludskeho faktora (nezodpovedneho zamestnanca, ktory sa chce vyzut z problemu)
29. 10. 2018 22:41:46
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/2/#reply1371662
Jan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 10. 2018 10:21:27
Pominu-li, že nebyla splněna zákonná lhůta 30 dnů, tak reklamace byla do 6 měsíců od koupě, tedy dokázat, že notebook nebyl již takto poškozený při koupi (nebylo-li to napsané na kupní smlouvě) je na straně Alzáků (půjde jim to asi horkotěžko bez fotek). Napsal bych jim, že notebook jsem poslal v nepoškozeném stavu (pokud si, jak mají někteří zvykem, nenapišou do protokolu, oděrky, praskliny, opotřebení atd.), nesouhlasím s vyřízením reklamace a nepřeberu poškozený notebook.
A pokud oděrky nemjí vliv na funkčnost zamítnutí neprojde. Celkově pokud prodejce do 6 měsíců zamítne reklamaci, měl by držet v ruce nejlépe vyjádření soudního znalce. Zde je spotřebitel ve značné výhodě.
30. 10. 2018 10:21:27
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/2/#reply1371661
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
30. 10. 2018 18:20:12
Napsal ne;1492342
...(nezodpovedneho zamestnanca, ktory sa chce vyzut z problemu)
Neviem si predstavit z akeho problemu by sa zamestnanec mal vyzuvat?
30. 10. 2018 18:20:12
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/2/#reply1371660
ne
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
30. 10. 2018 18:46:25
Napsal igor;1492480
Neviem si predstavit z akeho problemu by sa zamestnanec mal vyzuvat?
no napr. ze prijaty reklamovany tovar neriesil hned ako prisiel na prijem, a nechal ho tam nejaky cas lezat.. reklamacka sa nestihla vybavit.. prepisal termin uplatnenia v systeme a veri, ze zakaznik to nebude riesit - keby ho vyriesil hned ako prisiel, tak by sa napr. notebook stihol z opravy vratit, a preto sa boji problemu.. ale to je len moja hypoteza, pretoze moc neverim, zeby to alza (ako subjekt) robil takto bezne.. zamestnanci na podpore vidia termin uplatnenia 1.10 a preto sa zo zakaznikom bavia, tak ako sa bavia..
30. 10. 2018 18:46:25
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/2/#reply1371659
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
30. 10. 2018 19:55:53
neni lepsi koupit repasovany notas za levneji nez koupit pouzivany na alze? zaruka je vetsinou stejna a to 12 mesicu a vetsinou repas je vykonnejsi delo nez pouzity notas na alze. pokud to takto bylo od nakupu (poskozeni) bude problem to cele prokazat, je to srani na dlouhe casy.
nebo kluk proste chtel doplnit ramky, padal mu a tak podobne, proste s kamosema to nejak posefoval.
mozna nejde zapnout protoze je polity, nebo se podelal HDD, mozna je lepsi to dat servisakovi za 250,- zsjiti zavadu.
30. 10. 2018 19:55:53
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/2/#reply1371658
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit