Zadejte hledaný výraz...

Wedos VPS a mailing?

McFly
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
30. 7. 2013 17:55:28
Líbí se mi přístup WEDOSu! Spam je zlo a je potřeba proti němu aktivně bojovat a je to snad jediný webhostér, který vidím, že situaci řeší. Setkal jsem se s několika hostingy a všem byl spam z jejich serverů vesměs ukradený. Reakce typu "tak si zablokujte zprávy z naší IP adresy" mne šokoval (a naštval) tak, že jsem zablokoval celý IP rozsah zmíněného hostingu a dál neřeším. Snaha byla.
30. 7. 2013 17:55:28
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vps-a-mailing/strana/3#reply928375
NETIO Solutions s.r.o.
verified
rating uzivatele
30. 7. 2013 18:23:56
Přijde mi podivné, že by byl spam většině hostingům ukradený, vždyť to ohrožuje jejich IP rozsahy a tedy i ostatní zákazníky. A to i v případě, že se o spam nejedná, protože vysvětlujme už jen ten vysoký počet pošty poté spamlistům...
30. 7. 2013 18:23:56
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vps-a-mailing/strana/3#reply928374
sh
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
30. 7. 2013 18:29:42
Wedos si maily hlida, mozna az moc... Zrovna ted jsem ve webmailu od wedosu narazil na maily z 28/4, tez od wedosu, o zmene majitele domeny, ve spamu :o))
30. 7. 2013 18:29:42
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vps-a-mailing/strana/3#reply928373
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
30. 7. 2013 21:52:26
O emailu radsi ani nemluvte. Denne blokujeme tuny schranek, nez si lide odhackuji wokna, zmeni si hesla z "tata" na neco rozumneho atd.
Hlidame to a hlida to kazdy seriozni webhoster. Eamily jsou zlo. Nejhorsi prace a piplacka. Lide je neumeji pouzivat a stale si mysli, ze to je legrace.
30. 7. 2013 21:52:26
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vps-a-mailing/strana/3#reply928372
NETIO Solutions s.r.o.
verified
rating uzivatele
30. 7. 2013 23:20:09
Spíše je lidé nechtějí umět používat, potvrzuji hofyho slova, takže to řešíme některými pravidly formou např. minimální délky hesel apod. I tak by se ale někteří mohli o své věci trochu zajímat.
30. 7. 2013 23:20:09
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vps-a-mailing/strana/3#reply928371
FAKAM
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
30. 7. 2013 23:23:19
Napsal hofy;979744
zmeni si hesla z "tata" na neco rozumneho atd.
Ako viete, že majú také heslá?
30. 7. 2013 23:23:19
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vps-a-mailing/strana/3#reply928370
James_Scott
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
30. 7. 2013 23:35:08
To Vdusek: Při takovém počtu VPS je už lepší přejít na své želežo. Těch výhod oproti VPS je spousta, ta hlavní v tom, že ti nikdo nešmíruje komunikaci co/komu/proč posíláš.
Nebo pokud trváš na VPS, doporučuji třeba VPSfree - vše se tam řeší tak nějak kamarádsky, né jako zde - komunikace s robotem :))
30. 7. 2013 23:35:08
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vps-a-mailing/strana/3#reply928369
Ano, vlastní HW je vlastní HW - o tom žádná. Jen ale přibude starost se zálohováním. To už za mne hosting nevyřeší. NE že by to bylo složité, ale člověk je někdy lenoch a rád přenechá některé starosti jiným :-)
VPSFree znám, používám a jsem tam spokojen
Vše to je o vývoji, růstu a kalkulaci nákladů vůči zisku
30. 7. 2013 23:54:48
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vps-a-mailing/strana/3#reply928368
James_Scott
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
31. 7. 2013 02:16:21
Jo, to máš pravdu.
31. 7. 2013 02:16:21
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vps-a-mailing/strana/3#reply928367
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
31. 7. 2013 06:44:39
Napsal FAKAM;979794
Ako viete, že majú také heslá?
Po vecerech si je procitame a je to desna zabava. :)
Vime to tak, ze kdyz jimt o nekdo hackne, tak jim volame a oni nam pote oznamuji, ze meli tato hesla.
31. 7. 2013 06:44:39
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vps-a-mailing/strana/3#reply928366
Napsal James_Scott;979796
To Vdusek: Při takovém počtu VPS je už lepší přejít na své želežo. Těch výhod oproti VPS je spousta, ta hlavní v tom, že ti nikdo nešmíruje komunikaci co/komu/proč posíláš.
Nebo pokud trváš na VPS, doporučuji třeba VPSfree - vše se tam řeší tak nějak kamarádsky, né jako zde - komunikace s robotem :))
Moment, tady nejde data z VPS. U nás jsou root VPS a my do nich nevidíme. Tohle jde o komunikaci po síťových prvcích. Vzniklo to v rámci debaty, kdy se řešilo kolik se toho odesílá.
Naše root VPS jsou zcela obdoba dedikovaného serveru a my do nich bez root hesla (jež má zákazník) nemáme přístup.
U nás to "kamarádsky" neřešíme, ale řešíme to spíše přátelsky, protože jak jste si všiml, tak nejprve jednáme se zákazníkem a prověřujeme (a vyhodnocujeme) situace a teprve následně se někdy přistoupí k nějakému kroku. Kamarádské řešení musí mít vždy nějaká pravidla, protože jinak vyjdete vstříc jednomu a poškodíte desítky nebo stovky jiných.
Napsal vdusek;979804
Ano, vlastní HW je vlastní HW - o tom žádná. Jen ale přibude starost se zálohováním. To už za mne hosting nevyřeší. NE že by to bylo složité, ale člověk je někdy lenoch a rád přenechá některé starosti jiným :-)
Jak již bylo uvedeno - z hlediska toho, co se tady řeší, tak není rozdíl mezi root VPS a dedikovaným serverem. Ano, jsou tam rozdíly mezi zálohováním, servisem, hardwarem apod.. V tom máte naprostou pravdu.
V každém případě rozesílání nevyžádané pošty nebude tolerovat asi žádný rozumný provider a to ani v případě dedikovaného serveru.
Zbytek bych přesunul na komunikaci mezi námi a klientem, mimo toto vlákno.
To Netio & hofy - my píšeme celou dobu o něčem jiném :-). My o voze a vy o koze. Asi jde jen o to, aby se o vás psalo :-) ...
Berte to s humorem, ale vy samozřejmě máte oba v podmínkách, že spam se nesmí:
Netio - "3.11. Zákazník se zavazuje nerozesílat hromadně žádné zprávy,..."
Hofy - "1.16. Zákazník není oprávněn prostřednictvím svého SMTP účtu provozovaného v rámci služeb webhostingu rozesílat třetím stranám nevyžádané informace, nevyžádanou hromadnou poštu ("spam") nebo provádět jinou činnost, kterou by třetí strany jinak obtěžoval..."
Když už se chcete zapojit do debaty, tak nám napište jak byste podobnou situaci řešili vy?
31. 7. 2013 08:24:58
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vps-a-mailing/strana/3#reply928365
Šimon Berka
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
31. 7. 2013 08:49:33
proboha VPSfree tu ani nezminujte... nebo tam tihle spameři vlezou a bude problem...
31. 7. 2013 08:49:33
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vps-a-mailing/strana/3#reply928364
Nergall
verified
rating uzivatele
31. 7. 2013 09:13:29
Ono je pro spamery samozřejmě nejlepší objednávat buď tam, kde to neřeší vůbec (nebo minimálně) - což není tento případ, nebo tam, kde je to levné a tak, pokud to bude ISP řešit, nepřijde spammer o tolik peněz.
31. 7. 2013 09:13:29
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vps-a-mailing/strana/3#reply928363
Dominique
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
31. 7. 2013 09:15:42
Ja si ani nemyslim, ze problem je primo ve spamu, ale v tom, ze tu neni zadna kultura, ktera se velmi straci s pomerne nizkym vekem jak samotneho autora a spravce tak i dalsich adminu, jak to tu autor sam dokazal.
Ze strany wedosu se jedna o neprofesionalni pristup zverejnevat nebo nastinovat obsahy emailu, celkem je to jedno.
Rozhodne je emailing necim, co by se nemelo v dobe nedostatku IPv4 adres resit formou hostingu, VPS nebo dedikovanych serveru. To si prave mlada zacinajici generace adminu neuvedomuje, ze veskere black a grey listy jsou postavene prave na IP adresach.
Rozhodne je to take spatny pristup zprznit IP adresy, pak VPS zrusit a pak jakou bude mit asi hodnotu dalsi VPS si asi domyslite. Nedivim se wedosu, ze k tomu ma takovy pristup.
31. 7. 2013 09:15:42
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vps-a-mailing/strana/3#reply928362
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
31. 7. 2013 09:20:47
Napsal WEDOS;979843
Moment, tady nejde data z VPS. U nás jsou root VPS a my do nich nevidíme. Tohle jde o komunikaci po síťových prvcích. Vzniklo to v rámci debaty, kdy se řešilo kolik se toho odesílá.
Naše root VPS jsou zcela obdoba dedikovaného serveru a my do nich bez root hesla (jež má zákazník) nemáme přístup.
U nás to "kamarádsky" neřešíme, ale řešíme to spíše přátelsky, protože jak jste si všiml, tak nejprve jednáme se zákazníkem a prověřujeme (a vyhodnocujeme) situace a teprve následně se někdy přistoupí k nějakému kroku. Kamarádské řešení musí mít vždy nějaká pravidla, protože jinak vyjdete vstříc jednomu a poškodíte desítky nebo stovky jiných.
Jak již bylo uvedeno - z hlediska toho, co se tady řeší, tak není rozdíl mezi root VPS a dedikovaným serverem. Ano, jsou tam rozdíly mezi zálohováním, servisem, hardwarem apod.. V tom máte naprostou pravdu.
V každém případě rozesílání nevyžádané pošty nebude tolerovat asi žádný rozumný provider a to ani v případě dedikovaného serveru.
Zbytek bych přesunul na komunikaci mezi námi a klientem, mimo toto vlákno.
To Netio & hofy - my píšeme celou dobu o něčem jiném :-). My o voze a vy o koze. Asi jde jen o to, aby se o vás psalo :-) ...
Berte to s humorem, ale vy samozřejmě máte oba v podmínkách, že spam se nesmí:
Netio - "3.11. Zákazník se zavazuje nerozesílat hromadně žádné zprávy,..."
Hofy - "1.16. Zákazník není oprávněn prostřednictvím svého SMTP účtu provozovaného v rámci služeb webhostingu rozesílat třetím stranám nevyžádané informace, nevyžádanou hromadnou poštu ("spam") nebo provádět jinou činnost, kterou by třetí strany jinak obtěžoval..."
Když už se chcete zapojit do debaty, tak nám napište jak byste podobnou situaci řešili vy?
Ja jsem psal, ofujeme jim SMTP pro dane ucty. A volame, kdyz nedovolame, tak majlujeme a SMS, at to klient vi v okamzik odpojeni.
31. 7. 2013 09:20:47
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-vps-a-mailing/strana/3#reply928361
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit