Zadejte hledaný výraz...

Zákazník před 14 dny převzal balík, dnes reklamuje poškození obsahu

Ladislav Homola
verified
rating uzivatele
1. 1. 2017 10:34:14
Napsal ReznakP;1349712
No, pokud by mi někdo ve 14 denní lhůtě napsal, že to přišlo rozbité, tak prostě nebudu řešit, nechám si to zaslat a pokud to vyloženě nebude do očí bijící, že to rozbil zákazník, tak prostě vyměním nebo pošlu peníze. Nebudu nikomu dokazovat, jestli jsem to rozbil já, nebo ne.
Po 22 dnech bych to prostě řešil, jak jsme psal výše. Doporučil bych uplatnit reklamaci a já bych podle povahy věci dal k posouzení dodavateli/výrobci. A klidně bych mu reklamaci zamítl, pokud by mi výrobce/dodavatel napsal, že on reklamaci zamítá, pač to někdo poškodil. Udělal bych to klidně i přesto, že do 6ti měsíců je důkazní břemeno na mé straně, což bych splnil tím, že bych dal věc k posouzení. Samozřejmě, že bych tohle vše absolvoval jen za předpokladu, že by cena zboží odpovídala času vynaloženému se celé věci věnovat.
Ještě dodám, bavíme se o vadě fyzického rázu, způsobené špatnou manipulací, pádem apod. Pokud by se jednalo např. o elektroniku apod., věc nefungovala jak má, tak tam bych nepolemizoval a reklamaci uznal. Tam bych těžko dokazoval, že zboží fungovalo při prodeji....hold 6 měsíců je 6 měsíců......
Zákazník posílá E-shopu (vrácení do 14 dnů) - příjde rozbité uvnitř bezvadného balíku - důkazní břemeno je na kom? - zákazník tvrdí, že odeslal v pořádku
1. 1. 2017 10:34:14
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-pred-14-dny-prevzal-balik-dnes-reklamuje-poskozeni-obsahu/strana/3#reply1245635
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit