Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Zase ta Alza a problém s reklamací

igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
30. 10. 2018 20:18:39
Napsal ne;1492484
no napr. ze prijaty reklamovany tovar neriesil hned ako prisiel na prijem, a nechal ho tam nejaky cas lezat.. reklamacka sa nestihla vybavit.. prepisal termin uplatnenia v systeme a veri, ze zakaznik to nebude riesit - keby ho vyriesil hned ako prisiel, tak by sa napr. notebook stihol z opravy vratit, a preto sa boji problemu.. ale to je len moja hypoteza, pretoze moc neverim, zeby to alza (ako subjekt) robil takto bezne.. zamestnanci na podpore vidia termin uplatnenia 1.10 a preto sa zo zakaznikom bavia, tak ako sa bavia..
Tieto problemy vo vnutornom CRM systeme nie su mozne, ten system poznam.
30. 10. 2018 20:18:39
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/3/#reply1371657
HC
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
30. 10. 2018 21:34:03
Kdo notebook poškodil, nikdo nezjistí. Jde o slovo proti slovu.
Uvědomte si, že se tam točí obří objemy objednávek za obří prachy. Pokud vyběhnou třeba jen se 3% reklamací tak, že odrbou zákazníka, kšeft jim to nepokazí, zbývajících 97% přeřve nespokojence. A do firemní kasy přibudou každý rok hezké milionky.
30. 10. 2018 21:34:03
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/3/#reply1371656
B.Dusek
verified
rating uzivatele
31. 10. 2018 07:03:11
Tak balík nepřevzat a posláno zpět. Jinak jsem kontaktoval ofic. servis Asus, co s NT nedělali.
Ano, servis výrobek přijal, zdokumentoval, fotografie poškození i s vyjádřením servisu zaslal společnosti SWS, která výrobek do servisu zasílala.
Navržená placená oprava byla zamítnuta a výrobek nebyl opravován.
Kdo ví kolik lidí se v tom šťouralo, no uvidíme, míč je na straně zelenýho mimozemskýho skřeta.
Jako závada je uvedeno: nefunkční základní deska
31. 10. 2018 07:03:11
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/3/#reply1371655
David Hampl
verified
rating uzivatele
(87 hodnocení)
31. 10. 2018 07:15:35
Napsal B.Dušek;1492535
Tak balík nepřevzat a posláno zpět.
Až ti naúčtují skladné, nezapomeň se nám zase pochlubit :)
31. 10. 2018 07:15:35
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/3/#reply1371654
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
31. 10. 2018 07:18:00
Šlo určitě o nový nb ne označený jako rozbalený? Respektive byl opravdu originálně zabalen z továrny?
Osobně mám zkušenost s Dellem zakoupeným v Alze jako rozbaleným. Při první závadě technik Dellu, který přijel na opravu zjistil, že nb byl nejen používaný, ale také neodborně opravovaný. Chybějící nebo stržené šroubky, olámané plastové zácvaky. Alza má údajně partu kutilů, co opravuje i nb v záruce na základě servisních smluv s výrobcem. To nevypadá na tenhle případ, ale poškození je stejné...
31. 10. 2018 07:18:00
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/3/#reply1371653
David Hampl
verified
rating uzivatele
(87 hodnocení)
31. 10. 2018 07:25:32
Ještě taková otázka mimo. Teoretická situace:
26.9. (středa) - Přijato
26.10. (pátek) - Minutu před "zavírací dobou" uzavřená reklamace, datum, podpis, razítko...
26.10. (pátek) - Svoz od přepravce už se nestihl
29.10. (pondělí) - Předáno přepravci
Bylo to vyřízeno do 30 dní, nebo ne?
Stejná situace i v kamenném obchodě. Minutu před zavíračkou SMS/mail, že je reklamace vyřízena, ale k vyzvednutí z mé strany může dojít nejdříve následující den.
31. 10. 2018 07:25:32
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/3/#reply1371652
mkcz
verified
rating uzivatele
31. 10. 2018 07:55:06
Mne alza nedávno zamítla reklamaci vapky. Poslali balík zpět. Byl jsem už nachystaný se dohadovat. Po převzetí balíku a odzkoušení vapky jsem se nestačil divit, že vše funguje. Nakonec jsem v balíku dohledal i podklady ze servisu Bosch, že byla kvůli závadě vyměněna za novou. Doteď mi v alze svítí reklamace jako zamítnutá ale vapku mám novou.
31. 10. 2018 07:55:06
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/3/#reply1371651
Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(80 hodnocení)
31. 10. 2018 07:56:02
To jsem taky zazil. Segra koupila boty pro rok a pul stare mimino, nejake spesl. Nejprve pri prodeji prodavacka odmitla prodat za vystavenou cenu, ze pry chyba brigadnice (nakonec byly drazsi). Po 2 mesicich se rozpadlo zapinani. Moje mama by to za 2 hodiny opravila, ale za ty penize at se snazi. Pri predani na reklamaci neskutecny kecy jako “no jo, noha vyrostla tak jdeme reklamovat” (po 2 mesicich asi ne...). Ze to sesiji a maji na to 30 dni.... 30. den mi v sobotu 5 minut pred zavirackou prisla sms, ze je bota opravena a pripravena k vyzvednuti.
Pristup jak polib mi pr*el. Aneb zakaznicky servis na prvnim miste :)
31. 10. 2018 07:56:02
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/3/#reply1371650
Napsal hampl.david;1492540
Ještě taková otázka mimo. Teoretická situace:
26.9. (středa) - Přijato
26.10. (pátek) - Minutu před "zavírací dobou" uzavřená reklamace, datum, podpis, razítko...
26.10. (pátek) - Svoz od přepravce už se nestihl
29.10. (pondělí) - Předáno přepravci
Bylo to vyřízeno do 30 dní, nebo ne?
Stejná situace i v kamenném obchodě. Minutu před zavíračkou SMS/mail, že je reklamace vyřízena, ale k vyzvednutí z mé strany může dojít nejdříve následující den.
do 30 dnu se musi reklamace vyridit, ne predat dopravci. To znamena, ze se musi uzavrit a informovat spotrebitele o ukonceni reklamace a vysledku. Takze vas priklad je v poradku, jelikoz byla vyrizena ve 30ti dnech.
31. 10. 2018 08:03:18
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/3/#reply1371649
David Hampl
verified
rating uzivatele
(87 hodnocení)
31. 10. 2018 08:11:22
Díky, Radku.
Takže autorova citace z mailu od Alzy: "Produkt je již zabalen a bude Vám dnes, 29.10.2018 odeslán" nemusí nutně znamenat, že se reklamace nestihla v termínu. Opět to beru spíše teoreticky - neznám všechny podrobnosti komunikace (zmíněná povinnost informování).
31. 10. 2018 08:11:22
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/3/#reply1371648
Presne tak, nicmene podstaten je, kdy byl spotrebitel o ukonceni reklamace informovan. Pokud to dali v terminu, pak je vse v poradku. Nejake predani nejake dorucovaci firme v tom nehraje zadnou roli. Pokud ji sice ukoncili v terminu ale neinformovali v terminu, pak taky nesplnili co meli.
31. 10. 2018 08:16:35
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/3/#reply1371647
B.Dusek
verified
rating uzivatele
31. 10. 2018 08:21:22
Pánové, 26.9 dostali, + dávám den na seznámení reklamace takže od 27.09.2018 a 29.10 odesláno, jak počítám tak počítám pořád je to 33 dní. Nikdo nás neinformoval o průběhu reklamace až v pondělí kdy jsem začal řešit.
31. 10. 2018 08:21:22
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/3/#reply1371646
David Hampl
verified
rating uzivatele
(87 hodnocení)
31. 10. 2018 08:24:42
Radku, ještě poslední věc. Ono informování musí být nutně řešeno formou SMS/emailu/telefonicky..., nebo je možná i forma, kdy se v systému změní "stav reklamace" na "vyřízeno"? Samozřejmě s tím, že k tomu sledování stavu má zákazník přístup.
31. 10. 2018 08:24:42
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/3/#reply1371645
Napsal B.Dušek;1492552
Pánové, 26.9 dostali, + dávám den na seznámení reklamace takže od 27.09.2018 a 29.10 odesláno, jak počítám tak počítám pořád je to 33 dní. Nikdo nás neinformoval o průběhu reklamace až v pondělí kdy jsem začal řešit.
Reklamace zacina bezet ode dne nasledujiciho. A pokud ukonceni padne na vikend ci svatek, pak konec plati prvni nasledujici pracovni den.
takze z toho co pisete, reklamace zacala bezet toho 27.9. a jelikoz 27.10. padlo na sobotu, tak vas meli informovat 29.10. coz se nakonec ocividne stalo. Ze jste byl vy aktivni a diky tomu se to dovedel v tom nehraje roli. Mel jste to resit v utery.
---------- Příspěvek doplněn 31.10.2018 v 08:32 ----------
Napsal hampl.david;1492553
Radku, ještě poslední věc. Ono informování musí být nutně řešeno formou SMS/emailu/telefonicky..., nebo je možná i forma, kdy se v systému změní "stav reklamace" na "vyřízeno"? Samozřejmě s tím, že k tomu sledování stavu má zákazník přístup.
Spotrebitel musi byt aktivne informovan. Tzn. je povinnost prodavajiciho s vysledkem a ukoncenim spotrebitele informovat. Nestaci neco nastavit v systemu ci tak.
31. 10. 2018 08:31:25
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/3/#reply1371644
ne
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
31. 10. 2018 08:53:57
Nech pocitam ako pocitam.. Tak 27.9 zacala bezat 30 denna lhuta.. Podla mojich vypoctov je 30-ty den 26.10... Nemam sice vysoku skolu "matematicku", ale tak mi to proste vychadza.. Vtedy bol piatok, a bol to teda posledny mozny den, kedy predavaju musel reklamaciu vybavit.. napr. informovanim zaslanim doporuceneho listu o prevzati, ale odoslany musel byt najneskor v ten piatok.
Ako si Radek dosiel ku 27.10 ?
---------- Příspěvek doplněn 31.10.2018 v 08:55 ----------
Napsal igor;1492494
Tieto problemy vo vnutornom CRM systeme nie su mozne, ten system poznam.
to bola len moja spekulacia.. nieco podobne totiz robili vo firme v ktorej som pred niekolkymi rokmi pracoval, preto ma to napadlo ako prve..
31. 10. 2018 08:53:57
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci/strana/3/#reply1371643
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit