Zadejte hledaný výraz...

Zákazník nechce vrátit zboží

lada1979
verified
rating uzivatele
20. 8. 2018 10:51:24
Napsal Roman777;1480479
Co to znamená, že odstoupí od smlouvy? Jak na to pohlíží ČOI? Nikdy nic takového neudělal. Pořád mi píše vraťte mi peníze, podám trestní oznámení a potkáme se u soudu atd.. atd..
Pokud se bere jako odstoupení to, že napíše: jste podvodníci a vraťte mi moje peníze, tak potom ano.
Bohužel po konzultaci s ČOI prý máme dovozovat, že jde o odstoupení i po prostém zaslání zboží zpět, kdy kupující ani neuvede kam chce vrátit peníze.
20. 8. 2018 10:51:24
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-nechce-vratit-zbozi/strana/2#reply1361600
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
20. 8. 2018 10:55:11
Lidl vrací peníze zásadně až po obdržení balíku! Je fakt, že si to nechává svážet PPL, ale pokud to prochází Lidlu a ti to mají asi ošeřené tak případnou ČOI pošli do prd**e. Tady se aplikuje právo jenom na ty poctivé a kdejaký pičus si tu žije jako prase v žitě.
Nebuď vyjukaný a dělej mrtvého brouka. Prostě na něj s*r. Svoje jsis splnil a dokud nepřijde balík, házej jeho maily do koše.
20. 8. 2018 10:55:11
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-nechce-vratit-zbozi/strana/2#reply1361599
Erik
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
20. 8. 2018 10:57:34
Napsal marat;1480500
Lidl vrací peníze zásadně až po obdržení balíku! Je fakt, že si to nechává svážet PPL, ale pokud to prochází Lidlu a ti to mají asi ošeřené tak případnou ČOI pošli do prd**e. Tady se aplikuje právo jenom na ty poctivé a kdejaký pičus si tu žije jako prase v žitě.
Nebuď vyjukaný a dělej mrtvého brouka. Prostě na něj s*r. Svoje jsis splnil a dokud nepřijde balík, házej jeho maily do koše.
Zrovna Lidl my už 2x uznal reklamaci jen z toho, že jsem jim poslal email a nikdy ani nechtěli poškozené zboží zpět :D
20. 8. 2018 10:57:34
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-nechce-vratit-zbozi/strana/2#reply1361598
start-up-x
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
20. 8. 2018 10:57:55
Napsal marat;1480500
Lidl vrací peníze zásadně až po obdržení balíku! Je fakt, že si to nechává svážet PPL, ale pokud to prochází Lidlu a ti to mají asi ošeřené tak případnou ČOI pošli do prd**e. Tady se aplikuje právo jenom na ty poctivé a kdejaký pičus si tu žije jako prase v žitě.
Nebuď vyjukaný a dělej mrtvého brouka. Prostě na něj s*r. Svoje jsis splnil a dokud nepřijde balík, házej jeho maily do koše.
Přesně tak. Nevím že je z tý čoi každý tak posra*ej :-)
20. 8. 2018 10:57:55
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-nechce-vratit-zbozi/strana/2#reply1361597
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
20. 8. 2018 11:01:05
Napsal Ariwenie;1480501
Zrovna Lidl my už 2x uznal reklamaci jen z toho, že jsem jim poslal email a nikdy ani nechtěli poškozené zboží zpět :D
Já jim nikdy nepsal. Zalepil jsem zboží do krabice, vyplnil přiložený formulář a odnesl na PPL shop. Peníze přišly kolikrát i za měsíc.
Ale s čurinama se musí vyjebávat, kam by jsme přišli, když jim každý jménem ČOI půjde na ruku.
20. 8. 2018 11:01:05
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-nechce-vratit-zbozi/strana/2#reply1361596
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
20. 8. 2018 11:28:23
Napsal Ariwenie;1480446
Nejsem si jistý, ale mám pocit, že peníze musíte vrátit po určité době od obdržení odstoupení od smlouvy a ne od reálného vrácení zboží.
Nesmysl musí prokázat, že odeslal, bylo to novelizováno myslím.
20. 8. 2018 11:28:23
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-nechce-vratit-zbozi/strana/2#reply1361595
hardyhard
verified
rating uzivatele
20. 8. 2018 11:32:20
Napsal start-up-x;1480502
Přesně tak. Nevím že je z tý čoi každý tak posra*ej :-)
Tady nejde o pos*anost z COI, ale kolik tě to ve výsledku bude stát nervů a peněz. Já s COI se popotahuji dobré dva roky, kvuli pár slovíčkům v obchodních podmínkách. Když si sečtu kolik času jsem za tu dobu nad tím strávil ať už sám nebo s právníkem, tak by bylo levnější kdybych rovnou na začátku jim zaplatil. A ikdyž věřím že nakonec to vyhraji, tak stejně ten čas mi nikdo nezaplatí a jeho hodnota je podstatně větší než co bych jim měl zaplatit. A to s nima řeším jednu věc. Kdybych si měl představit třeba pět paralelně řešících se podání od mamr*ů viz výše, tak to aby na to člověk snad najmul externí sílu.
20. 8. 2018 11:32:20
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-nechce-vratit-zbozi/strana/2#reply1361594
Roman777
verified
rating uzivatele
20. 8. 2018 12:02:34
Napsal hardyhard;1480506
Tady nejde o pos*anost z COI, ale kolik tě to ve výsledku bude stát nervů a peněz. Já s COI se popotahuji dobré dva roky, kvuli pár slovíčkům v obchodních podmínkách. Když si sečtu kolik času jsem za tu dobu nad tím strávil ať už sám nebo s právníkem, tak by bylo levnější kdybych rovnou na začátku jim zaplatil. A ikdyž věřím že nakonec to vyhraji, tak stejně ten čas mi nikdo nezaplatí a jeho hodnota je podstatně větší než co bych jim měl zaplatit. A to s nima řeším jednu věc. Kdybych si měl představit třeba pět paralelně řešících se podání od mamr*ů viz výše, tak to aby na to člověk snad najmul externí sílu.
Přesně tak. Kdysi nám napálila čojka flastra kvůli úplné kravině v obch. podmínkách. A na začátku to bylo všechno kvůli tomu, že jsme poslali sadu šroubováků v šedém pouzdře, ale na obrázku bylo pouzdro žluté. Nepomohlo nic. Zkoušel jsem na zákazníka všechno možné, že mu to vyměním pokud to půjde, že si to vezmu zpátky, že mu dám slevu na další nákup, dárek a kdo ví co. Napsal mi, že do tá ČOI. Tenkrát nás to stálo myslím 10 litrů.
20. 8. 2018 12:02:34
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-nechce-vratit-zbozi/strana/2#reply1361593
hardyhard
verified
rating uzivatele
20. 8. 2018 12:19:20
Napsal Roman777;1480512
Přesně tak. Kdysi nám napálila čojka flastra kvůli úplné kravině v obch. podmínkách. A na začátku to bylo všechno kvůli tomu, že jsme poslali sadu šroubováků v šedém pouzdře, ale na obrázku bylo pouzdro žluté. Nepomohlo nic. Zkoušel jsem na zákazníka všechno možné, že mu to vyměním pokud to půjde, že si to vezmu zpátky, že mu dám slevu na další nákup, dárek a kdo ví co. Napsal mi, že do tá ČOI. Tenkrát nás to stálo myslím 10 litrů.
Přesně, jako přes kopírák... U nás to také začalo stížností na nějaké zboží, ale ukázalo se že v právu jsme my a né vulgární zákazník (zajímavá shoda). Bohužel COI musí nejspíše měsíčně vykázat nějakou kvotu "přestupků", tak když se nemohlo nic dát za porušení povinností vůdči zákazníkovi tak začla řešit OP. Ve stylu vždy se něco najde.
20. 8. 2018 12:19:20
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-nechce-vratit-zbozi/strana/2#reply1361592
Ona ta COI v ramci sve bezne cinnosti nemuze zasahovat do konkretniho sporu zakaznik-firma. Tudiz COI nezajima ten konkretni prohresek. COI zajima to, zda firma dodrzuje obecne predpisy. Takze zda dodrzuje lhuty, informacni povinnosti apod. Takze je logicke, ze da pokutu za VOP a ne za nejaky spor se spotrebitelem.
20. 8. 2018 12:38:36
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-nechce-vratit-zbozi/strana/2#reply1361591
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
20. 8. 2018 13:08:16
Napsal Radek O.;1480518
Ona ta COI v ramci sve bezne cinnosti nemuze zasahovat do konkretniho sporu zakaznik-firma. Tudiz COI nezajima ten konkretni prohresek. COI zajima to, zda firma dodrzuje obecne predpisy. Takze zda dodrzuje lhuty, informacni povinnosti apod. Takze je logicke, ze da pokutu za VOP a ne za nejaky spor se spotrebitelem.
Jim také nejde o nějaké dodržování předpisů. Jde jim o pokutičky a zdůvodnění vlastní existence. Jinak by nemohlo existovat 100 různých výkladů téhož zákona a za každý výklad je možné udělit pokutičku. Kdyby existovalo jedno jasná verze VOP, tak by ten svinskej úřad mohli zrušit a co by pak dělali..?
20. 8. 2018 13:08:16
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-nechce-vratit-zbozi/strana/2#reply1361590
MarvinDela
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
20. 8. 2018 13:14:13
Tisk a Tv tim vyhrožuje každý debil, ovšem pokud nejsi vojebávač tak takový píčoviny žádná média nezajímají. ČOI je trochu něco jinýho, těm to mnohdy zákazník popíše úplně jinak než se to odehrálo, no a pokud se ti to náhodou podaří vysvětlit tak přichází problém č.2 a to ten, že si čoika najde na tvým eshopu něco jinýho a věř mi že si vždy umí ty kurvy něco najít. Ve finále na to doplatíš.
20. 8. 2018 13:14:13
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-nechce-vratit-zbozi/strana/2#reply1361589
Bogdan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 8. 2018 13:45:44
Špatna reklama taky reklama(doufam že aspoň na nově) :D Nicméně jsi mu vlastně vše podstatné sdělil, teď jen čekaš než ti prokáže, že zboží odeslal.
20. 8. 2018 13:45:44
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-nechce-vratit-zbozi/strana/2#reply1361588
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
20. 8. 2018 14:16:34
Sice se to lehce říká, ale nevím jestli je správná cesta nechat si sr*t na hlavu jenom proto, že spravedlnost je drahá. Tím už nás oje**ly politici, když prohlásili krádež do 5000Kč za přestupek a to nemluvím o šikaně od úřadů.
20. 8. 2018 14:16:34
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-nechce-vratit-zbozi/strana/2#reply1361587
lada1979
verified
rating uzivatele
21. 8. 2018 10:13:39
Na tu reklamaci nebo dostoupení se vykašli. Pokud máš datum, které se dá považovat za datum odstoupení a kupující do 14 dnů od toho data zboží neposlal ani neprokázal odeslání, pošli mu poslední dotaz, že jsi neobdržel ani zboží a ani neprokázal jeho odeslání a zda si tím odstoupení rozmyslel. To ho sice vytočí, ale nesplnil svou zákonnou povinnost, ale v rámci dobrých vztahů mu to můžeš uznat i po tomto termínu, ale trvej na svém právu. Média to řešit nebudou a ČOI může řešit pouze tvé úkony.
Jinak "marat" není si třeba nechat s... na hlavu, ale pro menšího obchodníka je to dnes nebo může být dost drahá zkušenost a nebo drahé sponzorství pracovníků. I když ČOI se deklaruje jako více méně poradenská ve skutečnosti je značně represivní a co jednou chytí to nepustí a klidně ti pak bude chodit na kontrolu každý měsíc. Zajímavá ted byla přednáška na Styl/Kabo, kde přednášel pan Krul, doživotní emeritní rada ČOI a bývalý ředitel ČOI v Brně a byli tam také znalci ze zkušebního ústavu, kdy přednáška měla být původně na téma reklamačního řízení a já chápal, že z pohledu prodávajícího dle deklarovaných informací, ale chápal jsem špatně. V následném družném diskutování, třeba otázka jakým způsobem se určují výše pokut prakticky bez odpovědi a ve finále prý navíc můžeme být vlastně rádi jak je v ČR ČOI mírná, že třeba ve Francii je to mnohem a mnohem přísnější. Navíc ČOI přece nemůže vykládat nějaké právní názory na naše špatné zákony na to si máme vzít právníka, který stejně bude rozporovat nějaký názor ČOI. Takže žádný jednotný výklad podle kterého bychom se mohli řídit prostě nebude. Zajímavé bylo třeba téma reklamace v prvních 6 měsících, kdy bezvadnost při prodeji má prokázat prodávající, takže se musí skutečně prokázat a ne jenom tvrdit, což znamená minimálně vyjádření znalce, což třeba v případě textilu vyjde na cca 1000 Kč za kus, boty cca 2400 Kč a ještě pořád to není znalecký posudek pro další případné pokračování sporu.
21. 8. 2018 10:13:39
https://webtrh.cz/diskuse/zakaznik-nechce-vratit-zbozi/strana/2#reply1361586
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit