Zadejte hledaný výraz...

Zase ta Alza a problém s reklamací

B.Dusek
verified
rating uzivatele
29. 10. 2018 18:41:45
Ahoj, prosím o radu.
V září jsme koupili v pos.. alze.cz synovi notebook do školy. Bohužel po 3 týdnech již nešel zapnout. Takže klasika, poslaná reklamace a nic, ticho po pěšině. Reklamaci převzali 26. 09. Dnes jsem se tedy s nimi řešil, že nestihli vyřešit do 30-ti dnů a chci tedy vrátit peníze. Hajzlové reklamaci zadali až 1.10 - což mě nezajímá, mám potvrzení že převzali 26.
Po několika emailech, napsali že reklamace je zamítnuta viz jejich email:
Vaše reklamace byla vyřízena zamítnutím.
Důvodem zamítnutí: Neautorizovaný zásah - sjeté šroubky, vylomené packy na KB modulu, chybějící gumičky na speakrech , zlomená packa na spodním krytu.
Produkt je již zabalen a bude Vám dnes, 29.10.2018 odeslán.
---------------------------------------------------------
Jenom podotýkám že je toto nepravdivé a lživé tvrzení, opravdu jsme se v NT nehrabali.
Celou dobu s námi nekomunikovali až po mém dotazu najednou zamítnuto - prý nejlepší e-shop.....
Teď jenom potřebuji poradit, jestli zásilku přebírat, nebo ne, mám strach když převezmem tak se můžeme s NT rozloučit.
Děkuji za radu.
29. 10. 2018 18:41:45
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci#reply1371687
Napsal B.Dušek;1492280
Ahoj, prosím o radu.
V září jsme koupili v pos.. alze.cz synovi notebook do školy. Bohužel po 3 týdnech již nešel zapnout. Takže klasika, poslaná reklamace a nic, ticho po pěšině. Reklamaci převzali 26. 09. Dnes jsem se tedy s nimi řešil, že nestihli vyřešit do 30-ti dnů a chci tedy vrátit peníze. Hajzlové reklamaci zadali až 1.10 - což mě nezajímá, mám potvrzení že převzali 26.
Po několika emailech, napsali že reklamace je zamítnuta viz jejich email:
Vaše reklamace byla vyřízena zamítnutím.
Důvodem zamítnutí: Neautorizovaný zásah - sjeté šroubky, vylomené packy na KB modulu, chybějící gumičky na speakrech , zlomená packa na spodním krytu.
Produkt je již zabalen a bude Vám dnes, 29.10.2018 odeslán.
---------------------------------------------------------
Jenom podotýkám že je toto nepravdivé a lživé tvrzení, opravdu jsme se v NT nehrabali.
Celou dobu s námi nekomunikovali až po mém dotazu najednou zamítnuto - prý nejlepší e-shop.....
Teď jenom potřebuji poradit, jestli zásilku přebírat, nebo ne, mám strach když převezmem tak se můžeme s NT rozloučit.
Děkuji za radu.
Asi ne
byl NT v originálním obale? (jestli už ho někdo nevracel) :)
požadoval bych foto těch vad co píšou. pokud je nemají jak dokážou že je neudělali oni :)
ČOI
LHŮTY PRO ROZHODOVÁNÍ O REKLAMACÍCH A PRO JEJICH VYŘIZOVÁNÍ
V provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. O vyřízení reklamace je dle výkladu Ústavního soudu a Nejvyššího soudu povinen podnikatel spotřebitele vyrozumět. Podmínkou pro běh těchto lhůt však je, že spotřebitel k vyřízení reklamace poskytl prodávajícímu požadovanou potřebnou součinnost, tedy zejména, že umožnil prodávajícímu přezkoumat reklamovaný výrobek.
ALZA
IV. Vyřízení reklamace
1. Kupující - spotřebitel
V souladu s ustanovením § 2 odstavec 1, písmeno a) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, je spotřebitelem fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.
Je-li kupující-spotřebitel, prodávající o reklamaci rozhodne ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.
Reklamaci včetně odstranění vady Alza vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůtu 30 dnů je možné po uplatnění reklamace prodloužit po domluvě se spotřebitelem – takové prodloužení nesmí být na dobu neurčitou nebo nepřiměřeně dlouhou. Po uplynutí lhůty resp. prodloužené lhůty se má za to, že vada na věci skutečně existovala a spotřebitel má stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
29. 10. 2018 18:58:56
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci#reply1371686
Oni splnili co jim zakon uklada. Pokud nepreveznete je to vas problem. Pokud s vysledkem reklamace nesouhlasite muzete vyuzit dalsi vase prava.
29. 10. 2018 19:02:16
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci#reply1371685
dost podobné :)
VašeStížnosti.cz - Neuznaná reklamace
---------- Příspěvek doplněn 29.10.2018 v 19:09 ----------
Napsal Radek O.;1492284
Oni splnili co jim zakon uklada. Pokud nepreveznete je to vas problem. Pokud s vysledkem reklamace nesouhlasite muzete vyuzit dalsi vase prava.
splnili? Vždyť to měli vyřešit do 26.10 ne?
29. 10. 2018 19:08:27
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci#reply1371684
A neměl být aktuální stav popsán v tom průvodním dopise k reklamaci a taky v protokolu při převzetí Alzou? Tohle uvedené jsou viditelná poškození přece...Máte v ruce protokol?
29. 10. 2018 19:13:20
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci#reply1371683
B.Dusek
verified
rating uzivatele
29. 10. 2018 19:17:23
Napsal Radek O.;1492284
Oni splnili co jim zakon uklada. Pokud nepreveznete je to vas problem. Pokud s vysledkem reklamace nesouhlasite muzete vyuzit dalsi vase prava.
Jak splnili co jim zákon ukládá? že do 30-ti dnů reklamaci nevyřídily?
29. 10. 2018 19:17:23
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci#reply1371682
Napsal Tomáš Maňhal;1492288
A neměl být aktuální stav popsán v tom průvodním dopise k reklamaci a taky v protokolu při převzetí Alzou? Tohle uvedené jsou viditelná poškození přece...Máte v ruce protokol?
Přesně :)
já když posílal NT na reklamaci zapsali tam i drobnou oděrku na plastu. Kontrola všeho co šlo, i pečetí atd...
29. 10. 2018 19:19:13
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci#reply1371681
B.Dusek
verified
rating uzivatele
29. 10. 2018 19:20:06
Napsal Tomáš Maňhal;1492288
A neměl být aktuální stav popsán v tom průvodním dopise k reklamaci a taky v protokolu při převzetí Alzou? Tohle uvedené jsou viditelná poškození přece...Máte v ruce protokol?
Od odeslání reklamace nikdo nekomunikoval a žádný protokol k dispozici není, proto mám strach převzít zásilku, kdo ví co s NT udělali. Pokud bylo (což samozřejmě nebylo) takto poškozeno, tak proč se neozvali dříve, prostě to jenom hajzlové zkouší.
29. 10. 2018 19:20:06
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci#reply1371680
Napsal B.Dušek;1492289
Jak splnili co jim zákon ukládá? že do 30-ti dnů reklamaci nevyřídily?
30 dnů ale neběží od chvíle co jsi jim to byl hodit na hlavu ;-) Mají právo si vzít nějakou lhůtu na posouzení, úměrně dlouhou, zda a jak lze produkt reklamovat.
"Je-li kupující-spotřebitel, prodávající o reklamaci rozhodne ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady."
Čti, co se píše v podmínkách a nečerti se.
Reklamuju vždy na pobočce a vždy si odnesu protokol o přijetí reklamace, kde je vše popsané.
29. 10. 2018 19:20:58
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci#reply1371679
Napsal B.Dušek;1492289
Jak splnili co jim zákon ukládá? že do 30-ti dnů reklamaci nevyřídily?
Toho terminu jsem si nevsiml. Nicmene mel byt dodan reklamacni protokol z jejich strany o prijeti. Do 30 dnu vyridit apod. Na tom je muzete utahnout ale dukazni bremeno je na vas.
---------- Příspěvek doplněn 29.10.2018 v 19:30 ----------
Napsal Tomáš Maňhal;1492292
30 dnů ale neběží od chvíle co jsi jim to byl hodit na hlavu ;-) Mají právo si vzít nějakou lhůtu na posouzení, úměrně dlouhou, zda a jak lze produkt reklamovat.
"Je-li kupující-spotřebitel, prodávající o reklamaci rozhodne ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady."
Čti, co se píše v podmínkách a nečerti se.
Reklamuju vždy na pobočce a vždy si odnesu protokol o přijetí reklamace, kde je vše popsané.
Lhuta bezi od prijeti reklamace. Zakladni lhuta jsou ony tri dny s tim ze jeli reklamace slozita ci nelze li ji vyridit lze ji prodlouzit na 30.
29. 10. 2018 19:29:45
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci#reply1371678
Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 10. 2018 19:36:08
Napsal B.Dušek;1492291
...prostě to jenom hajzlové zkouší.
Že se tě Alza snaží ojebat na reklamovaným NTB, je ovšem velmi hloupá představa. Spíš bych řešil, jak daná situace nastala a jak se tomu bránit. Nekupoval jsi to už jako použítý, rozbalený, či jakkoliv jinak tomu říkají?
29. 10. 2018 19:36:08
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci#reply1371677
B.Dusek
verified
rating uzivatele
29. 10. 2018 19:43:34
Napsal Registrace;1492296
Že se tě Alza snaží ojebat na reklamovaným NTB, je ovšem velmi hloupá představa. Spíš bych řešil, jak daná situace nastala a jak se tomu bránit. Nekupoval jsi to už jako použítý, rozbalený, či jakkoliv jinak tomu říkají?
Tak spíš než "hloupá představa" je to hlavně pravdivá představa, ne bylo koupené jako nové a tak bylo taky dodané.
29. 10. 2018 19:43:34
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci#reply1371676
ne
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
29. 10. 2018 19:46:20
ako vies ze ho prevzali 26.9? Kedy si ho zasielal a akym sposobom?
29. 10. 2018 19:46:20
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci#reply1371675
Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 10. 2018 19:48:27
Napsal B.Dušek;1492297
Tak spíš než "hloupá představa" je to hlavně pravdivá představa, ne bylo koupené jako nové a tak bylo taky dodané.
Ne, je to hloupá představa :) Chápu, že tě sere rozbitej NTB a potencionálně vyhozený prachy, ale označovat hned někoho za podvodníky, je fakt docela mimo.
29. 10. 2018 19:48:27
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci#reply1371674
B.Dusek
verified
rating uzivatele
29. 10. 2018 19:50:56
Napsal ne;1492299
ako vies ze ho prevzali 26.9? Kedy si ho zasielal a akym sposobom?
Geisem:
Souhrn zásilky
Datum odeslání
25. 09. 2018
Hmotnost
4.75 kg
Datum doručení
26. 09. 2018
Čas doručení
10:26
Převzal
Nevsimal
--------------------------------------------------
Jejich systém:
Datum 01.10.2018
Místo výdeje
Požadované řešení
Poškozené zboží: Ne
Popis závady Po zapnutí nesvítí display
---------- Příspěvek doplněn 29.10.2018 v 19:54 ----------
Napsal Registrace;1492301
Ne, je to hloupá představa :) Chápu, že tě sere rozbitej NTB a potencionálně vyhozený prachy, ale označovat hned někoho za podvodníky, je fakt docela mimo.
Já jsem psal hajzlové, ne podvodníci, i když vlastně jsou, když prokazatelně přijali 26,09 a jejich systém ukazuji 1.10
29. 10. 2018 19:50:56
https://webtrh.cz/diskuse/zase-ta-alza-a-problem-s-reklamaci#reply1371673
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit